Auteur
|
Bericht
|
H+10
Forum berichten: 377
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 13:31
|
|
De wijze waarop het logo op het shirt is geplaatst verdient geen schoonheidsprijs...En we zullen het er de komende twee seizoenen mee moeten doen. Voor als je het nog niet wist: Dit shirt wordt dus twee seizoenen gedragen.
Verder jammer dat de sterren weer gedrukt moeten worden en niet erop zijn geborduurd.
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat het vast wel zal wennen op den duur.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 15:07
|
|
Citaat: Ik vind de presentatie tot nu toe tegenvallen. Had er meer van verwacht, ook qua opkomst van publiek.
De journalisten zullen dit soort zaken net als ik veel en veel minder boeiend vinden dan de presentatie van een paar goede aankopen. Ik had de hoop dat er vandaag iets zou gebeuren, maar door het gebrek aan daadkracht bij Ajax krijg ik het hier ook niet echt warm of koud van.
Citaat: Ach dat logo vind ik niet het grootste probleem. Hadden jullie nu echt verwacht dat het klassieke logo ingevoerd zou worden? Ik vind het zonde dat het Ajax shirt zo dertien in een dozijn is. Met ABN-Amro had Ajax een hoofdsponsor die de naam subtiel aan de zijkant verwerkte zodat het symmetrisch zou zijn met de rode baan. Maar door dat achterlijke Aegon-logo wordt de rode baan ergens halverwege onderbroken. Het is nog niet zo erg als het shirt van Feyenoord in de jaren negentig (zoek maar ergens op google en huiver) maar dit vind ik allerminst een 'klassiek ogend shirt'. Toen TDK er nog op stond heeft het nooit dergelijke tierelantijntjes op het shirt erdoorheen gedrukt.
TDK stond ook horizontaal op het shirt. Het enige dat Aegon wat erger maakt is dat witte blokje om de eerste letter heen.
Ik had niet verwacht dat het oude logo terug zou keren, maar dit is weer een ander shirtlogo, Jeroen. Ik ben er alleen niet helemaal uit of ik het minder mooi vind. Ik denk het niet, maar de manier waarop het logo erop geborduurd lijkt te zijn vind ik niets.
Citaat: Mooi shirt, al had ik liever die 3 kruizen gehouden, op het logo na. Ik zie hem persoonlijk ook liever zonder kraag, en zeker liever zonder strepen op de mauw en die zitten er allebei gelukkig niet op.
Eens wat betreft het ontbreken van die lelijke strepen en zo'n kraagje. Dat laat het shirt inderdaad weer klassiek ogen. Ik vind dit shirt in ieder geval een stuk mooier dan die van vorig jaar.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 16:21
|
|
Citaat: Eens wat betreft het ontbreken van die lelijke strepen en zo'n kraagje. Dat laat het shirt inderdaad weer klassiek ogen. Ik vind dit shirt in ieder geval een stuk mooier dan die van vorig jaar.
Meen je dat echt? Qua logo ga je er op achteruit en qua uitstraling. Over de kraag valt te twisten, ik vond de manier waarop het vorig jaar werd verwerkt nogal halfslachtig (die van 2001-2002 blijft een ideaal voorbeeld) maar ik ben geen fan van de wijze waarop het shirt momenteel wordt doorgetrokken naar de hals. Het oogt eigenlijk zoals je broer al aangaf nogal rommelig, een allegaartje van stijlen. Het is niet retro genoeg en als modern shirt slaat het de plank mis.
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 16:34
|
|
Zo, dat scheelt weer wat geld. Deze shirtjes kunnen we over een weekje in China kopen voor een Eurootje of 5.
Wat een cheap ass shirt...
|
RobbieRotsKnots
Forum berichten: 38
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 16:38
|
|
Citaat: Zo, dat scheelt weer wat geld. Deze shirtjes kunnen we over een weekje in China kopen voor een Eurootje of 5.
Wat een cheap ass shirt...
Weet je wat een ticket naar china kost!!
Dan koop ik m wel hier
|
Wiedes
Forum berichten: 25
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 18:25
|
|
Ik vind het best een aardig shirt; het was duidelijk dat Aegon de sponsor werd, dat die naam niet verticaal op het shirt zou komen en dat het oude logo niet terug zou komen. Dan is dit toch wel een goed eindproduct, en het logo op deze manier eropgestikt is een mooie tussenstap richting het nieuwe oude logo over twee jaar.
En als er in dit shirt successen worden behaald is het vanzelf klassiek, denk aan het 94-95 uitshirt!
|
Dennis16
Forum berichten: 8
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 18:37
|
|
Vind het shirt minder dan dat van afgelopen jaar
naam van de sponsor ziet er niet mooi uit, maar dit zal gewoon even wennen zijn
|
basementstyle
Forum berichten: 140
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 19:25
|
|
Ik vind het uitshirt spuuglelijk en dat meen ik echt.
Ik schaam mezelf dadelijk nog voor het feit dat ik ajacied ben!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 19:34
|
|
Kom kom, niet zo dramatisch. Er zijn genoeg betere redenen om je te schamen dat je Ajacied bent.
|
Wiedes
Forum berichten: 25
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 22:37
|
|
Daarbij is het uitshirt nog niet definitief bekend, dus laten we nog even afwachten.
En schamen dat je Ajacied bent is natuurlijk sowieso onzin.
|
Robbin-R
Forum berichten: 147
|
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 14:02
|
|
Citaat: De wijze waarop het logo op het shirt is geplaatst verdient geen schoonheidsprijs...En we zullen het er de komende twee seizoenen mee moeten doen. Voor als je het nog niet wist: Dit shirt wordt dus twee seizoenen gedragen.
Verder jammer dat de sterren weer gedrukt moeten worden en niet erop zijn geborduurd.
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat het vast wel zal wennen op den duur.
Is toch helemaal niet erg van die sterren, want volgend seizoen moet dr eentje meer bij
En dan zou je shirt nie meer goed zijn.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 14:28
|
|
Precies. Ajax schijnt de komende twee jaar met dit shirt willen doen, dus dit is niet meer dan logisch.
Maar even serieus, zoiets zou natuurlijk als een rode lap op een stier werken. Dan gaat iedere tegenstander nog harder z'n best doen tegen Ajax. De 1 op de stropdas in het kwadraat.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 15:13
|
|
Een rode lap op een stier. Bedoel je die rode baan van ons? Een extra sterretje meer of minder zal ze niet nog meer motiveren hopelijk anders ga ik twijfelen aan hun topsportmentaliteit.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 15:26
|
|
Het is volgens mij een feit dat spelers tegen Ajax automatisch beter hun best doen dan tegen de gemiddelde club uit de Eredivisie. Spelen tegen de 'top' en 'die arrogante Amsterdammers' werkt zeer motiverend.
|
basementstyle
Forum berichten: 140
|
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 15:34
|
|
haha true, true!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik, nu ik er een nachtje over heb geslapen, en een jongen ermee zag poseren in de AD Sportwereld van vandaag, dat het toch ook soort klassiek uiterlijk heeft, zo met dat Aegon logo horizontaal. Doet me denken aan de tijden van TDK.
Verder is het logo gewoon wennen. Ik heb 'em al besteld (ik weet dat ik mezelf nu ontzettend tegenspreek ten opzichte van gisteren)
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 16:19
|
|
Ik vind die nieuwe shirt maar niks. Eerder lelijk.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 16:31
|
|
Ik vind het ook niet gewenst.
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 21:03
|
|
Het shirt vind ik niet zo lelijk. Alleen jammer van dat logo
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Do 3 jul 2008 09:54
|
|
Vind het niet lelijk hoor. Het is even anders en wennen, maar het heeft idd iets klassieks en ziet er gewoon leuk uit:)
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Za 5 jul 2008 12:40
|
|
Redelijk mooi shirt had er meer van verwacht, maar misschien dat ik hem ga halen met Sulejmani achterop!
Dat uitshirt dat eerder in dit topic naar voren kwam is toch nog niet definitief?
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Ma 7 jul 2008 11:30
|
|
Wordt dit hem dan?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 7 jul 2008 11:39
|
|
Wat een smerig shirt, zeg.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 7 jul 2008 11:41
|
|
What the hell is dat?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 7 jul 2008 11:47
|
|
Vooral dat lime groene is natuurlijk walgelijk. Ik geloof niet dat dat het shirt wordt. Dat bestaat niet. Wanneer wordt het uitshirt officieel gepresenteerd?
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Ma 7 jul 2008 12:20
|
|
ik zou wel graag iets paars, rozes, of bruins zien in het uit-shirt dit jaar.
Weet niet, heb gewoon wat met die kleuren.
|