Auteur
|
Bericht
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 30 maa 2008 15:10
|
|
Nee, je bent het spoort niet bijster, Ad. Het ging altijd om een dubbele confrontatie. Het is in de play-offs dan ook altijd goed gegaan.
|
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Zo 30 maa 2008 16:48
|
|
Tja, het is onrealistisch maar hoop doet leven. Ik hoop gewoon dat de zwakke clubs nu op 0-0 tegen PSV gaan spelen(en het eruit halen) en Twente voor de winst gaat en het behaald. En als we dan het waard zijn(dus dan moeten we uit tegen Groningen winnen) dan staan we aan het eind van de rit bovenaan. Maarja, PSV wordt het vast, die gaan dit niet weggeven.. En eigenlijk terecht, zij spelen het meets constant. Ik wijt het Ajax aan een gebrek aan een Ajaxwaardige midmid, waardoor er nooit lekker gemakkelijk kon worden gevoetbald. Maar zolang er hoop is blijf ik geloven, ik vind dat iedereen bij Ajax dat moet doen. Anders dan gun je PSV de rust en accepteer je dit gewoon.. Ajaxonwaardig!!
|
El Lute

Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Ma 31 maa 2008 01:30
|
|
Zo 06-04-2008 14.30uur Ajax - De Graafschap
Zo 13-04-2008 14.30uur FC Groningen - Ajax
Zo 20-04-2008 14.30uur Ajax - Heracles
--------------------------------------------------------------
Do 03-04-2008 20.45uur Fiorentina - PSV
Zo 06-04-2008 14.30uur PSV - Heracles
Do 10-04-2008 20.45uur PSV - Fiorentina
Zo 13-04-2008 14.30uur PSV - FC Twente
Zo 20-04-2008 14.30uur Vitesse - PSV
Ajax tegen De Graafschap definitief het doelgemiddelde veilig stellen, zal toch maar weer eens belangrijk worden en dat dat dan nog mis zou gaan. Zou ik niet aan kunnen.
Groningen wordt pittig maar met juiste instelling erin gaan verdorie. Zorgen dat Huntelaar niet geschorst is en dat er iemand is binnen Ajax die zorgt dat Koster geen gekke dingen gaat doen.
PSV gaat nog moeilijk krijgen. Komen vrijdag pas terug uit Italië en zullen goed kapot zijn dus deze jongen ruikt mogelijkheden voor de Tukkers uit Almelo. Heracles zal toch zelf ook beetje geloof hebben in deze wedstrijd, laatste wedstrijd tegen Ajax gaan ze geen kans hebben.
Al met al heb ik er nog steeds vertrouwen in.
Moet er alleen niet meer te veel aan denken deze week en dan gaat het goed komen.
HUP AJAX!
|
H+10

Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Ma 31 maa 2008 16:30
|
|
Ik hoop echt dat Fiorentina en fc Twente er in gaan hakken tegen psgay, dan is er héél héél misschien nog een kansje.
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 31 maa 2008 17:20
|
|
Citaat: Ik hoop echt dat Fiorentina en fc Twente er in gaan hakken tegen psgay, dan is er héél héél misschien nog een kansje.
Ze kunnen niet hard genoeg hakken !!!
|
El Lute

|
Geplaatst: Ma 31 maa 2008 19:06
|
|
Citaat: Ik hoop echt dat Fiorentina en fc Twente er in gaan hakken tegen psgay, dan is er héél héél misschien nog een kansje.
En Heracles ook niet vergeten.
Laat Heracles maar voor verrassing zorgen en die moeten ook want hebben shit programma.
PSV - Heracles
Heracles - NAC
Ajax - Heracles
|
H+10

Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Ma 31 maa 2008 20:17
|
|
Dus kort samengevat is het als volgt: Forza tutti Fiorentina e grazi mille a campionato del'Ajax!, Hup Heracles! en Goa staon aj veur Twente bent!
|
El Lute

|
Geplaatst: Ma 31 maa 2008 21:55
|
|
Citaat: Dus kort samengevat is het als volgt: Forza tutti Fiorentina e grazi mille a campionato del'Ajax!, Hup Heracles! en Goa staon aj veur Twente bent!
Jij begrijpt het, eerst die Italianen die ze op hun Italiaans aanpakken.
Mooiste zou nog zijn dat ze dan gaan staken op het vliegveld zodat PSV dan met de bus terug moet en te meken krijgen met flinke sneeuwval zodat ze pas op wedstrijd dag aankomen en dan is het Hup Heracles en waarom zullen die niet voor een stuntje zorgen.
Die coach hoeft zijn troepen niet te motiveren en ze zullen gesteunt worden door de nodige aanhang.
En dan Goan we Stoan voor die andere Tukkers en zo worden we kampioen.
Enige wat belangrijk is dat er iemand binnen Ajax duidelijk maakt aan Koster dat die geen gestoorde dingen moet doen.
En dan gaat het goed komen.
Heb in de Italianen vertrouwen, in Heracles, in Twente en in Vitesse, de 3 wijze uit het oosten. Alleen in Koster niet.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 31 maa 2008 22:41
|
|
Ik probeer niet te veel hoop te hebben, want nog een teleurstelling kan ik niet hebben. Ik zei het zondag nog tegen Thomas: ik ben nog niet eens over de teleurstelling van vorig seizoen heen en we zijn al weer bij het volgende kampioenschap voor PSV aanbeland.
|
Ad

|
Geplaatst: Ma 31 maa 2008 22:51
|
|
Citaat: Ik probeer niet te veel hoop te hebben, want nog een teleurstelling kan ik niet hebben. Ik zei het zondag nog tegen Thomas: ik ben nog niet eens over de teleurstelling van vorig seizoen heen en we zijn al weer bij het volgende kampioenschap voor PSV aanbeland.
En zo voel ik dat nou ook Bertje..........wat schijt ik op die kutkloteboeren jongen. Nu hebben ze een regelrecht bagger elftal en worden ze nog kampioen.....ook al zegt dat een heleboel over Ajax. Ik geloof er absoluut niet meer in, omdat ik ook niet in Sinterklaas geloof.... Sommige dingen met je gewoon achter je laten en het kampioenschap is zo`n ding........hoewel ik steeds weer geniet van die prachtige "El Lute" met zijn optimisme......hij blijft erin geloven en ergens is dat wel mooi...........naief, maar wel mooi.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Ma 31 maa 2008 22:52
|
|
Ja, de motivational speeches van El Lute werken aanstekelijk. Ook al wil ik er helemaal niet meer in geloven. Ajax heeft me dit seizoen wel weer genoeg schade aangericht.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 31 maa 2008 22:58
|
|
Citaat: En zo voel ik dat nou ook Bertje..........wat schijt ik op die kutkloteboeren jongen. Nu hebben ze een regelrecht bagger elftal en worden ze nog kampioen.....ook al zegt dat een heleboel over Ajax. Ik geloof er absoluut niet meer in, omdat ik ook niet in Sinterklaas geloof.... Sommige dingen met je gewoon achter je laten en het kampioenschap is zo`n ding........hoewel ik steeds weer geniet van die prachtige "El Lute" met zijn optimisme......hij blijft erin geloven en ergens is dat wel mooi...........naief, maar wel mooi. 
Hahaha.
Ik heb dit jaar al weer een half dozijn levensjaren ingeleverd, vrees ik. Ajax is gewoon niet goed voor je gezondheid.
|
Ad

|
Geplaatst: Ma 31 maa 2008 23:03
|
|
Dat is nog zacht uitgedrukt......ik heb nooit gedacht dat ik me zo aan die club kon ergeren en irriteren, maar het is wel zo.
Ik ben er ook van overtuigd dat ik inmiddels 3 maagzweren en 2 serieuze hartkwalen aan die club heb overgehouden. Gelukkig hebben we " El Lute" om ons op de been te houden.
|
Perry Patana

Forum berichten: 101
|
Geplaatst: Di 1 apr 2008 11:17
|
|
Ondanks alle teleurstellingen heb ik toch nog een beetje hoop op de titel. Ik verwacht het niet meer maar als PSV nog 2x gelijkspeelt of 1x verliest.... dan kan het zomaar weer op de laatste speeldag!
|
basementstyle

Forum berichten: 140
|
Geplaatst: Di 1 apr 2008 19:54
|
|
Citaat: Ondanks alle teleurstellingen heb ik toch nog een beetje hoop op de titel. Ik verwacht het niet meer maar als PSV nog 2x gelijkspeelt of 1x verliest.... dan kan het zomaar weer op de laatste speeldag! 
Ik deel je enthousiasme!
|
El Lute

|
Geplaatst: Wo 2 apr 2008 19:28
|
|
Stand:
1. PSV 31-65
2. Ajax 31-60
3. NAC 31-57
4. Twente 31-55
5 Heerenveen 31-54
6. Feyenoord 31-54
7. Groningen 31-51
8. Roda JC 31-44
9. Utrecht 31 -42
10. NEC 31-40
11. Vitesse 31-40
12. AZ 31-36
13. Heracles 31-32
14. SPARTA 31-31
15. Graafschap 31-29
16. Willem ll 31-28
17. VVV 31-26
18. Excelsior 31-26
Programma
Ajax - De Graafschap
FC Groningen - Ajax
Ajax - Heracles
Tegen De Graafschap en Heracles doelsaldo veilig stellen en FC Groningen gewoon winnen. Die willen de Play-offs nog halen dus die zullen erin moeten kleunen, gaat voordeel voor Ajax zijn.
FC Groningen - NAC/ FC Groningen - Ajax/ FC Utrecht - FC Groningen
FC Groningen gaat alleen tegen NAC winnen en verliezen tegen Ajax en ook tegen FC Utrecht die niets meer te verliezen of te winnen hebben. Kunnen vrijuit spelen.
FC Groningen gaat dus net de Play-offs niet halen vanwege de druk die ze niet kunnen handelen en nog lopende frustraties naar Ajax toe.
Gaat heet atmosfeertje worden in het hoge noorden.
Dan hebben we nog Heracles waarvoor het zaak is dat ze handhaving binnen hebben voordat ze naar Ajax komen. Dus perfect dat ze zondag tegen PSV moeten en hopen op vermoeid PSV en gewoon lekker voor de winst gaan.
PSV - Heracles/Heracles-NAC/Ajax-Heracles
Als ze winnen van PSV komen ze op 35 punten en zijn zo goed als zeker van lijfsbehoudt. Vamos Heracles.
Programma PSV:
PSV - Heracles
PSV - FC Twente
Vitesse - PSV
Tja FC Twente die play-offs willen halen.
FC Twente - Excelsior/PSV -FC Twente/FC Twente - Willem ll
Minimaal 6 punten voor de Tukkers waar ze niet vanuit mogen gaan dus ook die zullen erin knallen tegen PSV.
Vitesse, hebben volgens mij nog wat goed te maken en nadeel/voordeel is dat ze nergens meer om spelen behalve dan om het kampioensschap Arnhem/Nijmegen.
NEC heeft beter doelsaldo en er komt nog een NEC - Vitesse.
NEC 31-40
Vitesse 31-40
Roda JC - NEC
Vitesse - SPARTA
NEC - Vitesse
Als beetje mee zit is de stand dan
NEC 33-43
Vitesse 33-43
NAC - NEC
Vitesse - PSV
Conclussie:
Alles spreekt in het voordeel van de mooiste club van Nederland, Ajax.
Gaat dus niet mis mits zoals gemeld die maffe Koster verteld wordt dat die geen gekke dingen moet doen.
HUP Ajax! (en Heracles, FC Twente en Vitesse)!
|
El Lute

|
Geplaatst: Vr 11 apr 2008 14:23
|
|
Hoop dat ze in Enschede allemaal verplicht hebben moeten kijken naar die club uit Eindhoven gisteren en dat ze gezien hebben hoe het moet.
Hup FC Twente voor dit weekend.
|
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Vr 11 apr 2008 17:20
|
|
Ajax, zorg dat je geen punten verspeelt en Twente: overtuig, win en verneder. Die boeren mogen het licht niet meer te zien krijgen.
Triest dat het van hun moet komen, Ajax bakte er zelf niks van in 040. Maar Twente met Engelaar op 6 is voetballend veel sterker dan dit Ajax. Behalve als Arie speelt, dan gaat alles veel soepeler. Hoe erg ik het ook vind, dit Ajax is gewoon zwak.
Ook als Ajax kampioen wordt dan is het gewoon armoede. Ik denk dat ik niet zou gaan pronken, want op dit Ajax kan je niet trots zijn. Maar ik zal maar niet op de feiten vooruit gaan lopen.
|
Ad

|
Geplaatst: Vr 11 apr 2008 17:33
|
|
Citaat: Ajax, zorg dat je geen punten verspeelt en Twente: overtuig, win en verneder. Die boeren mogen het licht niet meer te zien krijgen.
Triest dat het van hun moet komen, Ajax bakte er zelf niks van in 040. Maar Twente met Engelaar op 6 is voetballend veel sterker dan dit Ajax. Behalve als Arie speelt, dan gaat alles veel soepeler. Hoe erg ik het ook vind, dit Ajax is gewoon zwak.
Ook als Ajax kampioen wordt dan is het gewoon armoede. Ik denk dat ik niet zou gaan pronken, want op dit Ajax kan je niet trots zijn. Maar ik zal maar niet op de feiten vooruit gaan lopen.
Ik ben het helemaal met jou eens WZAWZDB, maar natuurlijk deel ik ook de spontaniteit van "el lute" en dus........HUP TWENTE !!!!!! KNOCK `M DEAD
|
Eto'o

|
Geplaatst: Za 12 apr 2008 13:54
|
|
Huntelaar staat morgenmiddag tegenover Cahais. Ik ben zeer benieuwd. Ik denk dat Huntelaar het zwaar gaat krijgen. Huntelaar is niet het type dat Cahais op z'n grootste pijnpunten pakt, denk ik.
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Za 12 apr 2008 17:09
|
|
Citaat: Huntelaar staat morgenmiddag tegenover Cahais. Ik ben zeer benieuwd. Ik denk dat Huntelaar het zwaar gaat krijgen. Huntelaar is niet het type dat Cahais op z'n grootste pijnpunten pakt, denk ik.
Als hij er maar weer een maakt, en dat doet ie!
|
Eto'o

|
Geplaatst: Za 12 apr 2008 17:11
|
|
Ik hoop het. Ik denk in ieder geval dat er veel te halen valt voor Suárez tegenover Kruiswijk als linksback.
|
El Lute

|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 03:53
|
|
Die Rukkers, sorry bedoel Tukkers moeten erin kleunen morgen, straks, tegen die club uit Eindhoven. Eerste tien minuten op hun tenen gaan staan, met corners in hun oren peuterern, met vrij trappen hun neuzen dicht houden en prongelijk in hun ballen knijpen en dan gaat het goed kommen.
Hup Tukkers. Kom op
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 09:43
|
|
Citaat: Die Rukkers, sorry bedoel Tukkers moeten erin kleunen morgen, straks, tegen die club uit Eindhoven. Eerste tien minuten op hun tenen gaan staan, met corners in hun oren peuterern, met vrij trappen hun neuzen dicht houden en prongelijk in hun ballen knijpen en dan gaat het goed kommen.
Hup Tukkers. Kom op
Ik zou graag Engelaar tegen Simons zien. Simons moet zich toch laten gelden als captain en als die een forse schop te verduren krijgt, wordt Ehv wel stil. Natuurlijk fair play, maar Twente moet winnen mocht Ajax nog kampioen willen worden. En áls Twente wint en Ajax wint van Groningen, sorry jongens maar dán worden we nog wel kampioen!
|
Eto'o

|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 12:01
|
|
Coooooome on Ajax!
Dapp're Meersche Helden!
Oh Johnny!
|