Auteur
|
Bericht
|
Marnix
Forum berichten: 2786
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 17:38
|
|
Dit is alweer het derde jaar dat ik eindexamen HAVO doe :oops: , ik heb nog maar 3 vakken maar toch wordt het wel is tijd dat ik ga slagen dit jaar..
Ik moet nog Examen doen in de vakken Aardrijkskunde / Economie 1/2 / Engels, de rest heb ik (afgesloten)..
Hier is mijn volledige cijferslijst..
Duits 8 [afgesloten">
ANW 6 [afgesloten">
Maatschappijleer 6 [afgesloten">
Frans 6 [afgesloten">
Profielwerkstuk G [afgesloten">
Nederlands 6 [afgesloten">
Wiskunde A 1/2 6 [afgesloten">
Letterkunde 6 [afgesloten">
GS 5
Voor de overige vakken ga ik er met dit cijfer in:
Engels: 5.0
Eco 1/2: 7.0
AK: 7.0
In Engels heb ik dit jaar helemaal geen les gehad maar mocht ik het schoolexamen cijfer van mijn vorige school laten staan.. Het meest relaxede zou zijn als ik voor ECO/AK een 4.0 + haal, want dan kan ik het veroorloven ok zelfs voor Engels een 2.0 te halen aangezien ik daar echt super slecht in ben..
Met een 4 en een 5 slaag ik namelijk! Maarja klinkt raar maar ik ben er nog niet helemaal zeker van dat ik een 4.0 voor ECO/AK ga halen gezien mijn eindexamen''verleden'' dus ik ben benieuwd wat het gaat worden!
Nog meer mensen die EXAMEN doen? Succes met leren!
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 11:18
|
|
Ik heb op 19 mei ook examen. Ik doe HAVO. Ik heb het gevoel dat ik niet veel heb gedaan, maar in dit weer ben ik gewoon te lui om te studeren en heb ik alleen zin om te chillen of voetballen spelen/kijken.
Weet je al wat je gaat studeren, MarnixAFC?
Mijn programma begin 19 mei:
Maandag heb ik Nederlands. De dag daarna Geschiedenis. Woensdag dacht ik AK. Donderdag ECO.
Veel succes met leren en hopelijk mogen we slagen.
|
Marnix
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 19:46
|
|
Citaat: Ik heb op 19 mei ook examen. Ik doe HAVO. Ik heb het gevoel dat ik niet veel heb gedaan, maar in dit weer ben ik gewoon te lui om te studeren en heb ik alleen zin om te chillen of voetballen spelen/kijken.
Maandag heb ik Nederlands. De dag daarna Geschiedenis. Woensdag dacht ik AK. Donderdag ECO.
Zo mag ik het horen (A)! Ik weet het nog niet precies man maar ik twijfel een beetje bovenaan staat toch wel SPORT MARKETING bij jou dan? Ga jij er een beetje goed in of niet?
Succes man! Ik heb ook niet echt veel geleerd nog kwam er vandaag achter dat ik het verkeerde voor AK aan het leren was ook handig...
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 20:55
|
|
Citaat: Zo mag ik het horen (A)! Ik weet het nog niet precies man maar ik twijfel een beetje bovenaan staat toch wel SPORT MARKETING bij jou dan? Ga jij er een beetje goed in of niet?
Succes man! Ik heb ook niet echt veel geleerd nog kwam er vandaag achter dat ik het verkeerde voor AK aan het leren was ook handig...
Ik ga met redelijke cijfers de examen in. Ik heb de knoop al doorgehakt, ik ga sportmarketing studeren op de Frejlamaborg dicht bij de Arena. Wou eerst Sport, management en ondernemen studeren in dat vette HVA gebouw in Osdorp, maar ik was te laat met inschrijven en je moet nog een toelatingstoets doen en halen alvorens je daar mag studeren.
Eco is 6 mappen. Klerezooi. Ik ga dus alleen de samenvattingen lezen, oefenen met examenbundels. AK is natuur en Milieu en Migratie en vervoer. Je moet daar voornamelijk oefenen met de examenbundels, maar de basiskennis moet aanwezig zijn wil je die opdrachten redelijk maken.
|
Marnix
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 21:01
|
|
Citaat: Zo mag ik het horen (A)! Ik weet het nog niet precies man maar ik twijfel een beetje bovenaan staat toch wel SPORT MARKETING bij jou dan? Ga jij er een beetje goed in of niet?
Ik ga met redelijke cijfers de examen in. Ik heb de knoop al doorgehakt, ik ga sportmarketing studeren op de Frejlamaborg dicht bij de Arena. Wou eerst Sport, management en ondernemen studeren in dat vette HVA gebouw in Osdorp, maar ik was te laat met inschrijven en je moet nog een toelatingstoets doen en halen alvorens je daar mag studeren.
Eco is 6 mappen. Klerezooi. Ik ga dus alleen de samenvattingen lezen, oefenen met examenbundels. AK is natuur en Milieu en Migratie en vervoer. Je moet daar voornamelijk oefenen met de examenbundels, maar de basiskennis moet aanwezig zijn wil je die opdrachten redelijk maken.
Oke nice man! Haha heb je je al ingeschreven dan? Tot wanneer kan dat uberhaupt, denk dat ik dat toch ook maar moet gaan doen :)! Ja man Eco is echt te veel van het goede! Het is echt kut ik heb een wat oudere examenbundel daar staat Migratie en vervoer niet in, weet jij nog een site toevallig?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 21:06
|
|
Citaat: Oke nice man! Haha heb je je al ingeschreven dan? Tot wanneer kan dat uberhaupt, denk dat ik dat toch ook maar moet gaan doen :)! Ja man Eco is echt te veel van het goede! Het is echt kut ik heb een wat oudere examenbundel daar staat Migratie en vervoer niet in, weet jij nog een site toevallig?
Ja, me zus heeft me ingeschreven via het internet, een hele gedoe maar het is gelukt. Het staat onder de naam Commerciele Economie weergegeven, dus je zal die studie aan de IB groep moeten mailen.
Ja, via Examenbundels.nl D
Daar kan je alle examens vinden van de afgelopen jaren.
Je hebt wel veel vakken afgesloten trouwens. Ik moet van een vak of 6 examens maken.
|
Marnix
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 21:10
|
|
Citaat: Oke nice man! Haha heb je je al ingeschreven dan? Tot wanneer kan dat uberhaupt, denk dat ik dat toch ook maar moet gaan doen :)! Ja man Eco is echt te veel van het goede! Het is echt kut ik heb een wat oudere examenbundel daar staat Migratie en vervoer niet in, weet jij nog een site toevallig?
Ja, me zus heeft me ingeschreven via het internet, een hele gedoe maar het is gelukt. Het staat onder de naam Commerciele Economie weergegeven, dus je zal die studie aan de IB groep moeten mailen.
Ja, via Examenbundels.nl D
Daar kan je alle examens vinden van de afgelopen jaren.
Je hebt wel veel vakken afgesloten trouwens. Ik moet van een vak of 6 examens maken.
Danku! Ja man is al het derde jaar dat ik examen doe , gek word ik er van :)! Ik ben na twee dagen al klaar :)! 6 examens is best pittig ..
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 21:18
|
|
Fuck it. Ik ga alles uit m'n duim zuigen net als WZAWZDB, dan komt het goed.
Lekker man na twee dagen. Dit keer moet je het wel halen, hè. Overigens bij mij op school en ik denk wel meerdere scholen in Amsterdam kan je maar twee keer blijven zitten in de bovenbouw, anders moet je MBO niveau 4 doen. Het is je geraden om te slagen.
|
Marnix
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 16:57
|
|
Citaat: Fuck it. Ik ga alles uit m'n duim zuigen net als WZAWZDB, dan komt het goed.
Lekker man na twee dagen. Dit keer moet je het wel halen, hè. Overigens bij mij op school en ik denk wel meerdere scholen in Amsterdam kan je maar twee keer blijven zitten in de bovenbouw, anders moet je MBO niveau 4 doen. Het is je geraden om te slagen.
Haha, ja ik moet zeker slagen man :oops: (krijg dan echt een mooie zomervakantie) ! Anders ben ik echt schandalig bezig als jij ook slaagt ?
Nog een weekie voor mij jij begint maandag al he ?
Al veel geleerd?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 17:01
|
|
Ik ga nu beginnen met leren.
|
Marnix
|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 13:10
|
|
Citaat: Ik ga nu beginnen met leren.
Wat een luilak!
Ik wil vakantie man, heb het echt gehad met de Havo !
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 21:00
|
|
Nog 2 weekjes en dan staan Psychologie, ontwikkelingspychologie,communicatie, groepsdynamieken, ehbo en al de rest waar ik nu niet opkom alweer voor de deur.....
succes iedereen !
|
D_skilled
|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 22:27
|
|
Jij ook veel succes, Curliewurlie.
|
Marnix
|
Geplaatst: Ma 19 mei 2008 09:56
|
|
Citaat: Ik heb op 19 mei ook examen. Ik doe HAVO. Ik heb het gevoel dat ik niet veel heb gedaan, maar in dit weer ben ik gewoon te lui om te studeren en heb ik alleen zin om te chillen of voetballen spelen/kijken.
Succes he vandaag! Wow jij hebt vandaag t/m donderdag iedere dag examen(s)..
|
Oscarito
Forum berichten: 435
|
Geplaatst: Di 20 mei 2008 13:00
|
|
En hoe verlopen de examens voor onze scholieren/studenten tot nu toe? :)
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 20 mei 2008 15:27
|
|
Citaat: En hoe verlopen de examens voor onze scholieren/studenten tot nu toe? :)
Scholieren, hè.
Wat een bezorgheid, Oscarito.
Nou, ik heb morgen om 9 uur Aardrijkskunde, moet al het natuur uit Nederland kennen. Losslandschap in Zuid-Limburg, hoogveen bij het hoge noorden etc. En migratie en vervoer. Daarna heb ik Engels. Donderdag eco. Vandaag Geschiedenis en maandag had ik Nederlands.
|
Marnix
|
Geplaatst: Di 20 mei 2008 15:36
|
|
Citaat: En hoe verlopen de examens voor onze scholieren/studenten tot nu toe? :)
Scholieren, hè.
Nou, ik heb morgen om 9 uur Aardrijkskunde, moet al het natuur uit Nederland kennen. Losslandschap in Zuid-Limburg, hoogveen bij het hoge noorden etc. En migratie en vervoer. Daarna heb ik Engels. Donderdag eco. Vandaag Geschiedenis en maandag had ik Nederlands.
Hehe ja ik heb morgen ook AK en Engels ben benieuwd of het wat wordt ..
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 20 mei 2008 17:01
|
|
Ah, examens Nederlands en/of Engels. Heerlijk was dat. Hoefde je tenminste even een dagje niet te leren.
|
Marnix
|
Geplaatst: Di 20 mei 2008 18:09
|
|
Citaat: Ah, examens Nederlands en/of Engels. Heerlijk was dat. Hoefde je tenminste even een dagje niet te leren.
Je kan inderdaad weinig voorbereiden , maar na 2 keer eindexamen Engels heb ik het wel gezien..
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 20 mei 2008 18:16
|
|
Dat ging mij gelukkig altijd makkelijk af.
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 20 mei 2008 19:27
|
|
Geloof het of niet maar talen waren ook altijd mijn ding..... zeer creatief was ik in het ontwijken van dt's waardoor er spectaculaire zinsbouwen ontstonden....
|
Oscarito
Forum berichten: 435
|
Geplaatst: Wo 21 mei 2008 18:30
|
|
Scholieren, hè.
Volgens mij hebben Bertje en curliewurlie nu of de komende week ook examens(aka proefwerk week) en zijn ze geen scholieren meer.
Maar vertel eens, hoe is Engels verlopen?
Zelf vond ik de talen ook een piece of cake op het CE. Vakken als geschiedenis en M&O waren een ander verhaal maar daar heb ik me toch doorheen geworsteld door elke keer 2 a 3 dagen van te voren te beginnen met leren(een hele prestatie voor mij toentertijd).
|
Bertje
|
Geplaatst: Wo 21 mei 2008 18:53
|
|
Examens? Ik ben student hoor.
|
Marnix
|
Geplaatst: Do 22 mei 2008 09:30
|
|
Ik wil het er niet meer over hebben , zometeen mijn laatste economie 1/2, maarja..
|
D_skilled
|
Geplaatst: Do 22 mei 2008 11:12
|
|
Engels was een regelrechte ramp. Shit man. En ik ben al geen wonder in Engels. Ik kwam f*ucking in tijdnood, laatste kwartier moest ik nog een stuk of 8 vragen, en het waren allemaal openvragen. Ik had het slimmer moeten aanpakken door eerst de openvragen te maken, want als er niks staat dan is het sowieso fout.
Zoderekt Economie, ik heb m'n tactiek uitgestippeld, eerst de betoogvraag, en dan de statistiekopdracht en rest van de opdrachten.
Zucht, nog drie examens, straks twee nog en dan is de bevalling voorbij.
|