| | |
Forum
Onderwerp: Eerbetonen
Maker: WesselBekeken: 2159 Status: InactiefBerichten: 7
|
Auteur
|
Bericht
|
Wessel
Forum berichten: 31
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 00:09
|
|
Als we het hebben over spelers die hun uiterste hebben gegeven aan hun club vergeten we vaak een naam die van het weekend een schitterend record heeft geevenaard. Ryan Giggs evenaarde het record van clublegende Bobby Charlton door zijn 758ste wedstrijd te spelen als Mancunian, respect voor Ryan Giggs. We moeten meer voetballers hebben die hun club niet verlaten voor Europees avontuur, een dikke portemonai of een Ferrari.......vooral bij AJAX
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 00:16
|
|
Het is natuurljik wel wat makkelijker om trouw te blijven aan een club die standaard tot de top van Europa behoort, dan door dik en dun trouw te blijven aan een club met de mogelijkheden van Ajax (en die ook nog eens slecht geleid wordt).
Ryan Giggs is natuurlijk wel een geweldige speler en een echte Manchester-legende. Ik had het er laatst al over, maar in het huidige voetbal mis je toch een Engels elftal met mannen als Giggs, Keane, Scholes, Beckham en de broertjes Neville erin. Of een Duits elftal met Effenberg, Jeremies, Jancker, Kahn en Matthäus erin. Nostalgie noemen ze zoiets, geloof ik.
Broertjelief, vind je het erg als ik hier een soort algemeen eerbetoon topic van maak, waar iedereen z'n eigen helden kan eren met een verhaal, een foto of een filmpje?
|
Wessel
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 15:14
|
|
Citaat: Het is natuurljik wel wat makkelijker om trouw te blijven aan een club die standaard tot de top van Europa behoort, dan door dik en dun trouw te blijven aan een club met de mogelijkheden van Ajax (en die ook nog eens slecht geleid wordt).
Ryan Giggs is natuurlijk wel een geweldige speler en een echte Manchester-legende. Ik had het er laatst al over, maar in het huidige voetbal mis je toch een Engels elftal met mannen als Giggs, Keane, Scholes, Beckham en de broertjes Neville erin. Of een Duits elftal met Effenberg, Jeremies, Jancker, Kahn en Matthäus erin. Nostalgie noemen ze zoiets, geloof ik.
Broertjelief, vind je het erg als ik hier een soort algemeen eerbetoon topic van maak, waar iedereen z'n eigen helden kan eren met een verhaal, een foto of een filmpje?
Leef je uit, zolang ik dan maar niet over Jancker en Jeremies moet lezen hahaha
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 15:23
|
|
Nee nee, dat zal niet zo snel gebeuren, haha.
Deze topic is dus bestemd voor alle helden uit de voetbalwereld. Heden of verleden. Ik merk dat voor steeds meer van mijn eigen voetbalgoden het einde van hun carrière nadert. Van sommige spelers weet je gewoon dat je ze gaat missen. Deze topic is dus bestemd voor de verering van de grootsten aller tijden. En uiteraard voor de discussie over hen. Over 10 jaar staan Rafael van der Vaart, Cristian Chivu, Frank Lampard of Fernando Gago er misschien bij, morgenochtend Jari Litmanen en Johan Cruijff.
De eerste speler die ik graag wil eren is Roy Keane. Vooralsnog geen verhaal van mijn kant, wel mooi en typerend beeldmateriaal.
[color=red">Roy Keane Tribute[/color">
[color=red">Roy Keane Testimonial[/color">
[color=red">Roy Keane - Red Legend[/color">
[color=red">The ugly side of Roy Keane (ik neem aan dat jullie het verhaal hier achter kennen)[/color">
[color=red">Roy Keane versus Patrick Vieira, de personificatie van de rivaliteit tussen The Mancunians en The Gunners [/color">
[color=red">Joking around with Patrick[/color">
[color=red">Why Manchester United and Arsenal hate each other[/color">
Verering van clubs, trainers, rivalen en rivaliteiten zijn ook mogelijk en zeer gewenst. Joga Bonito, AjaxFans.
|
Wessel
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 18:33
|
|
Citaat: Nee nee, dat zal niet zo snel gebeuren, haha.
Deze topic is dus bestemd voor alle helden uit de voetbalwereld. Heden of verleden. Ik merk dat voor steeds meer van mijn eigen voetbalgoden het einde van hun carrière nadert. Van sommige spelers weet je gewoon dat je ze gaat missen. Deze topic is dus bestemd voor de verering van de grootsten aller tijden. En uiteraard voor de discussie over hen. Over 10 jaar staan Rafael van der Vaart, Cristian Chivu, Frank Lampard of Fernando Gago er misschien bij, morgenochtend Jari Litmanen en Johan Cruijff.
De eerste speler die ik graag wil eren is Roy Keane. Vooralsnog geen verhaal van mijn kant, wel mooi en typerend beeldmateriaal.
Verering van clubs, trainers, rivalen en rivaliteiten zijn ook mogelijk en zeer gewenst. Joga Bonito, AjaxFans.
Past inderdaad kwa voetbalprestaties in een mooi rijtje en wat betreft een fighting spirit kan ik alleen Davids noemen die met hem vergeleken kan noemen, Helaas heb ik het altijd een vervelende voetballer gevonden die z'n ploeg ook best vaak heeft laten vallen voor domme conflictjes met scheidsrechter, spelers of medespelers haha. Hij past kwa drama weer in een rijtje met Cantona en Maradona haha. Verder een topvoetballer, beste Ierse voetballer allertijden ?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 18:42
|
|
Denk ik wel. Keane was een waar fenomeen. De man had alles: duelkracht, loopvermogen, inzicht, passing, balcontrole en ook nog een geweldige wil om te winnen. In de jaren '90 was alleen Cocu veelzijdiger, maar Cocu was weer stukken minder dwingend.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 18:47
|
|
Citaat: Nee nee, dat zal niet zo snel gebeuren, haha.
[color=red">Roy Keane Tribute[/color">
[color=red">Roy Keane Testimonial[/color">
[color=red">Roy Keane - Red Legend[/color">
[color=red">The ugly side of Roy Keane (ik neem aan dat jullie het verhaal hier achter kennen)[/color">
[color=red">Roy Keane versus Patrick Vieira, de personificatie van de rivaliteit tussen The Mancunians en The Gunners [/color">
[color=red">Joking around with Patrick[/color">
[color=red">Why Manchester United and Arsenal hate each other[/color">
Het was/is zeker een held ben nu op mijn werk kan de filmpjes niet bekijken ! Ben er wel benieuwd, naar..
[size=59">Moet je trouwens niet de titel veranderen [/size">
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 00:58
|
|
Gelijk heb je, Marnix. Ik heb de titel aangepast. Veel plezier met de filmpjes straks!
Citaat: Past inderdaad kwa voetbalprestaties in een mooi rijtje en wat betreft een fighting spirit kan ik alleen Davids noemen die met hem vergeleken kan noemen, Helaas heb ik het altijd een vervelende voetballer gevonden die z'n ploeg ook best vaak heeft laten vallen voor domme conflictjes met scheidsrechter, spelers of medespelers haha. Hij past kwa drama weer in een rijtje met Cantona en Maradona haha. Verder een topvoetballer, beste Ierse voetballer allertijden ?
Het kan zijn dat ik ergens een of andere Ier uit de PL over het hoofd zie (misschien een jongen uit de eerdere gloriedagen van Manchester of Liverpool?), maar anders lijkt het me de enige logische kandidaat. In mijn tijd is er in ieder geval geen Ier geweest die kan concurreren met Keano.
|
| | | |
|
|
|