Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Miralem Sulejmani
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Miralem Sulejmani
Maker: Eto'oBekeken: 47622
Status: InactiefBerichten: 852
+ Nieuw bericht <<<   <   19  |  20  |  21  |  22  |  23  |  24  |  25  |  26  |  27   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Perry Patana

Forum berichten: 101
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Do 29 mei 2008 13:07
Alles heeft er schijn van dat Champions League voetbal de doorslaggevende factor was. Jammer dat we dat niet gehaald hebben al vind ik het wel veel zeggen over een speler wanneer hij z'n beslissing daar van laat afhangen... hij moet verder kijken dan 1 seizoen.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 16:13
Citaat:
Sulejmani herstelt voorspoedig van knieblessure
30/05/2008 15:16

Miralem Sulejmani herstelt voorspoedig van zijn knieblessure. De aanvaller van SC Heerenveen kampte de laatste weken van het seizoen met een scheurtje in een meniscus. Aanvankelijk werd er gevreesd voor een noodzakelijke operatie, maar met rust blijkt de kwetsuur te zijn genezen.

'De knie is in orde', vertelt fysiotherapeut Erik ten Voorde op de website van de Friese club. Sulejmani zal in Servië verder werken aan zijn revalidatie onder toezicht van een fysiotherapeut van de nationale voetbalbond.

'Mickey moet weer optrainen en krijgt een trainingsschema van ons mee. De verwachting is dat hij op 7 juli, als de voorbereiding start, weer klaar is. We verwachten dat het goed gaat, maar willen dat een deskundige een oogje in het zeil houdt. We moeten uitsluiten hij zich forceert.'

Sulejmani heeft zich in zijn eerste seizoen bij Heerenveen ontpopt tot een gevaarlijke en snelle aanvaller. De negentienjarige international staat in de belangstelling van clubs als Ajax, Feyenoord en Schalke 04. Hij vertelde onlangs in Voetbal International dat hij de tijd rijp acht voor een transfer.

VI.nl
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 17:04
Volgens mij zware bluf dat ze praten alsof hij blijft. Ik heb trouwens weer goed nieuws: Schalke moet afhaken in de race. De club kampt met schulden en ook de transfer van Engelaar(die ik niet moet) wordt lastig. Dus weer een grotere kans op hem.
JS

Forum berichten: 741
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 17:15
Volgens jou gaat het voorlopig dus tussen HSV en Ajax? Nou dat moeten we toch kunnen winnen. Ik hoop het!
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Vr 30 mei 2008 17:26
Citaat:
Volgens jou gaat het voorlopig dus tussen HSV en Ajax? Nou dat moeten we toch kunnen winnen. Ik hoop het!

Die zijn nu de voornaamste kanshebbers voor zover ik weet, ook Feyenoord wil hem maar die maken veel minder kans en dat zien ze zelf in. Maar Chelsea en Real zijn ook sneaky, die houden het in de gaten maar die kunnen nu ook op ieder moment een bod maken omdat Sulejmani nu voor het oprapen ligt met een in hun ogen normale geldzak. Maar van concrete boden van hen heb ik nog niks vernomen.
nr23

Forum berichten: 443
Geplaatst: Za 31 mei 2008 19:36
Dit had toch allang rond moeten zijn, hoe langer er gewacht word hoe minder kans er is.

Ik denk niet dat het nog rond komt. Als het Sulejmani is die het nog niet weet dan schiet je er als Ajax ook weinig mee op, dan moet je gewoon een deadline stellen dat hij het voor een bepaalde tijd moet weten. Die tijd zou nu dan wel ongeveer verstreken moeten zijn. Anders moet Ajax natuurlijk ook verder kijken, je kan je moelijk maandenlang aan het lijntje laten houden..
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Za 31 mei 2008 20:05
Op die positie is versterken niet een must, maar je mag zo'n transfermogelijkheid niet laten lopen. Dat komt omdat het een uitzonderlijk talent is, dus het zou dom zijn om zo'n transfer te laten afketsen omdat je ongeduldig(waarom zou je dat worden als het niet een must is?) wordt.
Eto'o

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 00:01
Citaat:
1/6/2008 - Lemic: boek PSV is dicht; Westerhof doet boekje open over Lemic
(Gepost door RvN)

Tegenover het NRC Handelsblad heeft Vlado Lemic per e-mail laten weten „het boek PSV” te hebben gesloten. Hij heeft zich inmiddels als bemiddelaar van de Serviër Miralem Sulejmani gemeld bij Ajax. President-commissaris Frits Schuitema wil er ook geen uitspraken meer doen: "Dat hebben we ook afgesproken met Lemic. Want we denken niet dat PSV er beter van wordt, en hij ook niet."

PN

Ik denk dat we niet meer van die Lemic af komen. Zolang hij alleen maar wil bemiddelen in het contracteren van goede voetballers kan ik er verder mee leven, maar de kans is vrij groot dat Ajax met hem problemen in huis haalt.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Ma 2 jun 2008 12:37
Citaat:
Ik denk dat we niet meer van die Lemic af komen. Zolang hij alleen maar wil bemiddelen in het contracteren van goede voetballers kan ik er verder mee leven, maar de kans is vrij groot dat Ajax met hem problemen in huis haalt.

Ja problemen zoals Alex wil ik wel bij Ajax hebben, het is zwaar overdreven wat PSV zegt over hem. Mede door hem zijn ze wel 4 keer op rij kampioen geworden en daar gaat het volgens mij om. Wat maakt het dan uit als je af en toe wat geld naar die man moet sturen dat verdien je makkelijk terug met de CL inkomsten.
Eto'o

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 12:38
Mede door hem, ja. Door een stuk of drie spelers die voor een groot deel vanwege hem zijn gehaald. Een aantal anderen moeten zich nog bewijzen en een heel groot aantal anderen is geflopt. Die flops hoef ik niet bij Ajax te zien. We gaan de heer Lemic geen pleziertjes doen.
ghostwriter

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 12:41
Citaat:
Mede door hem, ja. Door een stuk of drie spelers die voor een groot deel vanwege hem zijn gehaald. Een aantal anderen moeten zich nog bewijzen en een heel groot aantal anderen is geflopt. Die flops hoef ik niet bij Ajax te zien. We gaan de heer Lemic geen pleziertjes doen.

Die toppers maken de flops meer dan goed alleen Alex al maakt minstens 10 flops goed zo veel heeft hij betekent voor PSV. Flops komen er sowiezo wel ook zonder Lemic (kijk naar Ajax dit seizoen) alleen nu verdiend Lemic iets aan die flops maar dat maakt voor Ajax weinig uit.
Eto'o

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 12:44
Ik heb nu juist het gevoel dat er wat meer naar de scouting wordt geluisterd en dat Ajax wat minder zaakwaarnemersaankopen gaat doen (dus geen Luques en Kuffours). Het zou zonde als men weer compleet afstapt van die ingeslagen weg om spelers van het niveau Tardelli binnen te halen, puur om een man als Lemic tevreden te houden. Dat is een zeer kwalijke zaak. Het is voor Ajax prima mogelijk om zonder Lemic en met een goede scouting weinig miskopen binnen te halen. Helaas zijn er de afgelopen tien jaar weinig clubs zo slecht geleid als die van ons, maar dat betekent niet dat het verwachtingspatroon zo laag moet blijven. Ik eis verbetering.
ghostwriter

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 12:47
Thomas als je een Alex gratis voor vier jaar kan krijgen dan neem je heus wel een Tardelli voor een huur periode van één jaar daarbij. Ik zou zelfs een Robert voor een paar miljoen er bij willen nemen zolang die Alex maar zou komen.
Eto'o

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 12:50
Het gaat erom dat het niet of of hoeft te zijn. Zaakwaarnemers en contacten zijn in de huidige voetbalwereld erg belangrijk, maar Alex was niet de enige goede verdediger op aarde en er was zeker beter te vinden dan Robert, Tardelli, Alcides, Mendez, etc.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 12:50
Achter Luque sta ik nog, maar achter de transfer Kuffour niet eigenlijk(moet toch iets beters te vinden zijn). En de tips(door zijn goede netwerk) van Lemic zijn vaak goed, maar je moet natuurlijk wel zelf inschatten of hij geen onzin vertelt. Zolang de beleidsmakers maar ervoor staan, die zijn aangesteld omdat Ajax denkt dat zij het beste beleid kunnen voeren. En zolang Ajax er plezier van heeft mag Lemic meegenieten, zolang het niet te gek wordt.
Eto'o

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 12:53
Inschatten? Je moet zulke spelers alsnog gewoon zelf scouten en een oordeel vellen. Blind afgaan op wat mooie woorden van een zaakwaarnemer is te gek voor woorden.
ghostwriter

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 13:06
Citaat:
Het gaat erom dat het niet of of hoeft te zijn. Zaakwaarnemers en contacten zijn in de huidige voetbalwereld erg belangrijk, maar Alex was niet de enige goede verdediger op aarde en er was zeker beter te vinden dan Robert, Tardelli, Alcides, Mendez, etc.

Mendez was het eerste seizoen geweldig, Tardelli en Alcides hebben PSV geen cent gekost (alleen loon) en Robert heeft PSV voor ongeveer evenveel kunnen verkopen als waarvoor ze hem hadden gekocht geloof ik. Verder vind ik Alcides zeker wel van een goed niveau voor een Nederlandse topclub en hetzelfde vind ik van Rajkovic die een enorm talent is.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Ma 2 jun 2008 13:12
Mendez geweldig? Wát een prutser is dat zeg.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 13:12
Citaat:
Inschatten? Je moet zulke spelers alsnog gewoon zelf scouten en een oordeel vellen. Blind afgaan op wat mooie woorden van een zaakwaarnemer is te gek voor woorden.

Ik zei dat je die speler zelf moest beoordelen, er zelf achter moet staan. Maar een tip laten liggen omdat die niet van iemand uit de scouting komt is ook te gek voor woorden. En die laatste zin is wel wat er door Valckx de afgelopen periode is gedaan.
ghostwriter

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 13:15
Citaat:
Mendez geweldig? Wát een prutser is dat zeg.
Het eerste seizoen was hij echt geweldig en dat zei ik.
Eto'o

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 13:19
Citaat:
Mendez was het eerste seizoen geweldig, Tardelli en Alcides hebben PSV geen cent gekost (alleen loon) en Robert heeft PSV voor ongeveer evenveel kunnen verkopen als waarvoor ze hem hadden gekocht geloof ik. Verder vind ik Alcides zeker wel van een goed niveau voor een Nederlandse topclub en hetzelfde vind ik van Rajkovic die een enorm talent is.

Alcides is niets meer of minder dan een snelle, sterke draver. Rajkovic ben ik ook nog niet van overtuigd. En over Méndez gaan we het niet eens worden. Vreselijk overschatte stationsvoetballer. Type Seedorf, maar dan een paar klassen minder. Altijd al gevonden ook, trouwens.

Citaat:

Ik zei dat je die speler zelf moest beoordelen, er zelf achter moet staan. Maar een tip laten liggen omdat die niet van iemand uit de scouting komt is ook te gek voor woorden. En die laatste zin is wel wat er door Valckx de afgelopen periode is gedaan.

Ok, in dat geval ben ik het met je eens. Al moeten we wel in achting nemen dat een club als Ajax onnoemelijk veel tips binnenkrijgt en dat het dan vast een keer gaat gebeuren dat je als club iemand misloopt. Zie het verhaal van Douglas. De tipgever lijkt mij wel een vrij betrouwbaar iemand, maar Douglas speelde wel bij een onbenullig clubje in Brazilië.
Ajaciedjuh

Forum berichten: 272
Geplaatst: Ma 2 jun 2008 13:22
@Thomas: jij ook nog signalen uit jouw omgeving opgevangen dat ze bezig zijn met Sulejmani (zie bericht NRC)?
ghostwriter

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 13:23
Citaat:
Alcides is niets meer of minder dan een snelle, sterke draver. Rajkovic ben ik ook nog niet van overtuigd. En over Méndez gaan we het niet eens worden. Vreselijk overschatte stationsvoetballer. Type Seedorf, maar dan een paar klassen minder. Altijd al gevonden ook, trouwens.
Ik heb het alleen over zijn eerste seizoen, dat gaat dus totaal niet in op of hij overschat is of niet. Zijn eerste seizoen was gewoon erg goed met wat iets van 8 doelpunten en nog wat assists.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Ma 2 jun 2008 13:24
Mendez is altijd slecht geweest.
Eto'o

Geplaatst: Ma 2 jun 2008 13:29
Citaat:
@Thomas: jij ook nog signalen uit jouw omgeving opgevangen dat ze bezig zijn met Sulejmani (zie bericht NRC)?

Het is vrij stil de laatste tijd. Wat overigens niet betekent dat het afgeblazen is. Dat heb ik in ieder geval nergens gehoord, dus het lijkt mij dat men nog gewoon bezig is met Sulejmani.

Citaat:
Ik heb het alleen over zijn eerste seizoen, dat gaat dus totaal niet in op of hij overschat is of niet. Zijn eerste seizoen was gewoon erg goed met wat iets van 8 doelpunten en nog wat assists.

Waarom gaat dat totaal niet in op of hij overschat is of niet? Ik vond hem juist toen erg overschat, want de pers was vrij lovend. Inmiddels zien velen het wel anders. Wat een paar poeiers van afstand min of meer wel niet kunnen veranderen aan de mening van voetbalminnend Nederland.
+ Nieuw bericht <<<   <   19  |  20  |  21  |  22  |  23  |  24  |  25  |  26  |  27   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.312.850 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Miralem Sulejmani
Ga
Zoeken: