Auteur
|
Bericht
|
H+10
Forum berichten: 377
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 09:10
|
|
Er is een kans dat Sulejmani weggaat
vrijdag 27 juni, door ajaxafcajax, rutten, 22:24u, sc-heerenveen.nl
Op sc-heerenveen.nl zegt Ime kuyper dat het zeker niet zeker is dat Sulejmani volgend seizoen in heerenveen speelt want er is nog steeds veel belangstelling.
Hier de link:
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=7596
bij 7:40 begint het over sulemani.
|
daanbisseling
Forum berichten: 49
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 10:25
|
|
Die Sulejmani-soap moet maar eens tot een einde komen. Alles boven de 10 miljoen is een monsterbedrag voor Ajax. Tot zo'n 12 Ã 13 miljoen zou ik een aankoop van Sulejmani kunnen begrijpen, daarboven wordt het wat mij betreft echt te zot. Eindbod neerleggen. Reageert Heerenveen daar afwijzend op, dan aandacht verleggen naar andere spelers.
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 14:51
|
|
Daveen meld dat Sulejmani en Zuid-amerikaanse speler dinsdag worden gepresenteerd, te gelijk met het nieuwe shirt!!
|
Ajaciedjuh
Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 14:57
|
|
Citaat: Daveen meld dat Sulejmani en Zuid-amerikaanse speler dinsdag worden gepresenteerd, te gelijk met het nieuwe shirt!!
Wie is Daveen!? Is die betrouwbaar!?
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 14:58
|
|
Daveen is een betrouwbare insider, daar ben ik inmiddels al lang en breed achter gekomen.
|
Ajaciedjuh
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 15:01
|
|
Citaat: Daveen is een betrouwbare insider, daar ben ik inmiddels al lang en breed achter gekomen.
Hij melde toch ook dat De Zeeuw al lang rond was!?
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 15:02
|
|
Nee hij meldde dat Ajax rond was met De Zeeuw, maar nog niet met AZ...
|
Ajaciedjuh
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 15:06
|
|
Citaat: Nee hij meldde dat Ajax rond was met De Zeeuw, maar nog niet met AZ...
Heeft hij al meer primeurs gehad dan?
@Thomas: kun jij dit ook bevestigen? Je gaf een paar dagen geleden ook al aan dat er nog genoeg ging gebeuren?
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 15:25
|
|
Hij meldde verder een keer dat Ajax zou gaan onderhandelen met Douglas/FC Twente. De volgende dag(en) verscheen in de media dat Ajax zich gemeld had bij Twente. Verder heb ik ook niet zo heel veel ervaringen met hem, maar hij komt op mij betrouwbaar over. Ook vind ik de theorie dat er tijdens de presentatie van het nieuwe shirt ook nieuwe spelers worden gepresenteerd geen gekke. Zou iniedergeval de komst van Sulejmani toejuichen, dan heb je zelfs bij een vertrek van Huntelaar (met afstand) de beste aanval in de eredivisie. Het enige wat je dan mist is fysieke kracht voorin, maar dat kunnen ze (Suárez, Cvitanic en hopelijk Sulejmani) wel compenseren met andere kwaliteiten. Ik hoop alleen niet dat de eventuele komst van Sulejmani, voor veel geld, ten koste gaat van verdedigers en in mindere mate middenvelders. Want bij de verdediging liggen onze prioriteiten, maar dat zullen ze bij Ajax ook wel doorhebben.
Hier nog een bericht van hem op AN, met alle drie bedoelt hij hopen, denken en weten:
Van alle drie een beetje. Ik heb al maanden lopen verkondigen dat ze rond zijn met Suljemani en mijn bron die me nog niet eerder heeft bedrogen zegt nog steeds dat Suljemani 100% zeker naar ajax komt. Het contract is al rond dus puur kwestie Ajax en Heerenveen.
1 juli is bewust gekozen waarbij zelfs rekening is gehouden met een eventuele EK winst en huldiging. Nu is het een ideaal moment om komende dinsdag de nieuwe start van ajax aan te kondigen met nieuwe sponser, nieuw bestuur, nieuwe trainer en dus de nieuwe aankopen!
Kan wel zeggen dat als ze dinsdag met niemand op de proppe komen dat we kunnen beginnen ons zorgen te maken!
|
Ajaciedjuh
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 15:28
|
|
Citaat: Hij meldde verder een keer dat Ajax zou gaan onderhandelen met Douglas/FC Twente. De volgende dag(en) verscheen in de media dat Ajax zich gemeld had bij Twente. Verder heb ik ook niet zo heel veel ervaringen met hem, maar hij komt op mij betrouwbaar over. Ook vind ik de theorie dat er tijdens de presentatie van het nieuwe shirt ook nieuwe spelers worden gepresenteerd geen gekke. Zou iniedergeval de komst van Sulejmani toejuichen, dan heb je zelfs bij een vertrek van Huntelaar (met afstand) de beste aanval in de eredivisie. Het enige wat je dan mist is fysieke kracht voorin, maar dat kunnen ze (Suárez, Cvitanic en hopelijk Sulejmani) wel compenseren met andere kwaliteiten. Ik hoop alleen niet dat de eventuele komst van Sulejmani, voor veel geld, ten koste gaat van verdedigers en in mindere mate middenvelders. Want bij de verdediging liggen onze prioriteiten, maar dat zullen ze bij Ajax ook wel doorhebben.
Mocht Huntelaar weggaan, dan trekt Ajax zeker nog een fysiek sterke spits aan, daarvan ben ik overtuigd. Voorhoede Sulejmani - Huntelaar/aankoop - Suarez is natuurlijk om van te smullen.
Ik vind de theorie niet onlogisch (1 juli - presentatie nieuwe sponsor en nieuwe spelers), maar we zijn de laatste tijd al teveel teleurgesteld.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 16:42
|
|
We hebben de vervanger van Huntelaar al in huis.
|
Ajaciedjuh
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 17:24
|
|
Citaat: We hebben de vervanger van Huntelaar al in huis.
Stel dat Sulejmani komt, dan is een voorhoede met onze Argentijn voetbaltechnisch fantastisch, maar als je iets moet forseren, natuurlijk veel te licht.
Bertje, ga je van het voetbal uit en moet Ajax daarnaast een pinchhitter aankopen of hoe zie je dat?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 17:30
|
|
Hangt ervan af wat je wilt. Je kunt, als je wat wilt forceren, ook gewoon een sterke verdediger voorin zetten om duels te winnen. Dan gooi je het voetbal wel helemaal overboord. Voordeel is wel weer dat je het ook zo weer terug kunt draaien.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 19:32
|
|
Citaat: Daveen is een betrouwbare insider, daar ben ik inmiddels al lang en breed achter gekomen.
Hoe ben je daar precies achter gekomen, KB? Hopelijk gaan bepaalde opmerkingen of gedachtegangen nu niet een eigen leven lijden. Het zou mij verder niet verbazen als Ajax dinsdag een aankoop of aankopen presenteert, maar ik ken de precieze detailles absoluut niet op dit moment. Ik snap ook niet hoe iemand te weten komt dat er een Zuid-Amerikaanse voetballer gepresenteerd wordt, maar vervolgens niet weet te vertellen welke voetballer dat is.
|
Fredd
Forum berichten: 39
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 22:17
|
|
Hij weet het waarschijnlijk ook via via en dat is niet altijd te betrouwbaar weet ik o.a. uit eigen ervaringen. Maar goed ik zeg niet dat hij ongelijk heeft, we zullen het zien dinsdag ben benieuwd zoiezo naar de hele presentatie en het nieuwe uit- en thuis shirt natuurlijk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 28 jun 2008 22:44
|
|
Ik denk dat we verder ook geen directe aanleiding hebben om een Salaomonsoordeel te vellen over hoe betrouwbaar daveen is, laten we ons daar verder ook niet mee bezig houden. Z'n posts zijn an sich wel interssant, want we zullen vlug genoeg weten of z'n scenario uitkomt.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 12:02
|
|
Dan bedoel je zeker Jongebloet?..
Cvitanich is een alternatief: een heel ander soort aanvaller.
Trouwens is Suarez-Cvitanich-Sulejmani beter dan Suarez-Huntelaar-Sulejmani. In die samenstelling is het namelijk beter dat een handige voetballer erin staat, ze zullen namelijk allemaal hun inbreng hebben dus dan heb je niet persé 1 killer nodig. In 4-3-3 wel..
|
ajacied18
Forum berichten: 54
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 12:22
|
|
Dan bedoel je zeker Jongebloet?..
Cvitanich is een alternatief: een heel ander soort aanvaller.
Trouwens is Suarez-Cvitanich-Sulejmani beter dan Suarez-Huntelaar-Sulejmani. In die samenstelling is het namelijk beter dat een handige voetballer erin staat, ze zullen namelijk allemaal hun inbreng hebben dus dan heb je niet persé 1 killer nodig. In 4-3-3 wel..
laten we d`r eerst maar voor zorgen dat Sulejmani bij ajax komt spelen voordat we opstellingen gaan maken
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 12:24
|
|
Sulejmani is zeker een goede speler. Heeft zich bewezen bij Heerenveen, en heeft het zeker verdient om een stapje hogerop te gaan proberen. Dat stapje zou Ajax kunnen zijn maar ook PSV. Maar beide teams hoeven niet per sé een versterking op zijn positie. Sulejmani is snel over de flanken en is in mijn ogen ook geen echte spits, dus Huntelaar kan hij neit vervangen. En de nieuwe Argentijn is ook nog niet in staat om Huntelaar te vervangen. Ajax moet eerst Leonardo of Luque lozen voor ze Miki halen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 12:31
|
|
Citaat: Sulejmani is zeker een goede speler. Heeft zich bewezen bij Heerenveen, en heeft het zeker verdient om een stapje hogerop te gaan proberen. Dat stapje zou Ajax kunnen zijn maar ook PSV. Maar beide teams hoeven niet per sé een versterking op zijn positie. Sulejmani is snel over de flanken en is in mijn ogen ook geen echte spits, dus Huntelaar kan hij neit vervangen. En de nieuwe Argentijn is ook nog niet in staat om Huntelaar te vervangen. Ajax moet eerst Leonardo of Luque lozen voor ze Miki halen.
Waar basseer je dat op?
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 12:45
|
|
Citaat: laten we d`r eerst maar voor zorgen dat Sulejmani bij ajax komt spelen voordat we opstellingen gaan maken
Helaas nog niet mijn taak..
Citaat: Sulejmani is zeker een goede speler. Heeft zich bewezen bij Heerenveen, en heeft het zeker verdient om een stapje hogerop te gaan proberen. Dat stapje zou Ajax kunnen zijn maar ook PSV. Maar beide teams hoeven niet per sé een versterking op zijn positie. Sulejmani is snel over de flanken en is in mijn ogen ook geen echte spits, dus Huntelaar kan hij neit vervangen. En de nieuwe Argentijn is ook nog niet in staat om Huntelaar te vervangen. Ajax moet eerst Leonardo of Luque lozen voor ze Miki halen
Huntelaar is een topspits in 4-3-3, in die specifieke kerntaken. Zegt niet dat andere spelers zoals Cvita nog niet geschikt zijn om boven hem verkozen te worden in de opstelling. Het ligt er net aan welk stukje de puzzel nodig heeft om compleet samngesteld te worden. Waarom zou je trouwens 2 begenadigde voetballers als Leonardo en Luque lozen? Voor zulke voetballers hoort in de vertegenwoordigende teams plaats te zijn bij Ajax en niet voor sommige spelers uit het tweede die het toch nevernooit gaan redden..
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 13:03
|
|
Ik ben het niet met je eens WZA, ik vind ook dat Luque gelost moet worden. Verder mag Leonardo dat ook, maar die zal niet zo zwaar op de begroting drukken, maar toch lossen. Ik ben het ook eens dat Huntelaar, in mijn ogen, onvervangbaar is. 34 goals vangen Sulejmani en Cvita echt niet op. Alhoewel ik bij Cvita wel het vertrouwen heb dat hij er in de buurt kan komen, maar Klaas is werelds.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 13:09
|
|
Citaat: Ik ben het niet met je eens WZA, ik vind ook dat Luque gelost moet worden. Verder mag Leonardo dat ook, maar die zal niet zo zwaar op de begroting drukken, maar toch lossen. Ik ben het ook eens dat Huntelaar, in mijn ogen, onvervangbaar is. 34 goals vangen Sulejmani en Cvita echt niet op. Alhoewel ik bij Cvita wel het vertrouwen heb dat hij er in de buurt kan komen, maar Klaas is werelds.
Ik weet zeker dat de productie van Ajax er niet onder zal lijden.. De 51 goals van Suarez en Huntelaar worden door Suarez-Cvita-Sulejmani zeker overtroffen. Let maar op..
Over het verkoopbeleid horen we het hier niet te hebben, dus dat kunnen we elders hervatten. Bij deze mods: kunnen jullie het gerelateerde commentaar daarvan knippen en plakken in de verkoopzone?
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 13:11
|
|
Dan zouden Suarez en Sulejmani niet moeten verzwakken én Cvita meteen er staan en koelbloedig zijn. Laat het duidelijk zijn dat ik hoop dat jij gelijk hebt, maar ik betwijfel het. Klaas stond er toch maar vaak, en nooit geschorst en geblesseerd. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet gecharmeerd ben van Mickey en Cvita, prachtige spelers.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 13:20
|
|
Citaat: Dan zouden Suarez en Sulejmani niet moeten verzwakken én Cvita meteen er staan en koelbloedig zijn. Laat het duidelijk zijn dat ik hoop dat jij gelijk hebt, maar ik betwijfel het. Klaas stond er toch maar vaak, en nooit geschorst en geblesseerd. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet gecharmeerd ben van Mickey en Cvita, prachtige spelers.
Ik ben er dus van overtuigd dat Suarez-Cvita-Mira moeilijker te verdedigen valt en bovendien niet inefficient omspringen met de kansen.
KJH is een topspits: absoluut. Maar als je hem kan oppakken is hij weinig. Dan kijk ik bijvoorbeeld naar de duels tussen Douglas en Huntelaar, maar het is vaker geweest dat Ajax een goal nodig had en dat Huntelaar zich niet kon ontdoen van zijn plaaggeest. Alleen al voor dat soort wedstrijden moet hij blijven, want hier in 4-3-3 zijn spitsen toch het belangrijke eindstation terwijl in het buitenland er vaak nog een heel traject moet worden ingezet om een eindstation te creeeren. Dus hier krijg je sneller dat je als spits of goed speelt of slecht speelt, in het buitenland val je zelden door de mand. Bovendien kan hij veel handigheid leren van Marco, van Bergkamp en van Jonk.
|