Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 00:34
|
|
Forlán is prima in staat om zich door middel van een loopactie of slim tikje vrij te spelen. Niet alle spitsen hoeven de kwaliteiten van bijvoorbeeld een Ibrahimovic te hebben. Forlán heeft weer dingen die Ibrahimovic niet heeft.
Citaat: Forlàn is het beste wat Uruguay in huis heeft, Thomas. Ga toch niet zeggen dat dat Suarez is hé?
Huh? Waarom is dit aan mij gericht? Ik verdedig Forlán juist tegenover SSVoogel en heb hem gewoon in m'n basisteam staan. Op het niveau waar Forlán zich heeft bewezen moet Suarez zich nog maar zien te bewijzen. Ik denk in ieder geval niet dat Suarez veel meer uit zijn carrière kan halen dan Forlán uit die van hem heeft gehaald.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 01:12
|
|
Ik zou proberen te spelen met Forlan, Suarez, Cavani én Lodeiro in één elftal, soort kerstboom formatie lijkt mij het meest geschikt of misschien een systeem ala Oranje met drie aanvallers/aanvallende middenvelders achter een spits.
----- Cavani ----- Suarez ----- Lodeiro -----
---------------- Forlan -----------------
Misschien is het een beetje teveel van het goede maar als je niet omkomt in de toppers (zoals Uruguay) dan moeten je beste spelers zeker spelen en Cavani, Forlan en Suarez vind ik samen met Lugano de beste spelers van Uruguay dus die moeten zeker spelen.
Net zoals ik bij Argentinie eigenlijk vind dat Messi, Tevez, Higuain én Aguero allen moeten spelen.
Messi -------------------------- Aguero
---------- Tevez ----- Higuain ----------
Ook dat lijkt te aanvallend maar ik vind dat een nationale elftal hun beste spelers moet opstellen en dan kijken hoe die goed samen kunnen spelen en niet andersom. Daarom vind ik ook dat Oranje met Sneijder, V.d. Vaart, Robben én Van Persie in de aanval moet spelen.
Robben ----- V.d. Vaart ----- Sneijder
----------- Van Persie -----------
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 02:58
|
|
Citaat: Forlán is prima in staat om zich door middel van een loopactie of slim tikje vrij te spelen. Niet alle spitsen hoeven de kwaliteiten van bijvoorbeeld een Ibrahimovic te hebben. Forlán heeft weer dingen die Ibrahimovic niet heeft.
Citaat: Forlàn is het beste wat Uruguay in huis heeft, Thomas. Ga toch niet zeggen dat dat Suarez is hé?
Huh? Waarom is dit aan mij gericht? Ik verdedig Forlán juist tegenover SSVoogel en heb hem gewoon in m'n basisteam staan. Op het niveau waar Forlán zich heeft bewezen moet Suarez zich nog maar zien te bewijzen. Ik denk in ieder geval niet dat Suarez veel meer uit zijn carrière kan halen dan Forlán uit die van hem heeft gehaald.
Mijn welgemeende excuses daarvoor, Thomas. Heb het niet goed gezien. Kan gebeuren...
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 13:22
|
|
Citaat: Ik zou proberen te spelen met Forlan, Suarez, Cavani én Lodeiro in één elftal, soort kerstboom formatie lijkt mij het meest geschikt of misschien een systeem ala Oranje met drie aanvallers/aanvallende middenvelders achter een spits.
----- Cavani ----- Suarez ----- Lodeiro -----
---------------- Forlan -----------------
Misschien is het een beetje teveel van het goede maar als je niet omkomt in de toppers (zoals Uruguay) dan moeten je beste spelers zeker spelen en Cavani, Forlan en Suarez vind ik samen met Lugano de beste spelers van Uruguay dus die moeten zeker spelen.
Net zoals ik bij Argentinie eigenlijk vind dat Messi, Tevez, Higuain én Aguero allen moeten spelen.
Messi -------------------------- Aguero
---------- Tevez ----- Higuain -----------
Als Argentinië voor een extra aanvallende ster moet gaan schuiven, dan is het natuurlijk voor Diego Milito.
Ik zie beide aanvallen zoals jij ze hier schetst totaal niet werken. Bij Uruguay is Cavani een speler voor de as en de punt en mist Suarez juist het overzicht om achter de spits te spelen. Lodeiro komt juist weer beter tot z'n recht in de as. Hij zal waar je hem ook opstelt dan ook altijd naar de nummer 10 positie toe trekken.
Wie gaan er bij Argentinië in de spits de bal vasthouden voor de combinatie met Agüero en Messi? Gaat Messi op deze manier ooit de bal nog krijgen?
Citaat: Ook dat lijkt te aanvallend maar ik vind dat een nationale elftal hun beste spelers moet opstellen en dan kijken hoe die goed samen kunnen spelen en niet andersom. Daarom vind ik ook dat Oranje met Sneijder, V.d. Vaart, Robben én Van Persie in de aanval moet spelen.
Robben ----- V.d. Vaart ----- Sneijder
----------- Van Persie -----------
Ik zou Kuijt wel opstellen en Van der Vaart gewoon in het controlerende blok neerzetten. Al is het natuurlijk wel enigszins afhankelijk van de tegenstander.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 22:21
|
|
Voorhoede Argentinie
Messi------------------
----- Milito - Aguero---
Iemand uitleg van Rene gisteren gezien. Hij had volkomen gelijk.
Nederland:
Robben - Sneijder - Elia
Van Persie
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 14 aug 2010 14:51
|
|
Ex-Argentijns international Gallardo kiest voor avontuur in Uruguay
Zaterdag, 14 augustus 2010 om 08:50Marcelo Gallardo wil nog niet stoppen. De inmiddels 34-jarige middenvelder heeft zich voor één seizoen aan Nacional, een van de topclubs uit Uruguay, verbonden. El Muñeco speelde de afgelopen anderhalf jaar voor zijn jeugdliefde River Plate en had sinds kort een transfervrije status.
Gallardo (33) begon zijn carrière bij Los Millionarios en maakte in 1999 de overstap naar AS Monaco. Na vier seizoenen keerde de 41-voudig Argentijns international weer terug naar zijn voormalige werkgever. Na vier seizoenen hield Gallardo het echter weer voor gezien en koos hij voor Paris Saint-Germain.
In Parijs wist Gallardo echter nimmer zijn prestaties uit het verleden in Monaco te evenaren. Hij kwam in een jaar tijd slechts negen maal binnen de lijnen en nam vervolgens de wijk naar DC United. Na één jaar en vijftien duels in de Major League Soccer keerde Gallardo terug naar Buenos Aires.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 11 sep 2010 22:26
|
|
Triestig nieuws uit Uruguay:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=119518
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 11 sep 2010 23:47
|
|
A Dios mio!!!!!!
Ik had het eergisteren al gelezen in de Olé , toen was het ongeliuk net gebeurd en ik dacht er nog over hier wat te schrijven, maar helemaal niet meer aan gedacht.
Misschien raar, maar vond Luis zichzelf niet vanavond tijdens de wedstrijd. Hij lachte en straalde niet na zn doelpunten. Misschien wist hij het al.
Afschuwlijk, er was volgens mij frontaal een vrachtwagen op hem ingereden.
http://www.ole.com.ar/futbol-internacio ... 66746.html
|
Bolkestein
Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Zo 12 sep 2010 00:28
|
|
Je ziet Suarez ook na beide goals naar de hemel wijzen.. denk dus dat ie t al wist.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 13:32
|
|
Klopt.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 13:49
|
|
Mooi gebaar van Forlan, Suarez en Cavani.
R.i.p.!
|
Llegolatota
Forum berichten: 3
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 06:50
|
|
Sorry, ik weet het heeft niets te maken met dit onderwerp, Ik ben zeer geïnteresseerd in het forum, maar ik spreek geen Nederlands, Is er iemand die mij kan helpen? Ik heb enkele vragen over Ajax zou ik graag willen weten.
Se que no tiene nada que ver con el tema, pero me interesa mucho este foro, lo sigo desde que estan Suarez y Lodeiro, no hablo holandes ni lo entiendo, de echo, me guio un poco con los traductores Online pero son muy malos, y muchas veces tengo que adivinar que quieren decir las palabras..
Asi que si alguien tiene tiempo, y entiende español, me puede mandar un mp explicandome la actual situacion de Lodeiro, si de Boer le dara alguna oportunidad? Disculpen las molestias y "mi holandes" , gracias.
Saludos.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 09:44
|
|
Enviar un mensaja a ''Gallina'', ''El_Millonario'' o ''El Lute''. Que hablan Español.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 09:45
|
|
Hola!
También escribo esto a través de los sitios de traducción, así que mi español no será grande. Qué Lodeiro, que ya está recuperado y ya es el segundo o tercer año consecutivo en la selección. Estoy seguro de que todavía va a hacer que sus minutos esta temporada.
Saludo
Best handig die vertaal sites
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 10:00
|
|
Bienvenidos llegolatota!
Hablo un poquito de castellano , lo siento.....
Pero si vos tenés unas preguntas, tenés que escribir El Lute , vive en Mendoza, o Leonel. Hablan español/castellano muy bien!
Pero soy un grande hincha de Nicolás también y espero que él juaga un poco esta tarde.
La semana pasada, miércoles , Lodeiro jugó muy bien.
Pero hay algunos jugadores que juegan en el mismo posicíon.
(Te gusta mi castellano ? )
Chau y un buen día!
Lodeiro no ha jugado esta tarde ;-(
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 20:33
|
|
Iemand enig idee of Santiago García, Sebastían Coates, en Mauricio Pereyra aanwinsten zijn voor Ajax (in de toekomst)? Spelers om in de gaten te houden vind ik het wel.
En Richard Porta vind ik ook wel iets hebben, al is deze wat ouder en teruggestuurt bij Siena.
Al deze spelers zijn van Nacional.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Vr 27 mei 2011 16:15
|
|
Ajax heeft spits uit Uruguay op het oog+samenwerkingsverband
Zie deze site.
Die spits leek mij al iets, zie mijn post hierboven en in het Ajax CT topic heb ik ook al geopperd voor een samenwerkingsverband/voetbalclub(jeugdopleiding) oprichten in Uruguay.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 27 mei 2011 16:27
|
|
Benfica zit ook achter hem aan, maar misschien ook een gerucht
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Vr 27 mei 2011 16:31
|
|
Wat vind jij van hem? Ik vind het wel een aardige spits met potentie. Vond een paar jaar geleden ook dat ze Falcao moesten halen.
Hoeveel zou hij moeten kosten? Onder de 5 miljoen in ieder geval wel.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 27 mei 2011 17:09
|
|
Citaat: Ajax heeft spits uit Uruguay op het oog+samenwerkingsverband
Zie deze site.
Die spits leek mij al iets, zie mijn post hierboven en in het Ajax CT topic heb ik ook al geopperd voor een samenwerkingsverband/voetbalclub(jeugdopleiding) oprichten in Uruguay.
Dat idee had AJAX al een kleine 2 jaar geleden met de transfer met Lodeiro. Dat ging toen niet door omdat Nacional AJAX en Az tegen elkaar wilde uitspelen voor een hogere transfersom.
Verder neem ik dat bericht met een rotsblok zout. Ze noemen geen specifieke bron en het is een slecht geschreven stukje.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 16 aug 2011 20:02
|
|
Net een samenvatting gezien van River Plate de Montevideo - Nacional. En wie stond daar aan de zijlijn als coach van Nacional? Onze vriend Marcelo Gallardo Ongelooflijk, ik had het nooit durven denken. Maar het gaat hem wel goed af.
Deed het goed, 0-6 asjeblieft zeg.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 16 aug 2011 20:26
|
|
Citaat: Net een samenvatting gezien van River Plate de Montevideo - Nacional. En wie stond daar aan de zijlijn als coach van Nacional? Onze vriend Marcelo Gallardo Ongelooflijk, ik had het nooit durven denken. Maar het gaat hem wel goed af.
Deed het goed, 0-6 asjeblieft zeg.
Straks debuut van River Plate in de Primera B.
Komende wedstrijd ga ik naar Independiente Rivadavia tegen River Plate. Toch gek gevoel.
|