Auteur
|
Bericht
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 8 mei 2008 14:46
|
|
Waar is die etter van WZA?
|
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 14:06
|
|
Hier. Tja, kritische mensen die niet alles aannemen zijn een lastig voor je, zie ik dus als een compliment dat je me een etter vindt. We leggen de lat hoger: het is over!
|
D_skilled

|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 15:11
|
|
We hate it, or we love it.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 16:38
|
|
Citaat: Hier. Tja, kritische mensen die niet alles aannemen zijn een lastig voor je, zie ik dus als een compliment dat je me een etter vindt. We leggen de lat hoger: het is over! 
Plus, dat jij in jezelf een etter ziet, vertelt meer over jou dan over mij.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 16:41
|
|
Vinden jullie dit inmiddels nog steeds interessant?
|
D_skilled

|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 17:02
|
|
Citaat: Vinden jullie dit inmiddels nog steeds interessant? 
Tsjah, je moet wat als er niks valt te doen.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 17:23
|
|
Ik weet dat mijn wijsneuzengedrag af en toe storend is, ik ben niet gemakkelijk. Maart dat je daarover gaat zeiken betekend dat je inhoudelijk niet genoeg te bieden hebt om mij te overtuigen. En dan vind ik het grappig dat je mij een gebrek aan voetbalverstand verwijt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 17:28
|
|
Heb net een pm kunnen onderscheppen van Bert aan jullie 2!
Citaat: Jullie zijn allebei bitches.
Afzender:
Jullie pimp.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 17:32
|
|
Citaat: Ik weet dat mijn wijsneuzengedrag af en toe storend is, ik ben niet gemakkelijk. Maart dat je daarover gaat zeiken betekend dat je inhoudelijk niet genoeg te bieden hebt om mij te overtuigen. En dan vind ik het grappig dat je mij een gebrek aan voetbalverstand verwijt.
Je was er toch klaar mee? Zo zie je maar weer dat je het niet kan laten om te reageren en altijd het laatste woord wil hebben. Wijsneus, haha, zeker. Volgens mij heb jij een langere neus dan Pinokkio, alleen wijst ie een andere richting i.p.v recht.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 17:34
|
|
Citaat: Heb net een pm kunnen onderscheppen van Bert aan jullie 2!
Citaat: Jullie zijn allebei bitches.
Afzender:
Jullie pimp.
Bert is het kaas op me pik.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 17:38
|
|
Dergelijke vuilbekkerij zul je van mij niet aantreffen.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 17:43
|
|
Hypocriet die 343.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 17:50
|
|
Ik weet zeker dat Dick Cheese erg opgewonden werd van jouw Pinokkio-voorbeeld, Skill!
|
D_skilled

|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 18:06
|
|
343, kroon me maar tot keizer.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 19:46
|
|
Citaat: Ik weet dat mijn wijsneuzengedrag af en toe storend is, ik ben niet gemakkelijk. Maart dat je daarover gaat zeiken betekend dat je inhoudelijk niet genoeg te bieden hebt om mij te overtuigen. En dan vind ik het grappig dat je mij een gebrek aan voetbalverstand verwijt.
Je was er toch klaar mee? Zo zie je maar weer dat je het niet kan laten om te reageren en altijd het laatste woord wil hebben. Wijsneus, haha, zeker. Volgens mij heb jij een langere neus dan Pinokkio, alleen wijst ie een andere richting i.p.v recht.
Ik ben geen Pinokio omdat ik geen onzin praat, laat dat duidelijk zijn. Zo rechtvaardig als wat, dus krom kan mijn neus ook niet zijn. En een beetje stangen vind ik wel lache ja!
|
D_skilled

|
Geplaatst: Za 10 mei 2008 21:38
|
|
Citaat: Ik ben geen Pinokio omdat ik geen onzin praat, laat dat duidelijk zijn. Zo rechtvaardig als wat, dus krom kan mijn neus ook niet zijn.
Ik zei dat je een langere neus hebt dan Pinokkio en die een andere richting wijst, daarmee wil ik niet zeggen dat je een Pinokkio bent die alles liegt.
Citaat:
En een beetje stangen vind ik wel lache ja!
Dan ben je op het verkeerd forum. Daarnaast stang je niet, maar denk je alles beter te weten, zoals de discussie met Thomas over Cvitanich. Je hebt een magische duim.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 10:33
|
|
Ow zo. Soms ouwehoer ik een beetje, moet je gewoon tegen kunnen. Maar ik oordeel op wat ik zie, dus dan geef ik mijn mening daarover. Dus ik zuig niks uit mijn duim.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 11:25
|
|
Citaat: Ow zo. Soms ouwehoer ik een beetje, moet je gewoon tegen kunnen. Maar ik oordeel op wat ik zie, dus dan geef ik mijn mening daarover. Dus ik zuig niks uit mijn duim.
Jij weet al wat de exacte kwaliteiten zijn van Cvitanich, zijn positie, terwijl je hem nooit hebt zien spelen en Thomas hem al een paar keer heeft gezien. Wie spreekt de waarheid? Jij of hij? Zuig er maar lekker nog een beetje op.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 11:31
|
|
SUCK THAT CHEESE!!!
|
Oscarito

Forum berichten: 435
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 12:19
|
|
Citaat: Vinden jullie dit inmiddels nog steeds interessant? 
Had je dan anders verwacht?
|
D_skilled

|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 12:24
|
|
Ik vind het wel leuk om WZA op de kast te krijgen. Hij zit er maar altegraag op.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 12:36
|
|
Citaat: Ow zo. Soms ouwehoer ik een beetje, moet je gewoon tegen kunnen. Maar ik oordeel op wat ik zie, dus dan geef ik mijn mening daarover. Dus ik zuig niks uit mijn duim.
Jij weet al wat de exacte kwaliteiten zijn van Cvitanich, zijn positie, terwijl je hem nooit hebt zien spelen en Thomas hem al een paar keer heeft gezien. Wie spreekt de waarheid? Jij of hij? Zuig er maar lekker nog een beetje op.
Ik denk dat ik in die beelden dingen zie die niet overeen komen met de beschrijving van Thomas. Dat ik dan als wijsneus een opmerking plaats zoals ik hem inschat is gtoch niet vreemd? En het kan dat hij een beter beeld heeft, ik betwijfel het alleen op basis van mijn informatie. En zoals MvB zegt: iemand die al langer rondloopt die snapt het niet gelijk beter. Nogmaals: ik zuig niks uit mijn duim, ik ben alleen eigenwijs.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 12:41
|
|
Hahaha, Thomas reactie! Actie reactie. Grappig manneke.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 12:44
|
|
Citaat: Ik denk dat ik in die beelden dingen zie die niet overeen komen met de beschrijving van Thomas. Dat ik dan als wijsneus een opmerking plaats zoals ik hem inschat is gtoch niet vreemd? En het kan dat hij een beter beeld heeft, ik betwijfel het alleen op basis van mijn informatie. En zoals MvB zegt: iemand die al langer rondloopt die snapt het niet gelijk beter. Nogmaals: ik zuig niks uit mijn duim, ik ben alleen eigenwijs.
Het verschil is echter dat jij nog niet eens loopt, omdat je nooit Zuid-Amerikaans voetbal ziet. En nogmaals, daar gaat het me om. Je geeft je mening op basis van wat youtube-filmpjes en doet dan alsof je het beter weet. Tsja, dat kan ik niet serieus nemen. Ik vind het ook een beetje arrogant overkomen om te doen alsof jij op basis van een paar minuutjes youtube een beter beeld kan schetsen dan mensen die deze speler al meerdere wedstrijden aan het werk hebben gezien en betrokken waren bij de transfer (Van 't Schip noemde hem laatst ook de spil in de aanval). Gelukkig baseren scouts hun oordeel wel op volledige en meerdere wedstrijden.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 12:46
|
|
Citaat: Ik denk dat ik in die beelden dingen zie die niet overeen komen met de beschrijving van Thomas. Dat ik dan als wijsneus een opmerking plaats zoals ik hem inschat is gtoch niet vreemd? En het kan dat hij een beter beeld heeft, ik betwijfel het alleen op basis van mijn informatie. En zoals MvB zegt: iemand die al langer rondloopt die snapt het niet gelijk beter. Nogmaals: ik zuig niks uit mijn duim, ik ben alleen eigenwijs.
Je informatie is niks waard als je hem niet hebt gezien. We weten inmiddels wel dat je een gepokte en gemazelde youtube-scout bent.
|