Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Ma 22 feb 2010 08:02
Citaat:
Ik denk dat we wel mogen stellen dat dit een historisch jaar is voor Nederland. Nederland wint goud op het koningsnummer bij zowel de mannen als de vrouwen!
Zeker netjes, ik heb het vanochtend pas gezien maar toch een prestatie..
Die slotronde van Ireen was ongekend. Maar 1,2 seconden verval iets wat bij de vrouwen nauwelijks gebeurd.. Daarop heeft ze de race gewonnen.
Geregistreerd: 19-08-2009 Forum berichten: 908 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 22 feb 2010 09:47
Ik vond de rit van Margot Boer al erg sterk op het trage ijs daar. Jammer dat Sablikova en Groves er nog tussen kwamen. Boer had wel een medaille verdiend.
Helaas, maar toch goud. Gigantisch! Voor het eerst sinds 1964 dat 1 land op de 1500 bij zowel de mannen als vrouwen goud pakt.
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 22 feb 2010 13:56
Inderdaad, erg sneu voor Boer. De ontlading van Kemkers was daarentegen weer wonderschoon, daar liep iemand leeg na heel wat jaren kleine leed. Erben gaat hier weer los op de races en medaille uitreiking.
Canada is vannacht op haar ziel getrapt, alhoewel ze de wedstrijd domineerden. Mike Babcock moet serieus aan de slag. De Nederlandse tweemansbob was een fail en dit is dan Skicross..
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 23 feb 2010 22:51
OMFG.... Kramer, wint gewoon bijna 4 jaar achter elkaar de 10 kilometer maar uitgerekend vanavond maakt hij een domme fout..
Komt uit de binnenbaan, wisselt en gaat terug naar de binnenbaan ipv de buitenbaan.. Daardoor een diskwalificatie dom, dom, dom.. Waarom? Fout Kemkers? Overconcentratie?
Geplaatst: Di 23 feb 2010 23:04
Citaat:
Triest. Ook enorm streng om gediskwalificeerd te worden.
Regels zijn regels.. Nu hadden die twee extra binnenbochten niet uitgemaakt maar toch.. Het is sneu maar gewoon Oliedom, Kramer of Kemkers kunnen wel meedoen aan die amstel reclame (Amateur!)..
Maar goed... Wat vinden jullie van Magdalena Neuer ?
Geplaatst: Di 23 feb 2010 23:16
Citaat:
Wanneer is die achtervolging? Ik denk dat ie hier niet snel overheen is..
Een betere Kramer dan een getergde Kramer bestaat niet... Nu maar hopen dat de overige twee in zijn spoor kunnen blijven zitten..
Weet je nog dat zijn wereldrecord werd afgepakt? Toen was hij ook niet te houden, ging wel een week overheen maar het zal me niet verbazen dat hij hierop op korte termijn (sportieve) wraak gaat nemen..
Achtervolging is volgens mij vrijdag,zaterdag,zondag..
Geregistreerd: 19-08-2009 Forum berichten: 908 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 24 feb 2010 00:14
Citaat:
Daar train je dan 4 jaar voor, en dan is er 1 flapdrol die je de verkeerde baan in coacht.
Gelul. Kemkers geeft inderdaad het verkeerd aan, maar Sven Kramer is topsporter. Hij moet gewoon weten welke baan hij moet houden. Sven Kramer moet bij zichzelf te rade gaan.
Hij is degene die schaatst, hij is degene die de verkeerde baan in gaat. Hij was niet geconcentreerd, klaar. Ik vind het wel goed. Kan die arrogante kop ook weer even de kast in.
Geregistreerd: 08-02-2008 Forum berichten: 5481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Londen
Geplaatst: Wo 24 feb 2010 04:13
Citaat:
Gelul. Kemkers geeft inderdaad het verkeerd aan, maar Sven Kramer is topsporter. Hij moet gewoon weten welke baan hij moet houden. Sven Kramer moet bij zichzelf te rade gaan.
Ooit aan een duursport gedaan? Ga een 10 kilometer op 100% schaatsen of 100km fietsen met 45+ per uur. Dan zal je zien dat je wereld erg klein wordt en bijna helemaal zwart behalve de baan voor je en als je coach die nog nooit een fout heeft gemaakt dan iets naar je schreeuw dan neem je dat voor waar aan.
Kramer was geconcentreerd maar als je 100% geeft dan denk je gewoon niet meer 100% helder na.