Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » [Media] Demy de Zeeuw
Ga
Zoeken:

Onderwerp: [Media] Demy de Zeeuw
Maker: Eto'oBekeken: 11812
Status: InactiefBerichten: 180
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Riejuh

Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Di 24 jun 2008 21:09
Citaat:
Ajax heeft juist weinig spelers met het tactisch inzicht van De Zeeuw en weinig middenvelders die de balcirculatie kunnen verhogen en de diepgang hebben zoals De Zeeuw dat heeft.

De Jong is een stuk slimmer geworden sinds z'n Ajax-periode, maar is eerder een betere versie van Gabri. Daar heeft Ajax juist minder behoefte aan.

Dat klopt maar ik keek eerder naar een Lindgren, S. de Jong, vd Heijden. Wat dat betreft zou de ervaring van de Zeeuw makkelijk zijn maar niet noodzakelijk lijkt mij. Omdat er dus spelers zijn die volgens mij een hoger niveau dan de Zeeuw kunnen halen
Jeroen

Forum berichten: 672
Geplaatst: Wo 25 jun 2008 11:28
Citaat:
Ajax heeft juist weinig spelers met het tactisch inzicht van De Zeeuw en weinig middenvelders die de balcirculatie kunnen verhogen en de diepgang hebben zoals De Zeeuw dat heeft.

De Jong is een stuk slimmer geworden sinds z'n Ajax-periode, maar is eerder een betere versie van Gabri. Daar heeft Ajax juist minder behoefte aan.

Dat inzicht van De Zeeuw is een van de redenen waarom hij wellicht nog zou kunnen slagen bij Ajax, maar dan zal hij zich op andere gebieden verder moeten ontwikkelen. En bij een club in verval als AZ gaat dat niet lukken. Ik denk dat de supporters sowieso met afgrijzen de ontwikkelingen in Alkmaar toezien. Van der Velden, Swerts, Moisander en misschien De Sutter (aardige spits maar gaat ze ook niet verder brengen en is niet beter dan wat er nu staat).
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Zo 20 jul 2008 17:28
Ajax heeft de prioriteit de afgelopen maand(en) verlegd van een controlerende middenvelder naar een aanvallende middenvelder als Aissati. Wellicht door de ontwikkeling van Lindgren of omdat men er op vertrouwt dat tenminste één van de spelers uit de eigen jeugd die die positie in kan vullen door zal breken.

Over serieuze interesse in De Zeeuw horen we sowieso vrijwel niets.
Micky

Forum berichten: 120
Geplaatst: Zo 20 jul 2008 17:41
Gelukkig niet, overschatte voetballer!!

Op trainingen van met name het Nederlands elftal zag je dat hij veel basis kwaliteiten niet goed of nauwelijks beheerst voor het topvoetbal.
wwe-marijn

Forum berichten: 559
Geplaatst: Ma 21 jul 2008 13:34
Wat hebben we nou aan De Zeeuw? We hebben een goed middenveld nu met Aisatti erbij. Zorg eerst voor versterking van defensie en meer duidelijk over The Hunter.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Ma 21 jul 2008 13:38
Ik sluit deze topic. Van concrete interesse is geen sprake (meer).
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.411 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » [Media] Demy de Zeeuw
Ga
Zoeken: