Auteur
|
Bericht
|
Oscarito
Forum berichten: 435
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 17:06
|
|
Citaat: Moet Defour ook nog willen komen. Niet dus.
Verder is doorselecteren niet het wegknikkeren van falende spelers, maar het wegknikkeren van falende spelers als gevolg van het hebben van betere opties.
Ik denk ook dat Defour niet naar Ajax gaat. Standard staat bovenaan en zal volgend jaar de voorronde van de CL gaan spelen als ze dat volhouden, of Ajax dat gaat halen is nog afwachten.
Daarbij heeft Standard nog niet zo lang geleden het contract van Defour opengebroken en verlengd tot 2013 als ik me niet vergist.
Ajax zal dan een flinke transfersom moeten betalen, ik ben er niet helemaal zeker van of ze dit gaan doen. En dan is het nog altijd de vraag of Defour alsnog voor Ajax kiest. Het verschil tussen Standard en Ajax is miniem.
Citaat: Dembele, Defour en De Zeeuw gaan samen waarschijnlijk al iets van 25 miljoen euro kosten. Ik denk helaas niet dat Ajax dat snel gaat uitgeven en al helemaal niet wanneer er dan nog een centrumverdediger en andere spelers bij moeten komen.
Gelukkig zorgt kennis van de markt ervoor dat er niet zulke astronomische bedragen neergeteld hoeven worden. Zie Suarez, waar Ajax na een jaar twintig keer zoveel aan Groningen betaalde dan Groningen had betaald aan Nacional.
D_Skilled is trouwens stiekem Ajacied. Hij weet het zelf alleen nog niet helemaal.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 22 maa 2008 23:08
|
|
Citaat: @Dskilled: Voel ik nou oprechte betrokkenheid van de concurrent? Je bent overigens opvallend goed op de hoogte van de ajax jeugd.
Jij moet juist hopen dat ajax weer prut aantrekt haha.
Wow, heb ik wat gemist. Kom net terug van een feestje.
Nou nee. Ik woon in Amsterdam en ken gewoon aardig wat jongens die voetballen bij een BVO en met wie ik bevriend ben. Natuurlijk gun ik ze het allerbeste. Hoe ik zo goed op de hoogte ben van de jeugd komt vooral doordat een jongen uit de A2 bij mij in de klas zit, en alles op stip weet te vertellen aan me.
Citaat: D_Skilled is trouwens stiekem Ajacied. Hij weet het zelf alleen nog niet helemaal.
Ik ben gewoon een voetballiefhebber. Met de Ajaxjeugd heb ik ook het meeste click, dus dat ik hoop dat Ajax een goede lichting krijg heeft te maken met dat ik van jeugdvoetbal houd en ook click heb met een aantal jongens.
Citaat:
De meeste fatsoenlijkee elftallen kunnen gemakkelijk switchen tussen het spelen met één, twee of drie aanvallers. In principe moet je je verdediging dus ook in meerdere situaties kunnen handhaven.
Daarom train je als team ook op verschillende speelstijlen. In de jeugd is het heel makkelijk, omdat bijna ieder jeugdteam in Nederland in een 4-3-3 formatie speelt. Naarmate je in de A'tjes of in Jong komt te spelen leer je ook andere formaties te ontcijferen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 00:53
|
|
Citaat: @Thomas: Ik vrees juist dat Ajax weinig kennis heeft van de markt. Anders haal je toch niet zoveel spelers die ajax gewoon niet verder brengen. Rommedahl, Luque enz.
Dat vrees ik ook, Jobo. Ik word soms nogal cynisch van het beleid van onze club.
Citaat: Ik denk ook dat Defour niet naar Ajax gaat. Standard staat bovenaan en zal volgend jaar de voorronde van de CL gaan spelen als ze dat volhouden, of Ajax dat gaat halen is nog afwachten.
Daarbij heeft Standard nog niet zo lang geleden het contract van Defour opengebroken en verlengd tot 2013 als ik me niet vergist.
Ajax zal dan een flinke transfersom moeten betalen, ik ben er niet helemaal zeker van of ze dit gaan doen. En dan is het nog altijd de vraag of Defour alsnog voor Ajax kiest. Het verschil tussen Standard en Ajax is miniem.
Het is inderdaad helemaal verkeerd verlopen voor Ajax omtrent Defour. Standard lijkt zich notabene direct te gaan plaatsen voor de Champions League, terwijl Ajax door wanbeleid zich niet direct zal plaatsen. Als de situatie andersom was geweest denk ik wel dat Defour voor Ajax had gekozen.
Wellicht dat Van Basten hem nog om kan praten. Al zal Ajax zelfs dan met een miljoen of negen aan moeten komen zetten, denk ik.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 10:25
|
|
Defour is een goede jonge speler maar ik denk niet dat Ajax hem nodig heeft. Onder Marco zullen Sarpong, Anita, Donald en v.d. Heijden meer kansen gaan krijgen om zich te bewijzen en Siem de Jong krijgt al veel kansen en doet het erg goed. Ajax hoeft voor op het middenveld geen versterkingen te halen, ook niet in de breedte. Gabri, Lindgren, S. de Jong, Donald, Sartpong, v.d. Heijden, Perez en Anita zijn 8 spelers die goed genoeg zijn voor Ajax1. Ajax moet gewoon met een jong team beginnen en daarmee een echt top elftal op bouwen. Alleen in de verdediging moeten er versterkingen komen, een extra rechtsback (aangezien Ogararu wel zal vertrekken), twee centrale verdedigers (omdat Heitinga wel zal vertrekken en ik liever een jonge Nederlandse back-up zie in plaats van Kuffour) en dan nog een paar spelers voor in de aanval met in iedergeval een spits die Huntelaar (op termijn) kan opvolgen.
Ik zou het mooi vinden als Ajax volgend seizoen zo zou spelen:
-------------------------------- Stekelenburg ---------------------------------
------------------- v.d. Wiel -------------------- Vermaelen ----------------
Bruno Silva ------------------ Lindgren -------------------- Vertonghen
--------------------- Gabri ----------------- v.d. Heijden -------------------
Martina ----------------------- Sarpong ------------------ Emanuelson
----------------------------------- Suarez -------------------------------------
Ajax zou er het eerste seizoen niet meteen kampioen mee worden, en zal dan ook hun doelstelling moeten aanpassen tot het komen bij de top 5, maar op termijn is dit een geweldig elftal. Als Ajax deze spelers voor 4 seizoenen bij elkaar kan houden zal Ajax dan een geweldig eftal hebben. Siem de Jong, Donald en Anita kunnen in plaats van bijvoorbeeld Sarpong (ik koos in deze opstelling voor hem omdat hij meer een schaduw-spits is dan Siem) en Gabri, maar dat maakt verder niet zoveel uit. Goossens kan in plaats van Emanuelson en Poepon (bijvoorbeeld) in plaats van Suarez.
Ajax moet een stap terug maken om twee (of meer) stappen vooruit te kunnen nemen. En over 5 seizoenen als deze spelers langzaam vertrekken dan komt de huidige B1 selectie er al aan. Ajax kan zo gebruikt maken van hun jeugd en af en toe een goede speler erbij kopen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 10:32
|
|
Welke jonge, Nederlandse backup zou jij als vervanger van Kuffour willen zien, JD? Goede spelers zijn bij mij namelijk altijd welkom, maar in principe komen er genoeg Nederlandse spelers door via de jeugd. Nederlandse spelers die Ajax van elders moet halen zijn toch wel ontzettend duur.
Defour is een toptalent en dus is er altijd plek voor hem. Donald en Gabri zijn naast De Jong en Sarpong twee opties als rechtshalf en Defour heeft echt stukken meer talent dan die eerste twee (en is nu sowieso een stuk verder dan De Jong en Sarpong). Defour vind je overbodig, maar dat kan al snel als je Perez schaart onder de spelers die Ajax 1 aankunnen. Dit seizoen heeft hij het in ieder geval nog niet laten zien hoor. Wat mij betreft mag hij best blijven, maar Ajax moet wel door. Perez zal moeten werken om aan een basisplaats te komen. Het zegt genoeg over de armoede van de huidige selectie dat hij nu zo vaak speelt.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 10:48
|
|
Citaat: Welke jonge, Nederlandse backup zou jij als vervanger van Kuffour willen zien, JD? Goede spelers zijn bij mij namelijk altijd welkom, maar in principe komen er genoeg Nederlandse spelers door via de jeugd. Nederlandse spelers die Ajax van elders moet halen zijn toch wel ontzettend duur.
Defour is een toptalent en dus is er altijd plek voor hem. Donald en Gabri zijn naast De Jong en Sarpong twee opties als rechtshalf en Defour heeft echt stukken meer talent dan die eerste twee (en is nu sowieso een stuk verder dan De Jong en Sarpong). Defour vind je overbodig, maar dat kan al snel als je Perez schaart onder de spelers die Ajax 1 aankunnen. Dit seizoen heeft hij het in ieder geval nog niet laten zien hoor. Wat mij betreft mag hij best blijven, maar Ajax moet wel door. Perez zal moeten werken om aan een basisplaats te komen. Het zegt genoeg over de armoede van de huidige selectie dat hij nu zo vaak speelt.
Jij verwacht van Perez het spel maakt? Of je verwacht dat Perez meeverdedigd, maar dta zijn vaak de instructie en samenstelling van het team van de coach. Idd is het slecht dat hij op 10 speelt, want daar is het niet het type voor. Maar als je Davids en Gabri erachter enerzet, dan vind ik niet dat je Perez erop mag bekritiseren dat hij niet werkt. Dna kan je je beter richten op de coach en de TD, die niet betere alternatieven hebben en hem er uit armoede neerzetten.
Defour is trouwens ook geen 10(kwa beschrijvingen die ik had gehoord), hetzelfde type maar wel een verbetering tov Perez. Hij pakt wel defensieve taken op als dat nodig is, is heel creatief en dynamischer. Maar de zakelijke manier van spelen kan Perez wel is meer effectief maken. En zijn geniale ingevingen verfraaien het spel ook wel hoor..
En dit zeg ik als haast een hater van de persoon Perez, die ik heel negatief vind. Maar voetballen kan hij wel. Maar zijn vedette gedrag, zijn onbescheiden zelfbeeld irriteren mij constant. En zeker als het niet draait! Ik denk dat hij mag vertrekken, aangezien Van Basten niet houdt van spelers die zijn mannetje laten lopen. En als hij blijft voorspel ik grootse problemen.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 10:52
|
|
Citaat: Welke jonge, Nederlandse backup zou jij als vervanger van Kuffour willen zien, JD? Goede spelers zijn bij mij namelijk altijd welkom, maar in principe komen er genoeg Nederlandse spelers door via de jeugd. Nederlandse spelers die Ajax van elders moet halen zijn toch wel ontzettend duur.
Defour is een toptalent en dus is er altijd plek voor hem. Donald en Gabri zijn naast De Jong en Sarpong twee opties als rechtshalf en Defour heeft echt stukken meer talent dan die eerste twee (en is nu sowieso een stuk verder dan De Jong en Sarpong). Defour vind je overbodig, maar dat kan al snel als je Perez schaart onder de spelers die Ajax 1 aankunnen. Dit seizoen heeft hij het in ieder geval nog niet laten zien hoor. Wat mij betreft mag hij best blijven, maar Ajax moet wel door. Perez zal moeten werken om aan een basisplaats te komen. Het zegt genoeg over de armoede van de huidige selectie dat hij nu zo vaak speelt. Ik weet jammer genoeg niet welke Nederlandse verdediger Ajax zou kunnen kopen, ja Marcellis maar die komt nooit. Zuiverloon zou kunnen maar die komt ook niet als back-up ofzo.
Perez vind ik goed genoeg om een van de 8 middenvelders van Ajax te zijn. Als back-up en in sommige wedstrijd als basisspeler. Ajax zal niets verdienen aan de verkoop van Perez dus het heeft geen zin om hem te verkopen. Defour is inderdaad een top talent maar als hij dicht bij de 10 miljoen zou kosten vind ik dat veel te duur voor een speler waarvan Ajax met Sarpong en Siem de Jong al twee gelijksoorte spelers hebben die even veel talent hebben maar dat er nog niet uit is gekomen. Er zijn bij Ajax maar drie middenvelders nodig en Ajax heeft met Sarpong, Siem de Jong, Anita, Donald en v.d. Heijden 5 middenvelders van 20 of jonger die goed genoeg zijn voor Ajax1.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 10:55
|
|
De enige jonge NL verdedigers die ik kan noemen zijn: Donk, Koenders, Dingsdag, Zomer, Braafheid. Maar dat is eiegenlijk ook armoede. Mischien is die Wormgoor of Slijngard proberen, of een talent uit de A1(suggesties?).
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 11:00
|
|
Citaat: De enige jonge NL verdedigers die ik kan noemen zijn: Donk, Koenders, Dingsdag, Zomer, Braafheid. Maar dat is eiegenlijk ook armoede. Mischien is die Wormgoor of Slijngard proberen, of een talent uit de A1(suggesties?). Slijngard is eem echte linksback een een goede stand-in voor Vertonghen. Braafheid kan zowel linksback als centraal en dat zou best een goede keus zijn. Dinsdag en Zomer zijn echt spelers voor een subtopper en niet voor een topclub, wat Ajax toch is. Koenders vind ik niet echt goed maar Donk is daarintegen wel een speler met veel talent. Misschien is Donk wel de beste keuze, die zal ik wel graag zien komen maar of Dirk hem voor weinig laat vertrekken.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 11:00
|
|
Citaat: Ik zou het mooi vinden als Ajax volgend seizoen zo zou spelen:
----------------------------------- Suarez -------------------------------------
Ja, met twaalf man spelen zou ik ook wel mooi vinden.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 11:04
|
|
Citaat: Ik zou het mooi vinden als Ajax volgend seizoen zo zou spelen:
Ja, met twaalf man spelen zou ik ook wel mooi vinden.
Haha, Inderdaad wat een domme zet :oops:, het zag er zo mooi uit.
Bruno Silva --------------------------------------------------- Vertonghen
--------------------- Gabri ------------------- Lindgren ---------------------
Laat ik het dan hier maar op houden, die vind ik ook goed genoeg.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 11:14
|
|
Citaat: Defour is een toptalent en dus is er altijd plek voor hem. Donald en Gabri zijn naast De Jong en Sarpong twee opties als rechtshalf en Defour heeft echt stukken meer talent dan die eerste twee (en is nu sowieso een stuk verder dan De Jong en Sarpong). Defour vind je overbodig, maar dat kan al snel als je Perez schaart onder de spelers die Ajax 1 aankunnen. Dit seizoen heeft hij het in ieder geval nog niet laten zien hoor. Wat mij betreft mag hij best blijven, maar Ajax moet wel door. Perez zal moeten werken om aan een basisplaats te komen. Het zegt genoeg over de armoede van de huidige selectie dat hij nu zo vaak speelt.
Je vergeet Vurnon Anita. Die kan ook die positie van centrale middenvelder bekleden. Alleen moet je met Defour met de punt naar voren spelen, en met Anita wat behoudender.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 11:18
|
|
Citaat: Slijngard is eem echte linksback een een goede stand-in voor Vertonghen.
Slijngard is geen pure linksback, die is omgeschoold naar een back. Speelde vroeger in de jeugd gewoon linksbuiten.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 11:21
|
|
Citaat: Slijngard is geen pure linksback, die is omgeschoold naar een back. Speelde vroeger in de jeugd gewoon linksbuiten. Ja dat weet ik maar ik bedoel dat hij geen centrale verdediger is, wat je had kunne lezen als je de post waar ik op reageerde mee nam. Verder vind ik Slingard nu geen linksbuiten meer en is hij meer een linksback geworden. Bijna alle spelers die op de back posities spelen waren is middenvelders of vleugelspelers maar dat betekend niet dat ze geen echte backs kunnen worden.
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 12:34
|
|
ik denk dat Kuffour er volgend jaar wel in komt te staan als johnny weg is.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 12:54
|
|
Citaat: ik denk dat Kuffour er volgend jaar wel in komt te staan als johnny weg is.
Ik denk het niet. Daar is hij niet goed genoeg voor. Aankomende zomer zal Ajax waarschijnlijk afscheid nemen van Kuffour. Die gozer zal nooit meer zijn ouwe niveau halen. En dan nog als hij dat zou kunnen zou het niet meer dan een redelijke verdediger zijn.
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 12:55
|
|
Waarom denk je dat, bugs? Heb je Kuffour (meer dan wij) zien spelen?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 13:01
|
|
Citaat: ik denk dat Kuffour er volgend jaar wel in komt te staan als johnny weg is.
Ik ken Kuffour zowel van Bayern als van het Ghanese elftal, en daar was het altijd een degelijke verdediger - die af en toe een goede wedstrijd speelde - met hardheid en won hij veel van zijn duels op inzet en fysiek. Hij was ook vaak onbesuist bezig.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 13:27
|
|
Citaat: De enige jonge NL verdedigers die ik kan noemen zijn: Donk, Koenders, Dingsdag, Zomer, Braafheid. Maar dat is eiegenlijk ook armoede. Mischien is die Wormgoor of Slijngard proberen, of een talent uit de A1(suggesties?).
Donk is wel een goede verdediger, maar een beetje een dromer en een jongen die veel meer uit z'n fysiek moet halen. Koenders valt bij AZ al compleet door de mand. Dingsdag is wel een aardige speler omdat hij zowel in de mandekking als in de zone redelijk uit de voeten kan. Het is natuurlijk wel een beetje een onbeholpen slachter af en toe. Zomer is compleet ongeschikt voor Ajax. Kan niet ver van de goal af verdedigen en is niet snel, slim en sterk genoeg om in de mandekking te spelen. Braafheid was een aardige optie geweest, al komt hij ook wat kracht tekort en moet je nu natuurlijk niet een miljoen of vijf voor hem gaan neertellen. Vorig seizoen was hij nog transfervrij.
Een aantal mensen reageerde op me met betrekking tot Perez, dus ik zal even mijn omschrijving geven van deze speler. Wat mij betreft is Perez absoluut geen middenvelder. Hij weigert op dit moment zelfs positioneel mee te verdedigen, is lui, doet niets in de recuperatie en omschakeling, heeft sowieso weinig loopvermogen en is niet al te sterk. Wat hij wel heeft is een goede functionele techniek, een prachtige trap, een goed inzicht en gevoel voor de diepte. Het is natuurlijk jammer dat hij niet wat explosiever en sneller is, maar ik zie hem nog altijd het liefst als linksbuiten spelen die naar binnen trekt. Op een driemansmiddenveld is het een vrijwel onmogelijke taak voor Ajax om hem op te stellen, want het team in balans houden wordt er godsgruwelijk moeilijk door.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 13:34
|
|
Citaat: Het is natuurlijk jammer dat hij niet wat explosiever en sneller is, maar ik zie hem nog altijd het liefst als linksbuiten spelen die naar binnen trekt.
Het komt denk ik door zijn leeftijd. Zijn snelheid is daardoor minder geworden. Toendertijd bij AZ vond ik hem zeker wel over genoeg snelheid en zelfs explosiviteit beschikken. Voor de rest ben ik het wel met je verhaal eens. Soiewso is het kansloze zaak om Perez op te stellen in een driemansmiddenveld.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 16:33
|
|
Na vandaag denk ik dat we ook afscheid moeten nemen van emanuelson, ogararu en leonardo. Emanuelson heeft het intrinsieke talent maar maakt altijd minstens 4 gevaarlijke fouten in de wedstrijd omdat hij niet meeloopt met zijn man of aan het slapen is.
Ogararu heeft een vormdip waardoor hij moeite zou hebben bij de amateurs. Leonardo denkt altijd dat hij op een pleintje staat. Totaal niet functioneel en geen rendement.
Ajax gaat het heel moeilijk krijgen om een selectie van niveau op te brengen.
MVG gokt waarschijnlijk op weer middelmaat uit de eredivsie of spelers via zijn bevriende zaakwaarnemer :)
haha nee dat is gemeen. Ik hou vertrouwen in van geel. Laat het hem maar bewijzen. Nog een jaar de kans wat mij betreft.
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 16:42
|
|
Emanuelson faalde op het middenveld, ja, maar dat had ik Koster vooraf kunnen vertellen. Urby is dan ook geen halfspeler. Verder speelde hij niet groots, maar dat deed niemand. Alleen Lindgren was wel aardig. Ja, Suárez had wat goede momenten, maar leed ook weer heel veel balverlies.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 16:45
|
|
Citaat: Na vandaag denk ik dat we ook afscheid moeten nemen van emanuelson, ogararu en leonardo. Emanuelson heeft het intrinsieke talent maar maakt altijd minstens 4 gevaarlijke fouten in de wedstrijd omdat hij niet meeloopt met zijn man of aan het slapen is.
Ik weet niet of Emanuelson dat nonchalante ooit gaat wegkrijgen. Hij moet het uit zijn spel zien te krijgen.
Citaat:
Ogararu heeft een vormdip waardoor hij moeite zou hebben bij de amateurs. Leonardo denkt altijd dat hij op een pleintje staat. Totaal niet functioneel en geen rendement.
Ogararu heeft nooit gerendeerd, omdat hij niet kan verdedigen. Totaal nutteloos. Leonardo heeft meer een straatvoetballertechniek dan een functionele wedstrijdtechniek.
Citaat: Ajax gaat het heel moeilijk krijgen om een selectie van niveau op te brengen.
Het gaat nog moeilijk worden om die uberprutsers die niks toevoegen weg te krijgen. Het zal zeker moeilijk worden, omdat de echte klasse die Ajax nodig heeft om weer zowel nationaal als internationaal willen te mee te doen alleen in Zuid-Amerika loopt. Als Ajax haar ogen opendoet, dan doet het aankomende transferperiode een paar slimme vangsten.
Citaat:
MVG gokt waarschijnlijk op weer middelmaat uit de eredivsie of spelers via zijn bevriende zaakwaarnemer :)
haha nee dat is gemeen. Ik hou vertrouwen in van geel. Laat het hem maar bewijzen. Nog een jaar de kans wat mij betreft.
Heeft ie de club niet genoeg schade en wanbeleid aangebracht? Nog een jaar MvG. Je moet er niet aan denken als Ajaxied. Nog meer beschadiging van de imago van Ajax.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 17:41
|
|
@Dskilled
Ja ik weet gewoon dat hij nog een jaar blijft dus wat moet een ajacied doen anders dan blijven hopen dat het goedkomt. Ik moet toch ergens de kracht vinden om steeds naar het stadion te gaan haha
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Zo 23 maa 2008 20:53
|
|
Ik hoop nergens meer op jongens, want vanmiddag heeft echt de deur dicht gedaan wat mij betreft. Toen ik afgelopen zomer in Memphis hoorde dat "de heren' thuis met 0-1 hadden verloren van een Europese middemoter was mijn seizoen al naar de klote. Toen men vervolgens het ook niet kon redden tegen Zagreb wait ik genoeg.....alweer een verloren seizoen en wel het 10e op rij......wat een zooitje !!!
Maar vooral positief blijven hoor.....de club steunen roepen ze dan, maar die klootzakken hebben gewoon schijt aan ons. Vanmiddag was er geen bezieling, geen passie en GEEN KWALITEIT..........helemaal niks. De zwaar overschatte en vooral overbetaalde "heren" hadden er weer geen zin in en dat mogen ze mij dan toch eens uitleggen als je nog steeds een minieme kans op de titel hebt. Misschien kunnen we die schaal in de toekomst beter al in Augustus uit gaan reiken in Eindhoven, dan zijn we er maar vanaf.......wat een baggerelftal.
Van mij mogen ze er een man of 18 uit flikkeren en alleen Heitinga en Huntelaar behouden. Leonardo heeft vrijwel geen kans gehad en Stekeleburg begon goed, maar is nu nog maar een "gewone" keeper, maar de rest kan oppleuren......te weinig kwaliteit.
Ook v Basten zal van deze club niks meer kunnen maken, want Ajax is al 11 jaar kut, klote en verziekt......maar wel al "dreigen" dat je je seizoenkaart moet betalen in April, anders is je plek vergeven......waar halen ze de gore rotmoed vandaan om zulke brieven te sturen aan seizoenkaarthouders. Die mensen zouden de helft van hun geld terug moeten krijgen na al die thuisnederlagen en schandalige vertoningen van die kutclub.
Schilder mij maar weer af als negatief of denk maar "daar heb je hem weer" ,maar voorlopig heb ik er met mijn posten nog niet naast gezeten en dat staat.
Ik heb altijd een bepaald gevoel bij wedstrijden van Ajax en dat laat me zelden in de steek. Volgende week de volgende nederlaag jongens....uit bij Heerenveen.......blijf vooral positieve dingen zien hoor..........ik zie ze niet.
|