Auteur
|
Bericht
|
Wiedes
Forum berichten: 25
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 8 okt 2008 08:49
|
|
Inderdaad mooi om te zien wat voor een naam we nog hebben.
Overigens zijn veel van de Villa-forumbezoekers ook vooral blij met de red light-districts van Amsterdam, Hamburg en Praag, haha.
|
AFCA82
Forum berichten: 363
|
Geplaatst: Wo 8 okt 2008 09:36
|
|
Haha mooi toch, ik ga ook naar Hamburg mee Villa weet ik nog niet.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 13 okt 2008 16:43
|
|
Citaat: Tijden duels UEFA Cup bekend
Amsterdam, 13 okt 2008
De aanvangstijden van de wedstrijden van Ajax in de groepsfase van de UEFA Cup zijn bekend. De Amsterdammers beginnen op 23 oktober om 21.15 uur met een uitwedstrijd tegen Aston Villa.
De eerste thuiswedstrijd op 6 november tegen MSK Zilina begint om 20.30 uur. Het uitduel met Hamburger SV (27 november) begint om 21.00 uur. De poulefase wordt woensdag 17 december afgesloten met een thuiswedstrijd tegen Slavia Praag. In de Amsterdam ArenA wordt die dag om 20.45 uur afgetrapt.
Programma groepsfase UEFA Cup:
Donderdag 23 oktober: Aston Villa - Ajax (21.15 uur, Ned. tijd)
Donderdag 6 november: Ajax - MSK Zilina (20.30 uur)
Donderdag 27 november: Hamburger SV - Ajax (21.00 uur)
Woensdag 17 december: Ajax - Slavia Praag (20.45 uur)
Ajax.nl
Gelukkig zijn het normale tijden.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Ma 13 okt 2008 18:18
|
|
Gaan er nog mensen een Europese trip maken?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 13 okt 2008 18:22
|
|
Wiedes en ik gaan misschien naar Hamburg. Kan ik nu als normale seizoenskaarthouder aan een kaartje voor HSV uit komen?
Ga jij ergens naartoe, Marnix?
|
Marnix
|
Geplaatst: Ma 13 okt 2008 19:46
|
|
Citaat: Wiedes en ik gaan misschien naar Hamburg. Kan ik nu als normale seizoenskaarthouder aan een kaartje voor HSV uit komen?
Ga jij ergens naartoe, Marnix?
Zit een beetje krap atm, wilde wel naar Villa maar dan is mijn broer jarig die dag!
Hoop dat ik ook naar HSV kan, maar nog niet 100% zeker! Ik denk dat je als normale seizoenkaarthouder zeker een kans maakt!
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Vr 17 okt 2008 12:09
|
|
Ik wil met m'n neef naar een thuiswedstrijd van Ajax in de UEFA Cup, maar wij hebben beide geen seizoenskaart of een clubkaart.
Iemand een idee wanneer de open verkoop begint?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 17:26
|
|
Dzagoev, een 18-jarige international van Hiddink, heeft er al twee inliggen voor CSKA tegen Deportivo. Gelukkig verwachtte ik al dat CSKA met gemak deze poule zou overleven en heb ik twee spelers van CSKA in m'n Fantasy Football team.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 17:53
|
|
Schalke staat thuis met 1-0 voor tegen Paris SG door een eigen doelpunt van Mabiala. Schalke is beter, met Engelaar in de basis. Verder was bij de goal de aanval mooi door Jones opgezet, voorzet was redelijk van Kobhiasvilli (?) en als Mabiala het niet deed, stond Jefferson Farfan klaar die bal erin te poefen. Schalke alleen gevaarlijk overigens bij vrije trappen en terwijl ik dit typ laat Mateja Kezman (wie anders) een enorm grote kans liggen. Onbegrijpelijk dat hij uberhaupt speelt. Dan zie ik liever dat ze een kans geven aan Charbonnier of Boli.
EDIT: 2-0 Schalke, ongeloofelijk maar waar is het Kevin Kuranyi die hem van buiten de 16 in de kruising poft. Met zijn voeten. Bal van Orlando Engelaar naar Farfan, die hem aflegt op Kuranyi.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 17:55
|
|
Kezman mist bij 1-0 een dot van een kans voor PSG en vervolgens maakt Kuranyi aan de andere kant de 2-0 op assist van Farfán.
Voor de Engelaar-fans: hij valt tot nu toe niet bepaald in de smaak bij supporters en media.
Zit Pander op de bank, Pablo?
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 18:00
|
|
Daar zat ik ook naar aan het kijken, Thomas. Hopelijk kunnen we die nog een helft meepakken, want Pander blijft een genot om naar te kijken vind ik. Verder , niet onbelangrijk, heeft HSV 0-1 gemaakt in Zilina. Mladen Petric opende daar de score na 16 minuten spelen.
Edit: Pander zit niet op de bank Thomas. De bank van Schalke bestaat uit Fahrmann, Streit, Rakitic, Asamoah, Krstajic, Howedes en Vicente Sanchez.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 18:03
|
|
Pander heeft vooral een mooie trap en is daarom als back handig om in je Fantasy Football team te hebben.
Geintje hoor. Is wel een goede speler. In ieder geval vrij hard, waarmee hij z'n mindere verdedigende capaciteiten enigszins goedmaakt. Ik wist alleen niet dat Kobiashvili ook een optie was als linksback. Vind ik ook een goede speler, maar dan vooral als middenvelder. Helaas staat op die plek nu Engelaar, al is het begrijpelijk dat er niet met Jones, Kobiashvili en Ernst gespeeld wordt.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 18:06
|
|
Wat is dat Fantasy Football precies Thomas? Ik vind Pander ook een mooie trap en goede instelling hebben, zie ik liever dan Fabian Ernst Maargoed, de balans is bij Schalke wel goed hoor. Met een middenveld van Ernst, Jones, Engelaar en Altintop zit het wel goed tegen PSG.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 18:28
|
|
HSV staat inmiddels al met 0-2 door Olic net voor rust, Zilinia zal dus niet zo sterk zijn.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 18:34
|
|
Citaat: Wat is dat Fantasy Football precies Thomas? Ik vind Pander ook een mooie trap en goede instelling hebben, zie ik liever dan Fabian Ernst Maargoed, de balans is bij Schalke wel goed hoor. Met een middenveld van Ernst, Jones, Engelaar en Altintop zit het wel goed tegen PSG.
Is een spel waarbij je spelers van verschillende teams moet selecteren en daar, afhankelijk van hun prestaties, punten voor krijgt. Zie UEFA.com en dan rechts onderin bij Fantasy Football.
Zonet bij Udinese-Tottenham. Terugspeelbal op Gomes, die bij de aanname z'n evenwicht verliest en de bal slecht voor zich uitspeelt, waardoor de Chileen Alexis Sánchez aan de bal komt en Gomes hem neer moet halen voor een strafschop. Di Natale maakt hem vervolgens zelf, 1-0.
|
Marnix
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 18:35
|
|
Citaat: Wat is dat Fantasy Football precies Thomas? Ik vind Pander ook een mooie trap en goede instelling hebben, zie ik liever dan Fabian Ernst Maargoed, de balans is bij Schalke wel goed hoor. Met een middenveld van Ernst, Jones, Engelaar en Altintop zit het wel goed tegen PSG.
Is een spel waarbij je spelers van verschillende teams moet selecteren en daar, afhankelijk van hun prestaties, punten voor krijgt. Zie UEFA.com en dan rechts onderin bij Fantasy Football.
Zonet bij Udinese-Tottenham. Terugspeelbal op Gomes, die bij de aanname z'n evenwicht verliest en de bal slecht voor zich uitspeelt, waardoor Di Natale aan de bal komt en Gomes hem neer moet halen voor een strafschop. Di Natale maakt hem vervolgens zelf, 1-0.
Heb ik het fout of maakt Gomes een veel zwakkere indruk bij Tottenham dan bij PSV?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 18:41
|
|
Het is niet de eerste keer dat hij in de fout gaat, in ieder geval. Ik vind het persoonlijk vrij hilarisch.
Schalke op 3-0 door Altintop. Knappe goal, met name door de geweldige pass met buitenkant voet door Kuranyi. Ben benieuwd hoelang Rutten de tijd krijgt bij Schalke. Je ziet nu namelijk al dat z'n ploeg goed verzorgd positiespel wil spelen, maar in dat opzicht oogt het nog erg onwennig.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 18:55
|
|
Dat vrij hilarisch, dat was ook mijn eerste indruk toen hij bij PSV kwam. Misschien dat het dus nog komt bij hem. Het was echt een geweldig goede keeper, laten we hopen voor hem dat het weer goed komt.
Staat Rutten nu al onder druk dan? Of begrijp ik dat verkeerd? Als hij 3-0 voorstaat, gaat het in ieder geval de goede kant op, denk ik!
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 19:05
|
|
Ik weet niet of ik nog deze ronde mee mag doen, maar heb toch mijn team samengesteld:
Friedel
Lustig - Richards - Douglas - Rafinha
Wijnaldum - Modric - Skjelbred - Beerens
Suarez - Villa
Reserves: Vermeer - Luisao - David Silva - Petric
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 19:12
|
|
Ik bedoelde ermee te zeggen dat het inslijpen van positiespel tijd kost. Het is er nu nog niet helemaal aan af te zien, maar ik denk dat als je een coach als Rutten de tijd geeft je er in de (verre) toekomst altijd profijt van hebt. Dan kan het in de nabije toekomst meezitten of tegenzitten met de resultaten, maar daar moet je je als club dus overheen zetten.
PSG maakt nog een doelpunt waar het gezien het spelbeeld totaal geen recht op had. Kezman en co zijn totaal overklast. Zelfs Engelaar hobbelde op deze manier met alle gemak van de wereld mee en speelde nog een prima partij ook.
Twente nu al op 1-0 tegen Racing.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 19:20
|
|
Inderdaad, mooie goal van Denneboom zeg. Vooral de aangesneden bal van Kenneth Perez mag er wezen.
|
Marnix
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 19:20
|
|
Wordt Twente uitgezonden nee toch?
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 19:24
|
|
Jawel, eredivisie live.
Indrukwekkend he Marnix
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 19:55
|
|
Nu Hertha BSC-Benfica op de Duitser. Mooi affiche.
NEC op 1-0 achter door een doelpunt van de uitstekende spits Mandžukic. Frans international Gomis zet Saint-Etienne op 0-1 tegen Kopenhagen.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 22:51
|
|
Ik vandaag genoten van de eerste helft van Standard.Wat een leuke ploeg is dat en gelukkig hebben ze stand gehouden tegen Sevilla.
|