Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 4 jan 2011 15:52
Citaat:
Ook deze hoofdtrainer wil z'n broertje erbij hebben!
Er zit wel een wezenlijk verschil tussen "broertje" Ronald of "broertje" Cock.
Ronald is net zo Ajax als Frank. Verder niet als rechterhand he, maar als jeugdtrainer in eenzelfde soort rol als Frank zelf heeft gezeten. Dus als hij wegmoet voor b.v. verplichtingen in Qatar is dat geen probleem, misschien valt er financieel hier nog wel iets te halen voor Ajax. Want Ronald is daar natuurlijk wel een beroemdheid..
Geregistreerd: 31-03-2009 Forum berichten: 2138 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 jan 2011 13:54
Heb zonet even een interview van Ronald met de Sportweek gelezen. Poe he, wat kruipt hij daar diep in de reet van zijn broer. Daar stond trouwens ook in dat het de bedoeling is dat Bergkamp volgend seizoen bij het eerste elftal een rol gaat vervullen, of was dat al bekend ?
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Ma 17 jan 2011 13:58
Citaat:
Heb zonet even een interview van Ronald met de Sportweek gelezen. Poe he, wat kruipt hij daar diep in de reet van zijn broer.
Broertje, Ronald is de oudste toch?
Verder mag hij natuurlijk van mij trainer bij Ajax worden, echte rmoet er wel een duidelijke afscheiding afgebakend zijn tussen hem en zijn broer, zodat je niet hetzelfde krijgt als bij Cock-Martin of bij Daley en Danny Blind..
Geregistreerd: 31-03-2009 Forum berichten: 2138 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 jan 2011 14:02
Citaat:
Broertje, Ronald is de oudste toch?
Verder mag hij natuurlijk van mij trainer bij Ajax worden, echte rmoet er wel een duidelijke afscheiding afgebakend zijn tussen hem en zijn broer, zodat je niet hetzelfde krijgt als bij Cock-Martin of bij Daley en Danny Blind..
Ow, zou wel kunnen . Tsja, ik heb werkelijk geen idee hoe Ronald zou zijn als jeugdtrainer. Vind het wel vreemd dat hij dan direct al bij de A's wordt betrokken. Hij heeft toch verder helemaal geen ervaring?
Geregistreerd: 21-08-2007 Forum berichten: 9427 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 jan 2011 15:17
Waarom zou je bij de A'tjes meer ervaring moeten hebben dan bij een andere lichting? Met iedere lichting werken en bij ieder soort elftal (A2 of A1) werken is weer een vak apart.