Auteur
|
Bericht
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:55
|
|
Citaat: Suárez, Cvitanich en Kerlon zijn geen balvaste centrumspitsen, Guy.
Inderdaad, Suarez moet je van links en rechts naar binnen laten trekken. Cvitanich is een goede kaatser maar voor de rest mist hij veel en Kerlon is ook iemand die van de zijkanten naar binnen moet trekken.
Suarez, Pantelic, Sulejmani
Voor mij is dat gewoon een goede aanval voor de Eredivisie. Zet Zeegelaar, Cvitanich, Kerlon daar als back-up achter en je hebt een redelijk sterk bezetten aanval.
Kerlon is trouwens iemand die het beste in een kerstboom formatie tot zijn recht zou komen, zoals hij bij Cruzeiro speelde.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:56
|
|
Las dat Kerlon bij jong ajax begint......
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:58
|
|
Citaat: Las dat Kerlon bij jong ajax begint......
Klopt hij heeft eerst spelritme nodig na een jaar van blessure leed. Maar toch denk ik dat hij wel snel genoeg mensen als Kennedy, Rommedahl en zo achter zich laat in de rangorde.
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:59
|
|
Dat is in ieder geval te hopen ja. Met een maand moet dat toch lukken dacht ik, anders is het niet best met onze nieuwste Ajacied.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:02
|
|
Citaat: Dat is in ieder geval te hopen ja. Met een maand moet dat toch lukken dacht ik, anders is het niet best met onze nieuwste Ajacied.
Ik zal hem wel iets langer dan een maand geven. Hij is er al een tijdje uit geweest maar blijft hij fit dan zal dat talent er wel uitkomen, geloof me. Ik hoop dat hij bij Jong Ajax alles tot de winterstop mee kan doen en dan mee wordt genomen met Ajax1.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:06
|
|
Denk dat ondanks alle nieuwe aankopen, Dario toch de beste blijft!
Vamos!!!
|
hannes
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:25
|
|
Citaat: Dat is in ieder geval te hopen ja. Met een maand moet dat toch lukken dacht ik, anders is het niet best met onze nieuwste Ajacied.
Ik zal hem wel iets langer dan een maand geven. Hij is er al een tijdje uit geweest maar blijft hij fit dan zal dat talent er wel uitkomen, geloof me. Ik hoop dat hij bij Jong Ajax alles tot de winterstop mee kan doen en dan mee wordt genomen met Ajax1.
In dat geval zit je dus nog zeker vast een Rommedahl. Dat gaat mij een enkeltje Hel opleveren gezien de godslastering die ik pleeg en dus nog even zal plegen op de zondagmiddag.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:27
|
|
Ik denk dat de komst van Pantelic ten koste gaat van Rommedahl, goed nieuws dus.
Suarez, Pantelic, Sulejmani
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:46
|
|
Jullie onderschatten hoe het is voor zo'n jonge jongen. Die jongen komt hier alleen te zitten in een andere cultuur, kent de club niet, heeft geen sociale contacten, kent de taal niet, kent de speelstijl niet, moet wennen aan het weer, is veel geblesseerd geweest, etc. Dat duurt echt wel een paar maanden.
|
hannes
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:48
|
|
Jullie onderschatten hoe het is voor zo'n jonge jongen. Die jongen komt hier alleen te zitten in een andere cultuur, kent de club niet, heeft geen sociale contacten, kent de taal niet, kent de speelstijl niet, moet wennen aan het weer, is veel geblesseerd geweest, etc. Dat duurt echt wel een paar maanden.
Goed punt. Daar had ik inderdaad iets te vlot over nagedacht!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 19:03
|
|
Citaat: hoe zit het met cvitanitsch??? Gaat ie nog weg? is ie al weg?
Goede vraag, hij is nog niet weg. Overigens is de transferdeadline in Argentinië voor het weekend al overschreden, maar er gaan berichten te ronde dat er voor Dario een uitzondering gemaakt zou kunnen worden omdat het om een verhuur zou gaan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 19:32
|
|
Citaat: hoe zit het met Cvitanich??? Gaat ie nog weg? is ie al weg?
Goede vraag, hij is nog niet weg. Overigens is de transferdeadline in Argentinië voor het weekend al overschreden, maar er gaan berichten te ronde dat er voor Dario een uitzondering gemaakt zou kunnen worden omdat het om een verhuur zou gaan.
Haha die Godfather.... lees dit forum eens wat beter,
Dario blijft.
iid had de AFA een uitzondering gemaakt, maar San Lorenzo kon het niet betalen....
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 19:36
|
|
Ik weet het, maardit bericht doet vermoeden dat Dario zelf nog hoopt dat hij mag vertrekken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 19:49
|
|
Citaat: bericht doet vermoeden dat Dario zelf nog hoopt dat hij mag vertrekken.
O ok, maar dat is dus niet meer zo.....hij blijft
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:26
|
|
Dit wordt net gemeld op AN:
Citaat: San Lorenzo wacht nog op toestemming voor transfer Cvitanich
1 september 2009 RvN
De Argentijnse club San Lorenzo wacht vandaag nog in spanning op toestemming voor de transfer van Dario Cvitanich. De club was ook te laat met het rond krijgen van de overgang van Cvitanich in de verlengde termijn die het daarvoor gekregen had van de bond. Gisteren werd de transfer door de Argentijnse bond afgewezen. Via het uitvoerend commitee van de Argentijnse bond, die vandaag bijeenkomt, hoopt San Lorenzo alsnog het groene licht te krijgen.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 22:35
|
|
Citaat: Dit wordt net gemeld op AN:
Citaat: San Lorenzo wacht nog op toestemming voor transfer Cvitanich
1 september 2009 RvN
De Argentijnse club San Lorenzo wacht vandaag nog in spanning op toestemming voor de transfer van Dario Cvitanich. De club was ook te laat met het rond krijgen van de overgang van Cvitanich in de verlengde termijn die het daarvoor gekregen had van de bond. Gisteren werd de transfer door de Argentijnse bond afgewezen. Via het uitvoerend commitee van de Argentijnse bond, die vandaag bijeenkomt, hoopt San Lorenzo alsnog het groene licht te krijgen.
Dat is allemaal oud nieuws. Dario blijft. Ajax wilde hem toch niet laten gaan. Ben benieuwd hoe ze hem gaan gebruiken...
|
SamsungU700
Forum berichten: 545
|
Geplaatst: Zo 20 sep 2009 20:05
|
|
Citaat: Mokkende Cvitanich stelt Jol teleur
Geschreven op zondag, 20 september om 20:12
Martin Jol is niet te spreken over het gedrag van Dario Cvitanich. De spits kreeg in de uitwedstrijd bij VVV-Venlo een basisplaats, maar werd tien minuten na rust vervangen. Cvitanich was daar duidelijk niet blij mee en liep met een gezicht op onweer naar de bank. Daar bleef hij in het laatste ruime half uur verder mokken. Het is niet de eerste keer dat Jol de Argentijn hierop betrapt. “Dat blijft, dat krijg je er denk ik niet uit”, reageerde de coach tegenover Eredivisie Live. “Al was het minder dan de vorige keer. Toen heeft hij daarvoor ook een boete moeten betalen. We zullen het hem deze keer vergeven.”
De coach wil Cvitanich nog wel op zijn gedrag aanspreken. “Als je echt misbaar maakt, dan kan dat niet. Er komt ook een collega in het veld en dan moet je respect tonen. Hij weet dat ook, gaf dat ook toe. Maar hij blijft teleurgesteld. Als het na de wissel beter gaat met het elftal en er worden nog een paar doelpunten gemaakt, dan is de wissel dus terecht geweest.”
Bron: Voetbalzone.nl
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Zo 20 sep 2009 20:18
|
|
Achja.. logisch toch? Vond het nog wel mee vallen eigenlijk.
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 15:34
|
|
wel een prachtige assist op Suarez, precies op de juiste hoogte, snelheid en positie en dat vanuit beweging gegeven. Topklasse.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Za 26 sep 2009 10:07
|
|
[list">Cvitanich: "Ik hou van deze club"
Darío Cvitanich werd in de zomer veelvuldig gelinkt aan een terugkeer naar Argentinië. De aanvaller bleef echter bij Ajax en daar is hij erg blij mee. "Ik hou van deze club."
Cvitanich zat door de transferperikelen niet lekker in zijn vel. "Ik wist niet waar ik zou komen te spelen, in Argentinië of hier? Dat maakte me onrustig en onzeker", blikt hij op de clubsite terug. "Ik wilde graag hier blijven en ben blij dat dat gebeurd is. Ik hou van deze club."
De 25-jarige spits maakte vorig jaar tegen ADO Den Haag zijn eerste hattrick. Zondag zijn de Hagenezen opnieuw de tegenstander. "Het belangrijkste is dat we winnen. Hoewel zij het goed doen, moeten wij thuis iedere wedstrijd winnen. We moeten ons vanaf de eerste minuut voor honderd procent geven en laten zien dat we de baas in eigen huis zijn. Verder hoop ik dat het publiek Ajax-voetbal te zien krijgt."
Met dat voetbal moeten de Amsterdammers het beter doen dan vorig seizoen, denkt Cvitanich. "Ik hoop dat we weinig punten meer morsen zodat ik straks met een goed gevoel Kerst en Nieuwjaar kan vieren in Argentinië. Vorig seizoen stonden we in de winterstop een punt achter op AZ, maar eindigden we het seizoen slecht. Dat moet nu beter", zo besluit de Argentijn met Kroatische roots.
Bron: VoetbalPrimeur.nl[/list">
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 12:40
|
|
Een deel van een column op VI.nl, welke volledig op de voorpagina staat:
[list"> Ruim twee weken geleden hij in de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo na 54 minuten naar de kant gehaald, in het bekerduel bij AGOVV Apeldoorn duurde zijn optreden 78 minuten en vorige week zondag tijdens het bezoek van ADO Den Haag werd Dario Cvitanich na 64 minuten gewisseld. Het voetballeven van de Argentijnse Ajax-spits lijkt langzaam maar zeker af te lopen.
In zes competitiewedstrijden maakte Cvitanich dit seizoen al vier goals. Geen slecht gemiddelde, maar hij is een nogal kieskeurige topscorer. Dat was al zo toen hij topscorer werd in de Clausura 2008 in Argentinië, met dertien treffers in zestien duels. Als aanvaller van Club Atlético Banfield maakte hij zijn doelpunten vooral tegen de kleine clubs.
In Nederland heeft Cvitanich die lijn doorgetrokken. De keepers van AZ, FC Twente, PSV, FC Groningen en SC Heerenveen hebben nooit de bal uit het net hoeven halen na een actie van Cvitanich. De Argentijn scoorde tegen De Graafschap, Willem II, NAC Breda, ADO Den Haag en Heracles Almelo. Bovendien heeft hij de neiging er zo nu en dan drie tegelijk in te schieten en zich vervolgens weken niet te laten zien.
Dat laatste kenmerk hoort nu net niet bij een spits van een topclub. Die hoort elke week het verschil te maken. Niet alleen als afmaker, maar ook op een andere manier. Zeker bij Ajax wordt dat op dit moment gevraagd.[/list">En dát zie ik met Cvitanich niet meer gebeuren..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 15:07
|
|
Wat een ontzettende eikel zeg, die Taco ....., daarom heb ik zo'n hekel aan de meeste journalisten. Deze man is dus gefrustreerd en denkt dus dat hij alles weet. Dan maar onzinnige kreten in zo'n flutblaadje. Het gros van de lezers slikt dit weer als zoete koek.
Jammer dat ik niet kan reageren, maar dat durft hij waarschijnlijk niet aan.
|
melvinkruijt
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 15:18
|
|
Citaat: Wat een ontzettende eikel zeg, die Taco ....., daarom heb ik zo'n hekel aan de meeste journalisten. Deze man is dus gefrustreerd en denkt dus dat hij alles weet. Dan maar onzinnige kreten in zo'n flutblaadje. Het gros van de lezers slikt dit weer als zoete koek.
Jammer dat ik niet kan reageren, maar dat durft hij waarschijnlijk niet aan.
Misschien ben ik dus iemand die dit als zoete koek slik, maar ik kan me vinden in zijn uitleg. Zou je met argumenten willen komen waarom je dit onzinnige kreten vind en hem dus een eikel vind? Op dit moment komt het op mij over als "niets slechts over een Argentijn" en ik kan me niet voorstellen dat je dat zo bedoelt..
Hoezo kan je niet reageren eigenlijk?
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 15:25
|
|
Gallina, rustig aan. Je ziet achter ieder (niet-Argentijnse) boom een vijand. Taco beperkt zich keurig tot de feiten en maakt aan de hand van die feiten de balans op. Zo gaan veel sportjournalisten te werk. Niets mis mee, vind ik.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 15:39
|
|
http://www.vi.nl/Contact-met-redactie.htm
Go for it, Gallina!
|