Auteur
|
Bericht
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 13:22
|
|
Citaat: Daveen is een betrouwbare insider, daar ben ik inmiddels al lang en breed achter gekomen.
Hoe ben je daar precies achter gekomen, KB? Hopelijk gaan bepaalde opmerkingen of gedachtegangen nu niet een eigen leven lijden. Het zou mij verder niet verbazen als Ajax dinsdag een aankoop of aankopen presenteert, maar ik ken de precieze detailles absoluut niet op dit moment. Ik snap ook niet hoe iemand te weten komt dat er een Zuid-Amerikaanse voetballer gepresenteerd wordt, maar vervolgens niet weet te vertellen welke voetballer dat is.
Transfer van Danny Landzaat naar Feyenoord, de komst van Danny Blind naar Ajax en oa de interesse voor Douglas heeft hij mij persoonlijk laten weten.
Btw, op An loopt het een beetje uit de hand. Gezeik met die bronnen altijd. Wees blij dat er iemand is die deze informatie wil delen. Hij zal binnen de kortste keren dus net als ik weer eens een rode kaart te pakken krijgen.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 13:25
|
|
Citaat: Daveen is een betrouwbare insider, daar ben ik inmiddels al lang en breed achter gekomen.
Hoe ben je daar precies achter gekomen, KB? Hopelijk gaan bepaalde opmerkingen of gedachtegangen nu niet een eigen leven lijden. Het zou mij verder niet verbazen als Ajax dinsdag een aankoop of aankopen presenteert, maar ik ken de precieze detailles absoluut niet op dit moment. Ik snap ook niet hoe iemand te weten komt dat er een Zuid-Amerikaanse voetballer gepresenteerd wordt, maar vervolgens niet weet te vertellen welke voetballer dat is.
Transfer van Danny Landzaat naar Feyenoord, de komst van Danny Blind naar Ajax en oa de interesse voor Douglas heeft hij mij persoonlijk laten weten.
Btw, op An loopt het een beetje uit de hand. Gezeik met die bronnen altijd. Wees blij dat er iemand is die deze informatie wil delen. Hij zal binnen de kortste keren dus net als ik weer eens een rode kaart te pakken krijgen.
In deze vind ik dat niet zo gek. Eerst meldt hij dat Micky gepresenteerd wordt op 1 juli, later nuanceert hij en zegt hij dat Ajax en Micky rond zijn. Dank je de koekoek, maar dat lijkt me voor iedereen wel duidelijk.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 13:34
|
|
Ik ook niet. Als hij met het nieuws komt dat hij op 1 juli gepresenteerd wordt dan lijkt het me logisch dat je dan niet als achterliggende verklaring gaat geven dat Sulejmani en Ajax eruit zijn, want dat wist ik persoonlijk in mei al te melden. Ik hoop dat hij gelijk heeft, maar mijn vertrouwen erin is flink gedaalt nadat ik zijn verhaal heb gelezen..
P.S. Of hij is een analfabeet, of hij is 12 of jonger. Hoezo is het zo opgeblazen?
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 13:36
|
|
We zullen zien of hij dinsdag gepresenteerd gaat worden. Zo ja, alle credits voor deze man, zo niet dan valt hij toch enigzinds door de mand. We wachten het af.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 13:40
|
|
Het zou een mega-stunt zijn en ik zou een gat in de lucht springen. Dit zeg ik nu inmiddels al 183019283x, maar steeds blijft de transfer uit.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 15:31
|
|
Citaat: Ik ben het niet met je eens WZA, ik vind ook dat Luque gelost moet worden. Verder mag Leonardo dat ook, maar die zal niet zo zwaar op de begroting drukken, maar toch lossen. Ik ben het ook eens dat Huntelaar, in mijn ogen, onvervangbaar is. 34 goals vangen Sulejmani en Cvita echt niet op. Alhoewel ik bij Cvita wel het vertrouwen heb dat hij er in de buurt kan komen, maar Klaas is werelds.
Ik weet zeker dat de productie van Ajax er niet onder zal lijden.. De 51 goals van Suarez en Huntelaar worden door Suarez-Cvita-Sulejmani zeker overtroffen. Let maar op..
Ik heb er ook vertrouwen in, Wza. Dat trio kan met gemak ieder 15 doelpunten maken en dan zit je al aardig in de buurt. Sowieso helpt het wanneer we een spits hebben die qua handelingssnelheid bij balbezit ver van de goal niet veel aanvallen frustreert, zoals Huntelaar nu vaak wel doet. Van Cvitanich moet je weer niet verwachten dat hij in de buurt gaat komen van 30 doelpunten, want dat is niet reëel.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 19:56
|
|
@Revo, ik basseer dat op dingen die ik lees en hoor. Het klinkt niet als een superkiller voor het doel.
Citaat: laten we d`r eerst maar voor zorgen dat Sulejmani bij ajax komt spelen voordat we opstellingen gaan maken
Helaas nog niet mijn taak..
Citaat: Sulejmani is zeker een goede speler. Heeft zich bewezen bij Heerenveen, en heeft het zeker verdient om een stapje hogerop te gaan proberen. Dat stapje zou Ajax kunnen zijn maar ook PSV. Maar beide teams hoeven niet per sé een versterking op zijn positie. Sulejmani is snel over de flanken en is in mijn ogen ook geen echte spits, dus Huntelaar kan hij neit vervangen. En de nieuwe Argentijn is ook nog niet in staat om Huntelaar te vervangen. Ajax moet eerst Leonardo of Luque lozen voor ze Miki halen
Huntelaar is een topspits in 4-3-3, in die specifieke kerntaken. Zegt niet dat andere spelers zoals Cvita nog niet geschikt zijn om boven hem verkozen te worden in de opstelling. Het ligt er net aan welk stukje de puzzel nodig heeft om compleet samngesteld te worden. Waarom zou je trouwens 2 begenadigde voetballers als Leonardo en Luque lozen? Voor zulke voetballers hoort in de vertegenwoordigende teams plaats te zijn bij Ajax en niet voor sommige spelers uit het tweede die het toch nevernooit gaan redden..
Wat heb je er nou aan om Luque en Leonardo te behouden als je Sulejmani er nog eens bijkrijgt. Zo word de selectie alleen maar voller, spelers spelen amper en krijgen gigantisch veel salaris.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 20:16
|
|
wwe-marijn ik snap je gedachtegang. Ik wil er twee dingen tegenover zetten
1. Ik snap dat mensen graag alles aan statsitieken koppelen. Bij Huntelaar kijken we naar het aantal gemaakte doelpunten, maar dat is een individuele statistiek. Bij vervanging moet je op alle effecten in de teamprestatie kijken. Doordat Cvitanich anders speelt is er mogelijk ook voor andere spelers extra rendement te behalen i.v.m. Huntelaar, wat dus weer invloed heeft op de algehele teamprestatie. Het beste voorbeeld kan ik eigenlijk geven toen Kezman (type afwerker ala Huntelaar) vertrok en Jan Vennegoor hem verving. Iedereen dacht dat dat fout zou gaan, maar Psv leverde vrij weinig in.
2. Cvitanich is momenteel topsorer van Argentinie, dan doe je het toch niet slecht hoor. Dan moet je wel enige killermentaliteit hebben. Ik snap opnieuw dat mensen sceptisch zijn gezien de eerdere meer (voetballende) spitsen die we gehad hebben. Maar mensen zoals Charisteas of Rosenberg waren geen doelpuntenmachines bij hun eigen club.
Tenslotte denk ik niet graag in erfenissen. Als we het over de vervanger van Huntelaar hebben dan wekt dat al snel de gedachte dat je een spits moet halen met dezelfde specifieke kwaliteiten. Waar Ajax naar moet kijken is een goede invulling van de spitspositie, dat betekent niet dat het perse een absolute killer moet zijn. Wel iemand die in het Ajaxspel kan functioneren. Wil je een type Huntelaar hebben dan zou ik voor Nikola Kalkinic gaan, maar persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van dit type speler.
Luque en Leonardo weg, kijk dat zou nou goed nieuws zijn.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 20:17
|
|
Hoeveel plekken vind jij dat er moeten zijn voor de senioren? Als ik zie hoeveel te slechte spelers er vorig jaar in Jong Ajax hebben mogen spelen, vind ik dat daar spelers horen te staan waarmee Ajax wel wat kan.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 23:56
|
|
Citaat: Wat heb je er nou aan om Luque en Leonardo te behouden als je Sulejmani er nog eens bijkrijgt. Zo word de selectie alleen maar voller, spelers spelen amper en krijgen gigantisch veel salaris.
Het zijn wel allemaal verschillende type aanvallers, dat is dan wel weer beter he. Wat mij betreft gaan Kennedy en Mitea sowieso ook weg, net als Delorge die is ook overbodig. Aangezien Leonardo en Luque dan weer meer over de linkerkant komen en dan wat meer aan de buitenkant spelen dan Sulejmani, die volgens mij beter tot z'n recht komt op rechts net als Suarez. En Rommedahl, die man is gewoon super snel en als de tegenstander moet aanvallen dan ontstaat er meer meer ruimte voor een counter, waar hij dan weer tot z'n recht komt.
|
Jeroen427
Forum berichten: 22
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 00:16
|
|
Mits Sulejmani komt lijkt dit mij het scenario:
Leo uf Luque gaat weg denk ik, Martina komt de aanval nog aanvullen. Dan heb je, in noodgevallen, nog Perez die ook op de vleugels kan spelen.
Nog een middenvelder en drie verdedigers zijn cruciaal. We wachten in spanning af...
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 06:58
|
|
Citaat: Wat heb je er nou aan om Luque en Leonardo te behouden als je Sulejmani er nog eens bijkrijgt. Zo word de selectie alleen maar voller, spelers spelen amper en krijgen gigantisch veel salaris.
Het zijn wel allemaal verschillende type aanvallers, dat is dan wel weer beter he. Wat mij betreft gaan Kennedy en Mitea sowieso ook weg, net als Delorge die is ook overbodig. Aangezien Leonardo en Luque dan weer meer over de linkerkant komen en dan wat meer aan de buitenkant spelen dan Sulejmani, die volgens mij beter tot z'n recht komt op rechts net als Suarez. En Rommedahl, die man is gewoon super snel en als de tegenstander moet aanvallen dan ontstaat er meer meer ruimte voor een counter, waar hij dan weer tot z'n recht komt.
Sowieso heeft Delorge er niks mee te maken en is dat een echte werker. Prima bankzitter dus. Rommedahl zou ik behouden ja. Kennedy en Mitea mogen weg, maar die spelen toch al niet. Luque en Leo speelde dit seizoen al amper en met Sulejmani erbij zal dat ook minder worden. Dus heeft het geen enkele zin om ze te behouden. Want je houdt een speler niet omdat hij tegen 4 teams de juiste speler kan zijn. Nee Luque en Leo moeten weg. Al heb ik het liefst dat Luque een vaste waarde zou worden.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 11:12
|
|
Leonardo kan ook wel weg ja.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 11:18
|
|
Dat vind ik zonde. Leonardo is op dit moment de handigste(snel,technisch,balvirtuoos,passie) speler van de selectie. Moet je dan een plek gunnen aan een Perez, aan een Martina ipv Leo? Dat zijn spelers die ik veel minder lief zie, veel minder talent.
|
Ajaciedjuh
Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 12:56
|
|
Citaat: Dat vind ik zonde. Leonardo is op dit moment de handigste(snel,technisch,balvirtuoos,passie) speler van de selectie. Moet je dan een plek gunnen aan een Perez, aan een Martina ipv Leo? Dat zijn spelers die ik veel minder lief zie, veel minder talent.
Leo kan weg als je Sulejmani kunt binnenhalen. Leo op de bank is vragen om problemen.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 12:59
|
|
Daarom, mooi verkopen aan NEC of Utrecht. Willem geilt wel op dit soort spelers.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 15:32
|
|
Daarnaast is Leonardo helemaal niet zo technisch. Zie z'n balaanname of de manier waarop hij de bal vaak te hard voor zich uitspeelt. Als hij eenmaal op gang is kan hij vrij snel kappen en hij heeft een geweldige versnelling, maar technisch is hij helemaal niet bijzonder. Dat is een misvatting.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 15:44
|
|
Beetje overschatte pleintjesvoetballer.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 15:58
|
|
Ik vind zijn passeervermogen indrukwekkend. Als je zag bijvoorbeeld bij zijn rentree op Dubai tegen Inter hoe lastig hij te verdedigen viel voor die Italianen, dan kan je wel zeggen dat het bijzonder is. Zijn techniek opzich is niet super, dan heb ik het over de balcontrole etc. Maar zijn handelingstechniek wel, als je ziet op hoe hoge snelheid hij kan dribbelen en kan roteren.. Hij is gewoon een lastbak....... voor de tegenstander!!
Als die Sulejmani zo goed is dan ziet hij heus wel de logica ervan in. Gewoon geregeld laten invallen en dan is hij blij met zijn speeltijd. Ik denk persoonlijk dat je beter dan Manucharyan kan verhuren, want die moet echt is geregeld speeltijd gaan krijgen op Eredivisieniveau om nog te kunnen aanhaken bij het gewenste Ajaxniveau.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 16:00
|
|
Mickey eerst maar eens binnenhalen. Ik word ongeduldig van Ajax en ik ben niet de enigste. We hebben nog steeds enkel een Argentijnse spits aangekocht, genaamd Dario Cvitanich, en verder niets. Laten we Mickey halen, voordat Huntelaar vertrekt. Misschien verandert zijn mening dan. Het lijkt me dat hij dan ook wel nog Ă©Ă©n jaar wil kijken hoe dit nieuwe Ajax gaat worden.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 16:03
|
|
Volgens de door volgens sommigen betrouwbare Ănsiders wordt hij morgen gepresenteerd met he nieuwe shirt. Flink afwachten, ik geloof er steeds minder van.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 16:06
|
|
Geloof je dat nu Ă©cht? Ik geloof er geen knars van...
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 16:11
|
|
Nee, maar als het niet gebeurd dan ben ik weer teleurgesteld door kneusjes die interessant wouden zijn voor de rest. Maar ik gelooof er eigenlijk helemaal niks van!
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 16:13
|
|
Daarom, ik ga er ook niet vanuit. Anders had Heerenveen of Ajax al lang iets 'nieuws' laten weten.
|
ajacied18
Forum berichten: 54
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 16:36
|
|
Citaat: Daarom, ik ga er ook niet vanuit. Anders had Heerenveen of Ajax al lang iets 'nieuws' laten weten.
Als Sulejmani morgen wordt gepresenteerd dan moet dat vanavond toch bekend worden?? ivm. de beurs???
|