Auteur
|
Bericht
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 4 sep 2008 12:42
|
|
Citaat: Ik weet niet in hoeverre dit serieus is, maar ik hoop niet dat Ajax hier op in gaat.
Citaat: Peter R. de Vries solliciteert als Ajax-directeur
van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Peter R. de Vries heeft bij Ajax gesolliciteerd naar de functie van algemeen directeur. Of de bekende misdaadverslaggever als kandidaat serieus wordt genomen, is nog de vraag.
Inmiddels heeft de Amsterdamse club een headhuntersbureau opdracht gegeven om op zoek te gaan naar geschikte kandidaten. Daarbij worden tevens de binnengekomen sollicitaties gescreend.
Begin december hoopt Ajax de nieuwe directeur te kunnen benoemen.
Bron: TeleSport Op de officiele site van Peter R. de Vries ontkent hij dit en zegt hij dat hij alleen informeel met Coronel heeft gesproken en nooit AD zal worden.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 4 sep 2008 12:52
|
|
Precies, JD:
Citaat: De Telegraaf meldt vanmorgen zonder enige vorm van wederhoor dat ik tot de sollicitanten bij Ajax behoor voor de functie van algemeen directeur. Dit is een bericht in de categorie van de klok en de klepel. Ik behoor niet tot de sollicitanten voor deze functie. Wat wel waar is, is dat ik een paar maanden geleden in een informeel contact met clubvoorzitter Uri Coronel hierover een balletje heb opgegooid. Ajax gaat mij aan het hart en in alle onbescheidenheid meen ik dat ik met mijn achtergronden en ervaring aan de organisatie en beeldvorming van de club kan bijdragen als daar behoefte aan was geweest.
Tegelijkertijd heb ik me er direct rekenschap van gegeven dat ik geen professioneel voetbalverleden heb en dat dit in het Coronelrapport voor deze functie wel min of meer een vereiste is.
Telegraaf 04-09-2008
Ongeveer een maand geleden hebben Uri Coronel en ik telefonisch nog een keer kort over de situatie gesproken. Coronel berichtte mij toen dat er een officiële sollicitatieprocedure zou worden opgestart door een headhuntersburo en dat er zich inmiddels al een aantal serieuze kandidaten had gemeld. In samenspraak is toen besloten dat ik NIET zou solliciteren en dus behoor ik ook niet tot de sollicitanten.
Overigens ben ik altijd graag bereid iets voor Ajax te doen. Van mij is de uitspraak:
‘Ajax is een eeuwige liefde, bij wie je nooit vreemd gaat…’.
PETER R. DE VRIES
Peterrdevries.nl
Gelukkig maar. Je moet er toch niet aan denken dat die koekenbakker een officiële functie bij Ajax krijgt.
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 4 sep 2008 13:20
|
|
Ik schrok al. Als hij AD zou worden bij Ajax, zou ik mijn cluppie nooit meer serieus nemen. Ik ben wel benieuwd wie nou echt de AD wordt, als ze voor december iemand willen hebben, mogen ze wel opschieten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Ma 8 sep 2008 20:32
|
|
Ik moest er gelukkig meteen om lachen, toen ik het las stond er meteen bij dat het vals alarm was:) Ik moet trouwens zeggen dat dat idee van TvP nog niet eerder in mij op is gekomen, (en ik zie hem regelmatig hier rondlopen )maar zeker een goed idee zou kunnen zijn. Lijkt mij een erg capabele jongen met de juiste uitstraling en een liefde voor onze mooie club.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 16 sep 2008 10:34
|
|
Citaat:
15/9/2008 - Hensel zegt nee, De Roever genoemd voor positie AD
(Gepost door RvN)
Sportweek meldt dat Jons Hensel gepolst is voor de positie van Algemeen Directeur bij Ajax, maar heeft afgezegd. De voorzitter van hockeyclub Amsterdam is directeur van het bedrijf Helios. "Als je deze fantastische job zou accepteren, moet je echt all the way gaan. Maar die tijd heb ik niet. Ik heb een familiebedrijf en ik ben daar nodig. Stel dat ik niet meer had hoeven werken, was ik zeker op het gesprek ingegaan. Het is natuurlijk een superleuke baan. Maar helaas ben ik niet in de gelegenheid om het daadwerkelijk te doen."
Volgens Johan Derksen zou Arend de Roever nu genoemd worden voor de positie. Hij is lid van de Ledenraad van Ajax en komt uit de reisbranche.
AN
Rijkaard zat zondag op de tribune.
|
AFCA82

Forum berichten: 363
|
Geplaatst: Di 16 sep 2008 13:16
|
|
Uit de reisbranche? En wat heeft dat met een voetbalclub te maken?
Die roever heeft altijd een smerig spelletje gespeeld met zijn koppelverkoop!
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 16 sep 2008 13:19
|
|
De Roever zou ik een schandalige keuze vinden. Het is wederom iemand uit de commissie van Coronel.
|
AFCA82

|
Geplaatst: Di 16 sep 2008 14:45
|
|
Dit is toch allemaal vriendjes politiek met een hoog ik mag je gehalte
|
Benji

Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Di 16 sep 2008 14:50
|
|
http://www.euronet.nl/~tnt/fuck14.htm
Ro(e)ver zou direct met pek en veren afgevoerd worden door de achterban...
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 16 sep 2008 15:10
|
|
Oeie, oei. Dat zou een zeer domme zet zijn van Coronel cs. Daarmee zouden ze enorm veel krediet verspelen. Nu hoef je natuurlijk niet altijd rekening te houden met de fans, maar in dit geval zouden ze dit zeker wel moeten doen. Wel zorgelijk dat zulke namen van hockeyers en Roever vallen.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 16 sep 2008 20:36
|
|
De Roever heeft blijkbaar jarenlang de monopolie gehad op de Ajax-gerelateerde reizen voor de supporters. Vanwege de behoorlijk hoge prijzen die hij vroeg is hij blijkbaar niet geliefd bij de supporters.
|
Maurice

Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Di 16 sep 2008 22:01
|
|
Citaat: De Roever heeft blijkbaar jarenlang de monopolie gehad op de Ajax-gerelateerde reizen voor de supporters. Vanwege de behoorlijk hoge prijzen die hij vroeg is hij blijkbaar niet geliefd bij de supporters.
Klinkt als een man die Ajax op de commerciele markt wel positioneel goed weet neer te zetten. Echter zitten we nu meer te wachten op iemand die ook verstand van voetbal heeft.
|
AFCA82

|
Geplaatst: Wo 17 sep 2008 08:33
|
|
Misschien kunnen ze van Gaal terughalen want zijn dagen lijken ook geteld bij az...
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 17 sep 2008 08:42
|
|
Dat werkt niet. Van Gaal is een dictator en gaat dan altijd over de grens. Dat hebben we wel gemerkt toen hij TD was bij AJAX.
|
Mike23

Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Wo 17 sep 2008 09:21
|
|
Molenaar was mijn favoriet maar dat gaat dus niet meer door, nu ben ik voor Rijkaard ik verwacht ook dat die goed kan samenwerken met van Basten. Tevens is het ook zo als Ajax zich dan bij een bepaald congres moet melden komt daar een grote meneer waar men tegen opkijkt en niet zo een onbekende voor de buitenwereld.
|
AFCA82

|
Geplaatst: Wo 17 sep 2008 10:28
|
|
Dan moeten ze cruijff vragen
|
Eto'o

|
Geplaatst: Wo 17 sep 2008 10:49
|
|
Cruijff is al vaker gevraagd, maar wil geen officiële functie bij Ajax.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 17 sep 2008 11:02
|
|
En Rijkaard gaat natuurlijk niet meedoen aan de selectieprocedure van dat headhuntersbureau.
|
mike_zuid2

Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Wo 17 sep 2008 11:35
|
|
Citaat: De Roever heeft blijkbaar jarenlang de monopolie gehad op de Ajax-gerelateerde reizen voor de supporters. Vanwege de behoorlijk hoge prijzen die hij vroeg is hij blijkbaar niet geliefd bij de supporters.
Klinkt als een man die Ajax op de commerciele markt wel positioneel goed weet neer te zetten. Echter zitten we nu meer te wachten op iemand die ook verstand van voetbal heeft.
Que?
De Roever moet gewoon lekker veel te dure reisjes verkopen, die alleen te betalen zijn door de bobo's. Echte supporters hebben een veelal een broertje dood aan die gast.
|
AFCA82

|
Geplaatst: Wo 17 sep 2008 12:45
|
|
Daar heb je alles mee gezegd veel te dure reisjes altijd aanbieden voor bobo's, nee als die gast directeur zou worden ik denk dat veel supporters het niet zouden pikken en terecht!
Rijkaard zou een logische keuze zijn lijkt me zo.
|
Maurice

Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Wo 17 sep 2008 15:53
|
|
Citaat: Que?
De Roever moet gewoon lekker veel te dure reisjes verkopen, die alleen te betalen zijn door de bobo's. Echte supporters hebben een veelal een broertje dood aan die gast.
? Omdat ik een andere mening deel ben ik in ene geen ''echte'' supporter?
Geloof me, die man die die dure reisjes aanbied heeft dat ook maar in opdracht van Ajax gedaan hoor.
|
AFCA82

|
Geplaatst: Do 18 sep 2008 07:55
|
|
Ik denk niet alleen in opdracht van ajax hoor, hij zal er zelf toch ook wel wat aan verdiend hebben. kijk dat ajax asociaal hoge prijzen vraagt weet iedereen maar die Roever heeft dat ook altijd gedaan.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Wo 24 sep 2008 18:02
|
|
Citaat: Coronel in VI: 'Genoemde namen AD flauwekul'
nieuws Door: Redactie op 24 sep 2008
Ajax-voorzitter Uri Coronel reageert in de printversie van Voetbal International op de mogelijke AD-kandidaten die Jack van Gelder afgelopen zondag bij Studio Voetbal de ether inslingerde. Van Gelder repte over Andre Bolhuis, Jaap de Groot en Toon Gerbrands. “Pure flauwekul! Er is geen naam die bij mij bekend voorkomt. Die mensen staan dus ook niet op ons lijstje. Iedereen speculeert maar, maar het is zo: wij vragen niemand. Wel is er een aantal serieuze gegadigden voor de functie,” aldus Coronel.
De Roever wel
Overigens reageert Coronel anders op de naam van Arend de Roever. Deze naam is volgens de voorzitter geen flauwekul. Opvallend, want deze man heeft geen voetbalachtergrond en is bij 'de gewone supporter' niet bijster populair.
Ajax Life
Ajax vraagt niemand? Wat zou Coronel daarmee bedoelen?
|
Benji

Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Wo 24 sep 2008 18:05
|
|
Waarschijnlijk dat mensen zichzelf kandidaat moeten stellen en een sollicitatiebrief moeten sturen.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Wo 24 sep 2008 18:06
|
|
Typisch weer. Waarom stelt Ajax zich zo op? We kunnen toch wel gewoon aan iemand aangeven dat we die persoon graag zouden willen hebben. Op deze manier voorzie ik nog heel veel afhakers.
|