Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 20 sep 2008 11:41
|
|
Citaat: 'Consequenties uitlatingen Gentenaar zullen wel duidelijk worden'
In het Algemeen Dagblad laat Marco van Basten weten dat hij vrijdag een gesprek heeft gehad met Gentenaar over diens uitlatingen. 'De inhoud van dat gesprek is iets tussen Dennis en mij.' Over de consequenties wilde hij niets bekendmaken. 'Die zullen wel duidelijk worden.' Voor het duel tegen Feyenoord koos hij in ieder geval voor Vermeer als tweede keeper.
AN
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 20 sep 2008 14:21
|
|
Die zal in de winsterstop wel vertrekken, denk ik. Van Basten is niet gediend van zulke uitlatingen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 20 sep 2008 14:27
|
|
Gentenaar is een ontevreden speler. Die zeuren nu eenmaal wat sneller. Niet slim van hem om dat in de media te doen, natuurlijk.
Neemt trouwens niet weg dat Van Basten moet leren zich beter in te leven in de spelers die buiten de basis elf vallen. Jongens als Lindgren, Cvitanich, Gabri, je gaat ze op een gegeven moment weer nodig hebben.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 21 sep 2008 10:52
|
|
Citaat: Gentenaar blijft achter kritiek staan
AMSTERDAM - In Amsterdam is het richting de klassieker van Ajax tegen Feyenoord opvallend rustig. Al gooide Dennis Gentenaar afgelopen week een steen in de vijver door de keuze van trainer Marco van Basten om Kenneth Vermeer en hem te laten rouleren als tweede keeper amateuristisch te noemen. De doelman poseerde zaterdagochtend nog wel voor de nieuwe elftalfoto, maar ontbrak op het trainingsveld.
"Ik had last van mijn rug en heb binnen wat oefeningen gedaan.” Gentenaar staat nog steeds achter de kritiek op de trainer. "Ik heb gezegd wat ik wilde en dan moet je niet terugdeinzen als er iemand boos wordt. Wat de consequenties zullen zijn, weet ik niet. Nee, ik heb niet om ontbinding van mijn contract gevraagd. In de winterstop moet ik maar kijken of een vertrek mogelijk is.”
Telegraaf
Later!
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 21 sep 2008 11:03
|
|
Van Basten heeft duidelijk de keuze gemaakt voor Vermeer.Hij duidelijk naar Gentenaar toe wat valt te prijzen.Dat Gentenaar dat jammer vind is begrijpelijk maar had het nooit in de media moet brengen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 21 sep 2008 11:19
|
|
Mwah, Van Basten zou z'n keuze wel wat beter mogen onderbouwen dan 'want anders loopt Vermeer met een lang gezicht rond'. Nogmaals, ik weet niet of alles wat Gentenaar zegt klopt. Maar als het zo is, dan vind ik dat Van Basten dit niet handig heeft aangepakt.
En dat het met Gentenaar gebeurt is tot daar aan toe, maar andere jongens heb je straks misschien nog wel hard nodig.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 14:26
|
|
Zijn rol is helemaal uitgespeeld. Padt als 2e keeper voor de wedstrijd tegen Borac zegt genoeg denk ik.
|
AFCA82
Forum berichten: 363
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 14:32
|
|
Ik verwacht ook dat Gentenaar uit mag gaan kijken naar een nieuwe club, en het liefst al in de winterstop. Want met deze keuze zal hij alleen maar meer ontevredener worden en dat kunnen we bij ajax niet gebruiken.
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 14:41
|
|
Citaat: Zijn rol is helemaal uitgespeeld. Padt als 2e keeper voor de wedstrijd tegen Borac zegt genoeg denk ik.
Gentenaar is geblesseerd aan zijn rug.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 14:51
|
|
Het zou me niets verbazen als Padt hoe dan ook was doorgeschoven. Uit het commentaar van Van Basten van laatst maak ik toch een beetje op dat Gentenaar het bij hem verbruid heeft.
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Do 2 okt 2008 14:18
|
|
Buiten het feit dat Gentenaar in 1 seizoen vaker gebleseerd is aan zijn rug dan fit op de bank zit
vindt ik dat als Gentenaar fit is dat hij dan 2 de keeper moet zijn achter Stekelenburg !
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 09:55
|
|
Citaat: Gentenaar ruim een maand uit de roulatie
vrijdag 03 oktober, door SV, Amsterdam, 09:54u, ELF Voetbal
Behalve Maarten Stekelenburg kampt ook Ajax-keeper Dennis Gentenaar met een blessure. Hij zal vier tot zes weken moeten toekijken vanwege een hernia.
De reservekeeper had al enige tijd last van een pijnlijke rug. Tot voor kort was hij nog de vaste tweede doelman van Ajax, maar enige tijd geleden verkoos Marco van Basten tot woede van Gentenaar Kenneth Vermeer boven hem.
AS, maar staat ook op ELF
|
stekelfan
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 19:04
|
|
dat is erg sneu voor gentenaar !
en zijn blesure komt net op een verkeerd moment maar dat komen blesure's altijd
nu hebben we alleen nog vermeer die fit is
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 21:09
|
|
Laatste keer; hoofdletters en punten, stekelfan. Je hebt al genoeg waarschuwingen gehad, he.
|
Bart
|
Geplaatst: Wo 17 dec 2008 17:12
|
|
Citaat: Gentenaar wil in winterstop weg
AMSTERDAM - Dennis Gentenaar gaat in de winterstop op zoek naar een nieuwe club. De keeper is bij Ajax hooguit derde doelman achter Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer en voelt zich niet prettig bij die situatie.
Ajax-trainer Marco van Basten wil na de winterstop met drie volwaardige keepers verder en heeft in Hans Vonk nóg een doelman tot zijn beschikking die geen problemen heeft met een rol op het derde plan.
Gentenaars contract bij Ajax loopt sowieso komende zomer af.
Sportwereld.nl
Was te verwachten dat die weg wou.Hopelijk vind die een goede suptopper.
|
yk_93
Forum berichten: 546
|
Geplaatst: Wo 17 dec 2008 17:17
|
|
Misschien terug naar NEC?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 17 dec 2008 20:15
|
|
Zou kunnen, maar Babos doet het daar prima. Lijkt me niet dat hij liever bij NEC op de bank wil zitten dan bij Ajax.
|
yk_93
Forum berichten: 546
|
Geplaatst: Wo 17 dec 2008 20:30
|
|
Ja jammer voor hem, hij heeft nog een goeie band met NEC. Zijn vader werkt daar nog steeds. Heeft/Had een prachtig huis in Nijmegen (rij ik weleens langs richting school ). En is natuurlijk een clublegende voor NEC.
Ik denk eigenlijk dat Heerenveen hem wel ziet zitten nu. Aangezien beide keepers het daar niet zo goed doen. Ik denk niet dat Gentenaar zo duur is, kunnen ze mooi met het geld van de transfer van Huntelaar naar Madrid betalen.
|
Bart
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 22:20
|
|
Citaat: Een moeilijke situatie. Dat zegt Dennis Gentenaar over de huidige perikelen bij Ajax. De doelman, die bij de Amsterdammers op een zijspoor is geraakt, hoopte deze winter op een mooie transfer, maar mag na de verkoop van Hans Vonk niet meer vertrekken.
'Ik vind het moeilijk om over de huidige situatie uitspraken te doen', zegt Gentenaar tegenover ELF Voetbal. 'Vandaag of morgen heb ik een gesprek met de clubleiding. Naar aanleiding daarvan ga ik verder nadenken'. Een maand geleden kreeg de sluitpost nog te horen te mogen uitkijken naar een nieuwe club. 'Zij hebben tegen mij gezegd dat ik weg mag', aldus Gentenaar. 'In principe moeten ze gewoon hun woord houden. En anders hadden ze Hans niet moeten verkopen. Ze wisten toen al dat ik weg wil. Het probleem dat zich nu voordoet, hadden ze kunnen zien aankomen'.
Ajaxshowtime.com
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 15:58
|
|
Ajax moet zich natuurlijk wel aan de afspraken houden. Als men heeft gezegd dat Gentenaar weg mag, dan heeft Gentenaar hier gewoon gelijk. Hopelijk doet Padt het goed tijdens het trainingskamp. Dan zijn we sowieso van deze soap af.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 16:00
|
|
Heeft er zich al een club gemeld voor Gentenaar?
|
stekelfan
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 16:56
|
|
Gentenaar heeft gelijk als Ajax gezegd heeft dat hij in de winterstop weg mag, dan moet Ajax zich daar aan houden.
Het begint zo langzamerhand wel een soap te worden, dit!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 10:06
|
|
Hij mag dus vertrekken als Padt goed genoeg wordt bevonden.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 13:09
|
|
Van Basten is een voorstander van het jeugd eerst-principe, dus ik denk dat dit wel goed komt. Gentenaar is niet bepaald een bijzondere keeper en het gaat ten slotte slechts om de stek van derde doelman.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Do 8 jan 2009 19:21
|
|
Wat een gezeik allemaal van Ajax kant.....laat die jongen toch gewoon vertrekken.........Jezus zeg. Ik kan me het standpunt van Gentenaar helemaal voorstellen en ik vind het een beetje flauw van Ajax dat hij nu moet blijven omdat ze anders geen goede 3e keeper hebben.
Waar hebben we het over zeg....die jongen is al gekrenkt omdat hij Vermeer voor moest laten gaan.
Doe dan eens wat terug en laat die jongen gaan als zich een club meldt.
|