Forum
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Ajax B2
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax B2
Maker: D_skilledBekeken: 34161
Status: InactiefBerichten: 264
+ Nieuw bericht <<<   <   3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Helikopter

Forum berichten: 50
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 1 maa 2010 18:47
hoe kom je aan 2 jeugdteams , wat bedoel je precies en waar heb je dat vandaan
Benji

Forum berichten: 785
Geplaatst: Ma 1 maa 2010 18:49
Citaat:
Hey, vreemd. Er werden toch 2 jeugdteams 'weggesaneerd'?

Ja de c3 dit jaar , volgend jaar geen D3 meer (bye bye van Schaik) en ik verwacht op termijn dat de E3 er ook af gaat, wanneer weet ik ook niet. Dus op elke leeftijdscategorie 2 elftallen. Beetje het PSV model.

E2 Trainer Dorre is al de wacht aangezegd en zien we volgend jaar ook niet meer terug

Onderscheid op januari-juni / juli-december?
Helikopter

Geplaatst: Ma 1 maa 2010 18:51
Citaat:
Hey, vreemd. Er werden toch 2 jeugdteams 'weggesaneerd'?

Ja de c3 dit jaar , volgend jaar geen D3 meer (bye bye van Schaik) en ik verwacht op termijn dat de E3 er ook af gaat, wanneer weet ik ook niet. Dus op elke leeftijdscategorie 2 elftallen. Beetje het PSV model.

E2 Trainer Dorre is al de wacht aangezegd en zien we volgend jaar ook niet meer terug

Onderscheid op januari-juni / juli-december?

Yeep Benji, en jij weet dat dat een van mijn stokpaardjes zijn. Het heeft toch gewerkt, na jaaaaaaaaaaren hehehehe
Benji

Geplaatst: Ma 1 maa 2010 19:04
Vooralsnog ben ik gematigd positief over de geluiden vanaf De Toekomst, er zit in ieder geval beweging in het tot nu toe vastgeroeste personeel. Nu kijken of het ook echt beleid is of dat er in het vervolg weer vrolijk dezelfde fouten worden gemaakt.
Helikopter

Geplaatst: Ma 1 maa 2010 19:17
Citaat:
Vooralsnog ben ik gematigd positief over de geluiden vanaf De Toekomst, er zit in ieder geval beweging in het tot nu toe vastgeroeste personeel. Nu kijken of het ook echt beleid is of dat er in het vervolg weer vrolijk dezelfde fouten worden gemaakt.

Ja ben er ook nog totaal niet zeker van, zijn er al nieuwe trainers aangetrokken cq benaderd.
Benji

Geplaatst: Ma 1 maa 2010 19:22
Heb je nog niets gehoord over Mr. Zeeburgia?
Helikopter

Geplaatst: Ma 1 maa 2010 19:33
Citaat:
Heb je nog niets gehoord over Mr. Zeeburgia?

Bedoel je die pupillen trainer? Nee ik heb uberhaupt niets gehoord over welke trainer dan ook, ik verwacht dat ze dat binnenkort wel bekend gan maken, maar namen nee niets
Chivu 05

Forum berichten: 796
Geplaatst: Di 2 maa 2010 14:35
Het zou mij verbazen als nu al bekend is dat er een F2 komt. Ik denk dat ze eerst goed in kaart willen hebben hoeveel spelers er aan het niveau voldoen en dan eind maart een beslisisng nemen. Opzich gaat het maar om (waarschijnlijk) zes spelertjes meer, maarja als ze niet de kwaliteit hebben heeft mijn inziens geen zin om ze naar Ajax te halen.
Helikopter

Geplaatst: Di 2 maa 2010 20:26
Citaat:
Het zou mij verbazen als nu al bekend is dat er een F2 komt. Ik denk dat ze eerst goed in kaart willen hebben hoeveel spelers er aan het niveau voldoen en dan eind maart een beslisisng nemen. Opzich gaat het maar om (waarschijnlijk) zes spelertjes meer, maarja als ze niet de kwaliteit hebben heeft mijn inziens geen zin om ze naar Ajax te halen.

Is definitief, komt er.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Di 2 maa 2010 21:13
Even off topic, maar nu we het toch over jeugdtrainers hebben. Wat vinden jullie van Fred Grimn als keeperstrainer voor de jeugd?
Helikopter

Geplaatst: Ma 8 maa 2010 07:03
En weer met 2-0 verloren, nu van Volendam B1.

Misschien moet er een psycholoog op de groep ipv Caus
Eline

Forum berichten: 426
Geplaatst: Ma 8 maa 2010 08:47
Citaat:

Die jongens zijn verliezen gewoon niet gewend. Ze wonnen tot ze in B2 zaten alles. Dan moet je dus die knop omzetten en constant willen leren, willen winnen en door willen gaan. Dat ontbreekt deze groep, wat de vorige groep wel had. Ook vind ik persoonlijk dat deze groep niet echt een groep is, het zijn veel egotjes bij elkaar. Moet ik er wel bij zeggen dat ze ook veel pech hebben met blessures. Tegen Volendam deden opnieuw 4 C-junioren mee, en bedenk wel dat ze tegen B1 spelen, dus 2e jaars B-spelers. Fysiek komen ze gewoon tekort en dat kunnen ze nu (nog) niet oplossen door hun slimheid en voetbalvermogen.
Chivu 05

Forum berichten: 796
Geplaatst: Di 9 maa 2010 15:58
Citaat:

Die jongens zijn verliezen gewoon niet gewend. Ze wonnen tot ze in B2 zaten alles. Dan moet je dus die knop omzetten en constant willen leren, willen winnen en door willen gaan. Dat ontbreekt deze groep, wat de vorige groep wel had. Ook vind ik persoonlijk dat deze groep niet echt een groep is, het zijn veel egotjes bij elkaar. Moet ik er wel bij zeggen dat ze ook veel pech hebben met blessures. Tegen Volendam deden opnieuw 4 C-junioren mee, en bedenk wel dat ze tegen B1 spelen, dus 2e jaars B-spelers. Fysiek komen ze gewoon tekort en dat kunnen ze nu (nog) niet oplossen door hun slimheid en voetbalvermogen.

Mee eens. Voor komend seizoen moeten er zeker 3 goede spelers bijkomen wil het team aanspraak maken op een hoge klassering. Komende zaterdag zal de B2 toch zeker moeten winnen trouwens, ze gaan op bezoek bij hekkesnluiter NEC AV B1.
Helikopter

Geplaatst: Di 9 maa 2010 20:29
Citaat:

Mee eens. Voor komend seizoen moeten er zeker 3 goede spelers bijkomen wil het team aanspraak maken op een hoge klassering. Komende zaterdag zal de B2 toch zeker moeten winnen trouwens, ze gaan op bezoek bij hekkesnluiter NEC AV B1.

De rechtsback van Volendam B1 maakt een grote kans om volgend jaar bij ajax te ballen. Is een goeie
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Di 9 maa 2010 21:56
Ik zag Mitchell Dijks (overgekomen van FC Volendam) vandaag voor het eerst voetballen. Beviel me goed.
Benji

Geplaatst: Di 9 maa 2010 22:12
Hoe was de B1 verder?
Dijk

Forum berichten: 951
Geplaatst: Di 9 maa 2010 22:31
Citaat:
Ik zag Mitchell Dijks (overgekomen van FC Volendam) vandaag voor het eerst voetballen. Beviel me goed.
Speelde vrij aardig. Paar weken ook in het centrum zien voetballen, maar toen was het een stuk minder. Speelde nu als linksback.
D_skilled

Geplaatst: Di 9 maa 2010 22:32
Ze waren in de eerste helft sterker dan PSV, die er niet aan te pas kwamen. In de tweede helft begon PSV druk te zetten op de verdediging van Ajax, in een mindere fase van Ajax scoorde PSV twee keer (een uit een vrije trap). Daarna ging Ajax alles of niets spelen, met kopsterke mensen als Denswil, Dijks en Schoop voorin, en in de dying seconds viel de meer dan terechte 2-2. Ajax had de wedstrijd in de eerste helft moeten beslissen. Aankomend weekend komt Feyenoord op bezoek.
D_skilled

Geplaatst: Di 9 maa 2010 22:34
Citaat:
Speelde vrij aardig. Paar weken ook in het centrum zien voetballen, maar toen was het een stuk minder. Speelde nu als linksback.

De spits van PSV kwam in de eerste helft niet in het spel voor. Tweede helft had hij z'n momenten waaraan je kon afzien dat hij goed kan voetballen. Hij is ontzettend balvast. Die heb je toch liever in de spits dan faalhaas Rowendy Schoop, die weer geen deuk in een bakje boter schopte.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 00:03
Citaat:
Ze waren in de eerste helft sterker dan PSV, die er niet aan te pas kwamen. In de tweede helft begon PSV druk te zetten op de verdediging van Ajax, in een mindere fase van Ajax scoorde PSV twee keer (een uit een vrije trap). Daarna ging Ajax alles of niets spelen, met kopsterke mensen als Denswil, Dijks en Schoop voorin, en in de dying seconds viel de meer dan terechte 2-2. Ajax had de wedstrijd in de eerste helft moeten beslissen. Aankomend weekend komt Feyenoord op bezoek.

Weet jij waar ik alle wedstrijdschema's van de jeugdteams van clubs als Ajax, PSV, Feyenoord en AZ makkelijk kan vinden, Skilled?
D_skilled

Geplaatst: Wo 10 maa 2010 07:55
Op de site van de KNVB. Moet je je eerst wel registreren.
MV

Forum berichten: 59
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 11:04
Ze moeten uit naar feyenoord zaterdag. Thuis wonnen ze met 2-1
D_skilled

Geplaatst: Wo 10 maa 2010 11:57
Feyenoord heeft dit jaar een mindere B1-lichting, van wat ik heb begrepen.
MV

Forum berichten: 59
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 12:41
zeker minder dan vorig jaar, maar toch bijna evenveel internationals onder 17 als Ajax in de voorselectie. Alleen bij de definitieve selectie vallen ze bijna allemaal af

Maar Rutten, Steenvoorden, Balrak en Manu zijn aardige spelers hoor
en van Huijgevoort mag qua leeftijd ook nog in de B1 spelen, maar die is vervroegd naar de A1 gegaan (net zoals Klaassen bji ons)
keko

Forum berichten: 67
Geplaatst: Wo 10 maa 2010 18:38
Citaat:

De spits van PSV kwam in de eerste helft niet in het spel voor. Tweede helft had hij z'n momenten waaraan je kon afzien dat hij goed kan voetballen. Hij is ontzettend balvast. Die heb je toch liever in de spits dan faalhaas Rowendy Schoop, die weer geen deuk in een bakje boter schopte.

Spreekt u over Van der Hurk?, Depay?
+ Nieuw bericht <<<   <   3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.215 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Ajax B2
Ga
Zoeken: