Auteur
|
Bericht
|
Ad
Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 00:07
|
|
Citaat: als dit gebeurd...
...dan word ik gek van vreugde, maar zal wel niet.
Hier hetzelfde gevoel "343"......ik vrees met grote vreze, maar als het gebeurd kunnen ze mij morgenavond bij elkaar vegen, want dan word ik helemaal gek.
|
Ad
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 00:16
|
|
Citaat: Bestuursfuntie zou wel mooi zijn Ad maar ben jaloers wat jij gedaan hebt bij Ajax. Dat is veel mooier dank in het bestuur zitten.
Blijkbaar missen ze iemand zoals jou want kan me niet voorstellen dat dit bij jouw gebeurt was. Jij was bij wijze van dat shirt zelf gaan brengen. Kan me de reactie van Aad de Mos goed voorstellen overigens. Enige om dit tot tevredenheid op te lossen is dus die jongen uitnodigen voor morgen en een super Ajax VIP behandeling te geven met shirt van Huntelaar van morgen.
Maar goed, zal wel niet gebeuren.
Maar ben al beetje zenuwachtig voor morgen, werd wakker daarstraks en eerste waar ik aan moest denken was Ajax.
Heb overigens vannacht over Wieteke van Dort gedroomd, weet niet waar dat ineens vandaan komt.
Maar voor de komende 24 uur is het Vamos Ajax en Aad en zijn manschappen.
Je kent me goed, want zo zou ik het inderdaad hebben opgelost en geloof me.....ik heb heel veel shirts weg gegeven in de loop der jaren......eigenlijk altijd omdat het een soort Ajax promtotie is.
Jammer genoeg krijg je er nooit dankbaarheid voor terug, je word alleen maar gebruikt. Ik heb ooit het shirt van Wim Kieft uit de bekerfinale tegen NEC weg gegeven aan een jongen. Was dat prachtige lichtblauwe shirt met die schaduwlijnen en TDK erop.
Diegene aan wie ik het had gegeven lapte me er 3 jaar later bij tijdens Psv - Ajax. Toen liep ie in een Philips shirt en zei tegen een agent dat ik hem een klap gegeven had, kon ik mooi een nachtje voor gaan zitten en het kostte me mijn baan...
Ik begin me nu ook wel een beetje "raar" te voelen (tegen beter weten in), want ergens heb ik het gevoel dat het misschien wel moet kunnen. Alleen tja......ik droom weleens van Pamela Andersson of Britney Spears, maar Wieteke v Dort.... .......HOE IS DAT NOU MOGELIJK EL LUTE ?????......dan moet je bijna crack hebben gebruikt.
|
DeAjacied
Forum berichten: 6
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 07:01
|
|
Wat een verhaal, zeg! En zonde van dat shirt ook!!! Ik droom wel eens van Wim Kieft, hahaha. Hoe we een nacht door zijn gegaan met foto's afdrukken; ze waren niet aan te slepen. Mooie tijden!
Heel veel plezier vandaag allemaal; hoop in elk geval dat het spannend wordt. En wie weet ....... ???!!! Zonder hoop geen leven!
|
yk_93
Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 10:39
|
|
Citaat: ajax-heracles 4-0
vitesse-p$v 1-0 93' mats junker
als dit gebeurd...
Ik denk ajax - heracles 3-0
vitesse - psv 2-1
Maar Kampioen zullen we worden
|
yk_93
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 10:56
|
|
Ajax in shirts Dance4Life
Amsterdam, 18 apr 2008
Ajax speelt zondag tegen Heracles Almelo in shirts waarop in plaats van het ABN AMRO-logo het Dance4Life-logo te zien zal zijn. Bekijk hier de metamorfose van het tenue van de Ajacieden.
Ajax - Heracles Almelo is de laatste reguliere competitiewedstrijd waarbij ABN AMRO hoofdsponsor is van de Amsterdamse club. De Bank heeft besloten dit duel op te dragen aan Dance4Life, de internationale organisatie die samen met jonge mensen de strijd aanbindt tegen een probleem van wereldformaat: hiv en aids. Naast het shirtsponsorschap wordt er in de rust en na afloop van het duel een daverend evenement neergezet. Dit alles onder het motto: 'Start dancing, stop aids'.
Dagelijks sterven duizenden mensen aan de gevolgen van aids. Meer dan de helft van de mensen met hiv is jonger dan 25. Dance4Life roept daarom jongeren over de hele wereld op in actie te komen. ABN AMRO gelooft in het gedachtegoed van Dance4Life en biedt de organisatie daarom tijdens Ajax - Heracles een platform voor haar boodschap.
Bron www.ajax.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 13:50
|
|
Citaat: Diegene aan wie ik het had gegeven lapte me er 3 jaar later bij tijdens Psv - Ajax. Toen liep ie in een Philips shirt en zei tegen een agent dat ik hem een klap gegeven had, kon ik mooi een nachtje voor gaan zitten en het kostte me mijn baan...
Dus die knakker was eerst voor AJAX en dan voor Psv?
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 14:48
|
|
[size=200">PSV kampioen!!!!!!!!!![/size">
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 14:55
|
|
Ja, gefeliciteerd....
3-1 ook nog. Maakt ook niet meer uit. Een passend eind aan een enorm frustrerend seizoen wat door AJAX zelf de nek is omgedraaid door absoluut flutbeleid. Voor de zoveelste keer.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 15:09
|
|
Citaat: Ja, gefeliciteerd....
3-1 ook nog. Maakt ook niet meer uit. Een passend eind aan een enorm frustrerend seizoen wat door AJAX zelf de nek is omgedraaid door absoluut flutbeleid. Voor de zoveelste keer.
Dankjewel, 343. Je toont je een eerlijke verliezer.
Ben nu al benieuwd naar de scoutingslijstje van Hans van der Zee.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 15:19
|
|
Ben vooral benieuwd naar wat er met Van Geel gaat gebeuren.
Ik heb wel goede hoop dat AJAX zich nu wel gaat versterken en geen spelers meer in de voorbereiding laat vertrekken, want dat heeft AJAX weer genekt.
Ben er best wel verdrietig om. Dit is gewoon landstitels weggeven.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 15:21
|
|
Citaat: Ben er best wel verdrietig om. Dit is gewoon landstitels weggeven.
Al vier jaar lang, dat doet pijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 15:28
|
|
Nee, deze laatste 2 jaar vooral. Zo onnodig. Psv staat er financieel niet goed voor. CL missen zou voor Psv catastrofaal zijn. AJAX blijft stabiel. Volgend jaar dan maar. Lijkt me sterk dat AJAX dan weer zo labiel voor de dag komt. Zijn al een aantal talenten doorgebroken, enkele goede aankopen en het kan zo weer veranderen.
|
XxX-AJAX-XxX
Forum berichten: 83
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 15:45
|
|
De tering een Boer op dit forum... die nog extra groot hier zet PSV kampioen.
Hopelijk geef Deze Boer dan ook even toe dat Psv Zeer slecht heeft gespeeld dit seizoen.
En dat Gomez god is.
Ik feliciteer geen enkele boer met dit enige die ik feliciteer is Gomes.
FC Gomes ;)
Op de counters dode momenten slaan ze alleen maar toe.
T*ring losers vies voetbal alles wat vies is doen hun.
CL halen ze weer 1e ronde liggen ze eruit let maar op me worden.
Leuk dat ze weer kampioen zijn maar ze verneuken het toch weer europees
Zonder Gomes zijn ze nergens!
En als je nu gaat zeggen zonder huntelar zijn jullie nergens is dat bullshit want onze 2e spits heeft er al meer dan jullie ene spits.
Gomes heeft jullie gered laat dat maar eens een feit wezen!
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 15:55
|
|
Citaat: De tering een Boer op dit forum... die nog extra groot hier zet PSV kampioen.
Niet zo vloeken.
Citaat:
Hopelijk geef Deze Boer dan ook even toe dat Psv Zeer slecht heeft gespeeld dit seizoen.
Ajax ook.
Citaat: En dat Gomez god is.
Ja, dat is hij.
Citaat: Ik feliciteer geen enkele boer met dit enige die ik feliciteer is Gomes.
FC Gomes ;)
Ja, doe dat maar.
Citaat:
Hoe pijnlijk het voetbal van PSV ook aan je ogen deed. Seff heeft zijn missie voltooid. En dat is Kampioen worden.
Citaat:
PSV en Nac Breda gaan de Champions league in.
Citaat: Zonder Gomes zijn ze nergens!
Ik weet het. Gomes is ge-wel-dig.
Citaat:
En als je nu gaat zeggen zonder huntelar zijn jullie nergens is dat bullshit want onze 2e spits heeft er al meer dan jullie ene spits.
Ajax=Huntelaar
Citaat:
Ajax heeft het laten liggen. En ja, Gomes is een fenomeen. Die heeft punten gepakt.
|
XxX-AJAX-XxX
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 16:02
|
|
nog zeg je t zelf Ajax=Huntelaar gaat nergens over ;)
Want Ajax is algemeen Huntelaar 1
Dus Als je dit bedoelt Huntelaar = Ajax heb ik net al uitgelegd dat dat nergens overgaat.
Je kan beter zeggen en goed onthouden dat Gomes = Psv.
Meer zeg ik er niet meer over. Tis al triest genoeg dat psv weer is wint met hun antivoetbal al 4 jaar wees er trots op.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 16:34
|
|
1 Mei SC Heerenveen - Ajax
4 Mei Ajax SC Heerenveen
Mochten we verliezen van Heerenveen moeten we tegen de verliezer van
NAC - FC Twente
Mochten we verliezen van de verliezer van deze wedstrijd moeten we tegen de winnaar van de play-off wedstrijden van de nummer 6 t/m 10
Mochten we dat ook verliezen spelen we nog altijd Intertoto, ook mooi toch.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 16:36
|
|
Huh? AJAX heeft toch automatisch UEFA-cup voetbal, hoor.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 16:37
|
|
Citaat: Huh? AJAX heeft toch automatisch UEFA-cup voetbal, hoor.
Neen, bekerfinale is Roda JC - Feyenoord en geen van beide staat bij de eerste 5.
De beker winnaar en PSV zijn voorlopig de enige met zekerheid.
Intertoto..
Ben er niet goed van allemaal.
Gewoon Heerenveen pakken.
|
yk_93
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 17:22
|
|
Citaat: Huh? AJAX heeft toch automatisch UEFA-cup voetbal, hoor.
Neen, bekerfinale is Roda JC - Feyenoord en geen van beide staat bij de eerste 5.
De beker winnaar en PSV zijn voorlopig de enige met zekerheid.
Intertoto..
Ben er niet goed van allemaal.
Gewoon Heerenveen pakken.
Volgens mij is het zo dat Ajax zoiezo uefa cup speelt. Als Heerenveen verliest van Ajax dan speelt Heerenveen uefa cup en Ajax CL.
|
XxX-AJAX-XxX
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 17:29
|
|
Ligt eraan wat Ajax tegen Heerenveen doet en tegen Nac of Twente ;) maar uefa cup heb je sowieso.
|
Ad
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 17:43
|
|
Citaat: Ligt eraan wat Ajax tegen Heerenveen doet en tegen Nac of Twente ;) maar uefa cup heb je sowieso.
Pertinent NIET waar......Ajax kan nog overal naast pakken (zoals we dat gewend zijn ). "El lute" heeft het helemaal goed omschreven, want ze staat het ook in de reglementen van de KNVB en die kun je zo op internet opzoeken hoor.
Daarom staat er op teletekst ook nog geen EC achter de bovenste 5......heel wrang gezien zouden die lijers uit R`dam Zuid dus volgend jaar Eufa cup kunnen spelen en Ajax intertoto, terwijl het puntverschil enorm is......leve de fucking play-offs
|
yk_93
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 17:45
|
|
Dat wist ik niet. Wat een klote play offs inderdaad. waarom hebben we die nog eigenlijk?
|
Ad
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 17:47
|
|
Citaat: De tering een Boer op dit forum... die nog extra groot hier zet PSV kampioen.
En dat Gomez god is.
Ik feliciteer geen enkele boer met dit enige die ik feliciteer is Gomes.
FC Gomes ;)
Zonder Gomes zijn ze nergens!
En daar sluit ik me bij aan, ook al vind ik wel dat Ajax door absoluut wanbeleid zijn zoveelste seizoen verkloot heeft. Pisvee heeft echter zo`n bagger elftal en zo vreselijk negatief gespeeld dat ik het niet op kan brengen om ze te feliciteren met de titel, terwijl ik dat normaliter wel zou kunnen.
En dan die vreselijke grijze dakduif.....ik zou hem het liefst vanavond van die platte kar afschieten met zijn verdedigende spelletje.....17 overwinningen met 1-0 stond op teletekst. Dan maar liever supporter van een club die er bijna 100 heeft ingeschoten.
|
Ad
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 17:49
|
|
Citaat: Diegene aan wie ik het had gegeven lapte me er 3 jaar later bij tijdens Psv - Ajax. Toen liep ie in een Philips shirt en zei tegen een agent dat ik hem een klap gegeven had, kon ik mooi een nachtje voor gaan zitten en het kostte me mijn baan...
Dus die knakker was eerst voor AJAX en dan voor Psv?
Inderdaad "343" .......hopelijk kom ik hem niet meer ergens tegen....
|
Ad
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 17:57
|
|
Citaat: Volgend jaar dan maar. Lijkt me sterk dat AJAX dan weer zo labiel voor de dag komt. Zijn al een aantal talenten doorgebroken, enkele goede aankopen en het kan zo weer veranderen.
Nou "343" ik sta nergens meer van te kijken......dat dacht ik vorig jaar ook, maar ieder jaar word je belazerd door dat klote bestuur.
En wat die goede aankopen betreft......voorlopig heb ik nog niks gehoord waarvan ik zeg; he dat is een goed zaak. Ik hoor vanalles over vertrekkende mensen ( Heitinga, Huntelaar, Edgar ) en de komende mensen zijn WEER onduidelijke 2e rangs Spanjaarden en/of afdankertjes van Milan, die dan nog gehuurd zouden worden ook.
Nee, mijn vertrouwen in deze club is helemaal weg en in het beleid al helemaal. Zelfs het beroemde en zo geroemde rapport bleek niks meer dan gebakken lucht waar niks van uit komt......behalve dat de voorzitter van de commissie nu ook voorzitter van Ajax is..... Het enige positieve van dit seizoen zijn de goals van Klaas Jan Huntelaar en het vertrek van Fucking Jaakke. Het weg treiteren van Fontein zal zich op lange termijn ook wreken ...... let maar op.
|