Auteur
|
Bericht
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 15:24
|
|
Ben nu wel heel nieuwsgierig wie er dan gaat komen!!
Koevermans lijkt me ook niet nee, nu die Europees gespeeld heeft.
Misschien dan toch Gudjohnson?
Huseklepp?
Honda?
Of word het een ECHTE verrassing die we nog niet gezien hebben!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 15:26
|
|
Citaat:
Helaas is die gast wel betrouwbaar, Gallina.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 15:27
|
|
En niet alleen die originele poster, maar vooral de knipoog daarna van Shaar (kale leider 410) zegt mij genoeg.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 15:32
|
|
Citaat:
Het zal wel, het pleit iig niet voor dat joch omdat zomaar openlijk op een forum te gooien. Of het waar is of niet...........................
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 15:35
|
|
Alleen jammer dat ze daar geen antwoord geven op de vraag wat de nieuwe speler dan wordt die dan dus zou moeten komen (als Dario weggaat).
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 15:55
|
|
Succes, Dario. Hopelijk krijgen we over een jaar een herboren Cvitanich terug.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 15:57
|
|
Als het waar is wordt dat vandaag wel officieel bekend of niet?
|
Fcaa
Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 16:12
|
|
Klote Ajax, weer lekker bezig hoor!
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 16:57
|
|
Citaat: Klote Ajax, weer lekker bezig hoor!
Was jij niet gebanned vorige keer?
Mede vanwege dat soort opmerkingen.
opzouten met je "Klote ajax"...Ga dat soort dingen maar roepen op het forum van 010 en kom hier dan niet meer!
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 17:24
|
|
Citaat:
Het zal wel, het pleit iig niet voor dat joch omdat zomaar openlijk op een forum te gooien. Of het waar is of niet...........................
Daarom hou ik mijn mond .
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 17:27
|
|
Ik ken die hem niet ( die meneer die dat postte) maar hij is betrouwbaar blijkbaar, maar is het nu al zeker dat hij weg is? en word hij verkocht of verhuurd? Want als hij verhuurd word schieten we er eigenlijk niks mee op. Stel hij verdient 2 miljoen , dan betalen we nog steeds 50% dus 1 miljoen dus wat schieten we er mee op ? NIKS. Tenzij hij verkocht word natuurlijk, dat zou ik wel heel slecht vinden , heeft weinig kans gehad zich te bewijzen en volgens mij kan hij het makkelijk. We zullen zien.
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 17:30
|
|
Citaat: Ik ken die hem niet ( die meneer die dat postte) maar hij is betrouwbaar blijkbaar, maar is het nu al zeker dat hij weg is? en word hij verkocht of verhuurd? Want als hij verhuurd word schieten we er eigenlijk niks mee op. Stel hij verdient 2 miljoen , dan betalen we nog steeds 50% dus 1 miljoen dus wat schieten we er mee op ? NIKS. Tenzij hij verkocht word natuurlijk, dat zou ik wel heel slecht vinden , heeft weinig kans gehad zich te bewijzen en volgens mij kan hij het makkelijk. We zullen zien.
Het ziet er niet naar uit dat een Argentijnse club hem kan kopen en zijn salaris kan betalen. Het wordt dus verhuur. Vergeet niet dat er in contracten ook iets kan staan over hoeveel wedstrijden een speler moet spelen per seizoen. Hij was wel de topscoorder van Argentinie. Als hij gaat is het om te spelen. Een spits kan geen maanden aan de kant staan.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 17:33
|
|
Citaat: Ik ken die hem niet ( die meneer die dat postte) maar hij is betrouwbaar blijkbaar, maar is het nu al zeker dat hij weg is? en word hij verkocht of verhuurd? Want als hij verhuurd word schieten we er eigenlijk niks mee op. Stel hij verdient 2 miljoen , dan betalen we nog steeds 50% dus 1 miljoen dus wat schieten we er mee op ? NIKS. Tenzij hij verkocht word natuurlijk, dat zou ik wel heel slecht vinden , heeft weinig kans gehad zich te bewijzen en volgens mij kan hij het makkelijk. We zullen zien.
Het ziet er niet naar uit dat een Argentijnse club hem kan kopen en zijn salaris kan betalen. Het wordt dus verhuur. Vergeet niet dat er in contracten ook iets kan staan over hoeveel wedstrijden een speler moet spelen per seizoen. Hij was wel de topscoorder van Argentinie. Als hij gaat is het om te spelen. Een spits kan geen maanden aan de kant staan.
100% mee eens , maar van dat miljoentje wat in '' het salaris potje'' vrijkomt koop je geen goede speler want er zijn nog maar weinig jongens die minder dan een miljoen verdienen. Mijn '' NIKS'' was ook een beetje overdreven want als het goed is word hij dan beter en hebben we volgend jaar een betere Cvitanich maar voor dit jaar hebben we er echt niks aan.
|
Fcaa
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 18:11
|
|
opzouten met je "Klote ajax"...Ga dat soort dingen maar roepen op het forum van 010 en kom hier dan niet meer!
Nee, ik was niet gebanned. Ik zie logisch in dat Ajax zeer dom bezig is. Jij blijkbaar niet, zoals ik al merkte.
Als ik namen zoals Alves, Benni hoor denk ik: hadden we niet al een spits?
Te klein, past niet bij Ajax blabla, allemaal onzin. Geef hem een kans.
En 'klote Ajax' mag nou ook wel eens een keer gezegd worden.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 18:16
|
|
@Lexafca Kom op, Lex, even nadenken. A helpt een miljoen (da's € 1.000.000,00) minder op de loonlijst natuurlijk wel degelijk (voor zover dat klopt) en B, hoe Cvitanich terugkomt, maakt waarschijnlijk weinig uit. Het moet raar lopen wil hij nog een toekomst bij Ajax hebben, want los van zijn kwaliteiten, Jol vindt hem vooral niet geschikt genoeg. In de huidige context is het meer hopen op goede prestaties van Cvitanich daar, zodat ie voor andere Europese clubs aantrekkelijk wordt.
Lullig voor Cvitanich, er zit een goeie kop op die jongen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 18:44
|
|
Ok, als het allemaal waar mag zijn, Dario gaat dan niet naar River maar naar San Lorenzo, met de vreselijke DT Simeone.
Dit is een bericht van niet zo lang geleden.
http://espanol.sports.yahoo.com/noticia ... 09-82.html
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 18:49
|
|
Citaat: @Lexafca Kom op, Lex, even nadenken. A helpt een miljoen (da's € 1.000.000,00) minder op de loonlijst natuurlijk wel degelijk (voor zover dat klopt) en B, hoe Cvitanich terugkomt, maakt waarschijnlijk weinig uit. Het moet raar lopen wil hij nog een toekomst bij Ajax hebben, want los van zijn kwaliteiten, Jol vindt hem vooral niet geschikt genoeg. In de huidige context is het meer hopen op goede prestaties van Cvitanich daar, zodat ie voor andere Europese clubs aantrekkelijk wordt.
Lullig voor Cvitanich, er zit een goede kop op die jongen.
Vergeet niet dat Jol ook zomaar binnen een jaar weg kan zijn. Zoals hij nu bezig is, geeft me weinig vertrouwen. Hij kan mijn rug op, loser.
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 18:51
|
|
Citaat:
Dit klopt. Hij zit zondag ook niet meer op de bank.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 19:58
|
|
'Cvitanich zette in Bratislava krabbel voor transfer'
Martin Jol wil Dario Cvitanich helemaal niet laten gaan maar in Argentinië beweert men sinds enkele uren dat de overgang van de aanvaller van Ajax naar San Lorenzo de Almagro op een haar na rond is. De club van coach Diego Simeone huurt de aanvaller naar verluidt dit seizoen van de Amsterdammers, met optie tot koop. Volgens Argentijnse media heeft Cvitanich donderdag in Bratislava, waar Ajax de return van de Play-Offs van de Europa League afwerkte, zijn fiat gegeven aan een tijdelijke terugkeer naar Argentinië. Het ligt in de planning dat de aanvaller zaterdag of zondag naar Zuid-Amerika zal afreizen om zich bij zijn nieuwe club te melden.
Bestuurslid Marcelo Tinelli beweert dat de onderhandelingen met Ajax zich in een vergevorderd stadium bevinden. "Er moeten nog enkele details worden besproken", vertelde Tinelli aan de televisiezender TyC. "Zo is het nog onduidelijk of er in euro's of dollars zal worden betaald. Hij zal zaterdag of zondag een vliegtuig pakken."
Cvitanich moet bij de manschappen van Simeone de opvolger worden van Gonzalo Bergessio, die afgelopen week een meerjarig contract bij Saint-Étienne tekende. De 25-jarige Cvitanich is bezig aan zijn tweede seizoen in Nederland. Mede door fysiek malheur kwam hij vorig seizoen maar tot achttien wedstrijden (negen doelpunten).
Voetbalzone.nl
Dit zal kut zijn voor Ajax! Ik zou hem gewoon in de basis (spits) zetten en 4-3-3 spelen.
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 20:08
|
|
Citaat: 'Cvitanich zette in Bratislava krabbel voor transfer'
Martin Jol wil Dario Cvitanich helemaal niet laten gaan maar in Argentinië beweert men sinds enkele uren dat de overgang van de aanvaller van Ajax naar San Lorenzo de Almagro op een haar na rond is. De club van coach Diego Simeone huurt de aanvaller naar verluidt dit seizoen van de Amsterdammers, met optie tot koop. Volgens Argentijnse media heeft Cvitanich donderdag in Bratislava, waar Ajax de return van de Play-Offs van de Europa League afwerkte, zijn fiat gegeven aan een tijdelijke terugkeer naar Argentinië. Het ligt in de planning dat de aanvaller zaterdag of zondag naar Zuid-Amerika zal afreizen om zich bij zijn nieuwe club te melden.
Bestuurslid Marcelo Tinelli beweert dat de onderhandelingen met Ajax zich in een vergevorderd stadium bevinden. "Er moeten nog enkele details worden besproken", vertelde Tinelli aan de televisiezender TyC. "Zo is het nog onduidelijk of er in euro's of dollars zal worden betaald. Hij zal zaterdag of zondag een vliegtuig pakken."
Cvitanich moet bij de manschappen van Simeone de opvolger worden van Gonzalo Bergessio, die afgelopen week een meerjarig contract bij Saint-Étienne tekende. De 25-jarige Cvitanich is bezig aan zijn tweede seizoen in Nederland. Mede door fysiek malheur kwam hij vorig seizoen maar tot achttien wedstrijden (negen doelpunten).
Voetbalzone.nl
Dit zal k*t zijn voor Ajax! Ik zou hem gewoon in de basis (spits) zetten en 4-3-3 spelen.
Ik zeg net toch dat het rond is? Het is dus gewoon kut.
|
Fcaa
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 20:59
|
|
Ik snap er werkelijk niks van. Van Jol hoeft niemand weg maar ondertussen...
Ik had verwacht dat Rommeldaal en Kennedy etc. weggingen maar die spelen juist
|
ajaxfan13
Forum berichten: 255
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 21:16
|
|
Kennedy staat in de belangstelling van NEC.
|
Sandersoccer
Forum berichten: 8
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 21:19
|
|
Citaat: Ik snap er werkelijk niks van. Van Jol hoeft niemand weg maar ondertussen...
Ik had verwacht dat Rommeldaal en Kennedy etc. weggingen maar die spelen juist
Klopt... Dommedahl deed het in de voorbereiding erg goed en mocht daardoor blijven, maar Kennedy mocht vertrekken maar omdat Jol spelers wilde sparen in BRATISLAVA mocht Kennedy toch nog invallen.
Vorige week hoorde ik iets van Cvitanich mocht weg als er een nieuwe spits komt, maar nu lees ik al dat AJAX en San Lorenzo al zo goed als rond zijn.. maar waar blijft die nieuwe spits dan ?
|
ajaxfan13
Forum berichten: 255
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 21:21
|
|
Citaat: 'Cvitanich zette in Bratislava krabbel voor transfer'
Voetbalzone.nl
Dit zal k*t zijn voor Ajax! Ik zou hem gewoon in de basis (spits) zetten en 4-3-3 spelen.
Ik zeg net toch dat het rond is? Het is dus gewoon k*t.
Ik zou het niet erg vinden als er voor cvitancih een nieuwe spta komt
Het probleem is welke spits?
|
Sandersoccer
Forum berichten: 8
|
Geplaatst: Vr 28 aug 2009 21:22
|
|
Nee, ik was niet gebanned. Ik zie logisch in dat Ajax zeer dom bezig is. Jij blijkbaar niet, zoals ik al merkte.
Als ik namen zoals Alves, Benni hoor denk ik: hadden we niet al een spits?
Te klein, past niet bij Ajax blabla, allemaal onzin. Geef hem een kans.
En 'klote Ajax' mag nou ook wel eens een keer gezegd worden.
Ga lekker naar de roze buurt in ALKMAAR
|