Auteur
|
Bericht
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 15 mei 2011 22:08
|
|
Volgensmij zaten de tranen hoog. Dit is wel een man die het graag goed wilde doen met Ajax, maar het gewoon niet goed gedaan heeft.
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 00:15
|
|
Citaat: Volgensmij zaten de tranen hoog. Dit is wel een man die het graag goed wilde doen met Ajax, maar het gewoon niet goed gedaan heeft.
Ja, laten we het daar op houden Gert Jan....ik geloof ook best dat zijn tranen gemend waren, maar om dan toch weer het vuurtje aan te gaan stoken richting Cruijff dat vind ik schandalig, geldt ook voor die andere imbeciel van een Coronel.
Ben gewoon blij met het kampioenschap ipv steeds maar weer je gram te moeten halen.
|
jamesgf

Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 01:18
|
|
Is puur 'geëmotioneerd' uit persoonlijke wrok. Die vete zit nog steeds in z'n hoofd, maar die strijd kan/kon hij never nooit winnen. Dit ziet hij echter onterecht als een hele grote gewonnen slag. Verdiend het nog steeds met pek en veren het stadion uitgejaagd te worden, met kruk en al. Zeker na zijn huilverslag van vanavond. Niemand zit te wachten op de afscheidend algemeen directeur die op het veld verschijnt. Alle credits naar Frank de Boer.
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 17:11
|
|
Helemaal mee eens James........geldt ook voor Coronel trouwens.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 23 mei 2011 11:59
|
|
Van den Blunder, heeft de voorpagina weer twee keer behaald. Lekker zo'n figuur die zeker niet bevoegd is om een club te leiden. Het lijkt ook wel alsof hij het allemaal alleen doet, zonder met iemand te overleg die verstand van zaken heeft.
http://ajaxfans.net/nieuws-9489_Van-den ... dding.html
http://ajaxfans.net/nieuws-9490_Siem-de ... -Ajax.html
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 23 mei 2011 14:18
|
|
Alle facepalms van de wereld zijn niet genoeg om te laten blijken wat een ongelooflijk slechte directeur hij wel niet was. Afschuwelijk.
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 23 mei 2011 14:28
|
|
Hahaha, funny!
En je hebt helemaal gelijk natuurlijk. Wat hij nou weer bij Ajax CT heeft gedaan is toch ook zo iets....Ik ben blij dat hij weg is volgende week.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Ma 23 mei 2011 14:41
|
|
Ik ben wel benieuwd wie Cruijff uit de hoge hoed gaat toveren om hem op te volgen. Keje zal wel voorzitter worden, wie gaat de positie van Rick bekleden?
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 23 mei 2011 14:50
|
|
Citaat: Ik ben wel benieuwd wie Cruijff uit de hoge hoed gaat toveren om hem op te volgen. Keje zal wel voorzitter worden, wie gaat de positie van Rick bekleden?
Volgens mij gaat Keje geen voorzitter worden hoor. Dat heeft hij in ieder geval al een paar keer aangegeven.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 23 mei 2011 14:51
|
|
Molenaar heeft zeer duidelijk aangegeven dat hij geen functie wil bij AJAX.
Ik weet niet. Van Duivenbode?
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 23 mei 2011 15:39
|
|
Van Duivenbode, Van Wijk? Iemand zei tegen mij dat Cruijff het zelf ging worden, maar diegene geloof ik niet die dat zei.. Puur omdat Cruijff weet dat hij verstand heeft van de technische organisatie en niet van de rest.. Hij kent zijn eigen zwakheden en zal zich daaraan niet branden..
Het zou hem wel sieren mocht hij het worden daar niet van.
|
Vak119

Forum berichten: 26
|
Geplaatst: Ma 23 mei 2011 21:21
|
|
Theo van Duyvenbode zit diep in het Coronel groepje. Mag hopen dat Theo het niet wordt.
Bij elke normale werkgever waren Coronel en Van den Boog allang exit geweest met een rechtzaak aan hun broek wegens laster en beschadigen van het merknaam Ajax. Ze mogen van gelukspreken dat het aandeel niet hard onderuit is gegaan anders hadden ze grote claims van beleggers kunnen verwachten.
|
Peter79

Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Do 26 mei 2011 09:36
|
|
Man o man wat een verwerpelijke uitspraken van Vd Boog in de zaak De Zeeuw, totaal niet respectvol richting De Zeeuw en uit financieel oogpunt ook oliedom om je speler zo in de etalage te zetten. Wat een minkukel.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Do 26 mei 2011 09:41
|
|
Citaat: Man o man wat een verwerpelijke uitspraken van Vd Boog in de zaak De Zeeuw, totaal niet respectvol richting De Zeeuw en uit financieel oogpunt ook oliedom om je speler zo in de etalage te zetten. Wat een minkukel.
Nog 5 dagen!..
Kan deze kerel zn mond niet meer dichthouden en niets meer doen.. Lijkt net of hij nog even FLINK wil natrappen richting alles en iedereen.
|
sprutch1

Forum berichten: 5
|
Geplaatst: Wo 1 jun 2011 00:12
|
|
Eindelijk. Topic kan weg, vanaf vandaag treedt deze man officieel uit zijn functie. De vlag kan uit.
|
Joeee

Forum berichten: 53
|
Geplaatst: Wo 1 jun 2011 00:18
|
|
Ik heb al een dikke pint naar binnen gegooid! Hij deed het financieel aardig, maar wat heeft deze man het voor de rest toch verpest zeg!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Wo 1 jun 2011 00:19
|
|
Citaat: Eindelijk. Topic kan weg, vanaf vandaag treedt deze man officieel uit zijn functie. De vlag kan uit.
Meteen gedaan natuurlijk!
Later, Rikje!
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 1 jun 2011 10:45
|
|
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138878
'Als directeur ben ik overeind gebleven, als mens ben ik geraakt'
Woensdag, 1 juni 2011 om 10:18
Rik van den Boog heeft zijn laatste werkdag bij Ajax erop zitten. De algemeen directeur zag dit seizoen lijdzaam toe hoe Johan Cruijff een revolutie op gang bracht binnen de Amsterdamse club en besloot enkele weken geleden zelf om de handdoek in de ring te gooien. “Mijn conclusie is dat het goed is dat ik stop. Sommige wedstrijden kun je niet winnen”, stelt hij in De Volkskrant.
Cruijff stak het vuurtje in zijn columns in De Telegraaf wat op en de krant zelf werkte graag mee aan de ondergang van Van den Boog. “Het heeft me veel pijn gedaan en ik ben ernstig gekwetst. In Telegraaf-lezend Nederland is mijn naam behoorlijk besmeurd. Maar als directeur ben ik overeind gebleven, als mens ben ik geraakt”, zegt de directeur. “De Telegraaf is een actiekrant geworden. Zo hebben ze Wilders gebouwd. Dat zijn psychologische processen. Daarmee moet je kunnen leven. Wat moet je nog, als er voor de vierde keer iets staat wat niet waar is? We hebben zó'n stapel van gelogen stukken. Alle rechtszaken rond TEG (de failliet gegane Entertainment Group rond Marco Borsato, waarvan Van den Boog mede-aandeelhouder was, red.) zijn gewonnen. Er is een moment geweest dat ik dacht: dit is lachwekkend aan het worden.”
Uri Coronel, aftredend voorzitter, haakt in: “Veertig columns of andere artikelen hebben we geteld waarin echte onzin staat. Dat Van den Boog zijn bonus is beďnvloed door de transfer van Suárez, bijvoorbeeld. Zijn bonus werd alleen bepaald door het operationele resultaat, niet door transfers, en bedraagt maximaal twee maandsalarissen. Dat zijn geen tonnen. Ze schrijven dat ik de telefoongesprekken van voormalig directeur Fontein heb laten natrekken. Maar toen de heer Fontein hier werkte, was de heer Coronel helemaal niet in dienst.”
Wat ben ik ook blij dat die Coronel opflikkert.
Vooral het stuk over de bonus. Van den Boog zijn bonus werd dus wel degelijk ook bepaald door een transfer van Suarez, de transfer van Suarez heeft namelijk het operationeel resultaat beinvloed, of zie ik dat verkeerd?
Daarnaast, 2 maandsalarissen van een algemeen directeur die een x aantal ton per jaar verdiend. Dat is dan toch ook al snel een ton bonus ofzo?
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 1 jun 2011 10:56
|
|
Nee, de transfer van Suarez heeft het operationeel resultaat niet beďnvloed.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Wo 1 jun 2011 10:58
|
|
Citaat: Nee, de transfer van Suarez heeft het operationeel resultaat niet beďnvloed.
Transfersommen volgens mij inderdaad niet.. Daarom konden ze vorig jaar ook een bonus krijgen ondanks het verlies meen ik.. Maar plaatsing voor de CL beďnvloed wel het operationele resultaat dacht ik.
|