Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 17 jun 2009 15:07
In 12 Rounds zit John Cena, da's een worstelaar. Zo'n type film dus. Ik heb 'm om die reden tot nu toe ook maar overgeslagen..
Push, Push, Push, erg on topic, zeg maar. Over mensen met abnormale gaven, zo ongeveer als dit:
Citaat:
There are “watchers,” who can tell the future; “sniffers,” who can track anybody by sniffing an object the person has touched; “movers,” who are telekinetic; “bleeders,” who scream so loud they burst people’s blood vessels; “wipers,” who can erase people’s memories; “stitchers,” who can heal any ailment; and “shadows,” who can hide people from sniffers and almost hide them from watchers.
Echt geen touw aan vast te knopen. Teens die met een lolly in hun mond in een schetsboekje de toekomst uittekenen, maar dat kan zo weer veranderen, hoor. Rrright.. En Dakota doet ook mee. Na die 111 minuten heb ik om zo'n wiper gesmeekt.
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 17 jun 2009 15:17
Ja, John Cena was ook een kandidaat om in Predators te spelen. Gelukkig horen we daar niets meer van. Alhoewel...Jesse Ventura, ook zo'n worstelduded, speelde in Predator en deed dat zeer verdienstelijk.
Geregistreerd: 24-10-2007 Forum berichten: 4200 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 22 jun 2009 19:03
Office Space, ook niet zo mijn film. Geen slechte film maar de humor pakte bij mij niet en dna blijft er vrij weinig over. (zal wel zijn omdat ik nog student ben).
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 8 feb 2011 20:25
Citaat:
Office Space, ook niet zo mijn film. Geen slechte film maar de humor pakte bij mij niet en dna blijft er vrij weinig over. (zal wel zijn omdat ik nog student ben).
Geregistreerd: 12-09-2007 Forum berichten: 474 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 21:53
Scary movie 3, de enige film waar ik ooit bij ben weggelopen uit de bioscoop, zo verschrikkelijk niet grappig en de kneuzen voor me lagen in een deuk.. het was weg lopen of iedereen in die bioscoop in coma schoppen.. ik deed het laatste maar.. misschien waren de andere delen net zo slecht of slechter, maar ik had mijn portie toen ruim gehad na een kwartier
Geregistreerd: 14-07-2010 Forum berichten: 476 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Dronten/Enschede
Geplaatst: Zo 19 jun 2011 17:10
Citaat:
Scary movie 3, de enige film waar ik ooit bij ben weggelopen uit de bioscoop, zo verschrikkelijk niet grappig en de kneuzen voor me lagen in een deuk.. het was weg lopen of iedereen in die bioscoop in coma schoppen.. ik deed het laatste maar.. misschien waren de andere delen net zo slecht of slechter, maar ik had mijn portie toen ruim gehad na een kwartier
Ik moet zeggen dat ik dat soort films altijd wel grappig vind. Er zijn maar weinig mensen die het tegenwoordig nog grappig vinden merk ik. Zo vind ik ook Disaster movie, Epic Movie etc. echt geweldig grappige films.
Wat ik een slechte film vond? The Social Network, ik had na 10 minuten al zoiets van: Dit wordt niks. Heb hem ook nooit afgekeken.
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 2062 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Di 28 jun 2011 23:10
Grappig, ik vond "the social network' geniaal!
Minder leuk:
Piranha- hoe deze film ooit in de bios heeft kunnen belanden.. ik vermoed steekpenningen? Er zit totaal geen rode draad door het verhaal, en het gaat over hongerige vissen die geen enkele spanning in het verhaal brengen.
Watchman- Ik begrijp dat ik een uitzondering ben, maar het gaat mij gewoon te ver en te onrealistisch..