Auteur
|
Bericht
|
TvP
Forum berichten: 1370
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 15 jun 2008 15:43
|
|
Ik ben ruim geslaagd
Ik sta alleen een tekort voor Engels, maar dat zag ik al lang aankomen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 15 jun 2008 15:52
|
|
Gefeliciteerd, Kolobolo!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 15 jun 2008 21:05
|
|
Goed gedaan, kolo! Zal blij zijn dat de school gedaan is. Kan er meer gepost worden.
|
SylvievdVaart
Forum berichten: 764
|
Geplaatst: Ma 16 jun 2008 19:54
|
|
Ai, jammer Skill! Hoe is je examen gegaan?
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 16 jun 2008 20:18
|
|
Ai Skilled, zie dat je een her hebt. Een advies, probeer rustig te blijven met lezen en logisch na te denken. Neem van te voren een dextro en zuip wat stierenzeik (red bull) en dan moet je geconcentreerd kunnen blijven. Kies als je twijfels voor wat het eerste in je opkomt, meestal de goede keuze.
Als je wat gemaakt hebt, laat het me/ons weten. We duimen voor je man.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Ma 16 jun 2008 21:02
|
|
Bedankt voor alle steunbetuigingen, waardeer het echt! Heb morgen pas de herkansing van Nederlands, Syl.
Ben vandaag nog naar school gegaan om in m'n examen Nederlands te kijken, maar helaas was de Nederlands docent mee met sportdag. Want je hebt er niet veel aan om in je examen te kijken zonder docent. Ze mogen namelijk niet op het examen schrijven en dan weet je ook niet wat je fout hebt gedaan.
Voor morgen wel een afspraak gemaakt met de docent Nederlands om m'n examen door te nemen. Ik had nog wel even kort in m'n examen vandaag gekeken en toen zag ik op het einde van m'n tentamen 28 punten staan min vier aftrekpunten voor interpuntie, spellingsfouten, oncorecte zinsbouw etc. Maar dan kom je nog steeds niet uit op zestien punten, dus morgen maar eens kijken wie het bij de juiste eind heeft.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Wo 18 jun 2008 18:58
|
|
Citaat: Bedankt voor alle steunbetuigingen, waardeer het echt! Heb morgen pas de herkansing van Nederlands, Syl.
Ben vandaag nog naar school gegaan om in m'n examen Nederlands te kijken, maar helaas was de Nederlands docent mee met sportdag. Want je hebt er niet veel aan om in je examen te kijken zonder docent. Ze mogen namelijk niet op het examen schrijven en dan weet je ook niet wat je fout hebt gedaan.
Voor morgen wel een afspraak gemaakt met de docent Nederlands om m'n examen door te nemen. Ik had nog wel even kort in m'n examen vandaag gekeken en toen zag ik op het einde van m'n tentamen 28 punten staan min vier aftrekpunten voor interpuntie, spellingsfouten, oncorecte zinsbouw etc. Maar dan kom je nog steeds niet uit op zestien punten, dus morgen maar eens kijken wie het bij de juiste eind heeft.
Ik ben echt benieuwd naar je uitslag man!
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 13:25
|
|
Hoe is je examen gegaan skilled?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 14:16
|
|
Ging wel redelijk naar mijn gevoel. Het is nu afwachten tot woensdag. Jij had toch ook examens, Pablo? Nog geslaagd?
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 14:18
|
|
Ja, maar dat wist ik vorig jaar eigenlijk al Had mega goeie punten in 5de en nu makkeiljk geslaagd. Volgend jaar Amerika dus zullen jullie me moeten missen
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 14:23
|
|
Jammer.
Ik duim voor je, Skilled!
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 14:24
|
|
Citaat: Ja, maar dat wist ik vorig jaar eigenlijk al Had mega goeie punten in 5de en nu makkeiljk geslaagd. Volgend jaar Amerika dus zullen jullie me moeten missen
Amerika? Wat doen? Studeren? Je hebt je VWO diploma gehaald als ik het zo hoor?
ps: Bedankt, Bert!
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 14:42
|
|
Jep, ik ga in Amerika studeren voor Helicopterpiloot. Word dik betaald daaro, dus zou fantastisch zijn als ik die opleiding kan afronden en er werk kan vinden. Maar ben maar niet bang, ik zal nog steeds wel posten maar op rare tijdstippen voor de Hollanders
Verder zal ik ook voor je duimen skilled en ik heb er, als je het net zo goed gemaakt hebt als je voetbalverstand is, totaal vertrouwen in.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 14:49
|
|
Bedankt. Ok, leuk. Nou, veel succes in Amerika. Wel een keuze waar je achter moet staan.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 14:52
|
|
Tja, mijn oom heeft er gewoond en mijn nichtje is op dit moment ook wonend in Amerika. Zij woont in San Diego en studeert daar iets in de Economie, ik ga dus naar Miami om een helicopteropleiding te volgen. Ik denk wel dat het eerst zwaar zal zijn om familie en al te missen, maar daar moet je je maar overheen zetten. Ik sta er volledig achter en hoop het vol te houden, maar dat heeft enkel God in de hand.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 15:49
|
|
Slijmbal . Nouja, voor T-Havo(Havo anders kantje boord) zal je dan nog slagen Skilled .
Pablo: veel succes in Amerika. Maar dan kan je niet zo 1-2-3 naar Ajax toe komen natuurlijk.. Of ga je met jouw helikopter boven het stadion hangen .
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 15:51
|
|
Ben maar niet bang ik dat daar satelliet ga kopen om Ajaxwedstrijden alsnog live te volgen. Daar kun je mij wel voor wakker maken. En over dat helicopter is geen slecht idee, misschien ga ik dat wel eens demonstreren hahaha. Naja, het duurt nog even dus i k heb nog de tijd.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 15:52
|
|
We zullen zien . Hopen voor je dat je daar het geluk vind.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 15:54
|
|
Als je maar geen spelers gaat afzetten in ons stadion met je helikopter. We zijn verdomme geen Feyenoord.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 16:01
|
|
Of je moet ons een dienst bewijzen: crashen boven het Feyenoord-stadion. En dan natuurlijk wel eerst parachutespringen hè. .
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 16:01
|
|
Haha, als ie met goede spelers aankomt waarom niet. Als het niet van de directie komt dan maar van Pablo.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 16:02
|
|
hahahahaha dat zou wel een stunt zijn dat ik Boulahrouz ff in de ArenA dump zonder dat iemand iets weet Dan ben ik zeker de baas voor altijd, zékér. Dan neem ik verder voor Thomas Thiago Silva mee en denk ik dat ik knuffels krijg van een geslacht wat ik liever niet heb, maar goed. Het zij zo. Verder bedankt dat jullie mij succes wensen en Bertje, ik zal jou nooit vergeten (K)
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 16:09
|
|
Citaat: Slijmbal . Nouja, voor T-Havo(Havo anders kantje boord) zal je dan nog slagen Skilled .
Wat doe jij dan? Mavo, of lager dan Mavo, Havo of VWO? Tsja, kan me aan me reet roesten als ik het doormiddel van een herkansing haal, als ik het maar haal.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 16:14
|
|
Juist, ze gaan je Ă©cht niet vragen later op je werk of je een herkansing nodig had voor je diploma
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Za 21 jun 2008 16:18
|
|
Havo door mijn desinteresse en ongestructureerde werk. Ik wou VWO, maar ik zou negatief effect op anderen hebben . Ze hebben altijd gezegd dat ik de kennis er wel voor heb, maar de houding niet(en daarnaast een plaag ben voor de leraren met mijn eigenwijsheid). Nouja, dat moet ik na het behalen van mijn diploma HAVO komend schooljaar maar ff laten zien dat dat onzin is. Ik hoop dat ik de kans krijg om het te bewijzen.
Van mijn basisschool mocht in Gymnasium doen, maar ik dacht ff chill op HAVO-VWO zitten en daarna VWO. Ik de tweede ben ik niet braaf geweest en bij de scheiding tussen HAVO en VWO voor het derde schooljaar moest ik naar HAVO. In de derde heb ik mijzelf proberen aan te passen, maar dat gaat niet zo 1-2-3. Bovendien vond ik het eerst allemaal wel best hoe het was, dus dat heeft me flink wat vreugde gekost. Bovendien heb ik daarnaast nog wat (prive)problemen gekend dus dat was een zwaar jaar. Dit jaar doe ik 4 Havo op mijn gemakje en heb ik er vertrouwen dat als ik wordt gewogen hierna, dat ik niet te licht wordt bevonden voor VWO. Niet dat ik tevreden ben met mijn cijfers op dit moment, maar als ik eerlijk ben zegt het me niet zoveel.
|