Auteur
|
Bericht
|
Scio

Forum berichten: 1939
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 15:40
|
|
Hier ligt onze club....helemaal naar de gallemiesen na een kloteseizoen waarin alles fout gaat wat maar fout kan gaan. Tijd om opnieuw te beginnen. Het volgende seizoen al naar de knoppen voor het nog maar is begonnen.....
|
Oscarito

Forum berichten: 435
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 15:50
|
|
Ach jullie hoeven je niet zo druk te maken hoor. In augustus begint weer een nieuw seizoen en ze zeggen toch altijd maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
En bij deze; van harte gefeliciteerd FC Twente!
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 15:51
|
|
Je snapt zelf ook dat dit zwaar kut is Oscarito. Dit verneukt een compleet seizoen. En alweer wordt dat laf voetbal beloond. Het lijkt wel een traditie.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 15:55
|
|
Het ergste nog. De grote transfers zullen uitblijven.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 15:59
|
|
Dat geloof ik niet dat de 'grote' transfers zullen uitblijven. Zoals wie dan?
Verder zeer jammer van het geld, maar ik ben blij dat we van die play-offs verlost zijn en dat we geen voorronde CL spelen wat altijd kutwedstrijden zijn.
Verder wil ik Van Geel bedanken voor 3 jaar absoluut prutswerk met het laatste jaar als absoluut dieptepunt.
|
El Chícharito

|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 16:00
|
|
Citaat: Het ergste nog. De grote transfers zullen uitblijven.
Sulejmani is in mijn ogen een grote transfer en die zal echt wel komen.
|
JS

Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 16:01
|
|
Even aan de ïnsiders" in hoeverre heeft dit invloed op het te besteden transfer bedrag?
En op de komst van Sulejmani.
Dat Huntelaar weggaat lijkt me iniedergeval wel duidelijk.
|
Scio

|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 16:03
|
|
Buiten Sulejmani zijn er nou niet veel spelers met Ajax in verband gebracht waarvan je verwacht dat hun besluit op VCL afhangt. We kunnen dus in alle rust toewerken naar een nieuw seizoen. Eigenlijk best lekker....geen overdreven gedoe rond voorronde Champions League en dergelijke....geen overspannen verwachtingen. Ik kan me slechtere scenario's bedenken waarin Marco kan beginnen.
*edit*
Oscarito....kun je je niet even bij PN houden. Je posts daar en hier zijn van vergelijkbaar niveau helaas....
|
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 16:32
|
|
Sjongejongejonge! Wat een onbenul is die Koster. Ten eerste werd er geen spel gemaakt, behalve de bal inleveren bij de smaakmakers. En het was lange bal-opbouw voetbal, ik had het allemaal al gezegd. De betere spelers vond ik Davids, Lindgren en Gabri, geeft al aan hoe armoedig het aanvallende veldspel was. Davids vond ik de beste, hij speelde echt super.
Dan staat het 0-0, met nog een flinke periode te gaan, Huntelaar totaal onmachtig tegenover Douglas. Die kon alleen gevaarlijk worden als Ajax meer gevarieerd zou aanvallen, maar Ajax was niet bij machte. Dan is het logisch dat je een stormram erin doet. Alleen dan laat je Huntelaar staan, die Urzaiz alleen maar in de weg zou lopen en verder geen creativiteit toevoegt. Laat dan schaduwspits Perez staan achter Urzaiz. Verder breng je een countervoetballer erin terwijl je dominant bent. En Siem de Jong voor Davids, die totaal niks aan vermogen toevoegd. En dat Sarpong linksvoor begint terwijl je Leonardo en Luque niet gebruikt is ook onbegrijpelijk. Sarpong is een goede voetballer, alleen dan een middenvelder met een groots loopvermogen en een dosis creativiteit. Die zet je niet al voorin neer, tenzij je van het loopvermogen gebruik wil maken in de counter. Dat er nog zo leuk was om te zien was verrassend(positief), gadf de ultieme wil van de spelers aan.
Met als resultaat geen CL-voetbal. Opnieuw gigantische imagoschade, opnieuw een gigantische kater. Verschrikkelijk.
Over de transfergevolgen hoort hier niet te worden gesproken, dat in de Transferzone. Dus aub hier niet.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 16:34
|
|
Over 2 wedstrijden had Ajax het verdient. 3 helften beter dan Twente, Twente is alleen de tweede helft van de heenwedstrijd waren hun beter. Wat een onrealisme op de radio, maakt me echt kwaad. Ik had voorspelt dat Twente het niet zou waarmaken, maar wat blijkt is dat Ajax niet bij machte is om het af te maken. Alweer niet!
|
El Chícharito

|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 17:52
|
|
Die Slijngard wil ik trouwens ook nooit meer zien in een Ajax-shirt. Beperkte voetballer.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 18:11
|
|
Citaat: Die Slijngard wil ik trouwens ook nooit meer zien in een Ajax-shirt. Beperkte voetballer.
Nouja, voetballend geen held. Maar defensief behoorlijk scherp en fel, ik vind het een goede verdediger. Al mag hij flink gaan werken aan zijn traptechniek.
|
Castel di Sangro

Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 18:32
|
|
Citaat: Die Slijngard wil ik trouwens ook nooit meer zien in een Ajax-shirt. Beperkte voetballer.
Je hoeft geen 22 helden te hebben in een team. Hij hield zich vandaag goed staande.. Ik hoop dat hij zich verder ontwikkeld, dan kan het een leuke back worden..
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 18:35
|
|
Mijn broek valt af bij RTL Voetbal. Ajax speelde 3 helften van de 4 beter, dan is het geheel onverdiend geplaatst voor voorronde CL. Maar dat geeft aan dat het voor Ajax teleurstellend is en voor Twente een puike prestatie. Maar reeel is het niet.
|
stijnknigge

Forum berichten: 6
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 19:55
|
|
Slijngaard leek vooral heel gespannen en durfde ook niet op te komen maar als hij wat meer vertrouwen krijgt in zijn spel kan het best een aardige linksback worden volgend seizoen of het seizoen daarna.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 21:13
|
|
Nou zo'n matige traptechniek is niet gespannenheid. Maar er valt nog aan te werken.
|
El Lute

Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 23:39
|
|
Citaat: Over 2 wedstrijden had Ajax het verdient. 3 helften beter dan Twente
Tsja daar kopen we niets mee en winnen we dus blijkbaar de oorlog niet mee.
Wat een doffe ellende dit en moeilijk verkropbaar, kan er niet tegen.
En allemaal zo onnodig, nu is het zaak de schade beperkt te houden allemaal.
Wat een drama dit, bah!
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 19 mei 2008 00:32
|
|
Citaat: Ach jullie hoeven je niet zo druk te maken hoor. In augustus begint weer een nieuw seizoen en ze zeggen toch altijd maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Je hoeft op een Ajax-forum FC Twente niet te feliciteren hoor.
Ik ben het overigens niet helemaal eens met Wza. Ik vond dat Twente over deze twee wedstrijden gezien de betere ploeg was. Play-offs zijn gay, maar ze zijn er. En Ajax heeft twee seizoenen terug zelf de voorronde alsnog bereikt terwijl men slechts vierde werd. Ik had er eerlijk gezegd meer vertrouwen in dat Ajax de eventuele voorronde zou winnen dan deze tweestrijd met Twente. Met Koster en deze selectie is het moeilijk winnen. Persoonlijk baal ik op dit moment ook het meest van de eventuele afhakende versterkingen. De Champions League is mooi, maar in principe haken de Nederlandse ploegen daarin toch al snel af. Zeker in de huidige staat. Voor Twente is dit succes natuurlijk geweldig, maar als niet geplaatste ploeg maken die jongens geen schijn van kans.
Verder vond ik het werkelijk waar een vreselijke dag. Ik ben er werkelijk he-le-maal stuk van geweest en kom nu voor het eerst een beetje tot rust. Wellicht dat het allemaal wel meevalt. Berichten over twee geweldige aankopen is het enige wat mijn week nog enigszins goed kan maken.
Verder wil ik Lindgren toch nog even aanhalen hoor. Die speelde vandaag een dijk van een wedstrijd achterin. Greep zeker zo'n vijf keer op hele cruciale momenten in met een tackle. Sowieso twee keer toen Elia Bruno Silva 1 op 1 suf dolde (blijft toch de zwakte van Silva) en ook nog een paar keer bij voorzetten vanaf de zijkanten. Heitinga wordt regelmatig geprezen vanwege z'n trap en z'n vermogen om in te schuiven, maar je merkt dat je er allemaal niets aan hebt op het moment dat hij een spits of diepstaande middenvelder niet direct over de grond durft aan te spelen (of daar het moment niet voor inziet). Wat dat betreft vind ik dat we nu al meer hebben aan Van der Wiel. Ik vond het uiteraard wel heel sneu voor Johnny dat hij zo afscheid moest nemen. Hetzelfde geldt voor Davids.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het dit seizoen wat Huntelaar betreft nog enigszins karig vond ook. Geen goal tegen PSV, twee goaltjes thuis tegen een Feyenoord van niets, maar uit tegen een sterker Feyenoord geen goal, geen goal in de play-offs. Ik zal er niet rouwig om zijn als hij voor 25 miljoen verkocht wordt. Ik ben wel toe aan iets anders, eerlijk gezegd. En Ajax kan het geld gebruiken.
Citaat: Slijngaard leek vooral heel gespannen en durfde ook niet op te komen maar als hij wat meer vertrouwen krijgt in zijn spel kan het best een aardige linksback worden volgend seizoen of het seizoen daarna.
Ik heb hem ook nog nooit eerder zien spelen, dus ik wil hem niet veroordelen op deze wedstrijd alleen. In het begin van de wedstrijd speelde hij nog wel met lef en durfde hij tackles in te zetten en overtredingen te maken. Vooral de tweede helft stond hij constant op anderhalf tot twee meter te dekken. Toen leek het inderdaad nergens op, tegenover Huysegems. Ik weet niet wat er in de rust tegen die jongen is gezegd, maar ik vond het verschil tussen de eerste helft en de tweede helft schrijnend.
|
Jobo

Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Ma 19 mei 2008 10:27
|
|
Zelf ben ik ook teleurgesteld. Toch zie ik ook wel een voordeel. Laat iedereen ons maar lekker uitlachen en verheerlijken over het feit dat Ajax geen voorronde cl heeft gehaald. Dat is ook op dit selecte forum merkbaar. Anderzijds is dat de tol als je de meest succesvolle club bent die nederland rijk is.
Ik denk namelijk dat het een keer ideaal is om geen voorronde cl te spelen. Telkens elk seizoen beginnen met wekenlang aandacht of Ajax wel of niet de cl gaat halen is niet gunstig. Helemaal niet als je deze cl dan niet bereikt. Het zet de toon voor een seizoen.
Nu kan ajax veel beter de conditie van die jongens opbouwen. Het is niet niets om zo vroeg te moeten pieken in een seizoen.
Van basten heeft nu ook niet de druk van de cl op zijn schouders. Hij kan voor ajax begrippen in de luwte beginnen. Verder verwacht ik goede aankopen omdat van Basten wel naar de scouting luistert.
Ook wil ik nog even zeggen dat Lindgren waar maakt wat ik al in zijn ajax tijd bij hem zag. Overzicht met bijbehorende passing en tomeloze inzet. Een absolute topdeal van van Geel. Maduro praktisch ruilen voor Lindgren. Eén van de weinig goede transfers door van geel dit jaar.
|
El Chícharito

|
Geplaatst: Ma 19 mei 2008 10:44
|
|
Lindgren is een werkelijke topper. Hoe die jongen speelde was ongeloofelijk sterk. Als Suarez die laatste bal wat minder diep gaf, had hij waarschijnlijk nog de winnende gemaakt ook nog.
Verder baal ik nog steeds. Ik kan het niet bevatten. Dit is een regelrechte trauma voor me. Wat is het toch een slechte tijd om ajacied te zijn. :cry:
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 19 mei 2008 11:38
|
|
Ja, als 'oude' AJAX-fan is dit wel het slechtste decennium sinds de jaren 50.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 19 mei 2008 12:32
|
|
Citaat: Zelf ben ik ook teleurgesteld. Toch zie ik ook wel een voordeel. Laat iedereen ons maar lekker uitlachen en verheerlijken over het feit dat Ajax geen voorronde cl heeft gehaald. Dat is ook op dit selecte forum merkbaar. Anderzijds is dat de tol als je de meest succesvolle club bent die nederland rijk is.
Ik denk namelijk dat het een keer ideaal is om geen voorronde cl te spelen. Telkens elk seizoen beginnen met wekenlang aandacht of Ajax wel of niet de cl gaat halen is niet gunstig. Helemaal niet als je deze cl dan niet bereikt. Het zet de toon voor een seizoen.
Nu kan ajax veel beter de conditie van die jongens opbouwen. Het is niet niets om zo vroeg te moeten pieken in een seizoen.
Van basten heeft nu ook niet de druk van de cl op zijn schouders. Hij kan voor ajax begrippen in de luwte beginnen. Verder verwacht ik goede aankopen omdat van Basten wel naar de scouting luistert.
Ook wil ik nog even zeggen dat Lindgren waar maakt wat ik al in zijn ajax tijd bij hem zag. Overzicht met bijbehorende passing en tomeloze inzet. Een absolute topdeal van van Geel. Maduro praktisch ruilen voor Lindgren. Eén van de weinig goede transfers door van geel dit jaar.
Inderdaad. Maduro, Charisteas en Babel zijn de enige twee spelers die door Van Geel uitstekend zijn vervangen. En met Charisteas was het natuurlijk ook niet al te moeilijk om een talentvollere vervanger te vinden.
Verder kan ik me ook redelijk vinden in je betoog over de voordelen van deze nieuwe flater. Het speelt natuurlijk vooral mee dat het al het derde jaar op rij is dat dit gebeurd. Tsja, uiteindelijk vind ik het ook voor die jongens nog wel sneu. Heitinga wilde natuurlijk anders afscheid nemen. En het afscheid van Davids werd op deze manier al helemaal treurig. Johnny kan tenminste nog eens terugkeren, maar voor Davids is het helemaal klaar. Ook een jongen als Suárez gun ik die tranen niet. Wat je ook van hem mag vinden, het is wel een absolute winnaar. Ik weet heel zeker dat die jongen dit vreselijk vindt.
Wat dat tweede gedeelte betreft: nu ik eindelijk een beetje tot rust ben gekomen, overheerst vooral de irritatie over de beelden van die debiele boeren met dat 'helemaal niets in Amsterdam'. Vergeef me het voor vandaag nog even AF, maar dan denk ik toch echt gewoon: rot lekker op met z'n allen, stelletje *** Tukkers. Veel van die PSV-supporters zijn al helemaal erg. Die vinden verlies van Ajax nog veel interessanter dan hun eigen club. Tsja, ik troost mezelf dan maar met de gedachte dat iedere boerenclub in Nederland het de grootste kick op aarde vindt om van Ajax te winnen en het van de daken te schreeuwen. Get a life.
Over de wedstrijd hoef ik het verder niet te hebben. Daar is al genoeg over gezegd en ik hoop mij ergens deze week achter de positivo's te kunnen scharen. Ik ben na het debacle twee biertjes gaan drinken met Bert en ben daarna door gegaan naar Lugdunum, waar de voetbalclub een bbq had. Kom ik daar aan, zit Tim de Cler daar. En begon die me ook al een beetje uit te lachen. Ik bedoel, uitgelachen worden door notabene een Feyenoorder. Kan het erger? Eerlijk is eerlijk, het kwam bij mij vrij speels over en ik zag er niet echt kwaad in. En toen een van z'n maten me vroeg wat Ajax had gedaan (wat hij natuurlijk al wist, met z'n grafkop) zei ik gewoon dat ik het alweer vergeten was. Vervolgens heb ik m'n eigen matties opgezocht en zijn we bier gaan drinken en gaan partyen met een of andere volkszanger en allerlei Leidse tokkies. Voor een paar uurtjes dacht ik in ieder geval even weinig tot niet aan Ajax. Dat hielp.
|
Oscarito

Forum berichten: 435
|
Geplaatst: Ma 19 mei 2008 12:40
|
|
Citaat: Ach jullie hoeven je niet zo druk te maken hoor. In augustus begint weer een nieuw seizoen en ze zeggen toch altijd maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ach als je blij bent doe je soms rare dingen.
Alle Ajacieden die me de afgelopen weken hebben bestookt en uitgelachen over de "crisis" bij PSV krijgen het nu dubbel en dwars terug. Jammer genoeg schieten ze nu bijna allemaal in de verdediging of ontwijken ze dit onderwerp, altijd een grote mond maar incasseren ho maar.
Citaat: Wat dat tweede gedeelte betreft: nu ik eindelijk een beetje tot rust ben gekomen, overheerst vooral de irritatie over de beelden van die debiele boeren met dat 'helemaal niets in Amsterdam'. Vergeef me het voor vandaag nog even AF, maar dan denk ik toch echt gewoon: rot lekker op met z'n allen, stelletje *** Tukkers. Veel van die PSV-supporters zijn al helemaal erg. Die vinden verlies van Ajax nog veel interessanter dan hun eigen club. Tsja, ik troost mezelf dan maar met de gedachte dat iedere boerenclub in Nederland het de grootste kick op aarde vindt om van Ajax te winnen en het van de daken te schreeuwen. Get a life.
What comes round, goes round. Leedvermaak hoort bij het voetbal en daar maakt iedereen(dus ook jij) zich schuldig aan.
Je moest eens weten hoeveel Ajacieden me de afgelopen weken hebben geplaagd met de "crisis" bij PSV. En je gaat mij niet vertellen dat de Ajacieden bijvoorbeeld niet blij zijn dat Feyenoord het de afgelopen jaren zo "goed" doet.
|
Scio

|
Geplaatst: Ma 19 mei 2008 12:52
|
|
Ach als je blij bent doe je soms rare dingen.
Alle Ajacieden die me de afgelopen weken hebben bestookt en uitgelachen over de "crisis" bij PSV krijgen het nu dubbel en dwars terug. Jammer genoeg schieten ze nu bijna allemaal in de verdediging of ontwijken ze dit onderwerp, altijd een grote mond maar incasseren ho maar.
Citaat: Wat dat tweede gedeelte betreft: nu ik eindelijk een beetje tot rust ben gekomen, overheerst vooral de irritatie over de beelden van die debiele boeren met dat 'helemaal niets in Amsterdam'. Vergeef me het voor vandaag nog even AF, maar dan denk ik toch echt gewoon: rot lekker op met z'n allen, stelletje *** Tukkers. Veel van die PSV-supporters zijn al helemaal erg. Die vinden verlies van Ajax nog veel interessanter dan hun eigen club. Tsja, ik troost mezelf dan maar met de gedachte dat iedere boerenclub in Nederland het de grootste kick op aarde vindt om van Ajax te winnen en het van de daken te schreeuwen. Get a life.
What comes round, goes round. Leedvermaak hoort bij het voetbal en daar maakt iedereen(dus ook jij) zich schuldig aan.
Je moest eens weten hoeveel Ajacieden me de afgelopen weken hebben geplaagd met de "crisis" bij PSV. En je gaat mij niet vertellen dat de Ajacieden bijvoorbeeld niet blij zijn dat Feyenoord het de afgelopen jaren zo "goed" doet.
Misschien moet je PSV netwerk niet verwarren met dit forum. Heb voor de grap het PSV topic nog eens nagelezen maar kan weinig leedvermaak richting de PSV'ers ontdekken. Jij wel? En misschien vind jij het niet relevant maar ik merk dat er een behoorlijk niveauverschil zit tussen AN, PN en dit forum. Daar verdienen de leden en moderators wel enige credits voor (jij verdient die van onze kant ook) . Bijvoorbeeld in de vorm van terughoudendheid met wat je plaatst.
|
Marnix

Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Ma 19 mei 2008 12:59
|
|
Ik raad jullie toch aan om dit eens te lezen:
--
Blij met een schone lei
Beste Jurryt,
Maak je geen zorgen: met mij gaat het prima.
Gistermiddag in de ArenA voelde ik eigenlijk al amper teleurstelling. Nog diezelfde avond betrapte ik me erop dat ik het eigenlijk wel goed vind zo. En nu, na een nachtje slapen, ben ik daar zelfs volledig van overtuigd. Het is goed dat Ajax de voorronde van de Champions League niet gehaald heeft.
De voornaamste reden: geen Ajax-bestuurder, -trainer of –speler kan nu nog ontkennen dat het een rampzalig baggerseizoen was en dat we op de bodem van de put zijn aanbeland. Slechter kan het nu écht niet meer. In de voorgaande drie seizoenen was er steeds een soort van halfbakken happy end: playoff-winst, bekertje erbij. Ik weet nog hoe ik me kapot geërgerd heb aan het ‘eind goed, al goed’-geleuter van trainer en bestuur. Nu hebben we een keer écht niks. Misschien dat dát helpt.
Het is lekker om te weten op welk Europees bekertoernooi we ons kunnen voorbereiden. Niet nóg eens een gigantische domper terwijl het seizoen nog moet beginnen. Napraten heeft geen zin, want alle verantwoordelijken zijn al foetsie: voorzitter Jaakke en zijn hele bestuur, technisch directeur Martin van Geel, algemeen directeur Maarten Fontein en twee hoofdtrainers, Henk ten Cate en Adrie Koster. Volgend seizoen nieuwe mensen, een nieuw beleid en een schone lei.
Wat de playoffs betreft: als je me vraagt wat ik van het systeem vind, dan zal ik je zeggen dat ik ‘anti’ ben. Ik vind dat de nummer drie van de ranglijst (in dit geval NAC Breda) gewoon verzekerd hoort te zijn van UEFA Cup-voetbal en ik vind dat de nummer twee na 34 wedstrijden recht heeft op de Champions League-voorronde. Ik háát de playoffs. Dat riep ik toen Ajax als vierde eindigde maar via de playoffs de ware nummer twee AZ ‘onttroonde’ (2006), en dat roep ik nu dus ook.
Maar die discussie is nu irrelevant. Dat gedrocht bestaat nu eenmaal en we zijn uitgeschakeld door een ploeg die (wanneer het op een rechtstreeks duel aankomt) gewoon sterker is dan Ajax, en beter verzorgd voetbal speelt. Het zaakje is na drie playoff-edities netjes in balans: één keer onterecht ‘omhooggevallen’ (2006), één keer een rechtmatig verkregen tweede plek geconsolideerd (2007) en één keer ten onrechte naar beneden gekukeld (200 . Ik vind het best zo. Wat ik veel erger vind (en dus belangrijker), is het feit dat Ajax in al die jaren geen landskampioen is geworden, en überhaupt tot de playoffs veroordeeld was.
Ik vind het stiekem wel lekker dat ik vanaf heden eindelijk weer supporter kan zijn van een gewóne club. Net zo’n gewone club als Twente of Roda of Willem II. Een club die gewoon blij is met een overwinning en geen enkele zege meer for granted neemt. Want dat punt hebben we nu wel bereikt, daarover kunnen we het eens zijn. We hebben dit seizoen tegen vrijwel geen enkele tegenstander iets van superioriteit laten zien en in een knock-out ronde kunnen we tegen Kopenhagen, Slavia Praag, Dinamo Zagreb en FC Twente het verschil niet maken. We hebben de macht gewoon niet. Conclusie: we zijn een gewoon cluppie, bevrijd van de illusies. Alles wat Ajax ooit was, is weg. We staan weer op nul – en ik vind het heerlijk.
Van de weeromstuit krijg ik zin om de komende weken met je te bomen over Oranje en het EK. Je moet wat, tijdens de zomerstop. Zullen we?
Mazzel!
Menno
|