Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 2 jan 2011 12:50
|
|
Haha, we zullen het wel nooit eens worden!
We wachten het dan maar af ok?
Suerte!
|
Leonel
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 2 jan 2011 13:06
|
|
Citaat:
Wat ik wel weet dat er een goede samenwerking kan ontstaan , in tegenstelling wat onze nieuwe vriend Mentalita Ultras hier zegt, tussen Suárez en Cvitanich. Ze zijn immers goede vrienden en ik denk dat dat gegeven alleen maar positief werkt.
Als spelers bevriend met elkaar zijn betekend het niet per se dat er een goede samenwerking zal ontstaan, ook zijn Suarez en Cvitanich in mijn ogen hetzelfde type speler dus ik zou ze ook nooit allebei tegelijk laten spelen. Kijk maar eens naar Argentinie daar zijn spelers als Aguero, Tevez, Messi en Higuain ook goed bevriend met elkaar, maar ze zijn allemaal hetzelfde type speler, daardoor loopt het niet goed. De kans dat het wel gaat lopen in het veld tussen Suarez en Cvitanich acht ik daardoor klein, want ze lopen elkaar eerder in de weg dan dat ze elkaar helpen, ook komt Cvitanich in mijn ogen tekort voor Ajax.
Waarom vind jij ze het zelfde type speler?
|
Mentalita Ultras
Forum berichten: 211
|
Geplaatst: Zo 2 jan 2011 13:15
|
|
Citaat:
Het zijn allebei kleine technische spelers die allebei vaak rommelen met de bal en ze hebben zo af en toe geniale momenten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 2 jan 2011 20:38
|
|
Citaat:
Het zijn allebei kleine technische spelers die allebei vaak rommelen met de bal en ze hebben zo af en toe geniale momenten.
Haha, vind jij Suárez klein met z'n ong 1.82?
Hij is groter dan de gem speler bij Ajax.
Volgens mij zijn alleen de Belgjes en Steek groter
Cvitanich is kleiner, ong 1.71-1.72 dacht ik.
Maar ik ben ook benieuwd waarom je het verder zelfde types vind, behalve dat rommelen. Denk je dat dat komt omdat het alletwee Zuid-Amerikanen zijn?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 00:54
|
|
Ik ben het zowel met Rodney (MU) als met jou eens Gallina. Ten eerste ter correctie Suárez is 1,81m maar dat is gewoon even muggenziften. Dat is redelijk lang voor een speler, al moet Suárez het zeker niet van zijn kop kwaliteiten hebben, want die zijn zeker niet goed.
Even nog een correctie Galina, Dario Cvitanisch is 1,75m. Het verschil tussen Suárez en Cvitanisch is echter dat Cvita een grote springkracht heeft en een zeer goede kopper is ondanks zijn geringe lengte. En Suárez het meer moet hebben van zijn voetballende vermogen.
Wat ik wel met Rodney eens ben is dat het gewoon totaal niet werkt als je 2 dezelfde spelers naast elkaar in de spits zet. Dat werkt nu niet en dat zal ook nooit werken. Als je 2 Crouchen naast elkaar zet wordt het niks want je hebt aan één Crouch genoeg, als je hem wilt gebruiken. Hetzelfde als je 2 Walcots naast elkaar zet, daar schiet je ook niks mee op. Dat is wel erg ruim genomen, maar aan zoiets moet je denken bij Suárez en Cvitanisch.
|
Leonel
|
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 01:06
|
|
Citaat: Ik ben het zowel met Rodney (MU) als met jou eens Gallina. Ten eerste ter correctie Suárez is 1,81m maar dat is gewoon even muggenziften. Dat is redelijk lang voor een speler, al moet Suárez het zeker niet van zijn kop kwaliteiten hebben, want die zijn zeker niet goed.
Even nog een correctie Galina, Dario Cvitanich is 1,75m. Het verschil tussen Suárez en Cvitanich is echter dat Cvita een grote springkracht heeft en een zeer goede kopper is ondanks zijn geringe lengte. En Suárez het meer moet hebben van zijn voetballende vermogen.
Wat ik wel met Rodney eens ben is dat het gewoon totaal niet werkt als je 2 dezelfde spelers naast elkaar in de spits zet. Dat werkt nu niet en dat zal ook nooit werken. Als je 2 Crouchen naast elkaar zet wordt het niks want je hebt aan één Crouch genoeg, als je hem wilt gebruiken. Hetzelfde als je 2 Walcots naast elkaar zet, daar schiet je ook niks mee op. Dat is wel erg ruim genomen, maar aan zoiets moet je denken bij Suárez en Cvitanich.
Bij Barcelona werkt het anders prima met Pedro, Villa en Messi. Kan nou niet echt zeggen dat daar meer verschil in zit dan tussen Suarez en Cvitanich.
|
Leonel
|
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 01:06
|
|
Citaat: Ik ben het zowel met Rodney (MU) als met jou eens Gallina. Ten eerste ter correctie Suárez is 1,81m maar dat is gewoon even muggenziften. Dat is redelijk lang voor een speler, al moet Suárez het zeker niet van zijn kop kwaliteiten hebben, want die zijn zeker niet goed.
Even nog een correctie Galina, Dario Cvitanich is 1,75m. Het verschil tussen Suárez en Cvitanich is echter dat Cvita een grote springkracht heeft en een zeer goede kopper is ondanks zijn geringe lengte. En Suárez het meer moet hebben van zijn voetballende vermogen.
Wat ik wel met Rodney eens ben is dat het gewoon totaal niet werkt als je 2 dezelfde spelers naast elkaar in de spits zet. Dat werkt nu niet en dat zal ook nooit werken. Als je 2 Crouchen naast elkaar zet wordt het niks want je hebt aan één Crouch genoeg, als je hem wilt gebruiken. Hetzelfde als je 2 Walcots naast elkaar zet, daar schiet je ook niks mee op. Dat is wel erg ruim genomen, maar aan zoiets moet je denken bij Suárez en Cvitanich.
Bij Barcelona werkt het anders prima met Pedro, Villa en Messi. Kan nou niet echt zeggen dat daar minder verschil in zit dan tussen Suarez en Cvitanich.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 01:24
|
|
Citaat: Bij Barcelona werkt het anders prima met Pedro, Villa en Messi. Kan nou niet echt zeggen dat daar meer verschil in zit dan tussen Suarez en Cvitanich.
Daar staat ook een middenveld achter van heb ik jou daar. En ik vind bovendien Messi en Villa hele andere spelers. Zijn totaal ander als Suárez en Cvitanisch zijn/waren.
|
Leonel
|
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 14:05
|
|
Het gaat mij er om dat ik Cvitanich en Suarez eigenlijk niet op elkaar vind lijken. Natuurlijk hebben ze wat gemeen, maar er zijn duidelijke verschillen i.m.o.
Daar waar Suarez veel individuele kwaliteiten hebt (Cvitanich een stuk minder) is Cvitanich de betere afmaker. Daarnaast heeft Cvitanich meer kopkracht en kan je dat echt zien als een wapen. Bij Suarez is dat minder ondanks het helemaal geen slechte kopper is.
Ik wil hiermee zeggen dat ze wel samen kunnen spelen in dit elftal waar Cvitanich naar de buitenkant toe trekt wanneer Micky en Luis naar binnentrekken. Ik weet alleen niet hoe zijn niveau is op dit moment. Gallina en Lisa zeggen dat hij het aankan. Ik heb hem niet zien spelen, dus voorlopig ga ik met ze mee.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 18:49
|
|
http://www.ole.com.ar/estudiantes/Llega ... 59849.html
Nieuws over Cvitanich. Even in het kort ,de Olé beweert dat Darío slechts naar Nederland is gekomen om Ajax te overtuigen om hem te verhuren. En dan evnt aan Estudiantes of Boca.
Maar Ajax wil dat tot nu toe nog niet
Soap duurt voort......
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 21:02
|
|
Nog meer nieuws van het Zuid-Amerikaanse front? Lees op twitter berichten over investeerders die hem willen overnemen (of in ieder geval gedeeltelijk) en willen doorsluizen naar Racing.
Hij had vandaag trouwens de grootste lol op de training, grap na grap.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 21:02
|
|
Ajax moet Cvitanich laten gaan, de man heeft meerdere malen aangegeven terug te willen naar zijn moederland Argentina. Dit vanwege privé omstandigheden.
Boca Juniors en Estudiantes de la Plata willen hem dolgraag hebben. Dus mee werken, nog wat geld pakken voordat je met een ongelukkige spits in huis zit.
|
Benji
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 21:06
|
|
Ajax heeft in hem geďnvesteerd, er moet absoluut geld voor over de brug komen.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 21:08
|
|
Ajax gaat Cvitanich nog hard zat nodig hebben dit seizoen. Mido die vertrekt, El Hamdaoui waar twijfels over of die blijft. Suarez die ook naar het buitenland wil vertrekken.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 21:10
|
|
Citaat: Ajax heeft in hem geďnvesteerd, er moet absoluut geld voor over de brug komen.
Snap het wel maar je moet voorkomen dat je blijft zitten met een ongelukkige Cvitanich. Boca Juniors en Estudiantes de la Plata willen hem overnemen. Onderhandelen dus. Hier was op het nieuws vandaag dat Boca contact heeft vandaag met Ajax/Cvitanich.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 21:11
|
|
Ik ben een groot fan van Cvitanich, maar ik denk dat het beter is om hem te laten gaan. Wat Lute al zegt hij is ongelukkig en naar mijn mening past hij ook niet in het systeem. Hij is meer een type El Hamdaoui en niet echt het type wat Ajax op dit moment nodig heeft. Ik denk dat als je de Jong zijn passing en kaats wat verbeterd dat hij een prima spits is die in het Ajax systeem past. Kopsterk wat heel handig is nu er typische buitenspelers uit de jeugd in aantocht zijn. Verder als hij het kaatsen beter onder de knie krijgt zoals Petterson dat zo goed kon, dan kan hij de over het veld zwervende Sulejmani en Suarez in scoringspositie brengen.
Dus ik denk dat we Cvitanich niet meer nodig hebben met ook Castillion in aantocht.
Als we er een mooie transfersom uit kunnen halen dan lijkt het me het beste om hem te verkopen. Als er geen mooi bod komt gewoon behouden, want we zitten niet bepaald dik in de spitsen.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 21:27
|
|
Tuurlijk wil Ajax hem niet kwijt. Zoals Bart al aangeeft zit Ajax niet echt breed in echte spitsen. Tel daarbij op dat Suarez nog is geschorst en dus lijkt het me niet onverstandig om hem te behouden. Of er moeten miljoenen (een paar) komen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 21:40
|
|
Ajax heeft momenteel in het eerste Mido, Cvitanich, El Hamdaoui, Suarez, Sulejmani en De Jong die ze in de spits kunnen gebruiken. Uit dat groepje zal Mido zal sowieso vertrekken en vind ik Sulejmani en De Jong (nog) niet spits genoeg om de rest van het seizoen mee af te maken. Dan blijven er dus drie spelers over die allen weg willen, dat is een probleem. Ik zou naast Mido alleen Cvitanich of El Hamdaoui laten vertrekken en het liefst zou ik ze beide houden. Dan heeft Ajax met Suarez, El Hamdaoui en Suljmani in de basis en Ebecilio, Cvitanich en Ozbiliz achter de hand een sterk bezette aanvallende linie. Castillion zou ik mee laten trainen en af en toe bij de selectie halen als Cvitanich, El Hamdaoui of Suarez (de drie spelers die Ajax in de selectie heeft waarvan ik ze spits genoeg vind om in de spits te spelen) niet mee kunnen spelen.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 21:42
|
|
Houd nou eens rekening met de randzaken, El Hamdaoui en Suarez willen niet meer met elkaar spelen, dit is dus onmogelijk. Ook uit financieel oogpunt is het het beste om 1 van deze 2 spelers te laten vertrekken.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 21:45
|
|
Citaat: Houd nou eens rekening met de randzaken, El Hamdaoui en Suarez willen niet meer met elkaar spelen, dit is dus onmogelijk. Ook uit financieel oogpunt is het het beste om 1 van deze 2 spelers te laten vertrekken.
Je doet nu alsof dat een feit is terwijl ik alleen maar speculatie daar over heb gelezen. Uit financieel oogpunt is het juist veel beter beide spelers te houden. Momenteel zijn ze beide niet zo veel waard als ze kunnen zijn en met beide spelers is de kans op sportieve prestaties groter en aan sportieve prestaties hangen financiele bonussen.
|
Benji
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 21:47
|
|
http://www.lacomuderacing.com.ar/index.php?option=com_content&view=article&id=1938:aguspacho&catid=35:noticias&Itemid=53
Investeringsmaatschappij zou eerst willen proberen voor 3,5 miljoen dollar 50% van z'n transferrechten te bemachtigen en anders de volle 100% voor een hogere prijs.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 21:52
|
|
3.5 miljoen voor 50% dus dan is het zeer reeel om te denken dat ze wel tot 5 miljoen zullen willen gaan voor de volle 100%. Voor dat geld zou ik hem wel verkopen, daar zou Ajax een paar Eriksens en Boilesens van kunnen kopen.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 22:19
|
|
Voor 5 miljoen zou ik Cvitanich toch wel verkopen. Mits Suarez of El Hamdaoui blijft.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 22:39
|
|
Voor 2.5 mag hij van mij ook al weg hoor
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 23:02
|
|
Citaat: Houd nou eens rekening met de randzaken, El Hamdaoui en Suarez willen niet meer met elkaar spelen, dit is dus onmogelijk. Ook uit financieel oogpunt is het het beste om 1 van deze 2 spelers te laten vertrekken.
Heeft geen van beide spelers, noch iemand anders binnen Ajax aangegeven. Zolang dat niet gebeurt geloof ik er niets van.
|