Auteur
|
Bericht
|
Miich
Forum berichten: 2
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 11:13
|
|
Hoeft geen nieuwe aankoop te doen.
Bodul doorschuiven naar 1 en Castilion doorschuiven naar Jong Ajax.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 11:20
|
|
Citaat: Ik vind ook dat we versterking kunnen gebruiken maar ik hoop dat we wat inventiever kunnen scouten en wat beter gaan worden in het positiespel. Hoe kunnen ze bij AZ met naar mijn mening minder materiaal wel heel erg goed spelen? instelling? Bij AZ zijn ze beter op elkaar ingespeeld en staat een bewezen topcoach voor de groep. Dat is op dit moment het verschil.
Ajax heeft dit seizoen een hoop nieuwe spelers gekocht en heeft nog nauwelijks in haar sterkste formatie kunnen spelen. Dat is een groot verschil met AZ.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 11:34
|
|
Wie denkt uberhaupt dat Ajax wel een speler gaat kopen? Ik denk dat Ajax misschien wel niemand gaat kopen en het geld vasthoudt voor tot aan de zomer. Eerst kijken of we met deze selectie het kunnen redden. Dat zullen we wel de gedachtes zijn die bij Ajax spelen.
Ik zie eventueel wel een versterking komen op de flankpositie maar dan ook echt pas na een vertrek van Leonardo, KEnnedy, Delorge en Rommedahl om wat financiële ruimte te scheppen. Vergeet niet dat Ajax er niet bepaald sterk voorstaat financieel gezien. Nee, ook niet na die hele grote transfersom voor Huntelaar.
Ajax heeft een leuke selectie maar ze heeft het salarishuis laten varen waardoor die salarissen eigenlijk teveel zijn gestegen in verhouding met het niveau van de selectie. Ajax teert nog steeds op geld dat verkregen is door de beursgang maar juist Ajax wil van die beurs af wat ook de nodige centjes gaat kosten.
Ajax heeft van de zomer boven haar stand uitgegeven en of het wijzelijk is uitgegeven heb ik nog steeds mijn twijfels over.
Ipv Sulejmani had ik Amrabat opgehaald voor 3 miljoen euro.
Dan nog een topverdediger aangetrokken voor 8 miljoen euro. HAd je nog 5 miljoen euro voordeliger uitgeweest en ik denk als geheel team sterker. Ik verwacht overigens wel dat Sulejmani mits hij blessurevrij blijft een zelfde transfersom zal opleveren bij doorverkoop. Ik vind Sulejmani een toptalent maar ik denk dat de door mij genoemde optie uiteindelijk beter zou zijn voor de teamprestatie.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 11:42
|
|
Citaat: Wie denkt uberhaupt dat Ajax wel een speler gaat kopen? Ik denk dat Ajax misschien wel niemand gaat kopen en het geld vasthoudt voor tot aan de zomer. Eerst kijken of we met deze selectie het kunnen redden. Dat zullen we wel de gedachtes zijn die bij Ajax spelen.
Ik zie eventueel wel een versterking komen op de flankpositie maar dan ook echt pas na een vertrek van Leonardo, KEnnedy, Delorge en Rommedahl om wat financiële ruimte te scheppen. Vergeet niet dat Ajax er niet bepaald sterk voorstaat financieel gezien. Nee, ook niet na die hele grote transfersom voor Huntelaar.
Ajax heeft een leuke selectie maar ze heeft het salarishuis laten varen waardoor die salarissen eigenlijk teveel zijn gestegen in verhouding met het niveau van de selectie. Ajax teert nog steeds op geld dat verkregen is door de beursgang maar juist Ajax wil van die beurs af wat ook de nodige centjes gaat kosten.
Ajax heeft van de zomer boven haar stand uitgegeven en of het wijzelijk is uitgegeven heb ik nog steeds mijn twijfels over.
Dan nog een topverdediger aangetrokken voor 8 miljoen euro. HAd je nog 5 miljoen euro voordeliger uitgeweest en ik denk als geheel team sterker. Ik verwacht overigens wel dat Sulejmani mits hij blessurevrij blijft een zelfde transfersom zal opleveren bij doorverkoop. Ik vind Sulejmani een toptalent maar ik denk dat de door mij genoemde optie uiteindelijk beter zou zijn voor de teamprestatie.
Ik niet. Ik vind Amrabat maar niks. Geen uitstraling, geen element waar hji in uitblinkt. Kan grappig dribbelen en heeft een prima schot. Maar dat heeft Leonardo ook. Sulejmani is een toptalent. Technisch goed onderlegt, zeer balvaardig, heeft veel meer snelheid, overzicht en uitstraling. Daarnaast zie ik Amrabat minder goed in staat de combinatie aan te gaan.
En die topverdediger werd door Barcelona weggeplukt en bij Leverkusen gestald. Jammer maar helaas, hij kwam niet.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 11:47
|
|
Citaat: Ik zie eventueel wel een versterking komen op de flankpositie maar dan ook echt pas na een vertrek van Leonardo, KEnnedy, Delorge en Rommedahl om wat financiële ruimte te scheppen. Vergeet niet dat Ajax er niet bepaald sterk voorstaat financieel gezien. Nee, ook niet na die hele grote transfersom voor Huntelaar.
Uh, waar haal je dit in hemelsnaam vandaan? Ajax heeft een paar keer verlies gedraaid, maar dat kwam juist door tegenvallende sportieve prestaties. Des te meer reden dus om te durven investeren in het sportieve vlak.
Citaat: Ajax heeft een leuke selectie maar ze heeft het salarishuis laten varen waardoor die salarissen eigenlijk teveel zijn gestegen in verhouding met het niveau van de selectie. Ajax teert nog steeds op geld dat verkregen is door de beursgang maar juist Ajax wil van die beurs af wat ook de nodige centjes gaat kosten.
Ten eerste heeft Coronel aangegeven dat Ajax het plan om de beurs te verlaten heeft laten varen. Ten tweede heeft Ajax afgelopen zomer een aantal aankopen gedaan, waarvan alleen Sulejmani en Oleguer eventueel in aanmerking zouden komen voor substantieel hoge salarissen. De overige spelers hadden al een contract.
Citaat: Ajax heeft van de zomer boven haar stand uitgegeven en of het wijzelijk is uitgegeven heb ik nog steeds mijn twijfels over.
Van dergelijke alibi-aankopen moeten we dus juist af. Sulejmani is veel beter dan Amrabat (echt onvoorstelbaar veel) en bovendien jonger. Ajax had dan beter ervoor kunnen kiezen om Oleguer en Sno niet te nemen, om dan dat geld te investeren in een jongere en talentvollere verdediger.
|
Jobo
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 12:14
|
|
Reactie op Bertje. Dat quoten is blijft een vak apart haha.
1. Door middel van het lezen van de jaarverslagen heb ik wel een redelijk idee over hoe ajax er voor staat financieel gezien. Ik heb er wel een beetje verstand van mag ik zeggen.
Investeren is leuk maar je moet wel realistisch zijn. Hoe goed moeten spelers zijn voor dat van Basten er iets mee kan? Ik kan de kwaliteiten van van Basten niet goed inschatten. Je kan dus wel heel veel investeren maar mocht van Basten het laten afweten krijg je dus aan het einde van de rit niet dat sportieve resultaat met de daaraan gekoppelde inkomsten. Groot risico lijkt me.
2. Het plan om de beurs te verlaten is er nog steeds maar door de huidige krediet crisis vindt men het tijdstip niet juist. Het staat dus te gebeuren alleen niet nu.
Ik denk dat een aissati ook behoorlijk verdiend of denk je dat die zomaar uit liefde naar Ajax is gegaan? Verder al die verbeterde contracten zijn waarschijnlijk ook niet zonder slag of stoot gegaan.
3. Sulejmani is een ander type speler. Ik vind Amrabat veel balvaster en fysiek meer aanwezig en laten we nu net juist een aanspeelpunt voorin missen. Sulejmani is goed alleen de prijs/kwaliteit verhouding deugde natuurlijk niet. Verder is het duidelijk dat onze verdediging matig is. Met een topverdediger hadden we er anders voorgestaan. Voor zijn blessure overigens wel 1 van de beste ajax spelers die ik in de arena heb gezien.
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 12:25
|
|
We hebben Dario toch ?!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 12:31
|
|
Welkom, Miich!!
Citaat: Ik niet. Ik vind Amrabat maar niks. Geen uitstraling, geen element waar hji in uitblinkt. Kan grappig dribbelen en heeft een prima schot. Maar dat heeft Leonardo ook. Sulejmani is een toptalent. Technisch goed onderlegt, zeer balvaardig, heeft veel meer snelheid, overzicht en uitstraling. Daarnaast zie ik Amrabat minder goed in staat de combinatie aan te gaan.
Niets aan toe te voegen. Sulejmani is de volgende die over 2 a 3 jaar naar Real Madrid zal vertrekken. Is een toptalent buitencategorie. Amrabat is een nationaal talent.
Ik begrijp Jobo wel. Met die 15-3=12 miljoen hadden we ons ook op andere posities kunnen versterken.
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 12:41
|
|
Citaat: 'Ajax jaagt op ongelukkige ?ukasz Podolski'
Geschreven door: Martijn Ruiter - Bron: Ajaxinside.nl - Discussieer hierover
Ajax heeft interesse om Bayern München-aanvaller ?ukasz Podolski te kopen. De Duitse Pool is ongelukkig in Beieren en zou de club graag willen verlaten. Ajax zou de mogelijkheden bestuderen om de aanvaller te huren of te kopen. Het flinke salaris van Prinz Poldi zou een struikelblok zijn om hem te kopen. Eerder had Feyenoord al interesse om Podolski te huren.
Eerder deze maand informeerde 1. FC Köln, VfB Stuttgart, Tottenham Hotspur en Fiorentina naar de aanvaller. Podolski zou een terugkeer naar Keulen wel zien zitten, aangezien de ploeg van Christoph Daum enkel via Milivoje Novakovi? goals produceert. Daarnaast zou Ajax het meest concreet zijn en zou zich een dezer dagen in München melden.
Spits nummer 19....
www.ajaxinside.nl
|
Jobo
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 12:47
|
|
Heb Podolski wel een paar wedstrijden gezien maar niet echt een beeld van hem gekregen. Redelijk snel en goed schot dat wel. Verder best ijverig maar meer kan ik er niet over zeggen. Verder lijkt hij me onhaalbaar gezien zijn salaris.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 12:50
|
|
Lijkt me ook bullshit. Van welke site hebben ze dat?
|
Maurice
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 12:50
|
|
Lijkt mij ook, Jobo, tenzij Ajax van plan is het transfergeld van Huntelaar voor salarisen te gebruiken. Bovendien zal er aan deze gewilde speler wel een prijskaartje hangen.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Za 6 dec 2008 02:07
|
|
Wel een hele goeie jongens die Podolski, maar ik vrees dat we hier weer met een gerucht te maken hebben......jammer. Dat was nou een goede aankoop geweest, samen met Seedorf.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 6 dec 2008 10:59
|
|
Ik denk niet dat er een opvolger komt. Cvitanich is voor een miljoenbedrag aangetrokken als opvolger dus het zou een beetje tegenstrijdig zijn om nu een nieuwe eerste spits te kopen. Ik zou liever zien dat er een goede verdediger komt die de verdediging neerzet en een absolute leider is. Ik heb veel vertrouwen in onze huidige spitsen, vooral Geoffrey Castillion, en we hebben nog steeds de beste aanval van Nederland.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 6 dec 2008 11:36
|
|
Citaat: Wie volgt The Hunter op?
Door NIK KOK
AMSTERDAM - Het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar laat een een leegte achter in de spits bij Ajax. Hieronder de vijf alternatieven van trainer Marco van Basten.
Geoffrey Castillion
Geboren: 25-5-1991
Doelpuntengemiddelde dit seizoen (bij A1): 13 wedstrijden, 7 doelpunten (0,54 doelp. gem.)
Pluspunten: De spits van de A1 lijkt alles te hebben om een topspits te worden. Hij is boomlang, snel en doelgericht. ,,Wij hebben met Bodul en Castillion twee spitsen met veel potentie in huis,'' zei technisch manager Danny Blind deze week in Het Parool op de vraag of Ajax een vervanger gaat halen voor Huntelaar.
Minpunten: Een 18-jarige eerstejaars A-junior met 45 minuten Jong Ajax in de benen is nog wel heel onervaren, al debuteerden er eerder grote spelers op die leeftijd. Staat in de pikorde achter Bodul en zelfs die debuteerde nog niet. Castillion staat voor een zware taak. Is hij de eerste spits sinds Patrick Kluivert die de jeugdopleiding van de club doorliep en daarna doorbreekt in het eerste?
Darko Bodul
Geboren: 11-1-1989
Doelpuntengemiddelde dit seizoen (bij Jong Ajax): 9 wedstrijden, 5 doelpunten (0,56 gem.)
Pluspunten: De Bosnische Oostenrijker is volgens zijn huisgenoot Miralem Sulejmani de nieuwe Ibrahimovic. Er zijn overeenkomsten: Bodul beschikt ondanks zijn lengte over een verfijnde techniek en heeft een neusje voor de goal. Kwam deze zomer over van de A1 van SC Heerenveen.
Minpunten: Speelde nog geen minuut in het eerste en maakte zelfs nog nooit deel uit van de wedstrijdselectie. Onervaren dus. Toen Huntelaar vorige maand geblesseerd raakte, werd aan Van Basten de vraag gesteld of hij Bodul en Castillion naar de A-selectie wilde overhevelen. ,,Niet aan de orde,'' was zijn duidelijke antwoord. Gisteren zei hij over de twee: ,,Een plaats bij het eerste moet afgedwongen worden.''
Dario Cvitanich
Geboren: 16-5-1984
Doelpuntengemiddelde dit seizoen (bij Ajax 1): 7 wedstrijden, 0 doelpunten (0 gem.)
Pluspunten: Ajax' technische staf scoutte hem zelf, Cvitanich zou dus moeten voldoen aan de maatstaven die Van Basten hanteert voor een Ajax-spits. Beweeglijk, kopsterk, strijdlustig en kan spelen in driespitsensysteem.
Minpunten: Heeft, mede door blessures, nog niet veel minuten (309) kunnen spelen. In die speeltijd maakte hij nog weinig indruk. Wellicht heeft hij een heel seizoen nodig om te wennen aan de Ajax-cultuur. Moet er door het plotse vertrek van Huntelaar zomaar ineens staan terwijl hij net terugkomt van een blessure. ,,Cvitanich is de meest logische vervanger van Huntelaar,'' zei Van Basten gisteren. ,,Hij is geen afmaker als Huntelaar maar kan anderen beter laten spelen.''
Evander Sno
Geboren: 9-4-1987
Doelpuntengemiddelde dit seizoen (bij Ajax 1): 13 wedstrijden, 1 doelpunt (0,08 gem.)
Pluspunten: Targetman Sno is altijd handig te gebruiken bij een achterstand. Maakt hij met zijn gespierde lijf oorlog in het vijandelijke strafschopgebied, dan sidderen verdedigers. Heeft de ervaring van targetman al eerder opgedaan bij Jong Oranje en scoorde daar al eens belangrijke doelpunten. Vond als spitseninvaller het net tegen Sparta en scoorde als aanvalsleider bij Jong Ajax twee keer in één wedstrijd.
Minpunten: Is natuurlijk eigenlijk helemaal geen spits. ,,Ik ben en blijf een middenvelder,'' zei Sno zelf al eens. De verloren bekerwedstrijd tegen FC Volendam bevestigde dat Sno handelingssnelheid tekort komt om bij Ajax door te breken als spits van naam en faam.
Luis Suárez
Geboren: 24-1-1987
Doelpuntengemiddelde dit seizoen (bij Ajax 1): 19 wedstrijden, 10 doelpunten (0,53 gem.)
Pluspunten: De Uruguayaan zorgt altijd wel voor spektakel en gevaar voor het doel. Behoort bovendien tot Ajax' beste spelers van het seizoen. Sinds Huntelaars blessure is Suárez in de spits Van Bastens meest gebruikte variant.
Minpunten: Zijn befaamde rommelige passeeracties lijken vanaf de zijkant toch voor het meeste gevaar te zorgen. Ondanks zijn hoge doelpuntengemiddelde is hij geen echte afmaker. Met Suárez in de spits boekte Ajax wisselende resultaten. Er werd verloren van AZ en gelijkgespeeld tegen FC Utrecht. Hij speelde goed in de gewonnen duels met PSV en HSV.
Sportwereld.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 6 dec 2008 13:39
|
|
Citaat: samen met Seedorf.
Zolang Van Basten bij AJAX zit kun je Seedorf wel vergeten, Ad.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 6 dec 2008 13:49
|
|
Gelukkig wel, ja.
|
Maurice
|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 05:29
|
|
Citaat: De Spaanse sportkrant Sport.es meldt in haar ochtendeditie dat FC Barcelona van plan is om Bojan Krki? bij Ajax te gaan stallen. De Catalaanse grootmacht zou de achttienjarige aanvaller meer speelminuten willen gunnen en zien Ajax daarin als ideaal tussenstation. De Amsterdamse ploeg staat volgens de krant bekend om het goede aanvallende voetbal.
Mede vanwege het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid weet men bij Barcelona dat Ajax opzoek is naar een eventuele opvolger. Volgens de clubleiding van de Catalanen zou Krki? perfect in dat plaatje passen: "Wij denken dat zowel Ajax als Barcelona met deze deal vooruit zullen gaan. Ajax zal een topspits in spé voor één jaar kunnen huren en over één jaar hopen wij hem dan met een ervaring rijker terug te halen."
Daarnaast speelt het ook mee dat twee oud-Barça spelers, Gabri en Oleguer, op dit moment spelen bij de Amsterdamse club. Mede vanwege dat feit zou het voor de achttienjarige aanvaller allemaal stukken makkelijker moeten worden om zich bij Ajax aan te passen.
Ajaxinside.nl Maar volgens mij was dat het idee van een Spaanse journalist, en niet die van Barca.
Al met al zou dit wel een fantastische optie zijn voor Ajax. Ik ben erg gecharmeerd van Krkic, en hij zit op dit moment toch even in een dip bij Barcelona, nadat hij vorrig jaar nog veelvuldig aan spelen toe kwam.
Overigens speelde hij volgens de media wel goed tegen Valencia gisteravond, en luisterde hij zijn goede spel op met een doelpunt.
|
Maurice
|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 21:35
|
|
Volgens de BBC en Sunday express wil Ajax een bod uit brengen op Hesselink. Ik ga de link hier niet plaatsen aangezien ik het eerst via de mods op de frontpage wil hebben
Citaat: Ajax are ready to make a January bid for Celtic striker Jan Vennegoor of Hesselink. (Sunday Express)
bbc, stond wel onder gossip, maar betrouwbaarder kan het bijna niet.
Wat moeten we hier van denken? Tja goeie storm-ram, meer ook niet. Is wel iemand die een team op sleep-touw kan nemen, maar komt toch iets tekort in mijn ogen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 00:03
|
|
Persoonlijk lijkt het me geen goed idee om een 30-jarige, dure (transferbedrag en salaris) spits te halen, maar bij PSV was Vennegoor wel heel belangrijk met een zwervende jongen als Farfán om hem heen. In dat opzicht kan ik nog wel mee redeneren. Maar goed, ik hoef hem niet hoor. Doe mij maar een jongen die vooral op techniek anderen beter laat spelen.
Citaat: Ik vind ook dat we versterking kunnen gebruiken maar ik hoop dat we wat inventiever kunnen scouten en wat beter gaan worden in het positiespel. Hoe kunnen ze bij AZ met naar mijn mening minder materiaal wel heel erg goed spelen? instelling?
Heeft AZ wel zoveel minder materiaal? Romero, Moreno, Schaars, De Zeeuw, Dembélé en Jaliens/Moisander bij ons een serieuze kans op een basisplaats zouden maken hoor. In sommige gevallen door hun eigen kracht, in andere gevallen door de mindere spelers op hun posities. Sowieso niet allemaal natuurlijk, maar AZ heeft best een aardig team. En Ajax is nog wel eventjes in opbouw, denk ik.
Citaat: Hoeft geen nieuwe aankoop te doen.
Bodul doorschuiven naar 1 en Castilion doorschuiven naar Jong Ajax.
Dit moet sowieso gebeuren. Of Cvitanich nu alles in de spits speelt of niet.
Welkom nog trouwens, Miich.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 01:01
|
|
Citaat: Volgens de BBC en Sunday express wil Ajax een bod uit brengen op Hesselink. Ik ga de link hier niet plaatsen aangezien ik het eerst via de mods op de frontpage wil hebben
Citaat: Ajax are ready to make a January bid for Celtic striker Jan Vennegoor of Hesselink. (Sunday Express)
bbc, stond wel onder gossip, maar betrouwbaarder kan het bijna niet.
Wat moeten we hier van denken? Tja goeie storm-ram, meer ook niet. Is wel iemand die een team op sleep-touw kan nemen, maar komt toch iets tekort in mijn ogen.
Wat een klote nieuws Maurice.......dat kon ik er vandaag nou nog wel bij hebben. Wat moet Ajax in hemelsnaam met deze houthakker die er helemaal niks van kan?
Deze kwiep kan nog geen deuk in een pakje boter schieten, ik zweer het je. Gewoon een simpele voetballer......geef dan Bodul en Castillion maar een kans, want als Ajax nu al met dit soort houten klazen aan komt, dan ligt de lat wel erg laag.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 09:26
|
|
Dit zou een uitstekende aankoop zijn. Hij maakt standaard 20 goals en je verkoopt hem niet meer. Dus heb je voor de komende jaren een garantie aan goals. Voetballend is hij beter dan iedereen denkt. Al oogt hij natuurlijk als een houthakker.
Het probleem bij Ajax is vaak dat als iemand gaat draaien het direct een topper is. We moeten juist hebben wat PSV steeds heeft. Eerst met Vennegoor die jaren daar heeft gespeeld. Nu hebben ze Koevermans. Ajax had Huntelaar en die gaat weer naar Real Madrid. Er moet toch ook eens naar gekeken worden hoe we dit kunnen oplossen. Met Vennegoor heb je in ieder geval de komende 4 jaar een prima jongen die langzaam kan worden opgevolgd. Daarna hou je hem als pinchitter. Dat kan hij geweldig.
Ik denk alleen niet dat hij naar Ajax wilt. Hij zal ook wel aan de prijs zijn. Maar het is te proberen
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 12:25
|
|
Ik denk dat VoH niet de perfecte speler is voor Ajax maar een slechte speler zal hij zeker niet zijn. Ik zie liever Van Wolfswinkel of Arnoutovic zien komen en als Ajax echt geld heeft te besteden zou ik Mido een geweldige speler vinden. Al denk ik dat zijn komst zeer onrealistisch is maar als je ziet dat Podolski ook aan Ajax wordt gelinkt mag dat wel denk ik.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 12:47
|
|
VOH is toch geblesseerd nu? Ik dacht dat ze bij Celtic best tevreden waren over hem?
|
breukie nr. 1
Forum berichten: 48
|
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 13:12
|
|
Ik geloof echt niet dat VoH nu al terug gaat komen naar Nederland. Hij doet het goed in Schotland en hij is daar zelfs aanvoerder.
Verder moet ik wel lachen om de reacties over VoH. Ik denk dat iedere Nederlandse club op dit moment blij zou zijn met een speler als VoH. Hij kan een team beter laten spelen ook Ajax.
|