Auteur
|
Bericht
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 00:19
|
|
Zou Arsenal (voor Suarez) ook nog bijkomen volgens de FP. Moet het maar af wachten natuurlijk.. Maar Ik denk dat ajax zich moet gaan focussen op een tijdperk zonder in ieder geval Suarez (Hoe jammer dan ook) en ook El Hamdaoui (omdat hij zichzelf er niet meer 100% voor voelt)..
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 10:34
|
|
Wenger heeft net aangegeven niemand te willen halen. Lijkt me dan ook onzin.
|
Mentalita Ultras
Forum berichten: 211
|
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 11:25
|
|
De volgende spelers mogen van mij zo snel mogelijk vertrekken:
Verhoeven: In mijn ogen kun je beter een keeper uit de jeugd gebruiken als derde keeper. Een derde keeper komt toch zelden in actie en het scheelt weer wat salaris, ook kan de keeper uit de jeugd ruiken aan het grote werk. Verhoeven vind ik trouwens wel een uitstekende keeper, veel clubs uit de Eredivisie kunnen hem wel gebruiken voor in de basis, zoals Heerenveen bijvoorbeeld.
Wielaert: Is bij Ajax niets geworden en het zal met hem bij Ajax ook niets worden. Zijn contract loopt gelukkig deze zomer af.
Oleguer: Echt een miskoop is dit geweest, hij heeft maar een paar goede wedstrijden gespeeld voor Ajax. Hij verdient volgens mij ook nog eens één miljoen per jaar, dus snel wegwezen met deze drama speler.
Bruno Silva: Bij Groningen was hij echt goed en bij Ajax vond ik hem minder en hij had de pech dat van der Wiel eraan kwam en hem eruit speelde. Bij Internacional speelt Bruno Silva echt zelden, dus ik zeg verkopen.
Atouba: Een overbetaalde tribuneklant, hij verdiend volgens mij net als Oleguer iets van één miljoen per jaar, dus snel weg met deze speler. Volgens mij is hij aan het eind van het seizoen transfervrij dus dan zijn we gelukkig van hem af. Je kan dan wel zeggen hij heeft nooit een eerlijke kans gehad etc. maar hij komt simpelweg tekort voor Ajax en verdiend veels te veel, zelfs voor zijn komst naar Ajax vond ik hem niks.
Tainio: Wat ik tot nu toe heb gezien van hem vond ik nou niet echt goed, hij komt denk ik gewoon tekort voor Ajax en hij zit alleen maar de jeugd in de weg. Deze zomer loopt zijn contract af, dus dan is ie gelukkig weg.
Donald: Stond altijd bekend als een groot talent, maar heeft het nooit kunnen waarmaken, zelfs niet bij Willem II. Gewoon lekker verkopen aan een middenmoter uit de Eredivisie, daar kan hij wel wat toevoegen.
van der Heijden: Zelfde verhaal als Donald.
Aissati: Was erg blij dat hij naar Ajax kwam en speelde onder van Basten nog best goed, maar daarna zakte hij weg en is het allemaal minder geworden. Voor Vitesse is het een goede speler, maar voor Ajax komt hij tekort. Zonde van zo,n veel belovend talent, hij debuteerde op 17-jarige leeftijd (of was hij toen 16) in San Siro, in de Champions League.
El Hamdaoui: Hij past gewoon niet in het systeem dat Ajax wilt gaan spelen en als hij niet aan spelen toekomt dan zorgt hij alleen maar voor problemen dus lekker voor een mooi bedrag verkopen, zodat we er een echte spits voor terug kunnen kopen.
Zeegelaar: Was altijd een veel belovend talent, maar hij heeft het nooit kunnen waarmaken net als Donald al is Zeegelaar wel jonger en heeft hij minder kansen gekregen in het eerste. Dat hij minder kansen heeft gekregen komt waarschijnlijk wel doordat Ajax niet echt vertrouwen in zijn kwaliteiten had. Ik zeg lekker verkopen, want we hebben met Ebecilio, Lukoki, Jozefzoon en Ozbiliz al genoeg jeugdspelers die op zijn postitie kunnen en die zijn nog beter ook.
Mido: Totaal niet Ajax-waardig zoals Oleguer, Atouba, Tainio etc. Zijn contract loopt deze zomer af, dus laat hem maar lekker gaan. Hij zal wel een redelijke club vinden, maar daar zal hij dan ook niet aan spelen toekomen. Zonde dat een speler als Mido zijn carriere zo aan het verpesten is, hij had in zijn carriere andere keuzes moeten maken dan hij gedaan heeft. Maarja hij heeft wel heel veel geld verdiend dus.
Cvitanich: Ben een groot fan van Dario, maar helaas is hij niet goed genoeg voor Ajax.
De volgende spelers mogen van mij dus vertrekken: Verhoeven, Wielaert, Oleguer, Bruno Silva, Atouba, Tainio, Donald, van der Heijden, Aissati, El Hamdaoui, Zeegelaar, Mido en Cvitanich. En dan twijfel ik nog over Lindgren.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 16:06
|
|
Je kunt een mening hebben over het nut van de aankoop Mido, maar ik vind het te vroeg om hem af te schrijven. Je moet je wel bedenken dat de jongen wel scoort, terwijl hij nog lang niet 100% fit is. Wat verder te zien was dat hij bereid was voor zijn ploeggenoten te spelen als aanspeelpunt in de spits.
Naar mijn mening had Ajax hem niet mogen aantrekken gezien zijn slechte conditie, maar we hebben hem nog een jaar onder contract staan en dan moeten we er ook wat mee doen ook. Krijg je Mido fit, dan zou hij best bruikbaar kunnen worden denk ik.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 16:10
|
|
@Mentalita Ultras
Citaat: Verhoeven vind ik trouwens wel een uitstekende keeper, veel clubs uit de Eredivisie kunnen hem wel gebruiken voor in de basis, zoals Heerenveen bijvoorbeeld.
Die zou ik daarom dus behouden. Prima keeper! Waar Ajax echt van af moet is 4e keeper Graafland. Ajax moet er trouwens alles aan doen om Stekelenburg te behouden. Als je kampioen wilt worden heb je een topkeeper nodig. Vermeer is dat niet.
Kijk naar PSV, Gomes vertrok en geen kampioenschap werd er meer gepakt. Manchester United won de Champions League met Schmeigel en met van der Sar (twee topkeepers), maar in de tussen periode pakte de ena rijkste ploeg van de wereld er geen. Vorig jaar werd Twente kampioen en Boschker keepte een heel goed seizoen, het jaar daarvoor keepte Romero een heel goed seizoen bij AZ. Het moge duidelijk zijn dat de positie van keeper misschien wel de belangrijkste is in je elftal. Wil je Stekelenburg verkopen dan zul je zijn vervanger al klaar moeten hebben staan. Stekelenburg zal meer wedstrijden voor het team winnen dan Vermeer. Vermeer als eerste doelman, dat kan een kampioenschap kosten. Als Ajax inzet op het behoud van Stekelenburg dan is het misschien ook wel belangrijk om Verhoeven te behouden. Vermeer is misschien uitgekeken op zijn positie als tweede doelman.
Citaat: Wielaert
Ik heb niet het idee dat iemand Wielaert terug wil in het team.
Citaat: Oleguer
Had dit seizoen al naar Qatar (of was het ergens anders) gekund. Snap niet dat Ajax in geldnood hier niet voor heeft gekozen. Zeker gezien daarna ook nog Ooijer werd gehaald (die na dit seizoen ook wel weer zou mogen vertrekken).
Citaat: Bruno Silva
Bruno Silva is een typisch twijfelgeval. Spelers waar je aan twijfelt of je ze moet halen, zoals bijvoorbeeld ook Kennedy, worden zelden een succes. Van der Wiel is duidelijk beter en daarnaast hoor ik hier op het forum goede verhalen over Van Rhijn. Daarnaast kan Anita ook nog rechtsback spelen.
Citaat: Atouba: Je kan dan wel zeggen hij heeft nooit een eerlijke kans gehad etc. maar hij komt simpelweg tekort voor Ajax en verdiend veels te veel, zelfs voor zijn komst naar Ajax vond ik hem niks.
Allereerst een fout van Jol om een niet fitte speler op te stellen in de Europa League en tegen PSV destijds. Alleen deze jongen is daarnaast totaal niet realistisch, haalde ondanks dat hij niet fit was de raarste capriolen uit (die je als linksback sowieso al niet uit hoort te halen). Hij mist dus voor zo'n ervaren speler heel wat voetbalverstand. Ik kan me voorstellen dat hij als clown in de kleedkamer voor wat sfeer kan zorgen, maar verder is deze aankoop nutteloos geweest.
Citaat: Tainio
Van Tainio heb ik geen goed beeld nog als voetballer. Heeft te weinig gespeeld, maar voor de bank hoor je zulke ervaren spelers niet te halen.
Citaat: Donald: Stond altijd bekend als een groot talent, maar heeft het nooit kunnen waarmaken, zelfs niet bij Willem II. Gewoon lekker verkopen aan een middenmoter uit de Eredivisie, daar kan hij wel wat toevoegen.
Middenmoter? Terug naar Willem II zal je bedoelen!
Citaat: van der Heijden: Zelfde verhaal als Donald.
Citaat: Aissati
Als Ajax Eriksen en Lodeiro niet had gehad, dan had ik hem gewoon behouden, na dit seizoen, nu vind ik het een twijfelgeval. Op momenten is hij geniaal.
Citaat: El Hamdaoui
Past niet bij de club en het systeem. Proberen te verkopen dus.
Citaat: Zeegelaar
Nog geen goed genoeg beeld van. Je kunt hem het beste verhuren aan Vitesse, Ado Den Haag of FC Groningen. Die spelen een soortgelijk systeem. Misschien is NEC ook nog een optie, die hebben een kopsterke spits.
Citaat: Mido
Mido is geweldig in de timing, een goede kopper en zijn techniek is ook prima, maar hoe kan het zijn dat een speler van Ajax 1 in 4 maanden nog niet fit is. Ik weet zeker dat hij in Duitsland zijn kilo's al kwijt was geweest. Mits fit is het een Ajaxwaardige speler. Aan Frank de Boer de opdracht om er aan te werken.
[code">Cvitanich: Ben een groot fan van Dario, maar helaas is hij niet goed genoeg voor Ajax.[/code">
Waarom ben jij fan van Cvitanich? Heeft op 2 uitzonderingen na alleen gescoord tegen clubs uit het rechter rijtje. Is wel topscorer geweest in Argentinië, maar die competitie zakt ook steeds verder af en past niet in het Ajaxsysteem.
Citaat: De volgende spelers mogen van mij dus vertrekken: Verhoeven, Wielaert, Oleguer, Bruno Silva, Atouba, Tainio, Donald, van der Heijden, Aissati, El Hamdaoui, Zeegelaar, Mido en Cvitanich. En dan twijfel ik nog over Lindgren.
Wat wil jij zien gebeuren met Graafland, Sno, Bodul en Suk? Ik neem aan dat dit niet de enige spelers zijn die jij graag ziet vertrekken?
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 16:13
|
|
Citaat: Aissati: Was erg blij dat hij naar Ajax kwam en speelde onder van Basten nog best goed, maar daarna zakte hij weg en is het allemaal minder geworden. Voor Vitesse is het een goede speler, maar voor Ajax komt hij tekort. Zonde van zo,n veel belovend talent, hij debuteerde op 17-jarige leeftijd (of was hij toen 16) in San Siro, in de Champions League.
Ik zou Aissati zeker behouden want in een goed voetballend elftal kan hij iets extra's brengen. Hij is in mijn ogen een speler die iets minder ver tegen de aanvallers aan moet spelen dan Jol van een aanvallende middenvelder vroeg. Met Aissati, Lodeiro en Eriksen zou Ajax drie goede aanvallende middenvelders voor (in mijn systeem) twee posities hebben wat dus ook perfect zou zijn.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 16:16
|
|
Een talent als derde keeper zie ik trouwens ook niet zitten. Dat zou dan Padt moet zijn. Dan heb je twee keepers met veel potentie, waarvan eentje bij Jong Ajax speelt en eentje helemaal niet. Daar verpest je alleen je eigen talent mee.
Ik heb er wel eens anders over gedacht, maar ik zou nu graag zien dat Verhoeven zelfs bijtekende. Het lijkt me niet dat hij veel verdiend, is Ajaxman, heeft ervaring en we hebben gezien dat hij er staat wanneer het moet, ookal was dat tot dusver maar één keer.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 16:18
|
|
Aissati is natuurlijk geweldig in de dingen die hij kan, maar het blijft toch wel een speler met wat beperkingen voor de 10. Vind hem daarnaast ook nog eens erg zwak zonder bal en bij de omschakeling.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 16:19
|
|
Citaat: Een talent als derde keeper zie ik trouwens ook niet zitten. Dat zou dan Padt moet zijn. Dan heb je twee keepers met veel potentie, waarvan eentje bij Jong Ajax speelt en eentje helemaal niet. Daar verpest je alleen je eigen talent mee. De tweede keeper keept nu nauwelijks bij Jong Ajax en de derde keeper kan dan de vaste keeper van Jong Ajax zijn. Nu heeft staat vaak de tweede of derde keeper bij Jong Ajax in het doel en komen de Jong Ajax keepers dus niet of nouwelijks aan spelen toe.
Citaat: Aissati is natuurlijk geweldig in de dingen die hij kan, maar het blijft toch wel een speler met wat beperkingen voor de 10. Vind hem daarnaast ook nog eens erg zwak zonder bal en bij de omschakeling.
Ik vind Aissati ook helemaal geen '10' maar een aanvallermiddenvelder in een systeem met twee aanvallende middenvelders. Als en speler zwak bij de omschakeling is dan is dat een mentaliteidsprobleem en een trainer kan dat vaak corrigeren.
|
Bertje
|
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 16:24
|
|
Aissati is niet zozeer verdedigend zwak omdat hij slecht omschakelt (al reageert hij wel erg traag), maar vooral omdat hij totaal niet positioneel kan verdedigen. Iemand als Eriksen doet dit beter. Tel daarbij op dat Eriksen wel rendement en diepgang heeft.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 16:28
|
|
Citaat: De tweede keeper keept nu nauwelijks bij Jong Ajax en de derde keeper kan dan de vaste keeper van Jong Ajax zijn. Nu heeft staat vaak de tweede of derde keeper bij Jong Ajax in het doel en komen de Jong Ajax keepers dus niet of nouwelijks aan spelen toe.
Komt ook omdat er niet veel keeperstalent bij Jong Ajax zit. Mijn mening is gewoon dat talentvolle keepers speelminuten moet maken, zoals Padt nu bij GAE. Padt als derde keeper is zonde van zijn talent.
Citaat: Ik vind Aissati ook helemaal geen '10' maar een aanvallermiddenvelder in een systeem met twee aanvallende middenvelders. Als en speler zwak bij de omschakeling is dan is dat een mentaliteidsprobleem en een trainer kan dat vaak corrigeren.
Mwoah, twijfelpunt bij mij. Aissati heeft de afgelopen jaren maar weinig stappen gezet en zijn zwakke punten verbeterd hij ook niet echt (onder veel verschillende trainers). Dat kan met zijn mentaliteit te maken hebben, maar hij is nu wel op een punt gekomen dat hij het zelf moet doen. Hij staat al te lang stil.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Vr 31 dec 2010 18:39
|
|
Citaat: Aissati is niet zozeer verdedigend zwak omdat hij slecht omschakelt (al reageert hij wel erg traag), maar vooral omdat hij totaal niet positioneel kan verdedigen. Iemand als Eriksen doet dit beter. Tel daarbij op dat Eriksen wel rendement en diepgang heeft.
Wat versta jij onder positioneel verdedigen? Die term slinger je er in alle topics tegenaan.
Spelers met een lage startsnelheid kunnen volgens jou niet positioneel verdedigen. Hier maak je een vergissing, want dit type speler moet het juist hebben van positioneel verdedigen. Als je niet snel bent, moet je je slim opstellen. Dat wordt een soort tweede natuur. Aisatti kan juist alleen positioneel verdedigen. Hij is vooral zwak in de duels en in de tackle.
|
Mentalita Ultras
Forum berichten: 211
|
Geplaatst: Za 1 jan 2011 15:53
|
|
Citaat:
Wat wil jij zien gebeuren met Graafland, Sno, Bodul en Suk? Ik neem aan dat dit niet de enige spelers zijn die jij graag ziet vertrekken?
Ik was Graafland, Sno en Bodul vergeten. Deze spelers moeten ook zo snel mogelijk weg bij Ajax. Suk zou ik nog even houden en kijken hoe zich ontwikkelt dit seizoen, als Ajax denkt dat hij de potentie heeft om Ajax 1 te halen zou ik hem erbij houden en als Ajax aan hem twijfelt zou ik hem laten gaan. Dus eerst nog een half jaartje aankijken hoe het gaat met Suk.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Zo 2 jan 2011 00:17
|
|
Citaat: De volgende spelers mogen van mij zo snel mogelijk vertrekken:
Verhoeven: Ik ga er vanuit dat Stekelenburg vertrekt deze zomer. Als Ajax besluit daarna met Vermeer te gaan spelen vind ik Verhoeven een prima stand in met daar achter een jongen uit de eigen jeugd. Als ze een keeper halen (Tyton) en vermeer blijft tweede keeper dan kan daar een jongen uit de eigen jeugd achter en kan Verhoeven idd weg.
Wielaert: Zijn contract loopt gelukkig deze zomer af. Eens
Oleguer: Redelijke speler voor de breedte maar daarvoor idd veel te duur
Bruno Silva: Bij Groningen was hij echt goed en bij Ajax vond ik hem minder en hij had de pech dat van der Wiel eraan kwam en hem eruit speelde. Bij Internacional speelt Bruno Silva echt zelden, dus ik zeg verkopen. Eens
Atouba: Een overbetaalde tribuneklant, hij verdiend volgens mij net als Oleguer iets van één miljoen per jaar, dus snel weg met deze speler. Volgens mij is hij aan het eind van het seizoen transfervrij dus dan zijn we gelukkig van hem af. Je kan dan wel zeggen hij heeft nooit een eerlijke kans gehad etc. maar hij komt simpelweg tekort voor Ajax en verdiend veels te veel, zelfs voor zijn komst naar Ajax vond ik hem niks. eens
Tainio: Redelijke speler, voor in de breedte, mag idd geen jeugd in de weg staan
Donald: Stond altijd bekend als een groot talent, maar heeft het nooit kunnen waarmaken, zelfs niet bij Willem II. Gewoon lekker verkopen aan een middenmoter uit de Eredivisie, daar kan hij wel wat toevoegen. eens
van der Heijden: Snap niet waar hij zijn talent heeft gelaten..
Aissati: Ik denk dat als hij een vaste plaats krijgt hij nog best wat kan betekenen maar ik zie liever Eriksen.
El Hamdaoui: Hij past gewoon niet in het systeem dat Ajax wilt gaan spelen en als hij niet aan spelen toekomt dan zorgt hij alleen maar voor problemen dus lekker voor een mooi bedrag verkopen, zodat we er een echte spits voor terug kunnen kopen.eens
Zeegelaar: Ik vind het nog steeds een redelijk goede spelers maar met Ebecilio, Lukoki, Jozefzoon en Ozbiliz hebben we idd al genoeg jeugdspelers die op zijn postitie kunnen. Ebecilio is zeker beter.
Mido: Heeft zelf al aan gegeven dat hij denkt dat het beter is te vertrekken...
Cvitanich: Ben een groot fan van Dario, maar helaas is hij niet goed genoeg voor Ajax. eens
Ben het dus redelijk met je eens, daarnaast mogen Sno en Graafland ook nog vertrekken van mij!
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 2 jan 2011 00:19
|
|
Citaat: Wat versta jij onder positioneel verdedigen? Die term slinger je er in alle topics tegenaan.
Je zo opstellen dat je de ruimtes in je rug afdekt.
Citaat: Spelers met een lage startsnelheid kunnen volgens jou niet positioneel verdedigen. Hier maak je een vergissing, want dit type speler moet het juist hebben van positioneel verdedigen. Als je niet snel bent, moet je je slim opstellen. Dat wordt een soort tweede natuur. Aissati kan juist alleen positioneel verdedigen. Hij is vooral zwak in de duels en in de tackle.
Waar heb ik dit in hemelsnaam gezegd?
Aissati is inderdaad zwak in duels en in de tackle, maar dat maakt je niet automatisch positioneel goed.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 18:22
|
|
Dat maak ik op uit je eerdere posts over Blind en vd Heijden. Juist spelers die het moeten hebben van verdedigen op inzicht.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 18:40
|
|
Even vanuit mijn eigen ervaring: Ik ben ook niet snel maar als je je goed opstelt kun je je tegenstander als nog de baas zijn. (Ik speel voorstopper, moet dus de spits oppakken.)
Dat kan op 2 makkelijke manieren:
-De pass onderscheppen, dus zorgen dat de bal nooit bij je tegenstander aankomt.
-Een metertje of 5/10 achter je tegenstander gaan staan en hem laten komen en dan op het juiste moment ingrijpen.
Met MU ben ik het in grote lijnen zeker eens, maar ik denk dat de meeste Ajacieden dat sowieso zijn.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 19:58
|
|
Aissati is in aanvallend opzicht positioneel enorm goed, zoals hij in de ruimte en tussen de linies weet te spelen kunnen andere Ajacieden niet. Dat hij in verdedigend opzicht positioneel niet slecht is vind ik overdreven hij is niet goed daarin inderdaad maar beter dan sommige aanvallende middenvelders.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 20:18
|
|
Dat kunnen wel degelijk andere ajacieden. Wat dacht je van Eriksen? Die vind ik juist heel sterk in het lopen tussen de ruimtes en de goede ruimtes inlopen.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 20:33
|
|
Citaat: Dat kunnen wel degelijk andere ajacieden. Wat dacht je van Eriksen? Die vind ik juist heel sterk in het lopen tussen de ruimtes en de goede ruimtes inlopen.
Andere spelers van Ajax kunnen dat inderdaad maar niet zoals Aissati dat kan. Ik vind Eriksen ook goed daarin maar ik vind Aissati in dat opzicht geniaal.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 23:10
|
|
Probleem is alleen dat Aissati vrijwel nooit de diepte zoekt, waardoor het bij ongevaarlijk geschuif met de bal blijft.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 23:13
|
|
Aissati mag dan positioneel gezien vaak goed staan, maar zijn rendement is gewoon veel te laag. Hij komt zelden voor de goal, waardoor hij weinig scoort. Daarnaast geeft hij ook zelden de laatste pass. Daarom vind ik jou (Ghostwriter) idee niet zo raar, om hem als 8 te gebruiken (of tweede aanvallende middenvelder, hoe je het ook wilt noemen). Probleem wat je dan krijgt is dat je daar een groot loopvermogen voor moet hebben en dat mist hij.
Over zijn positioneel verdedigen: Hij kan het vast wel, maar hij doet het gewoon niet. Bij balverlies blijft hij maar wat hangen voorin, of sjokt hij terug. Jagen zie je hem bijvoorbeeld ook niet doen. Dat zal vast en zeker met mentaliteit te maken hebben en ik ben ook zeker van mening dat je daar wat aan kunt veranderen. Maar Aisatti speelt bijna zijn hele loopbaan tot dusver al zo.
|
Brasil
Forum berichten: 156
|
Geplaatst: Do 6 jan 2011 12:06
|
|
Citaat: Een talent als derde keeper zie ik trouwens ook niet zitten. Dat zou dan Padt moet zijn. Dan heb je twee keepers met veel potentie, waarvan eentje bij Jong Ajax speelt en eentje helemaal niet. Daar verpest je alleen je eigen talent mee.
Ik heb er wel eens anders over gedacht, maar ik zou nu graag zien dat Verhoeven zelfs bijtekende. Het lijkt me niet dat hij veel verdiend, is Ajaxman, heeft ervaring en we hebben gezien dat hij er staat wanneer het moet, ookal was dat tot dusver maar één keer.
precies,..ik vind Verhoeven juist de ideale 3e keeper. Heeft weinig ambities, kan wel degelijk goed keepen en komt uit de eigen jeugd.
|
Gijsjee
Forum berichten: 8
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 15:30
|
|
Bodul weg naar Nacional
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 10 apr 2011 13:19
|
|
Stekelenburg, Verhoeven, Graafland, Deckers, Bizot, Bruno Silva, Oleguer, Kappelhof, Vd Meulen, Atouba, Enoh, Sno, Lindgren, Donald, Lodeiro, Overtoom, Sulejmani, Suk en Cvitanich zou ik allen laten vertrekken. Van de cursief gedrukte spelers loopt het contract af maar de rest zal Ajax dus moeten proberen te verkopen. Stekelenburg zou ik natuurlijk liever houden maar ik ga ervan uit dat hij zal vertrekken. Voor Lodeiro, Sulejmani en Cvitanich zal Ajax nog wel een redelijk bedrag kunnen ontvangen en die moeten ze ook echt niet laten vertrekken voor resp. minder dan 4, 6 en 3 miljoen euro.
|