Auteur
|
Bericht
|
breukie nr. 1
Forum berichten: 48
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 16:04
|
|
Kijk als je, je kwalitatief kan verbeteren, wat met de Zeeuw zeker het geval is moet je dat zeker doen. Dat Davids stopt is alleen maar een zege voor Ajax. Je kan hem uit goed fatsoen niet passeren maar ik vind zijn toegevoegde waarde te minimaal.
Haal je de Zeeuw voor veel geld dan gaat dit tenkoste van de eigen jeugd. Iets wat bij Ajax bijna ondenkbaar is. Daarbij denk ik dat Ajax het geld beter in de verdediging kan stoppen. Die vind ik niet zo sterk terwijl ze voldoenden en kwalitatief goede middenvelders hebben.
Als de Zeeuw naar Ajax gaat hebben ze het goed gedaan maar ik had mijn geld aan andere spelers uit gegeven. Overigens zou ik het jammer vinden als het tenkoste gaat van Gabri. Een van de spelers die ik, zelfs toen Ajax minder speelde, een toegevoegde waarde vond.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 16:09
|
|
Citaat: Kijk als je, je kwalitatief kan verbeteren, wat met de Zeeuw zeker het geval is moet je dat zeker doen. Dat Davids stopt is alleen maar een zege voor Ajax. Je kan hem uit goed fatsoen niet passeren maar ik vind zijn toegevoegde waarde te minimaal.
Haal je de Zeeuw voor veel geld dan gaat dit tenkoste van de eigen jeugd. Iets wat bij Ajax bijna ondenkbaar is. Daarbij denk ik dat Ajax het geld beter in de verdediging kan stoppen. Die vind ik niet zo sterk terwijl ze voldoenden en kwalitatief goede middenvelders hebben.
Als de Zeeuw naar Ajax gaat hebben ze het goed gedaan maar ik had mijn geld aan andere spelers uit gegeven. Overigens zou ik het jammer vinden als het tenkoste gaat van Gabri. Een van de spelers die ik, zelfs toen Ajax minder speelde, een toegevoegde waarde vond.
Ga je mond spoelen man. Dat het team niet lekker speelt dat komt door de armoede in de selectrie, waardoor de samenstelling niet goed kan worden gemaakt. Davids is nogsteeds de beste defensieve kracht(compensator) van Nederland. Dat je De Zeeuw hoger inschat is een schande.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 16:14
|
|
Citaat: Met Lindgren en De Zeeuw op links en in het midden en op rechts De Jong of Sarpong loop je niet over van de creativiteit. Of je moet 3-4-3 gaan spelen met Cvitanitch cq Perez als aanvallende middenvelder/nummer 10. Om al je creativiteit van De Jong of Sarpong af te laten hangen lijkt me gewaagd.
De Zeeuw is natuurlijk erg sterk in de passing en kan ook voor de goal komen. Lindgren heeft een pass met veel gevoel voor de diepte. De Jong zal z'n intelligentie op het veld ver moeten ontwikkelen, zodat hij beter en op de juiste momenten gaat aansluiten aan de zestien.
Citaat: Ajax heeft geen middenvelders nodig als Sarpong en Siem de Jong niet worden verhuurd. Gabri, Sarpong, Siem de Jong, Perezm Lindgren, Vertonghen, v.d. Heijden, Anita, Donald en Delorge. Met die negen spelers heeft Ajax genoeg kwaliteid op het middenveld en zou het dom zijn om een dure middenvelder te kopen die niet van wereldklasse is. Mocht een speler als Gourcuff of Thiago komen dan is het natuurlijk wat anders.
Vertonghen is vooralsnog nodig als linksback. Perez heeft het hele seizoen al aangetoond geen middenvelder te zijn. Van der Heijden moet het nog laten zien op het hoogste niveau. Anita wordt waarschijnlijk verhuurd. Delorge en Donald mogen in principe weg.
Citaat: Ik moet hem niet hebben bij Ajax.
------------De Zeeuw--------------------Lindgren-----------------
--------------------------Perez/De Jong-----------------------------
Dit is Ajax onwaardig, zo niet beschamend. Ik hoop dat ik de kans krijg om dit Marco uit te leggen.
No offense hoor, maar in wat voor situatie zou jij dat Van Basten uit willen leggen?
Citaat: Kijk als je, je kwalitatief kan verbeteren, wat met de Zeeuw zeker het geval is moet je dat zeker doen. Dat Davids stopt is alleen maar een zege voor Ajax. Je kan hem uit goed fatsoen niet passeren maar ik vind zijn toegevoegde waarde te minimaal.
Davids heeft een verlenging van een jaar aangeboden gekregen. Ik denk dat Ajax bang is dat hij weer terug komt op het niveau van voor z'n blessure. Het risico voor Ajax is natuurlijk dat dat Davids niet meer lukt en Ajax zo'n grote jongen op de bank moet zetten. Dat gaat waarschijnlijk niet mooi blijven. Ik hoop Davids in ieder geval niet in het shirt van een andere Nederlandse club te zien.
Citaat: Haal je de Zeeuw voor veel geld dan gaat dit tenkoste van de eigen jeugd. Iets wat bij Ajax bijna ondenkbaar is. Daarbij denk ik dat Ajax het geld beter in de verdediging kan stoppen. Die vind ik niet zo sterk terwijl ze voldoenden en kwalitatief goede middenvelders hebben.
Ajax heeft op dit moment geen jeugdspelers op die positie die klaar zijn voor het eerste.
De verdediging wordt ook met minimaal 1 speler versterkt. Neem dat maar aan.
Citaat: Als de Zeeuw naar Ajax gaat hebben ze het goed gedaan maar ik had mijn geld aan andere spelers uit gegeven. Overigens zou ik het jammer vinden als het tenkoste gaat van Gabri. Een van de spelers die ik, zelfs toen Ajax minder speelde, een toegevoegde waarde vond.
Er zijn in ieder geval al goedkopere opties denkbaar voor de positie van De Zeeuw. Straks meer dan 6 miljoen uitgeven aan een speler van 25 is niet slim en vooral onnodig. Neemt niet weg dat De Zeeuw wel een goede voetballer is die goed bij Ajax zou passen.
|
yk_93
Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 16:17
|
|
Citaat: Davids heeft een verlenging van een jaar aangeboden gekregen. Ik denk dat Ajax bang is dat hij weer terug komt op het niveau van voor z'n blessure. Het risico voor Ajax is natuurlijk dat dat Davids niet meer lukt en Ajax zo'n grote jongen op de bank moet zetten. Dat gaat waarschijnlijk niet mooi blijven. Ik hoop Davids in ieder geval niet in het shirt van een andere Nederlandse club te zien.
Davids stopt er toch mee. Als hij doorgaat zie ik hem of bij Ajax, seri A of misschien in Amerika spelen. Maar niet bij een andere Nederlandse club.
|
breukie nr. 1
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 16:26
|
|
Citaat:
Ga je mond spoelen man. Dat het team niet lekker speelt dat komt door de armoede in de selectrie, waardoor de samenstelling niet goed kan worden gemaakt. Davids is nogsteeds de beste defensieve kracht(compensator) van Nederland. Dat je De Zeeuw hoger inschat is een schande.
Even voor de duidelijkheid, ik wil niet zeggen dat ik Ajax niet goed vind voetballen. Ik heb ze bijvoorbeeld in de Play offs nog niet gezien. Wel vind ik het Ajax dat aan het einde van het seizoen de punten pakte een degelijk een goed functionerend team.
Wat ik wilde zeggen is dat ik Gabri. een van de weinige spelers vond die Europees overeind bleef staan. Kortom, het was van mijn kant geen kritiek op het spel van Ajax.
Daarbij blijf ik van mening dat Davids zijn niveau niet meer haalt en zal halen. Wellicht dat ik hier wat mensen tegen de schenen trap maar dat is dan zo. Davids heb ik altijd een geweldige speler gevonden. Zijn inzet en drive moeten een voorbeeld zijn voor vele. Hij zal Ajax alleen niet meer verder helpen.
Heeft Ajax geen eigen jeugd voor deze positie van de Zeeuw?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 16:39
|
|
Je mag best zeggen dat Ajax slecht voetbalt hoor, Breukie. Dat is namelijk gewoon zo. Ik had toch wel verwacht dat jij slecht voetbal wel zou herkennen.
Davids is altijd een van m'n favoriete spelers geweest. Juist daarom houd ik hoop dat hij nog terugkomt op niveau. De kans is echter te groot dat het niet meer goedkomt en ik weet eigenlijk wel zeker dat Davids en Van Basten hun problemen niet gaan uitpraten.
Ajax heeft in spelers als Anita, Daley Blind en in de B1 Bonevacia talentvolle spelers voor de positie van De Zeeuw, maar geen van allen is nu klaar voor Ajax 1.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 17:30
|
|
Citaat: Ga je mond spoelen man. Dat het team niet lekker speelt dat komt door de armoede in de selectrie, waardoor de samenstelling niet goed kan worden gemaakt. Davids is nogsteeds de beste defensieve kracht(compensator) van Nederland. Dat je De Zeeuw hoger inschat is een schande.
Helemaal mee eens......EDGAR IS OUR MAN !!!!!!
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 18:20
|
|
Edgar is geen spelmaker, terwijl dat in deze formatie wel wordt verwacht. Dat hij dan tegenvalt dat is logisch, maar hij bezit nogsteeds de speciale kwaliteiten zoals vroeger. En als de verantwoordelijke mensen dat ook is begrepen dan zou hij nu niet zo worden afgekraakt. Davids is een held!
|
breukie nr. 1
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 20:36
|
|
Citaat: Je mag best zeggen dat Ajax slecht voetbalt hoor, Breukie. Dat is namelijk gewoon zo. Ik had toch wel verwacht dat jij slecht voetbal wel zou herkennen.
Davids is altijd een van m'n favoriete spelers geweest. Juist daarom houd ik hoop dat hij nog terugkomt op niveau. De kans is echter te groot dat het niet meer goedkomt en ik weet eigenlijk wel zeker dat Davids en Van Basten hun problemen niet gaan uitpraten.
Ajax heeft in spelers als Anita, Daley Blind en in de B1 Bonevacia talentvolle spelers voor de positie van De Zeeuw, maar geen van allen is nu klaar voor Ajax 1.
Zoals ik zei, ik heb de play offs niet gezien.
De laatste paar wedstrijden van het seizoen waren wellicht niet goed maar ik heb niet echt het gevoel gehad dat Ajax ging verliezen (iets wat me bij PSV bijna elke wedstrijd wel over kwam). Misschien komt het omdat ik Ajax meer in samenvatting heb gezien maar op mijn maakte ze een redelijke indruk en ook zonder spelers een geduchte concurrent voor het nieuwe jaar.
Op het moment dat Ajax geen spelers heeft voor de positie van de Zeeuw zou het een wereld aankoop zijn. Een bijtertje die ook nog eens over een goede overzicht beschikt.
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Wo 7 mei 2008 22:59
|
|
Citaat: Op AN meldt ene 'Daveen' dat Ajax eruit is met De Zeeuw. Alleen met AZ dient nog onderhandelt te worden.
Diezelfde Daveen meldde ook dat Ajax ook rond zou zijn met Donk. Ik heb toch een vermoeden dat Scheringa niet twee van zn spelers naar A,sterdam laat vertrekken, bij een heeft hij al moeite.. ik ben dus bang dat Daveen een hele grote duim heeft.
(Tenzij Scheringa last van een vlaag van verstandsverbijstering heeft, en Van Basten daar geniaal gebruik van heeft gemaakt.Mocht dat zo zijn dan zou hij ook Dembele kunnen meenemen)
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 8 mei 2008 01:45
|
|
Wanneer is dat verhaal over Donk gemeld door Daveen, CdS? Als dat inmiddels al achterhaald is, dan weten we wel hoe serieus we dit verhaal moeten nemen. Voor Dembélé is er gezien het aantrekken van Cvitanich en het aanblijven van Huntelaar geen plek meer. Wel een uitstekende voetballer, natuurlijk. Redelijk ideale teamspeler voor Ajax ook.
Maar goed, of Daveen nu betrouwbaar is of niet, het ligt wat mij betreft erg voor de hand dat Ajax interesse heeft in De Zeeuw en dat De Zeeuw zelf wel naar Ajax wil. Die twee partijen komen er dus al snel uit. Een overeenkomst tussen AZ en Ajax wordt daarentegen een stuk moeilijker. En op zich zou dat op z'n beurt weer niet zo heel erg zijn, aangezien ik ook weer denk/weet dat er kwalitatief gelijkwaardige maar goedkopere alternatieven zijn.
|
Castel di Sangro
|
Geplaatst: Do 8 mei 2008 10:17
|
|
Dat De Zeeuw naar Ajax wil, lijkt me duidelijk. Dat Ajax (Lees:Van Basten) De Zeeuw wil lijkt me ook duidelijk, het is immers ook bij het nationale team zn lievelingetje. Alleen de suggestie dat het tussen AZ en Ajax rond is, of rond komt klopt niet.
Scheringa is nl niet zo dom om de concurrentie te versterken met een van zijn beste spelers, laat staan door zowel Donk als De Zeeuw.
Ik moet toegeven dat ik beide spelers graag in Ajax-shirt zou zien spelen. Al is het om iets terug te doen voor alles wat Donk ons tot nog toe gegeven heeft ;)
En dat Dembele gedeelte was een grapje, al vind ik hem een geweldige speler. En mocht Huntelaar vertrekken, zou ik hem graag bij ons in de spits zien..
mbt Daveen:
Het De Zeeuw verhaal
De Donk topic
|
Wez
Forum berichten: 70
|
Geplaatst: Do 8 mei 2008 11:20
|
|
Eventjes over Daveen.. die heeftin het verleden toch mbt AZ nieuwtjes redelijk goed gezeten...
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 8 mei 2008 12:41
|
|
Ik heb het geloof ik al eerder geplaatst, maar deze kerel van AZfanpage.nl schreef op 6 april het volgende:
Citaat: Ben vandaag bij 020 in de keuken geweest,ik ga niet uitleggen waarom.
Zie het meer als een verplichting die ik moest doen.
Aldaar in het spelershome interesante dingen gehoord ,ik kan niet alles melden maar wel dat.
Fontein geen aanwinst is voor AZ,die man heeft zich voledig misdragen in het midden oosten in het kerst reces(hij moets bv de kamer hebben naast Klaas J H. nou is dat geen misdraging).Hij schijnt zich overal mee te moeten bemoeien,en wil altijd op de voorgrond treden.
Ze kotsen hem uit bij 020.(ik hoop dat het rancune is)
Dat de Zeeuw wel degelijk naar 020 gaat.
Dat de clubarts van 020 rond is met AZ voor het volgend seizoen,de reden van vertrek uit 020 is, graag weer met LvG wil werken en weg van M Fontein.maar heeft nu van de week een gesprek met AZ omdat LvG weg gaat,en M.Fontein juist aangetreden is.
Hij voelt zich behoorlijk genaaid.
Minder interesant voor AZ,Stekelenburg blijft nog een jaar,en Klaasjan Konijn kan naar Real M en /of Juventus.
Wel leuk Van Geel kan zijn spullen pakken.(was ook heel nerveus)
Dat van Fontein, Van Geel, Goedhart en Stekelenburg komt allemaal aardig uit. Deze jongen lijkt betrouwbaar.
|
Castel di Sangro
|
Geplaatst: Do 8 mei 2008 13:25
|
|
Citaat: Eventjes over Daveen.. die heeftin het verleden toch mbt AZ nieuwtjes redelijk goed gezeten...
Als hij gelijk heeft zou ik het geweldig vinden. Maar eerlijk gezegd geloof ik niet in de toegeeflijkheid van Scheringa en consorten.. Vandaar dat ik het met een schep zout neem..
|
Wez
Forum berichten: 70
|
Geplaatst: Do 8 mei 2008 13:31
|
|
Citaat: Eventjes over Daveen.. die heeftin het verleden toch mbt AZ nieuwtjes redelijk goed gezeten...
Als hij gelijk heeft zou ik het geweldig vinden. Maar eerlijk gezegd geloof ik niet in de toegeeflijkheid van Scheringa en consorten.. Vandaar dat ik het met een schep zout neem..
Ik geloof ook niet dat Scheringa mee zal gaan werken maar misschien dat hij door dit seizoen eens in de spiegel is gaan kijken. Of maybe dat Ajax bv. een speler makkelijker naar hun laat gaan (een van de overbodige spelers). Ik zou de 'hoe' in dit geval ook niet weten uit te leggen maarja...
|
breukie nr. 1
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 09:28
|
|
Scheringa laat zijn beste speler niet gaan. Niet naar Ajax en niet naar PSV> Als de Zeeuw gaat dan zal het naar het buitenland zijn zodat Scheringa echt zakken kan vullen en de concurrentie niet sterker wordt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 09:38
|
|
Citaat: Scheringa laat zijn beste speler niet gaan. Niet naar Ajax en niet naar PSV> Als de Zeeuw gaat dan zal het naar het buitenland zijn zodat Scheringa echt zakken kan vullen en de concurrentie niet sterker wordt.
Weet ik niet, het is altijd makkelijk om te zeggen dat je een speler niet laat gaan maar dan heeft het er ook met wat andere factoren te maken:
1. Heb je als club bv. credits uitstaan naar de speler, of omgekeerd? Bijvoorbeeld wanneer je een speler hebt die alleen maar geblesseerd is geweest en je betaalt z'n salaris zonder dat hij kan presteren, dan ligt de morele verplichting er voor een speler er meer om een club niet zomaar de rug toe te keren. Dit heeft bv. ook een beetje indirect met aankoopsom te maken.
2. Wil de speler zelf graag weg of juist blijven?
3. Is het geboden bedrag van de biedende partij redelijk te noemen.
4. Hoe zit het met de relatie tussen de clubs?
Puntje 4 is interessant in deze, het was altijd oorlog met AZ. Maar Van Geel is weg bij Ajax, Jaakke is weg. Van Eijden (die Van Geel destijds benaderde) is niet meer in prominente functie. Ajax laat Fonteijn en de medisch evrzorger ook zonder gezeik anar AZ vertrekken. (Ajax had ook gebruik kunnen maken van een concurrentiebeding om maar iets te noemen). Dan lijkt het erop dat je wel weer op speaking terms moet kunnen komen.
|
Criticus
Forum berichten: 40
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 11:29
|
|
Nou Revo, daar kan je wel gelijk in hebben.
Heb echter het gevoel dat Scheringa dit verhaal totaal niet zint. Na een seizoen als het afgelopen zint hij juist op revanche, aangezien hij altijd gepretendeerd heeft Ajax voorbij te streven. Dit proces zal niet bevorderd worden wanneer AZ een (aantal) van haar beste spelers aan Ajax verkoopt.
Heb een hard hoofd in de komst van De Zeeuw eerlijk gezegd, wat ik eigenlijk toejuich, aangezien ik het alternatief, Vukojevic, een stuk beter vind. Dat vind ik nou een echte moderne topvoetballer.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 11:43
|
|
Citaat: Nou Revo, daar kan je wel gelijk in hebben.
Heb echter het gevoel dat Scheringa dit verhaal totaal niet zint. Na een seizoen als het afgelopen zint hij juist op revanche, aangezien hij altijd gepretendeerd heeft Ajax voorbij te streven. Dit proces zal niet bevorderd worden wanneer AZ een (aantal) van haar beste spelers aan Ajax verkoopt.
Heb een hard hoofd in de komst van De Zeeuw eerlijk gezegd, wat ik eigenlijk toejuich, aangezien ik het alternatief, Vukojevic, een stuk beter vind. Dat vind ik nou een echte moderne topvoetballer.
Wat Scheringa betreft, de man heeft natuurlijk een bloedhekel aan Ajax, maar na de verkoop van Lindenbergh en Van Geel, was het natuurlijk helemaal oorlog. Maar je ziet dat zelfs Perez daarna nog onze kant is opgekomen. Daarnaast moet je nog met een paar dingen rekening houden. Ik gok er zo op dat De Zeeuw niet nog een jaar zin heeft in de middelmaat van Alkmaar. Waarop Van Gaal zegt misschien ook wel eens kan zeggen: ga maar als je echt weg wil.
Kijk AZ heeft wat voltreffers gedaan hoor de afgelopen jaren:
Romero (let maar op)
Moreno
Donk
Pocognoli
Dembele
De Zeeuw
Schaars
(Martens)
Maar er staan ook heel wat dure miskopen tegenover
Pelle
Ari
Luirink (door blessures maar niks gepresteerd)
Verder zie je dat AZ nog steeds alles leegvist op de Nederlandse markt
Swerts
Jenner
Augustien
Van derVelden (Dordt)
interesse in Moisander
Vooral dat laatste snap ik dus niet, met mensen zoals Swerts kom je echt niet naar een hoger plan. Dat kunnen goede redenmentvolle aankopen voor een subtopper zijn, maar een club zoals AZ die op sommige plekken vooral een kwaliteitsinjectie nodig heeft is juist allesbehalve gebaat bij dat soort spelers. Ik vraag me dan ook af wat de plannen van AZ zijn. Volgens mij hebben ze hun vervoveringstocht van Nederland uitgesteld voor de korte termijn en mikken ze op de langere termijn. AZ heeft veel geld uitgegeven, en de voorhoede El Hamdaoui-Ari-Pelle kost ook iets van 16 Miljoen. En een keer return on onvestment zal men in Alkmaar ook niet erg vinden, al zullen ze Ajax natuurlijk veel te veel laten betalen. Dat dan weer wel. Verder wacht ik op het nieuws over Tom De Sutter die naar onze Alkmaarse vrienden vertrekt.
Ik vrees met grote vrezen dat Ajax straks te laat is voor Vukojevic. Ajax moet dat sowieso voor het EK afronden anders kan je het helemaal vergeten. de tijd dringt, en dat geldt voor meerdere opties.
|
Criticus
Forum berichten: 40
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 11:57
|
|
Wat je dan zegt over Vukojevic, dan heeft Ajax dus nog eigenlijk 2 weken om dit karwei af te handelen.
Als wij hier horen dat Ajax geinteresseerd is in De Zeeuw/Vukojevic, Douglas, Sulejmani en Pieters. Dan moet je als Ajax-zijnde opzich beginnen met Sulejmani en de keuze De Zeeuw/Vukojevic, een keus op basis van transfersom, kwaliteiten en bereidheid van zijn club. Zowel de Zeeuw als Vukojevic gaan naar het EK en zullen over 2 weken helemaal geen trek hebben in een transfer, waardoor je weer moet wachten tot begin juli.
Denk dat Ajax er goed aan doet om nu zo snel mogelijk Sulejmani en de verdedigende middenvelder af te ronden, om vervolgens in alle rust 1, 2 a 3 goede verdedigers te halen.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 14:33
|
|
Donk en De Zeeuw willen naar Ajax, dat is iets heel anders. En ik hoop dat Scheringa dwarsligt, in het belang van Ajax. Want ik weet dat Van Basten gecharmeerd is van ze, dus dat kan Ajax wat gaan kosten. Ik hoop dat het geen doorgang vindt.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 14:45
|
|
Citaat: Donk en De Zeeuw willen naar Ajax, dat is iets heel anders. En ik hoop dat Scheringa dwarsligt, in het belang van Ajax. Want ik weet dat Van Basten gecharmeerd is van ze, dus dat kan Ajax wat gaan kosten. Ik hoop dat het geen doorgang vindt.
Over Demy ben ik het er wel mee eens, en indien Donk veel gaat kosten ook. Maar als je Donk voor een 3 miljoen kan binnenhalen, zou ik het doen.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 15:04
|
|
Ik betwijfel zijn potentie, ookal heeft hij de juiste bal: hij is te mager. En voor zijn stijl van spelen is fysieke en atletische vermogen wel een groot issue. Maar ik ben hjet met je eens, als er een goede deal kan worden gemaakt dan mag je de gok nemen. Onder de voorwaarde dat dat niet de aankoopprioriteiten in de weg gaat staan in het budget.
|
Tombo
Forum berichten: 95
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 15:31
|
|
Grootste kwalieit van de Zeeuw vind ik dat hij het voetbal simpel kan houden en dat is iets wat tegenwoordig schijnbaar heel moeilijk is. Met de Zeeuw ben je "verzekerd" van een hoog baltempo vanuit het middenveld alleen ben ik ook bang dat hij in grote wedstrijden "kopje onder" zal gaan tegen fysiek sterke middenvelders. Wellicht kan hij met zijn spelintelligentie deze tekortkomingen compenseren
|