Auteur
|
Bericht
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 13:46
|
|
Citaat: Jol had ons nog een speler belooft die hoogwaarschijnlijk komt. Ajax moet dan wel heel zeker zijn om Cvitanich te verhuren.
Een betere en/of andere specifieke spits met meer lengte - een andere type - dan Cvitanich.
|
$_Tim_$
Forum berichten: 158
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 13:53
|
|
Kanu
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 14:01
|
|
Citaat: Kanu
Kanu is natuurlijk al een aantal jaren over the hill en passé composé, bovendien is hij bijna tegen de 40 jaar aan, schat ik zo. Het zou echter wel typisch Ajax zijn om hem binnen te halen.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 15:18
|
|
Bergkamp
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 15:32
|
|
Graag serieus, we moeten geen jokie nemen, ook geen oudje. Rond de 25, maar ik weet geen serieuze optie.
|
$_Tim_$
Forum berichten: 158
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 16:29
|
|
Citaat: Graag serieus, we moeten geen jokie nemen, ook geen oudje. Rond de 25, maar ik weet geen serieuze optie.
Paulo henrique
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 16:51
|
|
Komt al terkort voor heereveen .
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 16:56
|
|
Citaat: Same here, maar als Jol onder vuur komt te liggen in een topic als deze, vermoed ik andere motieven. Laten we het er maar op houden dat Rasmus Lindgren wat minder aanspreekt, terwijl die situatie minimaal even 'vreemd' is.
Die andere motieven zijn er bij mij ook, maar het geval Lindgren is inderdaad ook raar. Ik ben ook over de gehele breedte erg kritisch, los van Cvitanich.
|
brucepblanchard
Forum berichten: 299
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 17:05
|
|
Citaat: Graag serieus, we moeten geen jokie nemen, ook geen oudje. Rond de 25, maar ik weet geen serieuze optie.
Paulo henrique
Hier sluit ik me volledig bij aan.
Alleen Heerenveen kennende willen ze de hoofdprijs (lees: Sulejmani) en volgens Jol is geen enkele eredivisie/eerste divisie speler 6 miljoen waard.
Dus ik denk dat we hem kennen schrappen.
Verder weet ik ook geen serieuze optie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 18:32
|
|
AFA (Argentijnse voetbalbond) heeft nu ook z'n akkoord gegeven:
http://www.clarin.com/diario/2009/08/29 ... 987918.htm
Deze krant is dus zeer betrouwbaar.
Maar ik zie dat Dario bij de selectie van morgen zit?
Ik dacht dat hij vandaag of morgen weg zou gaan?
RC, weet jij hoe dat zit?
(En ook nog gefeliciteerd met Central, zag het net...)
|
Fcaa
Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 18:36
|
|
Citaat: AFA (Argentijnse voetbalbond) heeft nu ook z'n akkoord gegeven:
http://www.clarin.com/diario/2009/08/29 ... 987918.htm
Deze krant is dus zeer betrouwbaar.
Maar ik zie dat Dario bij de selectie van morgen zit?
Ik dacht dat hij vandaag of morgen weg zou gaan?
RC, weet jij hoe dat zit?
(En ook nog gefeliciteerd met Central, zag het net...)
Hij zal morgen in ieder geval niet spelen, lijkt me.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 20:29
|
|
Nou zat ik net even op sport1 te kijken, voor de programma's, kwam ik dit tegen
http://www.sport1.nl/Voetbal/Nieuws/186 ... -bsc-.html
wisten jullie dit al???
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Za 29 aug 2009 20:36
|
|
Citaat:
Ja dat wisten we , toch nog bedankt
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 30 aug 2009 12:07
|
|
Citaat: 'San Lorenzo zoekt naar geld voor Ajacied Cvitanich'
Bron: Elfvoetbal.nl
Financiële problemen zorgen er nog voor dat de transfer van Dario Cvitanich naar CA San Lorenzo nog niet rond is. Ajax is al rond met de Argentijnse club over een huurovereenkomst, alleen wacht de club nog op een vooruitbetaling.
Volgens Argentijnse media zou Ajax een bedreag van 250.000 dollar hebben gevraagd als voorschot. Met dat bedrag wil CA San Lorenzo voorlopig nog niet over de brug komen. Als het bedrag wordt betaald kan Cvitanich volgens Ajax vertrekken. De spits komt immers niet in de plannen van trainer Martin Jol voor. Bovendien heeft de Argentijnse voetbalbond reeds toestemming verleend voor de late transfer, nadat vorige week al de definitieve selecties bij de bond aangemeld moesten worden.
Cvitanich kwam vorig seizoen voor 6,4 miljoen euro over van Banfield. Een groot succes werd zijn eerste seizoen bij Ajax niet. Hij scoorde negen keer, maar kon geen vaste basisplaats afdwingen. Zijn contract loopt nog tot medio 2013.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Zo 30 aug 2009 20:47
|
|
Hoop zo dat hij blijft!
Trouwens bewees hij vandaag weer én te kunnen scoren, én dat lengte niet altijd hoeft, weer een kopgoal!
Cvitanich heeft bewezen goed genoeg te zijn, hij speelde niet goed maarja.. deed Huntelaar dat wel? Cvitanich scoorde zelfs en dat is toch genoeg? Voetballend is hij ook goed, hij kaatse een paar keer lekker..
10 goals in 21 wedstrijden, kan slechter?!
Maarja, Jol wil meer (Duitse) vriendjes.. Weet iemand misschien of Cvita een relatie met Duitsland heeft?
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Zo 30 aug 2009 21:05
|
|
Citaat:
10 goals in 21 wedstrijden, kan slechter?!
11 goals in 21 (niet eens altijd volle) wedstrijden als vorig seizoen tegen (ik meen) Heerenveen niet onterecht een goal was afgekeurd. Aan het rendement van Cvitanic ligt het echt niet.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 30 aug 2009 21:12
|
|
ah, sorry 11. idd, niet eens volle, ook aanpassingen en soms verkeerd gebruikt toen KJH er nog was (buitenspeler).
Dus waar ligt het aan? Jol?!
|
Moasdam
Forum berichten: 41
|
Geplaatst: Zo 30 aug 2009 21:25
|
|
Snap die keuze van Jol eerlijk gezegd ook niet.
Ik ben juist onder de indruk van Cvitanich.
Hij heeft een scorend vermogen, en als je deze jongen een kans geeft ben ik bang dat hij nog voor heel wat doelpuntjes gaat zorgen.
Hij moet alleen op de juiste manier worden ingezet, en hem een paar wedstrijden de kans geven zodat hij wat wedstrijdritme krijgt.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 30 aug 2009 21:27
|
|
Hij zal geen 35 goals maken in 1 seizoen, maar 25 zeker wel! 10 assist erbij.. Huntelaar is ook geen ''invaltype''. Gewoon 7 wedstrijden 90 min laten spelen en hij scoort echt wel.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 17:40
|
|
[list">Ajacied Cvitanich wil 'wekelijks negentig minuten spelen'
Darío Cvitanich houdt er rekening mee dat hij de rest van het seizoen elders speelt. “Enkele Argentijnse clubs hebben bij mijn zaakwaarnemer geïnformeerd om mij op huurbasis over te nemen van Ajax. Ik stond zelf open voor een tijdelijke terugkeer naar mijn thuisland. Ajax besliste echter anders en wilde me niet laten gaan. De transferlimiet is afgelopen vrijdag al verstreken in Argentinië, dat zit er nu niet meer in,” aldus Cvitanich afgelopen weekeinde tegen Sportweek.
Bronnen binnen Ajax meldden echter dat er voor de Ajax-spits misschien een uitzondering wordt gemaakt door de Argentijnse bond, aangezien het gaat om verhuur. Cvitanich: “Ik sta zeker open voor verhuur. Ik wil ook best naar een club binnen Europa. Ik wil elke week negentig minuten spelen en bij Ajax wordt dat lastig. Dat is teleurstellend, ik had mezelf een jaar de tijd gegeven om me aan te passen aan de club, dit seizoen wilde ik er staan.”
Cvitanich steekt de hand in eigen boezem, vertelt hij in de nieuwe Sportweek. “Ik ben niet tevreden met wat ik laat zien, ik kan veel meer. Het vertrouwen ontbreekt, ik voel dat ik wat onzekerder dan normaal ben aan de bal. Dat is niet de schuld van Martin Jol. Hij is recht door zee, de speler in vorm speelt en dat ben ik momenteel niet. Als ik bij een andere club op huurbasis elke week kan spelen, komt dat vertrouwen wel weer.”
# bron: Sportweek[/list">
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 13:56
|
|
Raar maar waar. Met twee nieuwe spitsen wil Ajax toch niet dat Cvitanich vertrekt. Men vroeg meer geld van San Lorenzo waardoor de huur niet is doorgegaan. Hij blijft dus...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:38
|
|
Citaat: Raar maar waar. Met twee nieuwe spitsen wil Ajax toch niet dat Cvitanich vertrekt. Men vroeg meer geld van San Lorenzo waardoor de huur niet is doorgegaan. Hij blijft dus...
Dacht al zoiets te lezen, ze konden het huur bedrag toch niet bij elkaar sprokkelen?
Hoop echt dat Dario niet al teveel baalt hiervan???
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:44
|
|
Hoop dat Cvitanich het gaat maken en een eerlijke kans krijgt! Ben geen fan van Pantelic, maarja.. Jol wil het Bundesliga gehalte omhoog halen, eerst Atouba terwijl we Schilder hadden en Obradovic konden kopen, nu een 31 jarige transfervrije probleem jonge halen terwijl Suárez, Cvitanich en Kerlon ook in de spits kunnen. Bodul is dan verhuurt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:51
|
|
Suárez, Cvitanich en Kerlon zijn geen balvaste centrumspitsen, Guy.
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:53
|
|
Citaat: Raar maar waar. Met twee nieuwe spitsen wil Ajax toch niet dat Cvitanich vertrekt. Men vroeg meer geld van San Lorenzo waardoor de huur niet is doorgegaan. Hij blijft dus...
Dacht al zoiets te lezen, ze konden het huur bedrag toch niet bij elkaar sprokkelen?
Hoop echt dat Dario niet al teveel baalt hiervan???
Het leven in Amsterdam is voor hem geen straf en hij vindt Ajax een mooie club. Komt wel goed.
|