Auteur
|
Bericht
|
silvo
Forum berichten: 492
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 19:00
|
|
Hahha de enige reden dat ik in Kattuk kom is om te voetballen en het maakt niet uit wanneer je er komt maar het waait er altijd stevig door.
|
brucepblanchard
Forum berichten: 299
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 19:36
|
|
Citaat:
Nu uit elkaar blijkbaar.
Nu uit elkaar blijkbaar? Hoe bedoel je dat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 19:44
|
|
Dat hij uit jou bericht op kan maken dat je weer vrijgezel(lig) bent.
|
M
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 20:17
|
|
Citaat:
Ja, lekker stil.. wat Duitsers hooguit, de Nederlanders uit de buurt gaan naar Noordwijk of Scheveningen. Vooral op zondag is het een bruisend dorp. Of het stappen in Katwijk.. gezellig naar De Stairs.. foutere tenten heb ik nog nergens gevonden....
Waarom ga je dan ook stappen in Katwijk!? Dan moet je toch echt naar Noordwijk..
Een dobbelsteen die verkeerd rolde.. toen werd het katwijk. Vanaf die avond betekende de '3', nog een keer gooien
Trouwens Scum had wel toffe bands vroeger
|
brucepblanchard
Forum berichten: 299
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 20:17
|
|
Citaat: Dat hij uit jou bericht op kan maken dat je weer vrijgezel(lig) bent.
Ging er sowieso heen met een vriendin, niet mijn vriendin.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 20:32
|
|
Achso.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 22:29
|
|
Citaat:
Een dobbelsteen die verkeerd rolde.. toen werd het katwijk. Vanaf die avond betekende de '3', nog een keer gooien
Trouwens Scum had wel toffe bands vroeger
Waar kwam je toen vandaan dan? Scum een beetje Emo-bende begint het nu te worden, totaal niet mijn ding..
Gestopt
|
barijo
Forum berichten: 177
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 23:19
|
|
Vrijdag en zaterdag stappen in antwerpen. Nog tips voor discotheken?
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 18 aug 2011 06:23
|
|
Café D'Anvers, Noxx
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 18 aug 2011 12:35
|
|
Noxx is erg vet !!! Alleen wel opletten dat je dan wat netter gekleed bent (geen sneakers) en je je normaal gedraagd als je aankomt.
Zijn er hier mensen met wat suggesties voor een lang weekend weg met vrienden (6 man). Willen een huis boeken ofzo in de ardennen, liefst een met een zwembad ofzo.
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Do 18 aug 2011 13:01
|
|
Citaat: Noxx is erg vet !!! Alleen wel opletten dat je dan wat netter gekleed bent (geen sneakers) en je je normaal gedraagd als je aankomt.
Zijn er hier mensen met wat suggesties voor een lang weekend weg met vrienden (6 man). Willen een huis boeken ofzo in de ardennen, liefst een met een zwembad ofzo.
Zoek is op naar Val d'Arimont. Daar kun je huisjes huren.. Er is een binnenzwembad en een buitenzwembad. Anders zoek is op parc de Chodes. Als je meer info wilt stuur maar een berichtje.
|
svvenn
|
Geplaatst: Do 18 aug 2011 13:03
|
|
Citaat: Café D'Anvers, Noxx
Wat Riejuuh zegt. D'Anvers is toen wij er waren publiek van +- 25 , wel relaxt maar had het er na een tijdje wel gezien. Noxx vind ik persoonlijk leuker.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 18 aug 2011 13:12
|
|
@ svenn: Zoek eigenlijk iets wat een prive-zwembad heeft. Dus bij voorkeur niet op een park.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 18 aug 2011 13:14
|
|
Was bij mij toen met Carl Cox in Café D'Anvers, is inderdaad een wat ouder publiek.. Noxx toen met Tiesto na toe geweest.. Verder is er veel meer in Antwerpen, maar ik weet de plekjes beter te vinden in Gent of Brugge.
Pas op want het is wel een havenstad .
Vlaamse ardennen of in Wallonie?
|
svvenn
|
Geplaatst: Do 18 aug 2011 13:22
|
|
Citaat: @ svenn: Zoek eigenlijk iets wat een prive-zwembad heeft. Dus bij voorkeur niet op een park.
Had ik al verwacht, maar schiet me zo niets te binnen;).
|
Geraldo
Forum berichten: 643
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 20:30
|
|
Ben net een dag terug van een weekje Ibiza, echt dag en nacht feest. Geniale discotheken die je zeker moet hebben bezocht als je van goed feesten en goede muziek houd. Nadeel is wel dat de discotheken nogal prijzig zijn (10 euro voor een Spaans biertje) en de entree prijzen gaan ook nergens over.
Verder veel kunnen lullen met het overschot aan Engelsen die er rondlopen over voetbal en natuurlijk AJAX! Blijft toch echt een grote club in aanzien..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 20:39
|
|
Dat is goed om te horen, laten we onze naamsbekendheid in Europa dit seizoen nog maar wat meer aanzien geven met goede prestaties in de CL.
€10 voor een biertje gaat nergens over idd, dan kun je beter goed voor drinken
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 20:45
|
|
Tering.. Dat is wel heel duur, kan je net zo goed naar Monte Carlo gaan. Wat was je wel niet kwijt voor een avond stappen @ 10 euries per biertje?
|
Geraldo
Forum berichten: 643
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 20:54
|
|
Citaat: Tering.. Dat is wel heel duur, kan je net zo goed naar Monte Carlo gaan. Wat was je wel niet kwijt voor een avond stappen @ 10 euries per biertje?
Uiteindelijk ben ik van de 7 nachten dat ik er was naar 3 discotheken geweest. Dit waren dus de avondjes waar ik het wat rustiger aan deed;) Toen dronk ik dus 4 a 5 biertjes, entree koste in 1 discotheek al 70 euro (Swedisch House Mafia draaide). Ik ben ook naar Armin van Buuren geweest, koste 50 euries entree en ik ben een discotheek gratis binnengekomen terwijl het ook eigenlijk 50 euro entree koste.
De rest van de nachten ben ik naar Ibiza stad geweest en west-end in San Antonio. Drukke straatjes bomvol barretjes met proppers die je naar binnen proberen te trekken met aanbiedingen. Daar kan je wel goed drinken tegen lage prijzen, mits je goed onderhandelt natuurlijk
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 20 aug 2011 21:36
|
|
Net terug vanuit Italy, 2 pachtige weken gehad. Wat ik het gaafst vond was ons bezoek aan San Marino.
|
Bolkestein
Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Za 20 aug 2011 21:48
|
|
Maandje thuis maar het begint al weer te kriebelen.
Dingen die ik de komende 12-18 maanden wil doen:
- Berlijn
- Servie/Kroatie
- Amsterdam - St. Petersburg - Moskou - Irkutsk - Ulaanbataar - Beijing, dit helemaal met de trein (Transmongolie Express)
- Miami
Uiteraard zal het in de praktijk allemaal net wat anders lopen, begin 2011 postte ik dat ik naar de Baltische staten wilde en dat is m ook (nog) niet geworden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 20 aug 2011 22:00
|
|
Die laatste twee punten klinken zéér aantrekkelijk, Bolkestein.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Za 20 aug 2011 22:09
|
|
Citaat:
Verder veel kunnen lullen met het overschot aan Engelsen die er rondlopen over voetbal en natuurlijk AJAX! Blijft toch echt een grote club in aanzien..
Haha klopt! Ik was vorig schooljaar met school in Rome. Zodra ze wisten waar we vandaan kwamen begonnen ze over Ajax te praten.
Nogal wat PSV supporters waren mee, dus als iemand vroeg waar we vandaan kwamen zei meteen: ''Holland, PSV, Eindhoven, you know?'' ''Aaah, uhh.. No no Ajax! Van Basten e Suarez'' Van PSV wisten ze vrij weinig, ze kende Feyenoord een beetje maar het was vooral Ajax, Ajax en nog eens Ajax. Ook in Napels en Firenze waar we één dagje waren kon je wel zien wat dé club is.
In die souvenirs winkeltjes waar je van die fake voetbalshirtjes hebt zie je maar één Nederlandse club en dat is Ajax. Messi 10, Sneijder 10, Ibrahimovic 11, Ronaldo 7, Suarez 16, Rooney 10. Heerlijk om te zien.
Het valt sowieso op hoeveel Italianen er bij Ajax rondlopen tijdens trainingen, wedstrijden, rondleidingen en in de fanshop.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Za 20 aug 2011 22:28
|
|
Hier in Malta zie je ook alleen maar Ajax. Veel mensen met een Ajax shirtje lopen er rond, hier werkt er ook zo'n kerel in de supermarket loopt ook altijd met een Ajax shirtje of een shirtje van het Nederlands elftal.
Vorig jaar stond ik te wachten voor Fifa 11, had hem vooraf al gereserveerd en toen stond er een spanjaard achter me met een Ajax shirtje. Gewoon prachtig mooi hoeveel mensen vanuit het buitenland Ajax kunnen en er ook mee rondlopen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 357
|
Geplaatst: Za 20 aug 2011 22:46
|
|
Citaat: Hier in Malta zie je ook alleen maar Ajax. Veel mensen met een Ajax shirtje lopen er rond, hier werkt er ook zo'n kerel in de supermarket loopt ook altijd met een Ajax shirtje of een shirtje van het Nederlands elftal.
Vorig jaar stond ik te wachten voor Fifa 11, had hem vooraf al gereserveerd en toen stond er een spanjaard achter me met een Ajax shirtje. Gewoon prachtig mooi hoeveel mensen vanuit het buitenland Ajax kunnen en er ook mee rondlopen!
Zie normaal zo goed als geen enkele niet-Nederlander met een Ajax shirtje aan. Het zal ook wel schelen dat Malta niet een echt voetballand is, de clubs daar zijn denk ik lager als het niveau hier in de Jupiler-League , of niet ?
|