Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 29 sep 2008 06:56
|
|
Hahaha geweldig Luutje, daar had ik op gehoopt!!!! Te gek voor La Tomba!!
VAMOS LA TOMBA!!!
Over River zal ik het maar even niet hebben!
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 29 sep 2008 07:58
|
|
Leuk voor je, Lute!
Ik heb alleen de tweede helft gezien en ik vroeg me inderdaad af of Boca überhaupt wel meedeed aan de wedstrijd ;). Ze werden nog wel een paar keer gevaarlijk - maar ik was onder de indruk van Godoy Cruz, ze speelde fris en aanvallend....
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Ma 29 sep 2008 16:14
|
|
Citaat: Leuk voor je, Lute!
Ik heb alleen de tweede helft gezien en ik vroeg me inderdaad af of Boca überhaupt wel meedeed aan de wedstrijd ;). Ze werden nog wel een paar keer gevaarlijk - maar ik was onder de indruk van Godoy Cruz, ze speelde fris en aanvallend....
Tsja het was me een avond.
Godoy Cruz duidelijk geprofiteerd van een Boca die er in geheel door heen zat. 4 Wedstrijden in 8 dagen is niet niks.
Ook complete gelatenheid na de wedstrijd, intervieuw gezien van Riquelme en Ischia en die vonden het wel best leek het wel.
Maar zal wel goed komen met Boca en voor Godoy Cruz zijn dit wel punten die zeer welkom zijn voor klasse behoud.
Zul je zien dat komende zondag weer helemaal bout is, moeten tegen Gimnasia Juyjuy in Juyjuy.
Maar deze is binnen.
Je meld van die kansen van Boca maar zelfs dat werd verdedigt op prachtige wijze. Tackles in eigen 16 en alles ging goed. Gaat al jaren mis dat soort zaken, levert kansen op, rode kaarten enz.
Nog iemand die eigen gol gezien van Quiroga van River, beauty!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 29 sep 2008 16:22
|
|
Ja, ik was zééééér onder de indruk!!!
De man zal wel slecht geslapen hebben..........
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 14:43
|
|
Wat is er aan de hand met Augusto Fernández, Gallina? Die jongen hoort gewoon te spelen. En Cabral ligt ook in de lappenmand? Het is af en toe echt niet meer te volgen met al die wisselingen van Simeone.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 15:34
|
|
Citaat: Wat is er aan de hand met Augusto Fernández, Gallina? Die jongen hoort gewoon te spelen. En Cabral ligt ook in de lappenmand? Het is af en toe echt niet meer te volgen met al die wisselingen van Simeone.
Cabral, geen idee. Simeone heeft dus "2 teams"bedacht 1 voor de copa en 1 voor de Apertura.
Anders wordt het misschien wel erg veel??
Fernández heeft dus gespeeld vorige week in de Copa, maar is op het moment niet erg goed....... Hij krijgt op de verschillende sites lage cijfers.
En idd. weet niet echt waar Simeone mee bezig is, hijzelf waarschijnlijk ook niet. Spelers weten echt niet waar ze aan toe zijn....
Misschien heeft het te maken met Aguillar die zn vette vingertje weer in de pap roert zoals El Lute al ergens opmerkte. Zou me iid niks verbazen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 23:51
|
|
Citaat: Het is af en toe echt niet meer te volgen met al die wisselingen van Simeone.
Politiek Thomas, politiek, niets meer en niets minder.
Het is te ingewikkeld om het goed uit te leggen maar zo gaat het nu eenmaal binnen River Plate. En niet alleen bij River Plate, ook bij Godoy Cruz blijkbaar. Jammer maar niets aan te veranderen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 23:53
|
|
Citaat:
Misschien heeft het te maken met Aguillar die zn vette vingertje weer in de pap roert zoals El Lute al ergens opmerkte. Zou me iid niks verbazen.
Voor mij is dit zo zeker als maar wat. Spelen teveel financiële belangen binnen de club waaronder uiteraard Aguilar maar ook Passarella zijn ze nog niet van verlost.
Zo jammer want is club icoon, als voetballer maar ze kunnen beter van die Passarella af zijn dan dat ze hem in ere houden.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 14:07
|
|
De commentatoren van TYC Sports noemen Godoy Cruz overigens El Tomba, Lute.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 19:49
|
|
Citaat: De commentatoren van TYC Sports noemen Godoy Cruz overigens El Tomba, Lute.
Nou ja zeg.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 20:30
|
|
Ultimo Noticias:
De dochter van Maradona en Aguero krijgen een kind samen. Deze zal ongeveer in februari geboren worden en het is al bekend dat het een jongetje gaat worden.
Gaat me een voetballertje worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 20:34
|
|
Citaat: Ultimo Noticias:
De dochter van Maradona en Aguero krijgen een kind samen. Deze zal ongeveer in februari geboren worden en het is al bekend dat het een jongetje gaat worden.
Gaat me een voetballertje worden.
Ja dat had ik al gehoord, als het net zo'n lekker ding als z'n vader wordt...
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 23:26
|
|
Ze gaan en Leonel noemen, volgens TN.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 18:22
|
|
Gisteren een zeer emotionele Castillo op tv. De Colombiaan en nieuwe held van Godoy Cruz nadat die 3 goede doelpunten maakte tegen Boca Juniors.
Na het derde doelpunt van Castillo gingen meer dan 40.000 Tombino's staan en zongen Ole Ole Ole Ole Negro Negro Ole Ole Ole Ole Ole Negro Negro en dat ging minuten door.
Hij vertelde dat die het daar zeer moeilijk mee gehad heeft en dat liever niet heeft. Zeer moeilijke kwestie omdat in Argentinië discriminatie orde van de dag is. Normale zaak waar niet tegen op getreden wordt. Zijn niet veel landen waar meer discriminatie is dan in Argentinië.
Ben benieuwd hoe het publiek dit opneemt. Thuis publiek zal het niet meer doen maar geloof dat uit publiek iets hebben om mee te komen.
Getuigt van ballen hebben wat Castillo gedaan heeft om dit aan te kaarten. Groot respect voor.
Nog even iets over die wedstrijd nog.
Voor de wedstrijd in een bar waar een meisje uit Australië aan schoof met de vraag of we niet aan een kaart konden komen. Beetje beroerd zo vlak voor de wedstrijd. Zei je kan zo mee lopen, weet dat er zwarte markt is maar dat is volledig je eigen risico. Ze liep mee en aangekomen bij stadion dacht ik laat ik maar eerst aan een agent vragen of er niet laatste moment kaarten zijn. Hij zei wat voor kaart wil je hebben, platea cubierto.
Doet die zijn jas open en zegt hoeveel wil je er hebben, eentje, 200 Pesos de stuk zei die mafkees.
Hij had minstens een stuk of 15 kaarten in zijn zak. Lachen geblazen weer.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 4 okt 2008 00:58
|
|
Ik hoop in mei naar Argentinië op vakantie te kunnen. Zou je me aanraden om dan ook rondom het stadion willekeurige politie agenten aan te spreken voor kaartjes?
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Za 4 okt 2008 13:54
|
|
Citaat: Ik hoop in mei naar Argentinië op vakantie te kunnen. Zou je me aanraden om dan ook rondom het stadion willekeurige politie agenten aan te spreken voor kaartjes?
Gewoon een paar dagen vantevoren een kaartje halen bij het stadion. Scheelt je geld en zorgen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 4 okt 2008 18:06
|
|
Citaat: Ik hoop in mei naar Argentinië op vakantie te kunnen. Zou je me aanraden om dan ook rondom het stadion willekeurige politie agenten aan te spreken voor kaartjes?
Haha, nee laat maar achterwegen. Is verder ook niet zo moeilijk om op normale manier aan kaarten te komen. Dat gehannes zo vlak voor de wedstrijd om kaarten te krijgen is niks.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 6 okt 2008 02:27
|
|
Onnodige nederlaag vandaag in en tegen Gimnasia JuyJuy, 2-1 verloren.
Na 11 minuten al 1-0 achter na stormloop van Gimnasia maar daarna was niets meer. Goed spelend Godoy Cruz met prachtige gelijkmaker van Figueroga en speelde daarna Gimnasia weg maar waar vorige week alles goed ging tegen Boca Juniors ging nu mis met hoogte punt 2 meter buitenspel gol van Gimasia die daarmee 3 punten te veel kregen maar zo gaat dat. De grens die een hoop kilo's teveel met zich mee moest dragen kon spel helemaal niet volgen, veel te langzaam en ging daarom de fout in.
Jammer dit.
Over 2 weken Newell's Old Boys die goed draaien die op bezoek komen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 7 okt 2008 22:40
|
|
Castillo, Colombiaanse spits en Tombino held ligt er voor 7 maanden uit minimaal. Meniscus naar de gallemiesen. Jammer want hij heeft toch wel meer dan de rest wat er rond loopt.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 25 okt 2008 20:24
|
|
Gisterenavond Lanus - Godoy Cruz.
In het verleden 2 keer eerder tegen elkaar gespeeld in 2006. Werd toen
2-2 en 3-3. Gisteren 4-3 verloren op zo'n achterlijke manier, onvoorstelbaar. Kan niet lang meer duren en Oldra vliegt eruit, de beste man is er niet geschikt voor.
1-0 Achter en werd het 1-1 door prachtige gol van Carruso die zijn kans pakt nu Castillo weg is. Op dat moment alleen maar Tomba wat speelt maar geen enkele kans oplevert. Vlak voor rust in de contra 2-1 en klote de rust in. Tweede helft zelfde beeld, alleen maar Tomba die speelt en Lanus die in de contra de doelpunten maakt. Mum van tijd 4-1 en op wonderbaarlijke wijze door fouten bij Lanus wordt nog 4-3 met kwartier nog tegaan. Dacht ga er is goed voor zitten maar het was in een keer over met Tomba.
San Martin Tucuman - Arsenal 1 - 0. Zijn goed bezig daar in Tucuman en hun lukt het wel om de nodige punten bij elkaar te sprokkelen.
|