Auteur
|
Bericht
|
Maurice
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 26 jun 2008 16:56
|
|
Citaat: Tsja, nieuwe hoofdsponsor....geruchten over het oude embleem.
Als het zo is, dan koop ik voor de eerste keer sinds 1986 en 1995 weer een officiel AJAX-shirtje.
Ik weet uit betrouwbare bron, dat het dit jaar gewoon nog het huidige logo is, en dat vanaf volgend seizoen Waarschijnlijk het oude logo weer zal schitteren op de t-shirts.
Dit heeft vooral te maken met onderzoek naar het markt effect en het omgooien van de gehele organisatie, want het beperkt zich natuurlijk niet tot het ouwe logo op de t-shirts, maar alles (denk aan Arena logo, Merchandise, Post papier etc etc.)
We zullen zien, maar het is nog lang niet zeker.
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Do 26 jun 2008 20:14
|
|
Die eerste van die 2 blauwe shirts die geshopt zijn vindt ik zeer mooi!
En zo op de eerste kijk van dat thuisshirt zeg ik wow! maar inderdaad die strepen hé
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 26 jun 2008 20:25
|
|
Welkom, Seaman!
Jammer, Maurice. Ik koop pas het shirt weer, als het mooie oude logo siert.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 26 jun 2008 20:42
|
|
Citaat: Welkom, Seaman!
Jammer, Maurice. Ik koop pas het shirt weer, als het mooie oude logo siert.
Dat was toch al veel langer bekend dat dat gewoon organisatorisch niet mogelijk is. Althans dat heb ik volgens mij ook al gelezen toen net het sponsorcontract met Aegon was afgesloten.
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Do 26 jun 2008 21:11
|
|
Citaat: Dat was toch al veel langer bekend dat dat gewoon organisatorisch niet mogelijk is. Althans dat heb ik volgens mij ook al gelezen toen net het sponsorcontract met Aegon was afgesloten.
Nou onmogelijk is het niet, moeilijk en duur wel... Ajax is een bedrijf, en dat wordt, hoe raar het ook klinkt, geassocieerd met het huidige logo, je moet het ook met je aandeelhouders overleggen, en het kost natuurlijk behoorlijk wat centen.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 18:01
|
|
Hoelaat is de presentatie?
|
Fredd
Forum berichten: 39
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 18:45
|
|
Citaat: Hoelaat is de presentatie?
Ajax presenteert op 1 juli AEGON als nieuwe hoofdsponsor. Op deze bijzondere dinsdag is het nieuwe thuisshirt met AEGON als shirtsponsor op spectaculaire wijze te zien. Dit is vanaf 9:00 uur live te volgen op Ajax TV en op www.ajax.tv.
Bron: www.ajax.nl
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Zo 29 jun 2008 19:30
|
|
Zou echt een schitterend gebaar zijn van Ajax en Aegon om het oude logo terug te halen. Het oude logo heeft echt alles.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 20:07
|
|
[color=red">Dit[/color"> schijnt het nieuwe shirt te worden. Dat logo laat het shirt er ontzettend goedkoop uit zien. Erg jammer, want verder ben ik er erg tevreden over.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 20:14
|
|
Ja, het logo is stom. Er gewoon opgenaaid, dus niet meer ingenaaid. Zal ook wel weer wat centjes schelen.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 20:30
|
|
Waarom niet het oude logo terug!
|
H+10
Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 20:46
|
|
Het schijnt dat dat 'uitgelekte' shirt een hoax is maar het ziet er verdomd realistisch uit..hopelijk is het uiteindelijke ontwerp mooier dan dit.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 22:51
|
|
Ik mis de 2 sterren en dit shirt vind ik niet zo heel mooi! Geef maar dan maar die uit de beginpost, ziet er wat mooier uit, vind ik.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 00:54
|
|
Ik vind het helemaal niks, opzich is het een prima shirt maar dat logo verpest werkelijk alles. Ik heb ook al niet veel hoop op een mooi uitshirt, blauw en geel (als combinatie) zijn niet mijn ding.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 04:46
|
|
Tja, waar moet ik beginnen? Laat ik maar het lelijkste eruit pikken; die goedkope badge die ze erop geplakt hebben. Het lijkt van dezelfde kwaliteit als een willekeurig voetbalshirt dat je in Spanje voor een prikkie kan halen. Daarnaast is het jammer dat er wederom geen kraag aanwezig is; nu heeft het shirt meer weg van een pyjama. Dat het oude logo niet gebruikt wordt lag in de lijn der verwachting maar het ergste is dat de rode baan nu onderbroken wordt. Horizontale sponsornaam ok, maar er zit nu een afzichtelijk vierkant en een balk door de baan heen. Je gaat spontaan verlangen naar ABN-Amro.
|
ajacied18
Forum berichten: 54
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 07:27
|
|
op de site van ajaxtv zie je in de banner het shirt
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 07:32
|
|
Inderdaad, Ajacied18. Dit is dus inderdaad het shirt.
Citaat: Tja, waar moet ik beginnen? Laat ik maar het lelijkste eruit pikken; die goedkope badge die ze erop geplakt hebben. Het lijkt van dezelfde kwaliteit als een willekeurig voetbalshirt dat je in Spanje voor een prikkie kan halen. Daarnaast is het jammer dat er wederom geen kraag aanwezig is; nu heeft het shirt meer weg van een pyjama. Dat het oude logo niet gebruikt wordt lag in de lijn der verwachting maar het ergste is dat de rode baan nu onderbroken wordt. Horizontale sponsornaam ok, maar er zit nu een afzichtelijk vierkant en een balk door de baan heen. Je gaat spontaan verlangen naar ABN-Amro.
Hoe kan jij op die foto zien dat de rode baan onderbroken wordt? Ik kan hier alleen maar uit opmaken dat de rode baan eindelijk niet zo belachelijk breed is. Dat er geen kraag aan zit vind ik niet zo heel erg, want dat betekent alleen maar een onderdeel dat men niet erger kan verneuken. Het lijkt alleen maar op een pyama als spelers het shirt ook nog eens te groot dragen.
Op zich vind ik het een klassiek ogend shirt, maar dat logo kan echt niet.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 09:13
|
|
Ik vind de presentatie tot nu toe tegenvallen. Had er meer van verwacht, ook qua opkomst van publiek.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 09:44
|
|
Nog geen spelers ook? Lekker, hoor.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 09:56
|
|
Tja, we moeten het ermee doen mannen. Die rode baan vind ik wel mooi, gelukkig niet zo breed. Het heeft wel mooie uitstraling zonder die kraag, maar dat logo inderdaad zou niet moeten kunnen. Ik wist wel dat het oude logo niet terugkwam, maar zo erop genaaid vind ik ook wel erg. Oude tijden herleven dan maar.
|
basementstyle
Forum berichten: 140
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 10:18
|
|
Ik vind het écht een lelijk shirt.
Ik snap er niets van dat Addidas zoiets kan ontwerpen.
Dat logo is echt walgelijk. Ik vond de stijl waarop de logo's op de vorige 2 uitshirts zaten veel degelijker, en bovendien veel mooier.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 11:14
|
|
Ach dat logo vind ik niet het grootste probleem. Hadden jullie nu echt verwacht dat het klassieke logo ingevoerd zou worden? Ik vind het zonde dat het Ajax shirt zo dertien in een dozijn is. Met ABN-Amro had Ajax een hoofdsponsor die de naam subtiel aan de zijkant verwerkte zodat het symmetrisch zou zijn met de rode baan. Maar door dat achterlijke Aegon-logo wordt de rode baan ergens halverwege onderbroken. Het is nog niet zo erg als het shirt van Feyenoord in de jaren negentig (zoek maar ergens op google en huiver) maar dit vind ik allerminst een 'klassiek ogend shirt'. Toen TDK er nog op stond heeft het nooit dergelijke tierelantijntjes op het shirt erdoorheen gedrukt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 12:07
|
|
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 12:11
|
|
Mooi shirt, al had ik liever die 3 kruizen gehouden, op het logo na. Ik zie hem persoonlijk ook liever zonder kraag, en zeker liever zonder strepen op de mauw en die zitten er allebei gelukkig niet op.
|
Nander
Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Di 1 jul 2008 13:16
|
|
Ik kwam deze plaatjes een paar weken terug tegen op ajax network, discussie ging toen al over het logo op een witte achtergrond, maar lijkt nu wel een kern van waarheid in te hebben gezeten behalve dat het logo en het adidas logo naar links zijn geschoven, conclusie = dit is het uitshirt????
wordt dus:
Vind het trouwes allebei spuuglelijke shirts, er komen trouwens wel sterren op.
|