Geplaatst: Do 12 jun 2008 00:17
|
|
Citaat: Bedankt voor de felicitaties, Giovinco. Klasse van je!
Toen ik las dat Ambrosini bij de selectie zat stond ik al te kijken. Toen ik hem ook nog eens op het wedstrijdformulier zag staan ten koste van Aquilani en met name De Rossi stond ik perplex. Ambrosini is een simpele waterdrager. De Rossi kan alles wat hij kan en nog een stuk meer.
Camoranesi had Donadoni inderdaad niet zo diep moeten posteren, aangezien Camoranesi's aller grootste kracht z'n buitenaardse dynamiek is.
Voor Materazzi vrees ik dat de wedstrijd van gisteravond niet zoveel met vorm te maken had, maar meer met ouderdom. In de Champions League ging het dit seizoen ook al mis tegen Torres en gisteravond werd hij aan alle kanten voorbij gelopen. Materazzi is over the hill. Stoppen, ouwe!
Verwacht je drastische veranderingen voor de komende twee groepswedstrijden, Giovinco?
Ik verwacht zeker drastische wijzingen. Op de bank zullen zeer waarschijnlijk terechtkomen Barzagli, Materazzi, Gattuso, Di Natale en van mij had ook Ambrosini op de bank mogen plaatsnemen de komende wedstrijd. Camoranesi moet gewoon terug op de rm posities. De volgende spelers zullen zeer waarschijnlijk beginnen de komende wedstrijd±
Buffon
Zambrotta-Panucci-Chiellini-Grosso
Camoranesi-Pirlo-De Rossi-Ambrosini
Toni-Del Piero
Ik had graag gezien dat hij ook gewoon Ambrosini wisselde voor Aquilani en dat Gamberini erin kwam voor Panucci. Materazzi is altijd al door veel mensen overschat geweest. Dat komt voornamelijk door het WK2006. Mourinho heeft ook aangegeven dat Materazzi wat hem betreft mag vertrekken bij Internazionale.
|