Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 13:01
|
|
Niet volgens Zlajan, maar volgens ZlaTaN18.
Ik betwijfel of die ZlaTaN18 het helemaal goed begrepen heeft. Sulejmani komt in de toekomst vrijwel zeker voor Chelsea te spelen, maar dat betekent nog niet dat hij deze week niet voor Ajax kan tekenen.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 13:04
|
|
Citaat: Niet volgens Zlajan, maar volgens ZlaTaN18.
Ik betwijfel of die ZlaTaN18 het helemaal goed begrepen heeft. Sulejmani komt in de toekomst vrijwel zeker voor Chelsea te spelen, maar dat betekent nog niet dat hij deze week niet voor Ajax kan tekenen.
Die foto die meneer ZlaTaN18 gebruikt heb ik al eens eerder gezien. Weet alleen niet meer waar. Geloof die gast dus voor geen meter.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 13:11
|
|
Citaat: Niet volgens Zlajan, maar volgens ZlaTaN18.
Ik heb het aangepast. Het lijkt mij ook dat hij makkelijk voor Ajax kan tekenen en over 2 á 3 jaar kan hij altijd nog naar chelsea of een andere grote club als hij zich door blijft ontwikkelen.
Ik begin wel wat angstig te worden. Dat geef ik eerlijk toe. Deze week ook uitsluitsel over Dirar. DIe zou deze week bekendmaken wat hij gaat doen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 13:34
|
|
Citaat: Ik heb het aangepast. Het lijkt mij ook dat hij makkelijk voor Ajax kan tekenen en over 2 á 3 jaar kan hij altijd nog naar chelsea of een andere grote club als hij zich door blijft ontwikkelen.
Nou, dat bedoelde ik niet helemaal. Ik denk dat er al afspraken gemaakt zijn tussen Ajax en Chelsea.
|
Jobo
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 13:45
|
|
Over wat voor soort deal hebben we het hier dan?
Een eerste optie tot koop of iets dergelijks.
Ik hoop dat die jongen binnen nu en een paar dagen gepresenteerd wordt. Al die geruchten zijn nu niet leuk meer.
|
yk_93
Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 15:07
|
|
Deze week werd hij toch gepresenteerd las ik hier?
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 15:31
|
|
Sterker nog: Ajax wou het vandaag doen. Dit is viavia informatie, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Maarja, dit hoorde ik.
|
ajacied18
Forum berichten: 54
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 15:58
|
|
Citaat: Sterker nog: Ajax wou het vandaag doen. Dit is viavia informatie, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Maarja, dit hoorde ik.
wou of gaat?? volgens je viavia...
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Di 13 mei 2008 16:23
|
|
Citaat: Sterker nog: Ajax wou het vandaag doen. Dit is viavia informatie, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Maarja, dit hoorde ik.
wou of gaat?? volgens je viavia...
Ajax had de intentie om hem vandaag te presenteren had ik opgevangen.
|
ajacied18
Forum berichten: 54
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 06:35
|
|
wo 14 mei 2008, 05:30
Eerste bod van Ajax afgewezen
HEERENVEEN - SC Heerenveen heeft een eerste bod van Ajax op aanvaller Miralem Sulejmani afgewezen. De Servische aanvaller heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Amsterdam. Zijn zaakwaarnemer Jovica Radonjic sprak al de verwachting uit dat Ajax en SC Heerenveen er op korte termijn uitkomen, waarna de transfer snel kan worden afgerond.
bron: Telegraaf
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 06:54
|
|
Het zou toch al rond zijn?
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 07:15
|
|
KB met Sulejmani is het al rond maar met Heerenveen loopt het vast op het doorverkooppercentage dat Heerenveen wilt krijgen. Zodra Ajax en Heerenveen eruit komen tekent Sulejmani een contract en dat zal dus best nog deze week kunnen zijn.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 07:51
|
|
Taaie Friezen. Zal gewoon nog steeds over het doorverkooppercentage gaan. Ajax wil hem ontzettend graag en met Sulejmani is men al rond, maar als er te lang getreuzeld gaat worden is er natuurlijk een andere grote kaper op de kust. En ik denk niet dat Ajax Sulejmani vervolgens van die kaper wil huren.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 09:07
|
|
Je moet al die bronnen van (zogenaamde) insiders niet geloven. Als Heerenveen 11 miljoen euro wil dan zal je dat op tafel moeten leggen. Heerenveen kan Sulejmani makkelijk slijten aan een grotere club voor misschien meer geld. Dat Sulejmani snel rond zou komen met Ajax, kon de gemiddelde kenner je al vertellen, maar dan pas beginnen de onderhandelingen met die taaie Friezen en daar kom je niet binnen een paar dagen uit, mits je het bedrag wilt ophoesten. Vergeet niet dat Sulejmani dan wel de duurste aankoop wordt uit de geschiedenis. Ajax lijkt dus eerst de bodemprijs van de Friezen op te willen zoeken.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 09:28
|
|
Ajax heeft geld genoeg. Het moeilijkste gedeelte zou dan ook juist het akkoord met Sulejmani bereiken moeten zijn. Dat is gelukt, dus ik neem aan dat Ajax de rest van de deal ook weet af te handelen. Er moet echt iets flink mis gaan wil Ajax Sulejmani nog mis lopen.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 09:37
|
|
Citaat: Ajax heeft geld genoeg. Het moeilijkste gedeelte zou dan ook juist het akkoord met Sulejmani bereiken moeten zijn. Dat is gelukt, dus ik neem aan dat Ajax de rest van de deal ook weet af te handelen. Er moet echt iets flink mis gaan wil Ajax Sulejmani nog mis lopen.
Je zegt dat Ajax genoeg geld heeft, waarom heeft het dan niet meteen betaalt wat Heerenveen verlangde?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 09:38
|
|
Het blijven joden, hè.
Nee, geintje. Het feit dat je geld hebt betekent nog niet dat je het zomaar over de toonbank moet smijten. Je hoeft dus geen onnodige miljoenen uit te geven. Het is nu aan Ajax om te kijken hoe ver men denkt te kunnen gaan in het onderhandelen. Zolang men Sulejmani niet mis loopt en wat geld bespaart, is het het waard geweest.
|
muhaha
Forum berichten: 496
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 09:38
|
|
Dat is nou onderhandelen he.
Ajax probeerd natuurlijk ook het onderste uit de kan te halen.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 09:40
|
|
Dat geef ik toch ook aan, dat Ajax eerst de bodemprijs van Heerenveen wil opzoeken.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 09:40
|
|
Dat vind ik wel heel makkelijk van je geredeneerd. Ajax heeft het geld, maar dat betekent niet dat je een te hoge transfersom gaat betalen. Ze zullen zoveel mogelijk van de prijs proberen af te halen, maar moeten daarbij wel in de gaten houden dat het niet te lang duurt en er andere kapers op de kust verschijnen. We zullen merken hoe competent (en slim) de heren Van der Aat en Slop zijn in deze.
|
muhaha
Forum berichten: 496
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 09:42
|
|
Dan heb je je antwoord dus al.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 09:48
|
|
Met bodemprijs opzoeken bedoel ik dat Ajax eerst wil kijken of het niet een paar miljoenen van de vraagprijs af kan halen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 09:55
|
|
Citaat: Je moet al die bronnen van (zogenaamde) insiders niet geloven. Als Heerenveen 11 miljoen euro wil dan zal je dat op tafel moeten leggen. Heerenveen kan Sulejmani makkelijk slijten aan een grotere club voor misschien meer geld. Dat Sulejmani snel rond zou komen met Ajax, kon de gemiddelde kenner je al vertellen, maar dan pas beginnen de onderhandelingen met die taaie Friezen en daar kom je niet binnen een paar dagen uit, mits je het bedrag wilt ophoesten. Vergeet niet dat Sulejmani dan wel de duurste aankoop wordt uit de geschiedenis. Ajax lijkt dus eerst de bodemprijs van de Friezen op te willen zoeken.
Tuurlijk is onderhandelen niet makkelijk, zeker niet met Heerenveen. Dat hebben we met o.a. Alves wel gezien. Wat hier en daar wel duidelik is geworden is dat Ajax gewoon concreet is en de voornaamste kandidaat. En dat laatste feit heb ik overal ontkend horen worden Skilled; hij zou naar Psv of Feyenoord gaan. Het feit dat de partijen Ajax en Sulejmani al vrij snel met elkaar in gesprek waren klopt overgens prima.Het wordt steeds meer duidelijk dat Lemic ook een aardige vinger in de pap heeft Dat Sulejmani in interviews al roept dat hij ook sympathie heeft voor Chelsea zegt natuurlijk wel wat. Daar zal hij straks wel terrchtkomen na Aajx. M'n hoop is dat Chelsea niet nu al gaat toeslaan.
Ironisch overgens, straks speelt Ajax met een voorhoede van Sulejmani Huntelaar Suarez. Alledrie afkomstig van clubs uit het noorden.
|
Jobo
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 10:09
|
|
Ik vond het wel een mooie opmerking van iemand betreffende de uitgaven voor die voorhoede
Huntelaar: 9 miljoen
Suarez: 8 miljoen
Sulejmani: 11 miljoen
Dat zijn wel ongekend hoge uitgaven van Ajax. Ajax moet de nadruk toch echt meer gaan leggen op het zelf vroegtijdig gaan scouten.
Al ben ik wel van mening dat een huntelaar en Suarez winst gaan opleveren. Sulejmani moet ik nog afwachten aangezien hij pas net een jaartje zich heeft bewezen. Als hij dat nog een jaar kan doortrekken zal ook hij winst opleveren. Zelfs met een bijna belachelijk hoge transfersom van 11 miljoen euro.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 10:31
|
|
Citaat: Ik vond het wel een mooie opmerking van iemand betreffende de uitgaven voor die voorhoede
Huntelaar: 9 miljoen
Suarez: 8 miljoen
Sulejmani: 11 miljoen
Dat zijn wel ongekend hoge uitgaven van Ajax. Ajax moet de nadruk toch echt meer gaan leggen op het zelf vroegtijdig gaan scouten.
Al ben ik wel van mening dat een huntelaar en Suarez winst gaan opleveren. Sulejmani moet ik nog afwachten aangezien hij pas net een jaartje zich heeft bewezen. Als hij dat nog een jaar kan doortrekken zal ook hij winst opleveren. Zelfs met een bijna belachelijk hoge transfersom van 11 miljoen euro.
Als je lage bedragen wil dan zul je veel sneller zaken moeten doe met corrupte zaakwaarnemers, zo is het tegenwoordig geregeld. Dat Ajax als beursgenoteerd bedrijf daar complicaties mee heeft is natuurlijk duidelijk. Wat Ajax nu doet is niet anders dan wat het bv. begin jaren '90 deed. Ook toen kwam het aan op eigen jeugd, de betere spelers uit de eigen competitie en hier en daar een exoot. Dat de gulden een euro is geworden is ook de op de transfermarkt zo.
|