Auteur
|
Bericht
|
Bolkestein
Forum berichten: 514
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 12:49
|
|
Zo schattig die Cvita groupies.
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 12:49
|
|
Citaat: Ik ben blij dat Cvitanich weg gaat. Krijgt hij tenminste een kans. De kans is ook nog groot dat hij gewoon goed presteert bij clubs waar hij een kans krijgt. Let maar op: dalijk wilt Ajax hem terug maar die komt niet meer hoor, geloof me. Hopelijk gaat Suarez ook weg. Jol mag ook weg van mij.
Suarez en Jol ook weg? Wie wil je als trainer halen dan? Misschien Hiddink of Mourinho? En als we dan toch bezig zijn wil Ibrahimovic nog wel terug komen en neemt die gelijk Messi mee. Jol is op dit moment een van de beste trainers die Ajax zich kan wensen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 13:05
|
|
Ja, Fcaa....leg eens uit? Maar dan wel over Jol in de Jol-topic, over Suarez in de Suarez-topic etc etc. Ben benieuwd waarom Jol moet vertrekken van jou....
|
Bolkestein
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 13:12
|
|
Fcaa is dezelfde dude die hoopte dat Pantelic doormidden zou worden geschopt door Hofland zodat zn geliefde Cvita meer speelminuten kon krijgen. Speen in de mond doen en verder geen aandacht aan besteden.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 13:17
|
|
Is dat FCaa niet een of andere afkorting voor die prutsers uit Rotterdam-Zuyd? Zijn berichten komen aardig in de buurt van dat niveau namelijk
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 15:49
|
|
Citaat: Fcaa is dezelfde dude die hoopte dat Pantelic doormidden zou worden geschopt door Hofland zodat zn geliefde Cvita meer speelminuten kon krijgen. Speen in de mond doen en verder geen aandacht aan besteden.
Mag niet iedereen z'n eigen mening geven op dit forum?
|
MarcxD
Forum berichten: 170
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 16:17
|
|
Maar niet elke mening hoeft serieus genomen te worden :)
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 16:19
|
|
Citaat: Fcaa is dezelfde dude die hoopte dat Pantelic doormidden zou worden geschopt door Hofland zodat zn geliefde Cvita meer speelminuten kon krijgen. Speen in de mond doen en verder geen aandacht aan besteden.
Mag niet iedereen z'n eigen mening geven op dit forum?
Als deze ook daadwerkelijk ergens op slaat en met fatsoenlijke onderbouwde argumenten komt, ja.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 16:21
|
|
Mensen met een avatar van Guti kan ik dan weer moeilijk serieus nemen.
|
Bolkestein
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 16:32
|
|
The right of free speech didn't come with the right to be taken seriously.
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 16:41
|
|
Citaat: Mensen met een avatar van Guti kan ik dan weer moeilijk serieus nemen.
Dat hoeft ook niet, daar vraag ik ook niet om (: Leuk dat je je mening wel graag wilt delen, chapeau knul!
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 16:57
|
|
Gaat weer lekker hiero
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 17:27
|
|
Officieel nu:
Daniel Passarella President van River Plate, zojuist de festiviteiten.
http://www.riverplate.com/Noticias/Merc ... rella.html
TyC gekeken en dat wist te vertellen dat er op korte termijn 3 namen op Passarella's lijstje staan en dat Cvitanich de belangrijkste is.
Hij kan nu handelen vanaf vanmiddag, met of zonder Astrada.
|
lisa
Forum berichten: 15
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 17:30
|
|
Citaat: Officieel nu:
Daniel Passarella President van River Plate, zojuist de festiviteiten.
http://www.riverplate.com/Noticias/Merc ... rella.html
TyC gekeken en dat wist te vertellen dat er op korte termijn 3 namen op Passarella's lijstje staan en dat Cvitanich de belangrijkste is.
Hij kan nu handelen vanaf vanmiddag, met of zonder Astrada.
Willen ze dario dan huren of kopen?
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 17:40
|
|
Citaat:
Weet het niet, denk dat het aan Ajax ligt. Kan me wel voorstellen dat en River Plate en Pachuca concrete belangstelling hebben Cvitanich voor Pachuca kiest. Zal daar een hoop meer kunnen verdienen en een veel rustiger situatie dan bij River Plate op dit moment.
|
Fcaa
Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 17:55
|
|
Citaat: Ja, Fcaa....leg eens uit? Maar dan wel over Jol in de Jol-topic, over Suarez in de Suarez-topic etc etc. Ben benieuwd waarom Jol moet vertrekken van jou....
Jol weet totaal niet waar ie bezig is man. Zeg nou eerlijk. Hij is totaal geen goed voorbeeld voor de spelers en hij denkt niet logisch.
|
Fcaa
Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 17:55
|
|
Citaat: The right of free speech didn't come with the right to be taken seriously.
En welke draak ben jij nou weer?
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 17:59
|
|
Citaat: Ja, Fcaa....leg eens uit? Maar dan wel over Jol in de Jol-topic, over Suarez in de Suarez-topic etc etc. Ben benieuwd waarom Jol moet vertrekken van jou....
Jol weet totaal niet waar ie bezig is man. Zeg nou eerlijk. Hij is totaal geen goed voorbeeld voor de spelers en hij denkt niet logisch.
Waar haal jij dat dan op?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 18:01
|
|
Jol weet totaal niet waar ie bezig is man. Zeg nou eerlijk. Hij is totaal geen goed voorbeeld voor de spelers en hij denkt niet logisch.Prima dat je dat vind, Fcaa. Geef dan ook een reden want hier hebben we niks aan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 18:08
|
|
Citaat:
Weet het niet, denk dat het aan Ajax ligt. Kan me wel voorstellen dat en River Plate en Pachuca concrete belangstelling hebben Cvitanich voor Pachuca kiest. Zal daar een hoop meer kunnen verdienen en een veel rustiger situatie dan bij River Plate op dit moment.
PAZ POR FAVOR!!!!!!!!!!!!!!!!
Iedereen zijn mening ja!!!
Word er een beetje gek van, alsof iedereen zo goed onderbouwd hier (ja ik ook niet)
Dario heeft vroeger ook ff bij River gespeeld als klein manneke en is River fan.
Maar Mexico is misschien beter gezien idd de rust en de plata!
Maar misschien wil San Lorenzo hem ook nog wel haha, we zullen zien
|
Bolkestein
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 18:19
|
|
Citaat: The right of free speech didn't come with the right to be taken seriously.
En welke draak ben jij nou weer?
Beoordeel me maar op mijn uitspraken. Wie er achter die uitspraken zit is alleen interessant voor mensen die op de man willen spelen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 18:22
|
|
Precies. Argumenten, Fcaa. Waarom denkt Jol niet logisch en waarom is hij geen goed voorbeeld voor de spelers? Ben benieuwd!
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 19:12
|
|
Jammer dat hij weg gaat.. hij heeft nooit een eerlijke kans gehad (in grote wedstrijden!) en hij heeft toch wel een ''aardig'' gemiddelde!
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 19:24
|
|
Citaat: Pachuca suffered through a less-than-stellar Apertura 2009 campaign but the club made a significant upgrade that could prevent a further fall from grace next year.
Club president Jesus Martinez told Mexican daily Mural that the club has signed former Ajax standout Dario Cvitanich.
"The deal has been finalized," Martinez told Mural. "The only thing left is to draw up some contracts with the player in Buenos Aires, which Andres [Fassi"> will handle but a deal has been reached... He will be presented on Dec. 26 in Pachuca."
Cvitanich, 25, was born in Argentina but holds a Croatian passport. He spent five years with Banfield in Argentina before moving to Ajax in 2008. He scored 13 goals for the Dutch club but had a falling out with Ajax manager Martin Jol and his playing time dropped.
Martinez said Cvitanich will join Pachuca for one year on a loan with an option for an outright purchase.
Read more: http://sportsillustrated.cnn.com/2009/s ... z0ZDazQfQE
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 10 dec 2009 00:26
|
|
Citaat: Mensen met een avatar van Guti kan ik dan weer moeilijk serieus nemen.
Dat hoeft ook niet, daar vraag ik ook niet om (: Leuk dat je je mening wel graag wilt delen, chapeau knul!
Echt incasseren kan je niet hè. Was maar een geintje!
|