Auteur
|
Bericht
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 19:31
|
|
De return in de Arena. Ajax ziet Jan Vertonghen weer terugkeren na een schorsing. Thomas Vermaelen moet ook deze wedstrijd laten schieten. Edgar Davids naar het lijkt ook.
Jullie kijk op deze wedstrijd? Kat in het bakkie?
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 19:44
|
|
Moet te doen zijn. Opvallend dat de berichtgeving de score van Twente tegen NAC positiever uitlicht dan onze score, terwijl er in feite geen verschil is. Helemaal aangezien ons elftal altijd wel een keer scoort en Heerenveen Sulejmani mist.
|
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 19:55
|
|
Ik snap die houding in de Voorbeschouwing op AjaxTV niet. 'Wij zullen proberen hem eruit te slepen' en woorden zoals 'als ze winnen mogen ze met 1-0 winnen' vind ik buitengewoon storend. lAfJAX in mijn ogen. Hopelijk gaat er volgend seizoen een meer gebruikelijkere wind waaien, dit is gewoon niet acceptabel. Ik schaam me hiervoor echt: een beetje PSV-voetbal spelen. Initiatief aan de tegenstander en dan effectief zijn en de winst eruit slepen. Afschuwelijk en waardeloos!
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 21:09
|
|
Citaat: Ik snap die houding in de Voorbeschouwing op AjaxTV niet. 'Wij zullen proberen hem eruit te slepen' en woorden zoals 'als ze winnen mogen ze met 1-0 winnen' vind ik buitengewoon storend. lAfJAX in mijn ogen. Hopelijk gaat er volgend seizoen een meer gebruikelijkere wind waaien, dit is gewoon niet acceptabel. Ik schaam me hiervoor echt: een beetje PSV-voetbal spelen. Initiatief aan de tegenstander en dan effectief zijn en de winst eruit slepen. Afschuwelijk en waardeloos!
Heeft mij ook mateloos geirriteerd WZAWZDB.......waar slaat dat bange, nederige gedoe op?......Gewoon aanvallend voetbal spelen en Heerenveen ook Maandag gewoon verslaan.....heel simpel.
Als Ajax "Psv voetbal" gaat spelen kunnen we beter stoppen.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 21:39
|
|
Ach, alles hangt af van je materiaal. Zolang Ajax onfatsoenlijk op kan bouwen van achteruit en niet tot normaal combinatievoetbal komt, heb ik ook liever niet dat men het probeert. We moeten gewoon koste wat kost die voorronde Champions League halen. Houd die dromertjes van ons dus maar kort, Koster!
Goh, ik had nooit gedacht dat ik nog eens een pleidooi voor Koster zou houden.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 22:06
|
|
Tja, ik zie het maar als iets dat moet. Volgend jaar zou het flink veranderen, dat moet gewoon. En als je dan CL-voetbal speelt dan helpt het gigantisch. Maar trots op dit lAfJAX ben ik allerminst!
|
Eto'o

|
Geplaatst: Za 3 mei 2008 15:25
|
|
Citaat: Blessure Davids valt mee
AMSTERDAM - Edgar Davids heeft goede hoop dat hij dit seizoen nog voor Ajax in actie kan komen. Een MRI-scan in het ziekenhuis wees zaterdag uit dat de aanvoerder van Ajax slechts een verrekking in de linkerlies heeft.
Davids bekijkt de komende dagen samen met de medische staf van Ajax hoe hij herstelt. De tweede wedstrijd tegen Heerenveen van komende maandag in de play-offs om een plaats in de voorronde van de Champions League komt waarschijnlijk nog te vroeg voor Davids. Afhankelijk van het resultaat van deze wedstrijd komt Ajax daarna nog twee keer in actie tegen FC Twente of NAC.
Davids neemt na dit seizoen afscheid van Ajax .
Telegraaf.nl
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Za 3 mei 2008 17:32
|
|
Ik heb een negatief gevoel erover opeens. Het kan zo nog nog zijn dat Ajax dit verspeelt. Remember Copenhagen..
|
XxX-AJAX-XxX

Forum berichten: 83
|
Geplaatst: Za 3 mei 2008 17:48
|
|
Ajax verspeelt dit niet.
Ik heb juist het gevoel dat Ajax ervol op in gaat.
Denk een 4-1
|
Marnix

Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Za 3 mei 2008 21:48
|
|
Citaat: Ajax verspeelt dit niet.
Ik heb juist het gevoel dat Ajax ervol op in gaat.
Denk een 4-1
Vorig jaar walste we er thuis ook overheen, ik denk ook dat dit gaat gebeuren..
Heerenveen zal fel gaan starten, de openingsfase moeten we goed doorkomen dan komt het allemaal goed..
PFF toch maar een kaartje gehaald voor maandag, kan het niet laten..
|
Eto'o

|
Geplaatst: Za 3 mei 2008 22:37
|
|
Ja, ik ga er ook met acht anderen heen. Ik ben niet ontzettend nerveus, maar het had toch wel een wereld van verschil gemaakt als Ajax gewoon een derde doelpunt had gemaakt in Friesland.
Waar ik wel tegenop kijk zijn die wedstrijden tegen Twente. Ik heb die jongens vanavond weer gezien en ze hebben gewoon een erg sterk team. Na PSV en Ajax de sterkste basiself van Nederland, denk ik wel.
|
winnieajax

Forum berichten: 17
|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 00:00
|
|
Citaat: Ik heb een negatief gevoel erover opeens. Het kan zo nog nog zijn dat Ajax dit verspeelt. Remember Copenhagen..
we gaan toch niet alles verglijken met copenhagen ik denk gewoon een 3-0
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 12:32
|
|
Citaat: Waar ik wel tegenop kijk zijn die wedstrijden tegen Twente. Ik heb die jongens vanavond weer gezien en ze hebben gewoon een erg sterk team. Na PSV en Ajax de sterkste basiself van Nederland, denk ik wel.
Daar ben ik ook heeeeeeel bang voor Thomas. Ik moet nog zien of Ajax daarvan kan winnen. De resultaten uit de competitie zijn al allerminst hoopgevend, maar dat Twente heeft de zeer irritante gewoonte om ontzettend vaak in de 93e minuut te scoren.
Als je kijkt hoe vaak ze dat afgelopen seizoen hebben geflikt, dan word je helemaal niet goed.........Nee, tegen die Tukkers zijn we er nog lang niet.
|
Marnix

Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 12:35
|
|
Citaat: Waar ik wel tegenop kijk zijn die wedstrijden tegen Twente. Ik heb die jongens vanavond weer gezien en ze hebben gewoon een erg sterk team. Na PSV en Ajax de sterkste basiself van Nederland, denk ik wel.
Daar ben ik ook heeeeeeel bang voor Thomas. Ik moet nog zien of Ajax daarvan kan winnen. De resultaten uit de competitie zijn al allerminst hoopgevend, maar dat Twente heeft de zeer irritante gewoonte om ontzettend vaak in de 93e minuut te scoren.
Als je kijkt hoe vaak ze dat afgelopen seizoen hebben geflikt, dan word je helemaal niet goed.........Nee, tegen die Tukkers zijn we er nog lang niet. 
Laten we nou niet te vroeg juichen, eerst nog maar deze wedstrijd zien te overleven morgen!
Als we het daar toch over hebben, we hebben nog wat goed te maken met Twente 2x kwamen ze in de slotfase van de wedstrijden goed weg dit seizoen pfff!
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 12:57
|
|
Twente is een eitje voor dit Ajax: die het initiatief weggeeft, scherp en goed staat én vlijmscherp eruit komt. Twente mist bovendien de mentale hardheid om Ajax ook echt een fatale tik uit te delen. Ik schaam me diep voor dit Ajax: zo zie ik Ajax in nachtmerries spelen. Het liefst zou ik zien dat deze speelwijze wordt afgestraft, aan de andere kant zou dat grote gevolgen hebben en zie ik deze ploegen ook niet als een bedreiging daarvan. Maar een goede subtopper is het zeker.
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 21:30
|
|
Citaat: Twente is een eitje voor dit Ajax: die het initiatief weggeeft, scherp en goed staat én vlijmscherp eruit komt. Twente mist bovendien de mentale hardheid om Ajax ook echt een fatale tik uit te delen. Ik schaam me diep voor dit Ajax: zo zie ik Ajax in nachtmerries spelen. Het liefst zou ik zien dat deze speelwijze wordt afgestraft, aan de andere kant zou dat grote gevolgen hebben en zie ik deze ploegen ook niet als een bedreiging daarvan. Maar een goede subtopper is het zeker.
Ik ben het heel vaak met je eens WZAWZDB, maar nu ben je wel heel positief. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vetrouw die tukkers voor geen cent.
Die Engelaar is voor Twente een hele goeie en ze zullen Rutten met een soort van prijs willen laten vertrekken. Ik deel jou positieve gedachte dus niet. :)
|
winnieajax

Forum berichten: 17
|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 11:39
|
|
er zijn toch 43.000 kaarten verkocht voor vanavond. ;-)
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 15:21
|
|
Tja, dat kan ook een keer. Ik ben niet weg van Twente, het is vaak rondtikken maar als je geconcentreert blijft spelen en niet ongeduldig(wat Ajax dit jaar noodgedwongen onder de knie heeft gekregen) wordt dan komt Twente maar tot weinig echte goede oplossingen. Ik gok op een 1-2 in Emmen en een 3-1 in de Arena.
Tering: zoveel kaarten verkocht. Al heeft het nieuws dat de playoffs worden afgeschaft ook een stuk gescheeld. Ik hoop ook dat Ajax de playoffs binnensleept, maar mijn principe blijft hetzelfde. Gaan is acceptatie van de playoffs, wat een succes is voor de beleidsmakers. Joden: een fijne avond, dan heb ik dat ook!
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 18:47
|
|
Citaat: Scheidsrechter: van Egmond
Opstelling Ajax:
Stekelenburg; Silva, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson; Gabri, Perez, Lindgren; Suarez, Huntelaar, Sarpong
Wissels: Gentenaar, Kuffour, Kennedy, Urzaiz, Rommedahl, Ogararu, De Jong
Opstelling Heerenveen:
Van Dijk; Zuiverloon, Breuer, Dingsdag, Jong-A-Pin; Bradley, Roorda, Grindheim, Pranjic; Beerens, Sibon
Wissels: Vandenbussche, Poulsen, Henrique, Svec, Lopes, Smárason, Johansen
De laatste 4 edities:
31/10/2007 Ajax 3-1 Heerenveen KNVB beker
26/08/2007 Ajax 4-1 Heerenveen Eredivisie
13/05/2007 Ajax 4-0 Heerenveen Play-offs voorronde Champions League 04/03/2007 Ajax 0-1 Heerenveen Eredivisie
Bron: Ajaxshowtime
Ik neem aan dat ze de opstelling goed hebben bij AS en wat zie ik daar : sarpong in de basis
Doet de trainer toch nog iets verstandig...
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 18:56
|
|
Ik had Sarpong liever op het middenveld gezien.
|
Bertje

|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 19:19
|
|
Nog liever Sarpong voorin en De Jong voor Perez.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 19:22
|
|
Dat zou nog beter zijn, maar ik heb het over de spelers die op het veld staan.
|
Bertje

|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 19:32
|
|
Mooie dieptepass van Urby op Sarpong.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 19:58
|
|
Vechtvoetbal.
Blessure Suarez. Wissel. :cry:
|
Bertje

|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 20:02
|
|
Suárez geblesseerd. Hopelijk kan hij tegen Twente spelen.
|