Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 11 maa 2008 12:58
|
|
Zondag verwacht ik een nulletje of 3, 4....en hopelijk dat Roda Psv op de slachtbank legt. Waarom niet?
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 11 maa 2008 12:59
|
|
Citaat: Zondag verwacht ik een nulletje of 3, 4....en hopelijk dat Roda Psv op de slachtbank legt. Waarom niet?
En Huntelaar sparen voordat die onnodig geel oploopt, iets wat Koster vergat de laatste keer.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 11 maa 2008 13:02
|
|
Wie in de spits? Urzaiz? :-)
Hopen dat Suarez gewoon weer eens in de basis zal starten. Talent hoort altijd te spelen itt Rommedahl.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 11 maa 2008 13:04
|
|
Citaat: Wie in de spits? Urzaiz? :-)
Hopen dat Suarez gewoon weer eens in de basis zal starten. Talent hoort altijd te spelen itt Rommedahl.
Maakt me niet uit maar niet als je met 2 a 3 - 0 voorstaat dat Huntelaar vanwege zeiken tegen de scheids geel krijgt. Heb je de poppen aan het dansen en Koster had Huntelaar die laatste wedstrijd eruit moeten halen en verzuimde dat.
|
basementstyle
Forum berichten: 140
|
Geplaatst: Di 11 maa 2008 13:26
|
|
Luque zou eventueel ook in de spits kunnen.
Kan hij zich eindelijk bewijzen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 11 maa 2008 14:04
|
|
-------------------------------- Stekelenburg ---------------------------------
--------------------- Heitinga ---------------- Vermaelen -- Vertonghen
Bruno Silva ------------------- Lindgren -----------------------------------
---------------- S. de Jong ---------------------- Davids -------------------
------------------------------------ Perez ---------------------------------------
--------------------- Suarez ------------------ Leonardo -------------------
Gabri en Huntelaar staan weer (nog steeds) op scherp, dus die moeten worden gespaard voor PSV. Leonardo (of Luque) in de spits met Suarez is goed genoeg tegen een club als Willem II, ook al zijn het geen goatjesgetters. Perez mag ook spelen als een veredelde spits zodat voorin genoeg gevaar word gemaakt met deze drie spelers. Leonardo en Suarez zijn beide vrije spitsen en daarom zou ik Emanuelson er niet bij zetten aangezien hij hun in de weg zal lopen in plaats van ondersteunen. Wel moeten de back's zo aanvallend mogenlijk zijn zodat er via de vleugels genoeg druk word gezet.
|
JariRJ
Forum berichten: 101
|
Geplaatst: Wo 12 maa 2008 07:01
|
|
Als Gabri en/of Huntelaar geel krijgt tegen Willem II, kan toch echt niemand volhouden dat de politiestaking de competitie niet beinvloedt...
Ik neem aan dat iedereen het ermee eens is dat Ajax met Huntelaar en Gabri aanzienlijk meer kansen heeft in Eindhoven dan zonder....
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 12 maa 2008 17:49
|
|
Citaat: Als Gabri en/of Huntelaar geel krijgt tegen Willem II, kan toch echt niemand volhouden dat de politiestaking de competitie niet beinvloedt...
Ik neem aan dat iedereen het ermee eens is dat Ajax met Huntelaar en Gabri aanzienlijk meer kansen heeft in Eindhoven dan zonder....
Natuurlijk beinvloed die de competitie maar het kan ook wel eens ten voordeel van Ajax gaan uitvallen. Als Ajax gaat winnen tegen die Kruikenzeikers waar we toch wel van uit mogen gaan en Roda wint van PSV dan liggen de zaken weer anders.
We gaan Kampioen worden, ik voel het aan mijn wasser.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 12 maa 2008 23:38
|
|
Citaat:
Natuurlijk beinvloed die de competitie maar het kan ook wel eens ten voordeel van Ajax gaan uitvallen. Als Ajax gaat winnen tegen die Kruikenzeikers waar we toch wel van uit mogen gaan en Roda wint van PSV dan liggen de zaken weer anders.
We gaan Kampioen worden, ik voel het aan mijn wasser.
Zoals ik al zei, zal maandag mezelf nog eens quoten, voel het aan men wasser, maar dat is wasser was er jetzt aus muss.
Maar het gaat allemaal goed komen.
Hup Roda!
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Do 13 maa 2008 07:52
|
|
PSV heeft gisteren (12 maart) een zware en lange wedstrijd moeten spelen tegen Tottenham, met verlenging en penalties. Als ze tegen Roda JC nu ook een zware wedstrijd spelen en daar punten verliezen is Ajax misschien metaal en zeker fysiek beter in conditie.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 14 maa 2008 17:41
|
|
Gaat een mooi weekend worden, heb veel vertouwen in onze mannen en Roda JC.
8 - 0 tegen die Kruikenzeikers en Roda doet ook wat ze moeten doen.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 14 maa 2008 17:55
|
|
Dat is nog eens taal, El Lute!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 14 maa 2008 22:58
|
|
Goed nieuws: Rasmus Lindgren is weer fit.
|
Seguidor
Forum berichten: 19
|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 09:32
|
|
Huntelaar moet je er gewoon inzetten. Je moet er niet vanuit gaan dat hij geel krijgt. Gabri is een ander verhaal, die staat op een positie dat je eerder een kaart krijgt.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 09:54
|
|
Citaat: Suárez terug in de basis van Ajax
bron: voetbalprimeur.nl
Luis Suárez krijgt een nieuwe kans in de startopstelling van Ajax. De Uruguayaan staat zondag hoogstwaarschijnlijk in de basiself voor het competitieduel met Willem II.
Suárez moest de laatste weken genoegen nemen met een plek op de reservebank. Zijn vervangers Kennedy Bakircioglu en Dennis Rommedahl presteerden echter ondermaats, waardoor de oud-speler van FC Groningen weer een kans krijgt van trainer Adrie Koster.
Suárez start tegen Willem II waarschijnlijk vanaf de rechterkant. Urby Emanuelson begint vanaf links. Rasmus Lindgren doet niet mee tegen de Tilburgers. De Zweed is nog geblesseerd.
Koster twijfelt over 'nummer 10'
Adrie Koster heeft nog geen beslissing genomen over wie de positie van aanvallende middenvelder gaat bezetten. Kenneth Perez is een mogelijkheid, maar ook Siem de Jong heeft kans op een basisplaats tegen Willem II.
De oefenmeester heeft voor Luis Suárez weer een plekje in het basisteam ingeruimd. De aanvaller van Ajax bracht de laatste wedstrijden voornamelijk op de Amsterdamse bank door.
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 11:09
|
|
Perez überhaupt niet op '10', flapdrol!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 11:18
|
|
Goed nieuws dat Suárez eindelijk terugkeert. Hopelijk speelt De Jong morgen de pannen van het dak, want ik moet er niet aan denken dat we met Perez op '10' beginnen tegen PSV.
Ajaxtv meldt overigens dat Lindgren gewoon fit is, dus volgens mij klopt de informatie van voetbalprimeur niet helemaal.
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 11:18
|
|
Sowieso niet met een '10' spelen tegen PSV. Dan speel je met tien man.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 11:25
|
|
Klopt, Simons vreet op een goede dag iedere huidige mogelijkheid als '10' van Ajax op.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 18:42
|
|
Citaat: Huntelaar moet je er gewoon inzetten. Je moet er niet vanuit gaan dat hij geel krijgt. Gabri is een ander verhaal, die staat op een positie dat je eerder een kaart krijgt.
Natuurlijk moet je Huntelaar erin zetten maar bij een 2-0 of een 3-0 moet je hem eruit halen en beschermen tegen onnodige kaarten.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 19:05
|
|
Citaat: Natuurlijk moet je Huntelaar erin zetten maar bij een 2-0 of een 3-0 moet je hem eruit halen en beschermen tegen onnodige kaarten. Ik denk dat je deze wedstrijd ook makkelijk kan winnen zonder Huntelaar. Een aanvals duo Suarez - Leonardo is ook goed genoeg. En tegen Willem II zou Ajax met elke spits gewoon moeten winnen, zelfs met Urzaiz.
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 19:57
|
|
Ik zou hetzelfde spelen als tegen PSV. Voor de wedstrijd tegen PSV heb je amper een volwaardige training, dus moet je voor zover mogelijk wat vastigheden creëren. De Olympique Marseille-manier, zeg maar.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Za 15 maa 2008 23:43
|
|
Feit is dat er in ieder geval zo veel mogelijk gescoord moet worden ivm het doelsaldo. Dus de vertoning zoals die tegen Sparta werd vertoond liever even niet.
Je moet er toch niet aan denken dat je straks weer die titel mis loopt omdat " de heren" het na 45 minuten wel welletjes vonden. Ook alweer zoiets typisch Ajax van de laatste 10 jaar......vroeger was dat nooit een optie.....de 2e helft rustig aan doen......dan werden er nog een paar bij gekegeld, maar ja....toen speelde er nog echte Ajacieden bij de club en mensen met de juiste mentaliteit.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 10:51
|
|
Citaat: Gentenaar bij selectie
bron: ajax.nl
Amsterdam, 15 mrt 2008
Dennis Gentenaar is fit genoeg bevonden om deel uit te maken van de wedstrijdselectie van Ajax voor het duel tegen Willem II. De doelman onderging zaterdag een laatste test, die positief voor hem uitviel.
De selectie van Ajax voor het duel tegen Willem II, dat zondag om 14.30 uur begint, ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
John Heitinga
Thomas Vermaelen
Urby Emanuelson
Samuel Kuffour
Klaas Jan Huntelaar
Leonardo
Edgar Davids
Luis Suarez
Jan Vertonghen
Gabri
Dennis Rommedahl
George Ogararu
Rasmus Lindgren
Kenneth Perez
Dennis Gentenaar
Siem de Jong Gelukkig geen Kennedy en gelukkig wel Lindgren, die dus 'gewoon' fit is.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 10:54
|
|
Toch jammer dat Rommedahl erbij zit in plaats van Martina. We hebben alleen Leonardo nog als aardig alternatief voor aan de buitenkanten.
|