Geplaatst: Wo 5 okt 2011 19:09
|
|
Citaat: @Revo. We plaatsen geen namen online van beheerders en leden!
Achja ik vind het een nobel streven. Anderzijds zou het dan ook verstandig zijn om de link naar MaumerMedia weg te halen waar IvM zich als zodanig presenteert met voor en achternaam. Of het hanteren van je eigen initialen als username, het is maar tip!
Citaat: IvM ken ik zeer goed en ook persoonlijk. Dus beetje raar verhaal van je. Piet lijkt ook op Peter. Zijn hetzelfde!
Ach het zal verder ook wel. Het is niet dat je je hier als beheerder of mod ooit voorgesteld hebt. Maar mijn excuses voor de valse verdenking.
Toevallig is het natuurlijk wel dat dezelfde naam van IvM ook onder de twitteraccount Ingevar stond (maar dat is snel veranderd zie ik).
Citaat: Daarnaast weet ik niet van alles wat je claimt of dat klopt. Ik heb daar geen inzicht in.
Dat kan heel goed, al zijn genoeg van de punten die ik opnoem met een beetje empirisch onderzoek zo te staven. Mijn punt is, jij weet niet wat zich allemaal heeft afgespeeld maar je benoemt wel dat diegenen die stoppen met de site 'meelopers van 343 zijn'. Ik hoop dat ik die inconsistentie verder niet meer hoef toe te lichten hier.
Citaat: Maar wat is je probleem eigenlijk?
Problemen heb ik niet echt. Wel irriteer ik me eraan wanneer mensen hier een verkeerde voorstelling van zaken geven zoals 'alles werkt prima' of 'meelopers van 343'.
|