Auteur
|
Bericht
|
Abubakari

Forum berichten: 95
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 29 maa 2011 02:34
|
|
Citaat: Het is verbazingwekkend om te zien dat zogenaamd intelligente mensen opeens het spoor kiezen van het bestuur. Nu is het Peter R de Vries en zo was het ook bij studio voetbal. Al zitten daar mensen zoals waterreus en van halst die er baat bij hebben dat Cruijff buiten de deur blijft.
Als je alle feiten en belangen op een rijtje zet, kun je als Ajacied onmogelijk partij kiezen voor het bestuur
Wat heeft Peter R de Vries precies gezegd?
Dit:
Citaat: © anp De tv-presentator, die ooit directeur van Ajax hoopte te worden, is niet te spreken over de laatste column van Cruijff, waarin het Ajax-icoon ontkent dat hij assistent-trainer Danny Blind wilde ontslaan in het kader van zijn nieuwe plannen om de club weer op te poetsen. In plaats daarvan dacht Cruijff aan een andere functie voor Blind, bij Almere City of Ajax Capetown.
Ongehoord, zo vindt De Vries deze laatste opmerking van Cruijff. ,,Wellicht dachten Cruijff & Co ook nog aan een club in Siberie... over schofferen en gebrek aan respect gesproken, heren! Wat een gotspe!'' zo twittert De Vries vandaag ,,Als je zoiets voorstelt aan een icoon als Blind is dat erger dan direct op straat zetten... pure vernedering. Zien Cruijff-volgers dat niet?''
Eerder twitterde De Vries al: ,,Merkwaardig: alle partijen doen het 'uit liefde voor Ajax', zeggen ze, maar rollenbollen over de grond en maken ondertussen de club kapot...'' (AD.nl)
En ik denk dat hij voor een deel gelijk heeft. Waarom moet van beide kanten zoveel vuile was buiten komen te hangen? Het schaadt Ajax en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Daarnaast komt er een stroom nieuws naar buiten waar je niet echt vrolijk van wordt als Ajacied. "Frank de Boer is tevreden over Blind en blijkt verbaast dat Blind weg moet". "Bergkamp is teveel met zijn gezin bezig en is ongeschikt". "Blind verbannen naar Almere City". De ene karaktermoord op een Ajax icoon na de andere. Dat zie ik niet graag, kan dat niet wat netter of in elk geval binnenskamers blijven denk ik dan. In oorlog zal alles wel geoorloofd zijn, maar dit gedoe berokkend Ajax schade.
Blind naar Almere Shitty verbannen. Dat zou ik ook een belediging vinden.
Die spelen volgend jaar topklasse.
Verder vind ik dat Peter79 in dit topic wijze woorden spreekt. Er is nog erg veel onduidelijk en door de tegenstrijdige berichten uit beide kampen wordt het er ook niet duidelijker op. Hoe dan ook, in het belang van Ajax moet het via de media communiceren/modder gooien nu maar voorbij zijn wat mij betreft.
|
Nikos85

Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Di 29 maa 2011 10:07
|
|
Citaat:
En ik denk dat hij voor een deel gelijk heeft. Waarom moet van beide kanten zoveel vuile was buiten komen te hangen? Het schaadt Ajax en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Daarnaast komt er een stroom nieuws naar buiten waar je niet echt vrolijk van wordt als Ajacied. "Frank de Boer is tevreden over Blind en blijkt verbaast dat Blind weg moet". "Bergkamp is teveel met zijn gezin bezig en is ongeschikt". "Blind verbannen naar Almere City". De ene karaktermoord op een Ajax icoon na de andere. Dat zie ik niet graag, kan dat niet wat netter of in elk geval binnenskamers blijven denk ik dan. In oorlog zal alles wel geoorloofd zijn, maar dit gedoe berokkend Ajax schade.
Blind naar Almere Shitty verbannen. Dat zou ik ook een belediging vinden.
Die spelen volgend jaar topklasse.
Verder vind ik dat Peter79 in dit topic wijze woorden spreekt. Er is nog erg veel onduidelijk en door de tegenstrijdige berichten uit beide kampen wordt het er ook niet duidelijker op. Hoe dan ook, in het belang van Ajax moet het via de media communiceren/modder gooien nu maar voorbij zijn wat mij betreft.
Tja het is maar 1 kamp dat echt modder gooit naar buiten toe, het andere kamp dient daar dan zogezegd op te reageren, want dat is wat de media wilt. Als Cruijff zich zou onthouden van reacties geven in de media zou het spel wat RIkkie speelt al heel snel doodsaai gaan worden, helaas ziet men dit in kamp Cruijff nog niet in en haakt overal op in, wat aan de andere kant een ander voordeel heeft, pupliciteit en je verhaal doen is ook wat waard. Maar als er modder word gegooid is het de huidige directie die alles geoorloofd vinden om zichzelf te verdedigen. Alleen dat gegeven geeft al aan hoeveel deze figuren op hebben met ons cluppie, je hangt inderdaad niet zomaar de vuile was buiten, en dit doet een zittend bestuur juist wel. WTF? OPZOUTEN met die gasten dit kan echt niet langer zo doorgaan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Di 29 maa 2011 10:39
|
|
hoezo almere city?
Er wordt naar een andere functie gezocht. Een managementfunctie kan hij krijgen bij Cape Town of Almere. Als hij dat niet wil, zijn er bij Ajax nog genoeg andere functies waarop hij kan worden ingezet.
Bijvoorbeeld als scout of als jeugdtrainer
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 20:35
|
|
Pffff, zijn bonus zeker veiligstellen. (Welkom trouwens, Rudolph!)
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 20:35
|
|
Citaat: Rik van den Boog: 'We gaan gewoon door met ons beleid.'
Maar voor Hoelang.. Is zo afgelopen aangezien hij snel zal worden weggestemd..
|
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 20:37
|
|
Van den Boog wil na zijn miljoenenverlies zijn salaris + ontslagpremie nog meepikken, lijkt me duidelijk.
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 21:04
|
|
En we zwaaien met z'n alle naar naar Rik!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 21:26
|
|
Vroeg of laat gaat hij toch.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 21:27
|
|
Aanstaande zondag. Allemaal spandoeken mee naar Ajax - Heracles met de tekst: Rik rot op!
Citaat: Vroeg of laat gaat hij toch.
Maar liever zo snel mogelijk!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 21:35
|
|
Citaat: Aanstaande zondag. Allemaal spandoeken mee naar Ajax - Heracles met de tekst: Rik rot op!
Citaat: Vroeg of laat gaat hij toch.
Maar liever zo snel mogelijk!
Dat zeker !
|
YoranAjax

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 22:31
|
|
Snap niet dat hij niet zelf opstapt. Het merendeel van de leiding en de supporters zijn tegen hem. Saneren kan hij goed, maar meer ook niet!
|
RogerGarcia

|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 22:53
|
|
Hij wil geld zien.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 14:14
|
|
Het pr-bureau is druk bezig...
Nou, nou....wat een bewijs. Wat een schandaal.
http://www.bnr.nl/topic/sport/2011/03/3 ... s-dictator
Wat een bullshit.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 14:18
|
|
Citaat: Snap niet dat hij niet zelf opstapt. Het merendeel van de leiding en de supporters zijn tegen hem. Saneren kan hij goed, maar meer ook niet!
Nee hoor, de ASD niet zou je soms denken als je ze hoort.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 14:34
|
|
Citaat: Snap niet dat hij niet zelf opstapt. Het merendeel van de leiding en de supporters zijn tegen hem. Saneren kan hij goed, maar meer ook niet!
Ook in saneren is VDB niet goed.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 14:59
|
|
Ook in saneren is VDB niet goed.
Inderdaad, dat lijkt, maar vdBoog heeft geen cent gesaneerd. Alle besparingen (en de zwarte cijfers) zijn als gevolg van aflopende contracten, verhuur, verkoop van spelers en de plaatsing voor CL.
|
Ajaxzitinjebloed

Forum berichten: 26
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 15:28
|
|
Zijn er al acties gepland tegen VD Boog zondag??
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 16:02
|
|
Citaat: Zijn er al acties gepland tegen VD Boog zondag??
Er staat ons zondag heel wat te wachten.
*Geen Maarten, Toby en Jan, dus hoe spelen we?
* Hamdoei er weer bij, hoe reageert het publiek?
* Acties van fans, spandoeken en wie worden er gesteund en wie juist niet ?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 20:44
|
|
Rik....donder toch op, man.
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/articl ... ijff.dhtml
Het inschakelen van Burson-Marsteller. En dan deze clown...Yves Gijrath. Het soort organisaties en mensen die ik niet bij een club als AJAX wil zien.
Dit is wel het smerigste wat ik ooit van het AJAX bestuur/directie heb gezien. Deze mensen moeten er kost wat koste uit.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Za 2 apr 2011 10:03
|
|
Normaal gesproken zoek ik oplossingen zonder dreigen, maar een groep rondom het hoofdgebouw die vriendelijk de directie verzoeken om op te rotten zou welkom zijn.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 6 apr 2011 12:59
|
|
Dit had hij eens moeten doen.. Dan had de directie gelijk AL hun argumenten van warme club etc in de grond geboord.. Jezus wat een vieze vuile rat..
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Wo 6 apr 2011 13:35
|
|
Je weet niet eens wat hun argumenten zijn om dit te overwegen. Ik ben het er totaal mee oneens, maar als de sfeer op De Toekomst nu totaal naar de klote is en nooit meer goed komt dan moet je keuzes maken.
Maargoed, dat is niet de juiste keuze omdat kamp-Cruijff alles moet overnemen.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 9 apr 2011 08:15
|
|
Citaat: Van den Boog provoceert
AMSTERDAM - Daags na de ’vredesmissie’ van een Ajax-delegatie bij Johan Cruijff, heeft uitgerekend algemeen-directeur Rik van den Boog dit proces geprovoceerd. Vrijdagmiddag riep hij op De Toekomst de aanwezige jeugdtrainers bij elkaar en deelde hen mee, in bijzijn van commercieel directeur Henri van de Aat en hoofd-opleidingen Jan Olde Riekerink, dat Dennis Bergkamp, Wim Jonk, Ruben Jongkind en Bryan Roy per 30 juni op non-actief worden gesteld.
Dit kwartet heeft met Johan Cruijff en andere oud-spelers het technisch rapport ’Op weg naar georganiseerde chaos’ samengesteld. De boel binnen Ajax escaleerde, toen zowel het inmiddels opgestapte bestuur als de directie weigerde dit rapport uit te voeren. Nu is de clubleiding nog een stap verder gegaan, door Bergkamp, Jonk, Jongkind en Roy de wacht aan te zeggen.
Toen er tijdens de bewuste bespreking op De Toekomst gevraagd werd of er niet eerst op het resultaat van de ’vredesbesprekingen’ moest worden gewacht, liet Van den Boog weten dat hij als directeur niets te maken heeft met de actie onder leiding van ondermeer de ereleden Michael van Praag, Arie van Os en Hennie Henrichs.
Overigens waren de vier jeugdtrainers niet bij de bewuste bespreking aanwezig. Ook waren zij nog niet ingelicht over het voornemen van de Ajax-directie om ze na 30 juni buiten de poort te zetten.
Telesport.nl
|
RogerGarcia

|
Geplaatst: Za 9 apr 2011 08:20
|
|
Tsja Rik, ga vooral zo door en denk in het belang van Ajax, he.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 9 apr 2011 08:21
|
|
Van den Boog manifesteert zich steeds meer als een machtswellusteling die ten koste van alles op het pluche wil blijven zitten. Dat dubieuze PR-bureau is dus ook door hem persoonlijk aangesteld .
Bovendien zitten er in de rest van de directie en het inmiddels vertrokken bestuur ook geen persoonlijkheden die hem een halt toeroepen. Het zegt toch alles dat Coronel vanaf een papiertje voorleest wat hem wordt voorgedragen.
Het is tijd voor Cruijff en een nieuwe raad van commissarissen die dit bestuur voor eens en voor altijd naar huis stuurt. Misschien dat Marco Borsato nog een entertainment bureau wil starten?
|