Auteur
|
Bericht
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 4 okt 2008 09:41
|
|
Citaat: Waarschijnlijk zal Cvitanich volgend jaar samen met Bodul, als Bodul zo doorgaat, strijden om de spits postie. Denken jullie dat Cvitanich het Ajax spelletje door kan krijgen? Want je moet natuurlijk vrij compleet zijn om dat te kunnen, nadeel voor Cvitanich is dat hij geen Nederlandse opleiding heeft genoten. Aangezien een spits in Argentine anders speelt dan in Ajax zal dat flink wennen worden. Wat ik tot nu toe wel zie bij hem dat hij geen tactisch wonder is, weinig creativiteit. Daarom zou ik met een hele creatieve, technische middenvelder spelen, Aisatti bijvoorbeeld. En aangezien Aisatti verdedigend slecht is en Cvitanich verdedigend vrij goed lijkt dat me een redelijk koppel.
Volgens mij is het juist goed dat hij geen Nederlandse opleiding heeft genoten. Als speler is hij daardoor erg compleet. Ajax zou eens wat minder arrogant moeten zijn en het spel wat moeten aanpassen aan het buitenland. Zo heeft Argentinie het over de laatste jaren toch net is beter gedaan.
Vind je hem geen tactisch wonder, of weinig creatief, of toch allebei? Qua creativiteit is het geen Maradona, maar niet minder creatief dan een Huntelaar lijkt me zo. Tactisch is hij prima, maar dan moet er wel goed gecommuniceerd worden.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 20:31
|
|
Citaat: Waarschijnlijk zal Cvitanich volgend jaar samen met Bodul, als Bodul zo doorgaat, strijden om de spits postie. Denken jullie dat Cvitanich het Ajax spelletje door kan krijgen? Want je moet natuurlijk vrij compleet zijn om dat te kunnen, nadeel voor Cvitanich is dat hij geen Nederlandse opleiding heeft genoten. Aangezien een spits in Argentine anders speelt dan in Ajax zal dat flink wennen worden. Wat ik tot nu toe wel zie bij hem dat hij geen tactisch wonder is, weinig creativiteit. Daarom zou ik met een hele creatieve, technische middenvelder spelen, Aisatti bijvoorbeeld. En aangezien Aisatti verdedigend slecht is en Cvitanich verdedigend vrij goed lijkt dat me een redelijk koppel.
Er is vandaag op TyCSport, wat een zeer betrouwbare en serieuze sportzender is in Argentina, een intervieuw geweest met Cvitanich.
Hij was daar zeer duidelijk dat die zo snel mogelijk terug wilt naar zijn vaderland. O.a. Boca Juniors is serieus bezig om hem in La Bombonera te krijgen. Die hebben dat ook geprobeerd voordat die naar Ajax ging. Boca Juniors die met groot spitsen probleem kampen.
Daarnaast heeft Banfield aangegeven hem met open armen terug te nemen.
Een van de redenen die Cvitanich aangaf terug te willen is dat die weinig tot geen vertrouwen heeft dat de samenwerking met van Basten wat gaat worden.
Denk en geloof dat die snel terug is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 20:33
|
|
Wow! Dat is nog eens nieuws, Lute!
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 20:36
|
|
Is de transfermarkt nog open in Argentinië?
|
JorritIAjacied
Forum berichten: 11
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:00
|
|
Wel appart dat er vandaag ook een interview was met Dario (Metro van vandaag). Waarin hij zegt dat een droom uitkomt om voor een Europese topploeg te voetballen. Dat hij dus terug wil naar Argentinie vind ik vreemd, aangezien hij zo graag in Europa aan de bak wil. In het interview is overigens ook te lezen dat hij het naar zijn zin heeft en dat hij enorm veel leert van Klaas-Jan.
Hiermee wil ik El Lute niet aanvallen van ongelijkheid ofzo, ik vind het gewoon opmerkelijk dat de ene bron dit zegt en de andere bron dat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:03
|
|
Ik vind het ook vreemd. El Lute is erg betrouwbaar, maar dit is wel erg verrassend.
Welkom trouwens, JorritIAjacied!
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:14
|
|
Het verhaal kent twee gezichten denk ik enerzijds vind hij het prachtig om bij Ajax te voetballen mits hij speelminuten krijgt.
Nu is het zo dat er een aantal blessures zijn en dat hij nog steeds geen reeële kans heeft gekregen.
Misschien ging hij er vanuit dat Huntelaar verkocht ging worden. Als je zo'n overstap maakt naar Europa dan wil je voor het hoogst haalbare gaan (basisplaats). Het is natuurlijk wel zo dat hij al een contract tekende toen de transferperiode nog moest beginnen voor dit seizoen.
Maar het is gewoon belangrijk dat hij een goede kans krijgt !
|
JorritIAjacied
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:27
|
|
Citaat: Het verhaal kent twee gezichten denk ik enerzijds vind hij het prachtig om bij Ajax te voetballen mits hij speelminuten krijgt.
Nu is het zo dat er een aantal blessures zijn en dat hij nog steeds geen reeële kans heeft gekregen.
Misschien ging hij er vanuit dat Huntelaar verkocht ging worden. Als je zo'n overstap maakt naar Europa dan wil je voor het hoogst haalbare gaan (basisplaats). Het is natuurlijk wel zo dat hij al een contract tekende toen de transferperiode nog moest beginnen voor dit seizoen.
Maar het is gewoon belangrijk dat hij een goede kans krijgt !
Idd, een goede kans en hem vertrouwen geven. Ik heb zelf veel vertrouwen in Cvitanich. Hij speelt in mijn ogen tot nu toe een beetje ongelukkig, hij moet veel wennen aan de snelheid van het spel denk ik. Als Dario aan de bal komt duurt het best lang voordat hij hem afspeelt, op veel momenten kan hij naar mijn idee al gelijk de bal kaatsen, ipv de bal aan te nemen en wachten op een gaatje voor de pass. Ook is hij gewend te spelen met 2 spitsen in een 4-4-2 opstelling. Je kunt wel zeggen dat hij al een redelijke periode bij Ajax zit en daardoor ook veel trainingen heeft gehad, maar ik denk dat het "andere" voetbal toch nog in hem zit.
Wat me trouwens opvalt is de enorme fysieke kracht van deze voetballer, man man. Hij heeft me toch een paar opdonders gehad (bijv. in de wedstrijd tegen Vitesse - die botsing met Piet Velthuizen). Hij kan flink wat hebben en gaat tot het uiterste, en dat mag ik wel..
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:34
|
|
Tja, hij heeft nog niet echt een kans gehad in Amsterdam. Maar dan moet Ajax wel z.s.m. een vervanger zoeken, en dat is rond dit tijd moeilijk.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:36
|
|
Hier het interview wat vandaag in de Metro stond.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:38
|
|
Citaat: Wel appart dat er vandaag ook een interview was met Dario (Metro van vandaag). Waarin hij zegt dat een droom uitkomt om voor een Europese topploeg te voetballen. Dat hij dus terug wil naar Argentinie vind ik vreemd, aangezien hij zo graag in Europa aan de bak wil. In het interview is overigens ook te lezen dat hij het naar zijn zin heeft en dat hij enorm veel leert van Klaas-Jan.
Hiermee wil ik El Lute niet aanvallen van ongelijkheid ofzo, ik vind het gewoon opmerkelijk dat de ene bron dit zegt en de andere bron dat.
Welkom Jorrit, voel me niet aangevallen hoor.
Zelf ken ik Metro van vandaag niet maar wel TyCSport en die zijn zo betrouwbaar als maar wat. Het is voor zo'n jongen als Cvitanich wat makkelijker om in zijn eigen taal een intervieuw te geven dan in het Nederlands of Engels. En ik geloof 1 ding en dat is dat die het niet makkelijk heeft in Nederland.
Is heel andere wereld en als je dan bijna niet aan spelen toekomt of met de belofte mee moet dien vreet dat aan dit soort gasten.
En als dan een club als Boca Juniors werk gaat maken van jou die met groot spitsen probleem kampen ga je toch een keer extra nadenken.
Maar voorlopig loopt die nog lekker in Amsterdam.
Vraag me trouwens af op wiens aandringen Cvitanich is gekocht, is hij een aankoop op aandringen van van Basten?
Heb overigens niets tegen Cvitanich, niet als mens en niet als speler. Meld alleen iets. Heb het wel vanaf begin een wat vreemde en overhaaste aankoop gevonden want laten we wel wezen, Banfield is toch wat anders dan Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:39
|
|
Bedankt, Bart!
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:40
|
|
Citaat: het interview wat vandaag in de Metro stond.
Krijg alleen maar naakte vrouwen Bart als ik dit aan klik, niet dat ik daar problemen mee heb maar ben wel geinteresseerd in dat verhaal.
|
skieto
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:41
|
|
Er word gewoon overdreven dat hij terug wilt keren naar Argentinie. In de Metro kan je goed lezen dat hij zijn kansen afwacht en ervoor wilt strijden.
|
skieto
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:42
|
|
Citaat: het interview wat vandaag in de Metro stond.
Krijg alleen maar naakte vrouwen Bart als ik dit aan klik, niet dat ik daar problemen mee heb maar ben wel geinteresseerd in dat verhaal.
Wat open jij dan? Ik krijg het wel gewoon. Probeer het zo:
http://img440.imageshack.us/my.php?image=standsg4.png
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:43
|
|
Ik neem aan dat El Lute bedoelt dat Cvitanich dat op tv heeft gezegd tijdens dat interview. Op de site van Tycsport kan ik (nog) niets vinden, laatste bericht over Dario dateert van 24/09.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:44
|
|
Ik geloof niet dat hij Dario weg wil. Heeft een mooie toekomst voor zich bij Ajax.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:46
|
|
Citaat: Er word gewoon overdreven dat hij terug wilt keren naar Argentinie. In de Metro kan je goed lezen dat hij zijn kansen afwacht en ervoor wilt strijden.
Krijg naakt foto's van Maxima.
Maar weet niet of het overdreven is maar weet wel dat Boca Juniors al interesse had in Cvitanich voordat die naar Ajax ging. En ze kampen zoals al gezegt met spitsen probleem. Palermo is eventjes weg vanwege blessure en Palacio speelt ook niet veel de laatste tijd. (geen idee waarom). En als Cvitanich niet veel aan spelen toekomt waarom zou die dan niet in overweging nemen om naar Boca Juniors te gaan.
Spelen permanent om alle prijzen en een Boca Juniors kan tegenwoordig flink wat meer salaris betalen dan in het verleden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:47
|
|
Citaat: Ik neem aan dat El Lute bedoelt dat Cvitanich dat op tv heeft gezegd tijdens dat interview. Op de site van Tycsport kan ik (nog) niets vinden, laatste bericht over Dario dateert van 24/09.
Ja. Is dat zo, Lute?
|
JorritIAjacied
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:48
|
|
Citaat:
Krijg naakt foto's van Maxima.
Maar weet niet of het overdreven is maar weet wel dat Boca Juniors al interesse had in Cvitanich voordat die naar Ajax ging. En ze kampen zoals al gezegt met spitsen probleem. Palermo is eventjes weg vanwege blessure en Palacio speelt ook niet veel de laatste tijd. (geen idee waarom). En als Cvitanich niet veel aan spelen toekomt waarom zou die dan niet in overweging nemen om naar Boca Juniors te gaan.
Spelen permanent om alle prijzen en een Boca Juniors kan tegenwoordig flink wat meer salaris betalen dan in het verleden.
Deze dan misschien..
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:48
|
|
Citaat: Ik neem aan dat El Lute bedoelt dat Cvitanich dat op tv heeft gezegd tijdens dat interview. Op de site van Tycsport kan ik (nog) niets vinden, laatste bericht over Dario dateert van 24/09.
Was op tv vandaag, heb je goed aan genomen. Kijk zelden op die site.
Krijg het intervieuw nu wel van Metro waarvoor dank Bart!
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:49
|
|
En als dat niet werkt, weten we dat je cache-geheugen vol zit met allemaal naaktfoto's van Maxima
PS. Kwam het uit zijn eigen mond of werd het door iemand anders gemeld?
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:50
|
|
El Lute ik heb deze discussie ook een beetje geupdate op AN.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3461-32.php
Hoop dat je het niet erg vind.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:50
|
|
Citaat:
Ja. Is dat zo, Lute?
Is inderdaad op TyCSport een stuk geweest met Cvitanich.
Maakt wel wat los hier geloof ik. Zal nog eens wat melden.
|
JorritIAjacied
|
Geplaatst: Di 14 okt 2008 21:55
|
|
Citaat:
Ja. Is dat zo, Lute?
Is inderdaad op TyCSport een stuk geweest met Cvitanich.
Maakt wel wat los hier geloof ik. Zal nog eens wat melden.
Ach, discussie is goed..!
Het wakkert ook een beetje het topic aan, ik denk gewoon dat alle mensen hier de indruk hebben dat Cvitanich zich goed voelt (ik ook), dat daardoor het bericht nogal verrassend is. En als iets verrast, neem je het welleens met een korrel zout ...
Ik weet namelijk nu niet echt wat ik moet geloven, en ik wil het wel graag weten
|