Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 28 apr 2009 15:05
|
|
En zo is het. Het blijft een prima bruikbare aanvaller voor Ajax. Al is er wel teveel geld voor hem betaald.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 28 apr 2009 15:08
|
|
Ik vind zijn aanname zo slecht nog niet. Hij komt alleen zo slecht los van zijn tegenstander.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 28 apr 2009 15:11
|
|
Inderdaad. Zoals ik destijds al schreef:
Citaat: Minpunt vind ik dat hij soms wat beslister zou moeten zijn in z'n keuzes. Op het moment dat hij nu contact heeft met de medespeler die aan de bal is lijkt hij vaak te twijfelen tussen in de bal komen of snel wegdraaien en zich aanspeelbaar maken in de diepte.
Wat z'n aanname betreft: ik heb wedstrijden gezien waarin hij alles stil legde.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Vr 8 mei 2009 10:15
|
|
Aardig portret van Dario door Ajax.tv
http://www.youtube.com/watch?v=zmQb8Ut-_LM
Met name deze zelfkennis op basis van resultaten in Argentinie geeft mij het vertrouwen dat het volgend seizoen alleen maar beter kan.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Za 9 mei 2009 04:32
|
|
Citaat: Aardig portret van Dario door Ajax.tv
Met name deze zelfkennis op basis van resultaten in Argentinie geeft mij het vertrouwen dat het volgend seizoen alleen maar beter kan.
Ik strijd samen met jou RosarioCentral. Ik heb ook veel vertrouwen in deze jongen.
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Ma 11 mei 2009 20:21
|
|
Ik strijd samen met jou RosarioCentral. Ik heb ook veel vertrouwen in deze jongen.
Goed zo, amigo. Ons vertrouwen zal niet geschaad worden.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Ma 11 mei 2009 20:43
|
|
+1
Nog een fan hier!
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Ma 11 mei 2009 20:44
|
|
+1
Nog een fan hier!
Ik hoorde overigens dat ook hij tijdens zijn vakantie zal blijven doortrainen! Vamos!
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Ma 11 mei 2009 20:44
|
|
+1
Nog een fan hier!
Ik hoorde overigens dat ook hij tijdens zijn vakantie zal blijven doortrainen! Vamos!
Ook hij? Je bedoelt dat hij het goede voorbeeld van Aissati overneemt?
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Ma 11 mei 2009 20:55
|
|
Citaat: Ook hij? Je bedoelt dat hij het goede voorbeeld van Aissati overneemt?
Ik weet niet of hij is geinspireerd door Aisatti, maar ik weet alleen dat hij inderdaad ook in de zomerstop blijft doortrainen. Zoals je in het filmpje kan zien, is hij vooral zelf niet tevreden met zijn spel afgelopen seizoen. Wat worden spelers en trainers toch eerlijk opeens!
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Ma 11 mei 2009 21:05
|
|
Ik weet niet of hij is geinspireerd door Aisatti, maar ik weet alleen dat hij inderdaad ook in de zomerstop blijft doortrainen. Zoals je in het filmpje kan zien, is hij vooral zelf niet tevreden met zijn spel afgelopen seizoen. Wat worden spelers en trainers toch eerlijk opeens!
Leuk filmpje inderdaad. Toch ben ik niet zo enthousiast als de meeste hier over hem. Hij heeft me eigenlijk nauwelijks kunnen overtuigen dit seizoen. Dit heeft natuurlijk ook grotendeels te maken door zijn blessures en het feit dat hij moet aanpassen hier, maar toch! De aanvoer vanaf het middenveld was natuurlijk ook niet gunstig voor hem, maar toch had hij wel wat meer mogen brengen in de wedstrijden die hij heeft gespeeld. Het absolute ''dieptepunt'' vond ik die kans die hij tegen AZ thuis kreeg, en of dat alleen maar met vertrouwen te maken heeft, tsja!
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 11 mei 2009 21:40
|
|
Leuk filmpje inderdaad. Toch ben ik niet zo enthousiast als de meeste hier over hem. Hij heeft me eigenlijk nauwelijks kunnen overtuigen dit seizoen. Dit heeft natuurlijk ook grotendeels te maken door zijn blessures en het feit dat hij moet aanpassen hier, maar toch! De aanvoer vanaf het middenveld was natuurlijk ook niet gunstig voor hem, maar toch had hij wel wat meer mogen brengen in de wedstrijden die hij heeft gespeeld. Het absolute ''dieptepunt'' vond ik die kans die hij tegen AZ thuis kreeg, en of dat alleen maar met vertrouwen te maken heeft, tsja!
Je noemt nu een voorbeeld die ik bij KJH ook vaak heb gezien en zeker bij wedstrijden waar het om ging. Deze jongen komt er wel. Zijn instelling is zeer goed en de bereidheid om te slagen druipt ervan af. Daarnaast kan hij zeker wel scoren en meevoetballen, dus ik heb er vertrouwen in!
|
Para
Forum berichten: 190
|
Geplaatst: Zo 24 mei 2009 22:00
|
|
Dario wordt mijn buurman in Amstelveen . Hij komt hier als het goed is in Juni wonen.
Maar goed, dat terzijde. Ik vind dat Cvitanich gewoon een goede spits is en makkelijk van waarde kan zijn bij dit Ajax. Hij kan alles wat je van een Ajaxspits kan wensen. Namelijk: kaatsen, dynamisch zijn, koppen, afmaken, vrijlopen et cetera. Ik heb vertrouwen in hem. Go go Darioooo
|
Boris_AFCA
Forum berichten: 291
|
Geplaatst: Zo 24 mei 2009 22:08
|
|
Citaat: Dario wordt mijn buurman in Amstelveen . Hij komt hier als het goed is in Juni wonen.
Maar goed, dat terzijde. Ik vind dat Cvitanich gewoon een goede spits is en makkelijk van waarde kan zijn bij dit Ajax. Hij kan alles wat je van een Ajaxspits kan wensen. Namelijk: kaatsen, dynamisch zijn, koppen, afmaken, vrijlopen et cetera. Ik heb vertrouwen in hem. Go go Darioooo
haha, dan kom ik bij jou op bezoek!
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Zo 24 mei 2009 22:39
|
|
Citaat: Dario wordt mijn buurman in Amstelveen . Hij komt hier als het goed is in Juni wonen.
Vaders houdt uw dochters binnen!
|
Boris_AFCA
Forum berichten: 291
|
Geplaatst: Zo 24 mei 2009 22:46
|
|
Vaders houdt uw dochters binnen!
Haha gelijk haatopmerking.
Trouwens vaders doe maar, alleen als ze knap zijn mogen ze buiten komen spelen.
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 12:37
|
|
Wat geeft Twitter toch af en toe geweldige informatie :). Waar anderen kotsend over de Ramblas lopen, blijkt Cvitanich daadwerkelijk hard aan het trainen te zijn in Baradero, Argentina. Ik neem aan dat ik het onderstaande niet hoef te vertalen.
@fieritacatalano: acabo de entrevistar a Dario Cvitanich, de vacaciones en argentina entrena en Banfield. QUE PROFESIONAL!! about 19 hours ago from web
Hij zal vast niet de enige zijn, maar dit is inderdaad heel professioneel en tekenend voor zijn mentaliteit. Overigens heeft Cvitanich eerder zelf al te kennen gegeven dat hij concurrentie op zijn positie eigenlijk zeer welkom vindt. Voor zover mijn dagelijkse portie Cvitanich-verheerlijking, haha.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 12:41
|
|
Citaat: Wat geeft Twitter toch af en toe geweldige informatie :). Waar anderen kotsend over de Ramblas lopen, blijkt Cvitanich daadwerkelijk hard aan het trainen te zijn in Baradero, Argentina. Ik neem aan dat ik het onderstaande niet hoef te vertalen.
@fieritacatalano: acabo de entrevistar a Dario Cvitanich, de vacaciones en argentina entrena en Banfield. QUE PROFESIONAL!! about 19 hours ago from web
Hij zal vast niet de enige zijn, maar dit is inderdaad heel professioneel en tekenend voor zijn mentaliteit. Overigens heeft Cvitanich eerder zelf al te kennen gegeven dat hij concurrentie op zijn positie eigenlijk zeer welkom vindt. Voor zover mijn dagelijkse portie Cvitanich-verheerlijking, haha.
Dit soort verhalen doen mij ook altijd zeer veel goed! Dit laat zien dat deze jongen gebrand is om te slagen bij Ajax, en daar houd ik van. Hij was dit seizoen een beetje ongelukkig met blessures, maar heeft laten zien dat hij toch potentie heeft. Volgens mij kan hij nog heel wat betekenen voor Ajax.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Do 4 jun 2009 14:39
|
|
Citaat: Overigens heeft Cvitanich eerder zelf al te kennen gegeven dat hij concurrentie op zijn positie eigenlijk zeer welkom vindt.
Mooie woorden, hoor, maar je kan me toch niet wijs maken dat Cvit een gat in de lucht springt als Ajax een pak euro's overmaakt aan bv. Groningen. Als het waar is van die interesse, als het waar is dat Ajax miljoenen wil spenderen aan een aanvaller, zijn dat bepaald geen goede tekenen voor jouw spits.
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Do 4 jun 2009 14:51
|
|
Citaat: Overigens heeft Cvitanich eerder zelf al te kennen gegeven dat hij concurrentie op zijn positie eigenlijk zeer welkom vindt.
Mooie woorden, hoor, maar je kan me toch niet wijs maken dat Cvit een gat in de lucht springt als Ajax een pak euro's overmaakt aan bv. Groningen. Als het waar is van die interesse, als het waar is dat Ajax miljoenen wil spenderen aan een aanvaller, zijn dat bepaald geen goede tekenen voor jouw spits.
Hij heeft ook niet gezegd dat hij zou willen dat men zoveel miljoenen zou spenderen :). Feit is wel dat er in de A-selectie op zijn specifieke positie weinig concurrentie is. De concurrentie kwam van personen die niet op die positie hoorden, maar er wel door de coach werden neergezet. Het zou goed kunnen dat Blind het niet in Cvitanich ziet zitten en Berg wil, maar we zullen zien wie het uiteindelijk wint. Ik zie weinig specifieke kwaliteiten waarop Berg het Dario moeilijk zou maken. Uiteindelijk komt alles neer op een eerlijke kans. En laat Blind zich in hemelsnaam bezighouden met de verdediging!
|
Marco
|
Geplaatst: Do 4 jun 2009 15:11
|
|
Ok, maar men mag aannemen dat Jol inmiddels de DVD's wel heeft bekeken..
Ik wil maar zeggen dat wanneer Ajax de beurs trekt voor een Berg, of voor een Elia, dat men dan ergens niet tevreden over is. Dan proef je dat er niet het volste vertrouwen is. Anders zou Ajax in die linie wel in een andere vijver vissen. En je weet hoe 't gaat met dure aankopen, eerlijk of niet; die starten over 't algemeen in de basis.
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Do 4 jun 2009 15:19
|
|
Citaat: Ok, maar men mag aannemen dat Jol inmiddels de DVD's wel heeft bekeken..
Ik wil maar zeggen dat wanneer Ajax de beurs trekt voor een Berg, of voor een Elia, dat men dan ergens niet tevreden over is. Dan proef je dat er niet het volste vertrouwen is. Anders zou Ajax in die linie wel in een andere vijver vissen. En je weet hoe 't gaat met dure aankopen, eerlijk of niet; die starten over 't algemeen in de basis.
Dat zou een valse start zijn voor Jol wat mij betreft. De keuze voor Elia zou ik beter begrijpen aangezien er weinig vleugelspelers zijn die in het evt. Ajax-systeem zouden passen. Spelers als Berg zijn er in overvloed, alleen dan beter en goedkoper. Geld moet in de verdediging geinvesteerd worden. Zoals ook door Jol geconstateerd heeft Ajax veruit het meeste doelpunten gescoord. Daar zal vast nog wat te winnen zijn, maar dat kan ook met de huidige spelers.
|
Fcaa
Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Do 4 jun 2009 15:24
|
|
Volgens RC zit hij nog in Argentinie, hard aan het trainen, leuk om te horen!
Ik zal maar alvast spaans gaan leren dan
SUPER (D)ARIO
|
Marco
|
Geplaatst: Do 4 jun 2009 15:36
|
|
Citaat: Geld moet in de verdediging geinvesteerd worden.
Mee eens, hoor. Twee stuks graag.
Berg doet mij niet zoveel, een soort scorebordscouting waar Blind nou eenmaal gek op lijkt te zijn. Zou spijtig zijn als Ajax daadwerkelijk met hem in de weer is. Voorzichtige conclusie is wel dat men bij Ajax Cvit op dit moment niet als dé 9 ziet.
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Do 4 jun 2009 15:38
|
|
Citaat: Geld moet in de verdediging geinvesteerd worden.
Mee eens, hoor. Twee stuks graag.
Berg doet mij niet zoveel, een soort scorebordscouting waar Blind nou eenmaal gek op lijkt te zijn. Zou spijtig zijn als Ajax daadwerkelijk met hem in de weer is. Voorzichtige conclusie is wel dat men bij Ajax Cvit op dit moment niet als dé 9 ziet.
Dan is het aan hem om de technische staf wederom te overtuigen dat ze dat verkeerde zouden zien. Vorig jaar heeft heel veel last gehad van hamstring blessures, omdat men hem verkeerde behandelde. Met Lindemans komst zou dat probleem verholpen moeten zijn.
|