Forum
Forumoverzicht » Nieuwsbulletin » Mededelingen Ajaxfans.net » Forum updates
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Forum updates
Maker: BertjeBekeken: 18417
Status: InactiefBerichten: 180
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eline

Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 5 sep 2011 23:15
Citaat:
Ik vind het maar niks. Veel te druk!!

Forum kan ik mijn weg nog niet in vinden en voorpagina vind ik ook heel er op je af komen.

Terug naar het oude ?

Helemaal mee eens, ik moet ook aldoor inloggen, het forum kan ik niet snel ff naar actieve topics, alles blijft op niet gelezen staan, alle emailadressen staan online maar het ergste is nog wel: VEEL TE DRUKKE EN GRIJZE SITE. Gewoon lelijk !unno:
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 5 sep 2011 23:19
Die voorpagina is gewoon veelste druk. Ik krijg er hoofdpijn van al die kaders en blokjes met nieuws enz erin. Maar goed dit zal wel bij het 'proces' wennen horen! :)
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
Geplaatst: Di 6 sep 2011 00:28
Ik vind de voorpagina erg strak en mooi, maar het forum. Nee daar moet nog een hele boel aan gebeuren.
Seduction

Forum berichten: 1354
Geplaatst: Di 6 sep 2011 00:53
Goed, de nieuwe lay-out.

Te beginnen bij de frontpage. Headline kader oogt professioneler.
Daarentegen vind ik de nieuws secties onoverzichtelijk en chaotisch ogen.
Te veel grijs, het oogt mij te "klinisch" en tevens vind ik het niet echt "Ajax" uitstralen.

Het forum moet ik nog beter bekijken, maar het is in ieder geval al behoorlijk irritant dat er elke keer opnieuw ingelogd dient te worden.

Wat ook lelijk is zijn die "plaatsvervangende" avatars. Beter gewoon niets daar neerzetten als iemand er voor kiest geen avatar te nemen.

En waarom verschijnen er van die rare slash streepjes zodra je de aanhalingstekens gebruikt?
Ping

Geplaatst: Di 6 sep 2011 07:39
Mee eens Seduc, ik zou graag ook dat knopje "Actieve onderwerpen" weer willen hebben! Dat was altijd mijn grote vriend op dit forum!
Ping

Geplaatst: Di 6 sep 2011 08:26
Ik snap ook niet hoe je hier bij je inbox komt van persoonlijke berichten!

DennisO

Forum berichten: 16
Nieuws reacties: 9
Geplaatst: Di 6 sep 2011 10:53
Ook worden verschillende leestekens omgezet in vage lettercombinatie´s.

Op t forum is dit volgens mij verholpen maar elders op de site nog niet. Met name in de nieuwsbulletins is dit erg vervelend.
't is maar een spelletje
IvM
Beheerder

Forum berichten: 81
Nieuws reacties: 148
Geplaatst: Di 6 sep 2011 11:31
De volgende bugs/fouten zitten we nu nog mee:

ALGEMEEN:
- De login en password worden niet in elke browser onthouden.
- Mobiele versie vernieuwen. De oude kon helaas toch niet worden overgenomen ivm verkeerde codes. (nu is er een tijdelijke versie)
- Live meepraten over Ajax.

NIEUWS:
- De leestekens zoals bijvoorbeeld het streepje op Sigthorsson zorgen voor fouten.

FORUM:
- Beheerders moeten topics kunnen beheren. De internationale hoek van het forum moet nog in een map worden gegooid.
- Het Priveberichtensyteem.
- het knopje waarin je alle nieuwe berichten ziet ontbreekt. (een link/button boven het forum naar de actieve forum-topics en dan echt alle niet zoals op de index de laatste 5)
- het oranje icoontje dat aangeeft dat er posts ongelezen zijn niet weg gaat. ( dit is denk ik het Ajaxshirtje dat dan wel gekleurd is en dan niet voor een topic)
- Wie zijn er online op het forum? / statistieken

Mocht je nog meer bugs en fouten tegenkomen (stijl en lay-out uiteraard niet) laat het dan even weten hier of via info@ajaxfans.net. We werken achter de schermen vol aan het nieuwe systeem en zorgen er voor dat de bovenstaande punten deze week werkend zullen zijn. Zodra deze werkend zijn gaan we nog meer extra functies en features implementeren.
mike_zuid2

Forum berichten: 590
Geplaatst: Di 6 sep 2011 17:01
- Avatar wijzigen lukt niet, krijg steeds melding dat om onbekende reden het uploaden afgebroken is
- ik zie geen knop meer om alleen de nieuwe berichten sinds laatste bezoek te bekijken, deze is essentieel.
-
M

Forum berichten: 474
Geplaatst: Di 6 sep 2011 18:36
- Toegang tot je profiel
- Nieuwe berichten / actieve onderwerpen

Ik snap trouwens wel dat het een hoop werk moet zijn geweest om dit af te maken. Alle waardering daarvoor uiteraard. Ik snap niet zo goed dat het niet getest is vóór het live te gooien? Of ben ik dan dom? (Zou kunnen)
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Di 6 sep 2011 18:44
Citaat:
- Toegang tot je profiel
- Nieuwe berichten / actieve onderwerpen

Ik snap trouwens wel dat het een hoop werk moet zijn geweest om dit af te maken. Alle waardering daarvoor uiteraard. Ik snap niet zo goed dat het niet getest is vóór het live te gooien? Of ben ik dan dom? (Zou kunnen)

Dat hebben we ook tot in den treure tegen IvM gezegd (gevraagd) maar ook nu heeft hij niet geluisterd, helaas.
Nu loopt het forum vast en wordt er amper gepost. Waardeloos.
M

Geplaatst: Di 6 sep 2011 19:00
Een beetje jammer dat je dat 'zou kunnen' dan niet dik bedrukt in je quote unno:
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Di 6 sep 2011 19:07
AFC Niels

Forum berichten: 8
Geplaatst: Di 6 sep 2011 23:12
Qua gebruiksvriendelijk vind ik het eigenlijk nog wel meevallen. Enkele dingen (zoals actieve onderwerpen op frontpage) zijn al opgelost en de rest (zoals mij gebruikersnaam met bijbehorende gegevens en statistieken ) zal komende tijd ook vast opgelost worden.

Het is mij meer het design en de invulling van de frontpage wat ik jammer vind. Je wordt aangevallen door dikke zwarte kaders, waar tussen het zoeken is naar het blokje waar jij naar zoekt. Ook het verdere kleurgebruik vind ik wel erg zwart/wit, waarin sommige dingen zelfs wel wat afgeraffeld er uit zien.

Maarja, ik heb zelf ook zo mijn fanatieke webdesign periode gehad en vind het ook klasse dat IvM hier zijn tijd en moeite in heeft gestoken, maar dit is gewoon een project met verbeterpunten.

Edit: Ik kan bovendien niet gebruik makken van de : dunno: smiley .
witte gullit

Forum berichten: 168
Geplaatst: Di 6 sep 2011 23:17
Ik vind het vooral naar dat ik op de frontpage niet meerdere forumtopics in tabs kan openen (d.m.v. de middelste muisknop). Ik ben echt iemand die meestal zo'n acht tabs heeft openstaan, en nu moet ik de hele tijd terug naar de frontpage. Als dit gefixt kan worden, ben ik een blij man.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
Geplaatst: Wo 7 sep 2011 00:20
Ik vind het nog steeds raar dat ik email-adressen van mensen kan zien, terwijl er bij het privacybeleid toch echt het volgende staat:

"Inleiding
Ajaxfans.net, wordt uitgegeven door Maumar Meda, Dit privacybeleid is van toepassing op alle producten, diensten en activiteiten van Maumar Media en haar dochterondernemingen.

Maumar Media acht de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van haar klanten en de bezoekers van haar websites van groot belang. Persoonsgegevens van klanten en bezoekers zoals naam, (e-mail)adres en telefoonnummers worden dan ook zorgvuldig behandeld en beveiligd. "

Snel aanpassen dan maar? Overigens ben ik wel van mening dat een modernere look van de site goed is!
IvM
Beheerder

Forum berichten: 81
Nieuws reacties: 148
Geplaatst: Wo 7 sep 2011 12:05
Email-adressen worden weer verborgen straks!

Citaat:
Ik vind het nog steeds raar dat ik email-adressen van mensen kan zien, terwijl er bij het privacybeleid toch echt het volgende staat:

\"Inleiding
Ajaxfans.net, wordt uitgegeven door Maumar Meda, Dit privacybeleid is van toepassing op alle producten, diensten en activiteiten van Maumar Media en haar dochterondernemingen.

Maumar Media acht de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van haar klanten en de bezoekers van haar websites van groot belang. Persoonsgegevens van klanten en bezoekers zoals naam, (e-mail)adres en telefoonnummers worden dan ook zorgvuldig behandeld en beveiligd. \"

Snel aanpassen dan maar? Overigens ben ik wel van mening dat een modernere look van de site goed is!
M

Geplaatst: Wo 7 sep 2011 13:37
Sorry, maar ik kies er op fora héél bewust voor om mijn e-mailadres te verbergen. Voor de andere punten is er voor mij een simpele oplossing: niet meer inloggen. Maar het verbergen van mijn e-mail adres vind ik essentieel.

Mag ik je daarom verzoeken om of mijn e-mail te verbergen ASAP of anders mijn account te deleten? Dank
Bolkestein

Forum berichten: 514
Geplaatst: Wo 7 sep 2011 17:33
Citaat:
Sorry, maar ik kies er op fora héél bewust voor om mijn e-mailadres te verbergen. Voor de andere punten is er voor mij een simpele oplossing: niet meer inloggen. Maar het verbergen van mijn e-mail adres vind ik essentieel.

Mag ik je daarom verzoeken om of mijn e-mail te verbergen ASAP of anders mijn account te deleten? Dank

For what it's worth, als ik op jouw profiel klik staat er bij je email adres Onzichtbaar. Is dus verborgen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 179
Geplaatst: Wo 7 sep 2011 17:44
Citaat:
For what it\'s worth, als ik op jouw profiel klik staat er bij je email adres Onzichtbaar. Is dus verborgen.

Hier idem.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Geplaatst: Wo 7 sep 2011 21:07
Wat is er met de zoekfunctie gebeurd. De uitgebreide zoekfunctie is er niet meer!?

Bovendien zie ik onderaan het forum niet meer wie momenteel online is. En verdere feiten, zoals aantal posts, aantal leden, etc. Vond ik altijd handig.
M

Geplaatst: Wo 7 sep 2011 21:39
Citaat:
Bolkestein: For what it\'s worth, als ik op jouw profiel klik staat er bij je email adres Onzichtbaar. Is dus verborgen.

Citaat:
Wisse: Hier idem.

Dank beiden!

Ps: nieuw puntje: als je op quote drukt komt de naam van de persoon die je quote er niet bij

Pps: als je een nieuw bericht post dan staat de geschiedenis er niet onder
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
Geplaatst: Wo 7 sep 2011 22:49
En de ledenlijst! Vond ik ook handig!
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Do 8 sep 2011 06:32
Hmm.. Ook ik had gisteren een paar puntjes van kritiek. Nu zijn ze verwijderd, vind ik jammer..

Het is jammer dat de website nog zoveel kinderfouten bevat. Dit kost helaas veel bezoekers vrees ik. Hopelijk maken we nu 1 stap achteruit en daarna 2 naar voren.
Ping

Geplaatst: Do 8 sep 2011 08:38
Ik vind het nog veelste ingewikkeld hierzo, echt even wennen. Dat inloggen ook elke keer als je je Ajaxfans tablad sluit. En ik moet echt die actieve forum topics knop hebben, dan zal het beter worden!
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.310.650 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Nieuwsbulletin » Mededelingen Ajaxfans.net » Forum updates
Ga
Zoeken: