Auteur
|
Bericht
|
Koningtinus

Forum berichten: 47
Nieuws reacties: 48
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 09:35
|
|
Van de Boog mag oprotten en neem meteen die Coronel ook maar mee. Die klootzak schrijft eerst een rapport om hem vervolgens netjes en veilig weer op te bergen en er niks mee te doen. Dan komt clubicoon Cruijff langs met mensen met een Ajax hart en ontzettend veel voetbalkennis en dan gebeurt dit! Onvoorstelbaar. We moeten dit als supporters niet pikken. Echte Ajacieden steunen Cruijff!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 09:37
|
|
Citaat: Even bedaard, logisch nagedacht en is het niet zo dat vd Boog zelf ook in deze klankbord-groep zat, dus ook de voorstellen mede heeft bedacht/goed gekeurd?
Dus ligt het probleem dan niet bij de RvC/ voorzitter? Die het beleid wat door de technische klankbord groep is bedacht, o.a. Cruijff en vd Boog niet mag worden uitgevoerd door de RvC ( Krant en Coronel?)
Misschien moet je dan lezen wat Van de Boog heeft gezegd, riejuh?
http://ajaxfans.net/nieuws-8697_Van-den ... en-om.html
|
Peter79

Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 10:19
|
|
Van den Boog heeft zich al een tijd geleden onmogelijk gemaakt binnen de club, die man is totaal niet geloofwaardig meer. Maar, help me daar aub even mee want ik kom net terug uit Australie, wat is precies de rol van VD Boog in de technische klankbordgroep geweest? Had hij daar een actief deel in en heeft hij dus mede dat advies opgesteld wat hij nu niet wenst uit te voeren?
De inhoud van het advies van de klankbordgroep ken ik niet op de flarden die in de media verschenen zijn, na dan.
Los van de personen en hun verleden, kan ik me best indenken dat de directie niet alles klakkeloos overneemt. Hoe geloofwaardig zou je zijn als manager als je jouw hele beleid aan de kant gooit en carte blanche geeft aan een adviesgroep. Tuurlijk zou het van misplaatste trots getuigen als je een heel adviesrapport verwerpt maar ik kan me zo indenken dat niet alle punten klakkeloos overgenomen worden. Helemaal ten aanzien van het personeelsbeleid, ook ik met mijn redelijk beperkte kennis van de jeugdopleiding an sich heb zo mijn bedenkingen bij het functioneren van een aantal personen. Maar er klakkloos 5 uit knikkeren en voor 4 anderen iets anders proberen te vinden das redelijk ingrijpend en een behoorlijk dure grap. Indien mensen ECHT niet functioneren en er betere kandidaten voorhanden zijn ala maar zijn die er ook, waarom functioneren deze mensen niet en is er sprake van vriendjespolitiek?
Wat maakt Bergkamp geschikt als verantwoordelijke voor de hele jeugdopleiding? Welke kwaliteiten heeft hij waardoor hij DE man is voor die functie? De voetballer Bergkamp was van absolute topkwaliteit maar meer dan twee jaar (asssistent)-jeugdtrainer heeft hij volgens mij verder niet als bagage. Hoe is hij organisatorisch? Vond hem nou niet altijd uitblinken in het communiceren om nog maar iets te noemen. En heeft hij juist de wens niet uitgesproken om bij het 1e betrokken te worden als assistent? Kortom liggen zijn ambities wel op het vlak van verantwoordelijke voor de jeugdopleiding of wil hij eigenlijk zo snel mogelijk weer op het veld staan? Is het handig om een passant aan te stellen als verantwoordelijke voor de levensader van deze club? Los van het feit of JOR wel of niet functioneert.
Jonk lijkt mij overigens wel een geschikte man voor de scouting, de wat stillere analyticus, de pure liefhebber die het liefst op de achtergrond opereert. Nuchtere Volendammer met een goede kijk op het spelletje en een die niet de ambitie heeft om trainer te worden. Qua eigenschappen wel wat weg van de met pensioen gaande Muhren. Laatstgenoemde zou Jonk ook ideaal wegwijs kunnen maken in het scoutingswereldje met zijn jarenlange ervaring en fantastisch inzicht.
En tja Jopie uit betondorp, over zijn carriere als voetballer en zijn voetbalinzicht hoef ik het niet te hebben: beide buitencategorie. Maar waarom zoekt hij meteen de media en de frontale aanval? Waarom kan dit niet binnenskamers blijven en moet er op stel en sprong een ramkoers uitgestippeld worden. Heeft Johan niet stelselmatig elke OFFICIELE functie afgewezen sinds zijn vertrek bij Barca als trainer? Vaak zei hij toe om toch weer terug te krabbelen, dan weer lag het aan wat streepjes op het trainingspak en dan weer ergens anders aan. Altijd heeft hij de verantwoordelijkheid afgewezen zo ook in een recent verleden maar kon men hem wel om advies vragen. Wel lekker makkelijk, jij krijgt alle lof en de shit komt over de zittende verantwoordelijken (lees Vd Boog cs) heen.
Welnu de club heeft de kniebuiging gemaakt en Johan vormde een klankbord ADVIESgroep. De betekenis van het woord advies hoef ik niet uit te leggen. De directie heeft, als ik de verhalen in de media moet geloven, zijn bewondering uitgesproken over de inhoud van het plan maar wenst alleen niet mee te gaan in het aanstellen en afschieten van een aantal mensen. Heeft men dat recht niet bij een gegeven advies? Mag men niet dezelfde twijfels hebben bij Bergkamp die ik ook heb? Had hier niet verder over gesproken kunnen worden achter de schermen? Maar nee Cruijff moest en zou meteen weer de media zoeken, waarom?
Waarom moeten de messen meteen geslepen worden en moeten mensen publiekelijk aan de schandpaal genageld worden. Waarom moet heel Nederland weten dat Bergkamp een mes in de rug gestoken heeft van zijn baas JOR? Telt deze hele affaire nu niet louter verliezers? Ja, men had blind op Cruijff af moeten gaan maar waarom? Kent iemand het hele rapport van Johan en de zijnen om hiervan overtuigt te zijn?
Ik ook niet en hoewel ik diep respect heb voor het voetbalverstand van de drie heren, diep respect heb voor het voetbalverleden van deze 3 godenzonen, VD Boog totaal niet geloofwaardig vind en wel degelijk vind dat de boel op de schop moet, vind ik het niet realistisch om blind een kant te kiezen in dit conflict op basis van een rapport waar ik de inhoud (op wat flarden uit de media na) niet ken. Wellicht hebben anderen meer inside information, wellicht heb ik wat gemist in de media aangezien ik meteen na Roda-uit via Hong Kong naar Australie ben gegaan en pas net weer terug ben gekomen etc etc maar op basis van wat ik van de hele situatie heb meegekregen kan ik niet blind de kant van Cruijff kiezen..
Ik zal wel een hoop kritiek hier krijgen op deze bovenstaande reactie maar ik ben nou eenmaal geen papegaai, heb een eigen mening en weiger klakkeloos met de meute mee te lopen als ik niet weet waar, waarom en met wie we een kant oplopen.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 10:40
|
|
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141325
Hij vind in ieder geval dat hij 'een klein beetje verstand van voetbal heeft'.
Wat een enorme oetlul blijkt dit toch te zijn zeg!
En ik sprak mijn vertrouwen nog wel in hem uit vorig seizoen, wat een farce.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 11:00
|
|
Citaat: Van den Boog heeft zich al een tijd geleden onmogelijk gemaakt binnen de club, die man is totaal niet geloofwaardig meer. Maar, help me daar aub even mee want ik kom net terug uit Australie, wat is precies de rol van VD Boog in de technische klankbordgroep geweest? De drie klankbordgroepen bestond uit sommige directieleden om zo de wederhoor toe te passen en het standpunt vanuit de directie zo te verkondigen.
Citaat: Had hij daar een actief deel in en heeft hij dus mede dat advies opgesteld wat hij nu niet wenst uit te voeren? Is dat wel zo. Cruijff heeft het steeds over twee van de drie personen die niet mee gaan in het beleid. Gisteren waren Coronel, Slop en Van den Boog aanwezig bij het gesprek. Coronel is al een tijd een tegenstander van het beleid van Cruijff en heeft hem buiten de deur proberen te houden bij Ajax. Dan heb je nog Slop en Van den Boog. Na de zaak Van der Zee is het duidelijk dat Slop naast de financiën ook het personeelsbeleid onder zijn hoede valt. Laat nou net dat het gene zijn waarover Ajax valt en daar niet mee gaat met Cruijff.
Citaat: De inhoud van het advies van de klankbordgroep ken ik niet op de flarden die in de media verschenen zijn, na dan Inderdaad, dat is nou het probleem. Je hoort dat JOD eruit moet bij de jeugd en dat Bergkamp de jeugd gaat leiden. Maar Bergkamp word ook assistent bij het eerste. Hoe gaat die de jeugd dan herstructureren aangezien die te weinig tijd ervoor heeft. Je zult daarom ook eerst de volledige plannen aan moeten horen voordat je een objectief beeld heb van de veranderingen en een partij moet kiezen.
Citaat: Maar nee Cruijff moest en zou meteen weer de media zoeken, waarom? Het is in mijn ogen wel logisch dat Cruijff de media zoekt. Hij weet dat dat die de opinie moet bespelen om straks op de ALV met zich mee te krijgen. Als Cruijff dat niet doet dan is het een stuk moeilijker om ze bespelen en is de kans kleiner dat zijn plan slaagt.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 11:20
|
|
Even een belangrijk puntje: er wordt nu gesproken over Jonk als hoofd scouting, maar in de Volkskrant spreekt men over Jonk als coördinator van de bovenbouw van de jeugd. Nu zou ik normaal gesproken eerder afgaan op de informatie van de Telegraaf, maar Cruijff heeft zelf aangegeven dat deze aanbevelingen puur over de opleiding gaan. Lijkt me dan ook duidelijk dat het hier gaat om Jonks rol in de opleiding (die ook veel beter aansluit op z'n huidige rol als individuele trainer van de bovenbouw).
Wellicht zal hij daarnaast nog een rol te vervullen krijgen in de scouting, maar daar gaat het huidige advies duidelijk niet over.
|
Vienna

Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 11:34
|
|
Citaat: Wat maakt Bergkamp geschikt als verantwoordelijke voor de hele jeugdopleiding? Welke kwaliteiten heeft hij waardoor hij DE man is voor die functie?
Het is geen antwoord op je vraag maar welke kwaliteiten hadden Rijkaard en Guardiola voordat ze bij een hectische club in een topcompetitie als betrekkelijke beginnelingen zomaar hoofdtrainer mochten worden? En het ongelofelijk goed deden. Een gedeelde en goed overgebrachte visie, bij een logisch en goed geleide club, met veel vertrouwen en veel kennis om op terug te vallen en dan werkt het. Schijnbaar. Als Cruijff Bergkamp die baan toevertrouwd hoef ik er niet aan te twijfelen dat Dennis ervoor geschikt is. Hij steekt z'n nek uit hè, doet-ie niet zomaar.
Citaat: De directie heeft, als ik de verhalen in de media moet geloven, zijn bewondering uitgesproken over de inhoud van het plan maar wenst alleen niet mee te gaan in het aanstellen en afschieten van een aantal mensen. Heeft men dat recht niet bij een gegeven advies?
Voor je het weet gaan ze met je naam aan de haal. Geef je er je eigen draai aan als directie zijnde door op essentiële punten niet mee te gaan en kun je er vervoglens mee koketteren dat het Cruijff z'n goedkeuring heeft weggedragen. Of van onder tot boven volledig opvolgen en anders is het zijn reputatie die op het spel staat en in handen ligt van Van den Boog. In die zin begrijp ik nog wel dat het zo zwart-wit wordt gespeeld.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 14:38
|
|
Danny Blind moest van Cruijff vandaag al ‘oprotten’
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 14:53
|
|
Dit is echt een ontzettend domme zet van vd Boog en Coronel. Ze hadden het plan van tevoren al gesmeed:
“De kritiek neemt grote vormen aan; laten we Cruijff binnenhalen in een nietszeggend platform. We doen net of we hem serieus nemen en we laten hem adviezen uitbrengen. Vervolgens zeggen we dat de plannen tè rigoureus zijn en niet meer kunnen in deze tijd. We leggen de schuld van het conflict bij Cruijff neer, net zoals de vorige keer. De publieke opinie zal zich dan vast tegen Cruijff keren en wij kunnen overleven.”
Een erg goedkope strategie. Door de vele anti Cruijff reacties tijdens de Cruijff van Basten clash, hadden ze verwacht dat ze er mee weg zouden komen. Gelukkig is het verstand naar boven gekomen bij veel supporters en zien ze dat het zo niet langer kan. Cruijff is uniek en is de enige persoon die - het tot in de wortels verrotte - Ajax kan helpen. Laten we zorgen voor een heksenketel bij de volgende thuiswedstrijd!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 15:55
|
|
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Van-den-Boog-blikt-terug.htm
|
theumas

Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 17:13
|
|
http://www.at5.nl/artikelen/59362/v-d-b ... zou-kunnen
Weet deze randdebiel wel hij zegt? Vooral doen, dan barst de hel helemaal los 
En ook die k*topmerking: " Zo ga je niet met mensen om"
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 17:16
|
|
"Hij is hier al 10 jaar niet meer geweest.....dus......"
Heb het niet snel maar toen begon mijn bloed echt te koken.
|
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 17:29
|
|
Nu krijg ik nog meer de neiging om mijn eerdere post te herhalen, wat een SFHJASIFHSADJFksdhfsdkjfhhhhlijer
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 17:42
|
|
De lol is er bij mij ook volledig van af, die gladde aal van een Van den Boog kan ik niet meer zien.
|
batavus

Forum berichten: 1
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 17:55
|
|
Word fan op facebook van rikvandenboogmoetweg.
http://www.facebook.com/#!/pages/Rikvan ... 6349213465
|
Peter79

Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 17:57
|
|
Citaat:
Citaat: Had hij daar een actief deel in en heeft hij dus mede dat advies opgesteld wat hij nu niet wenst uit te voeren?
Is dat wel zo. Cruijff heeft het steeds over twee van de drie personen die niet mee gaan in het beleid. Gisteren waren Coronel, Slop en Van den Boog aanwezig bij het gesprek. Coronel is al een tijd een tegenstander van het beleid van Cruijff en heeft hem buiten de deur proberen te houden bij Ajax. Dan heb je nog Slop en Van den Boog. Na de zaak Van der Zee is het duidelijk dat Slop naast de financiën ook het personeelsbeleid onder zijn hoede valt. Laat nou net dat het gene zijn waarover Ajax valt en daar niet mee gaat met Cruijff.?
Of dat wel of niet zo is, dat wist ik niet vandaar mijn vraagteken aan het eind van de zin.
Citaat:
Citaat: De inhoud van het advies van de klankbordgroep ken ik niet op de flarden die in de media verschenen zijn, na dan Inderdaad, dat is nou het probleem. Je hoort dat JOD eruit moet bij de jeugd en dat Bergkamp de jeugd gaat leiden. Maar Bergkamp word ook assistent bij het eerste. Hoe gaat die de jeugd dan herstructureren aangezien die te weinig tijd ervoor heeft. Je zult daarom ook eerst de volledige plannen aan moeten horen voordat je een objectief beeld heb van de veranderingen en een partij moet kiezen.
Helemaal mee eens, vandaar mijn post. Ik vind het te makkelijk om met de wolven mee te huilen en het huidige bestuur te lynchen. Uiteraard hebben een aantal bestuurders bij Ajax geen enkel recht meer op enig krediet maar is het reeel en goed wat Cruijff wil? Is het het waard om Cruijff carte blanche te geven? Geen idee want wij kennen de inhoud van zijn plannen niet, wat Bergkamp betreft deel ik op basis van wat ik weet jouw sceptische kijk. Dat Cruijff in het verleden vaak wijze dingen gezegd heeft dat zal ik absoluut niet ontkennen maar ook Cruijff heeft het niet altijd bij het juiste eind. Tis ook maar een mens, vandaar dat ik een wat kritische kijk op het geheel heb gegeven middels mijn mail vanuit een andere invalshoek.
Citaat:
Citaat: Jonk lijkt mij overigens wel een geschikte man voor de scouting, de wat stillere analyticus, de pure liefhebber die het liefst op de achtergrond opereert. Nuchtere Volendammer met een goede kijk op het spelletje en een die niet de ambitie heeft om trainer te worden. Qua eigenschappen wel wat weg van de met pensioen gaande Muhren. Laatstgenoemde zou Jonk ook ideaal wegwijs kunnen maken in het scoutingswereldje met zijn jarenlange ervaring en fantastisch inzicht. Waaruit blijkt dat Jonk daaruit geschikt is. Jonk heeft meerdere malen aangegeven dat zijn hart ligt bij techniektrainer. Dan vind ik de stap na de scouting nogal een grote stap waar die mensen moet gaan aansturen. Dat lijkt me niet geheel logisch om deze stap te maken.
Vergeet niet dat Jonk ook bij Volendam in zijn technische functie een coordinerende/ aansturende rol heeft gehad. Niet alleen de fans maar ook de echte clubmensen liepen met hem weg daar, na een onwennig begin dat moet ik er wel bij zeggen. Heb Jonk bedrijfsmatig ook wel eens gesproken (Volendam was een klant van ons), aardige vent. Voorts ook buiten het werk een 2 a 3x aangezien het jeugdteam wat ik trainde daar elk jaar werd uitgenodigt voor een oefenwedstrijdje/ toernooi en aangezien ons team destijds een aantal interessante spelers had, kwam Jonk nog wel eens een stukje posten. Heb em destijds ook getipt over wat aardige spelers van tegenstanders van ons in de competitie. Absoluut geen garantie voor geschiktheid of slagen maar op basis van het beeld wat ik van hem heb, sta ik er niet onwelwillend tegenover.
Citaat:
Citaat: Maar nee Cruijff moest en zou meteen weer de media zoeken, waarom? Het is in mijn ogen wel logisch dat Cruijff de media zoekt. Hij weet dat dat die de opinie moet bespelen om straks op de ALV met zich mee te krijgen. Als Cruijff dat niet doet dan is het een stuk moeilijker om ze bespelen en is de kans kleiner dat zijn plan slaagt.
Dat hij de media op zoekt, kan ik enigszins ook wel begrijpen maar moet zoiets meteen na een meeting gebeuren? Waren er echt geen aanknopingspunten, geen dialoog etc.? Wellicht niet, wellicht wel geen idee maar het tijdstip oogt wat lop.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Za 26 maa 2011 11:39
|
|
Ik heb het vanaf het begin al geroepen; "Rikje is een rat".
Met zijn vlotte babbel en populaire pietpraat heeft deze gladde aal zich overal doorheen gewurmd.
Publieke opinie bespelen beheerst hij tot in zijn vingertoppen. Zo gaan we bij Ajax niet met elkaar om, aldus de grootste smeerlap zelf. De stromingen binnen Ajax zijn om van te kotsen. Zelfs onder de supporters heerst een machtspel. Rikje de leugenaar weet als geen ander hoe de supportersgroepen achter zich te krijgen. Je gaat weer een keer met ze om de tafel, geeft ze wat meer inspraak en je plaatst als algemeen directeur is weer met een jaar verlengd. Want ook onder de supportersgroepen is een soortgelijk pluchegeilheid ontstaan.
Het is wachten op het moment dat Rikje de gore rat de naam van Gaal laat vallen. Laten we hopen van niet, want dan geef ik het in ieder geval op. Ajax stort zichzelf regelrecht de afgrond in.
Rikje, donderstraal op en anders helpen ik en vele anderen je graag een handje. Goedschiks dan wel kwaadschiks, maar oprotten zul je.
|
bell

Forum berichten: 42
|
Geplaatst: Za 26 maa 2011 11:46
|
|
Inderdaad, zoiets had ik ook op het AN gepost. Vooralsnog zie ik dit hele machtsspel wel de goed (Cruijff) kant op gaan, maar de ultieme troef voor VD Boog c.s. is natuurlijk Van Gaal aan zich te binden, het zou een verdomd goede tragedie maken
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 26 maa 2011 13:08
|
|
De ploeg van den Boog weet het steeds weer te presteren om zich in de media en richting supporters te presenteren als 'fatsoenlijke' en 'redelijke' mensen, maar ondertussen draaien ze met alle winden mee.
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 16:29
|
|
Het probleem met Cruijff binnenhalen is dat hij meteen de baas wil spelen.
“Dat kan dus niet, want ik ben hier de baas. Dan heb ik jullie toch antwoord gegeven? Ik heb een simpele filosofie: als Cruijff een betere baas is voor Ajax en iedereen juicht dat toe; prima, dan moet hij dat worden. Als hij dat kan brengen. Maar op dit moment is er hier maar één baas en dat ben ik.”
Aldus VDB een flinke tijd terug. Houdt vooralsnog weinig daad bij woord.
Ook nog een leuke reactie, van Gertjan over VDB. Kijken of hij er nu nog steeds zo over denkt:
''Ik vind hem, op een of andere manier, heel fijn over komen. Het is niet zo'n gladjanus die maar wat zegt, maar het lijkt mij iemand die alles recht uit z'n hart verteld!''
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 17:02
|
|
Het is verbazingwekkend om te zien dat zogenaamd intelligente mensen opeens het spoor kiezen van het bestuur. Nu is het Peter R de Vries en zo was het ook bij studio voetbal. Al zitten daar mensen zoals waterreus en van halst die er baat bij hebben dat Cruijff buiten de deur blijft.
Als je alle feiten en belangen op een rijtje zet, kun je als Ajacied onmogelijk partij kiezen voor het bestuur
|
hannes

Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 18:59
|
|
Mja, Van Halst zit sowieso niet in de positie om pittige uitspraken te doen he. Daar had je - welke kant hij ook zou kiezen - geen vuurwerk van hoeven verwachten.
|
AFCA Tyke

Forum berichten: 82
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 21:48
|
|
Citaat: Wat maakt Bergkamp geschikt als verantwoordelijke voor de hele jeugdopleiding? Welke kwaliteiten heeft hij waardoor hij DE man is voor die functie?
Het is geen antwoord op je vraag maar welke kwaliteiten hadden Rijkaard en Guardiola voordat ze bij een hectische club in een topcompetitie als betrekkelijke beginnelingen zomaar hoofdtrainer mochten worden? En het ongelofelijk goed deden. Een gedeelde en goed overgebrachte visie, bij een logisch en goed geleide club, met veel vertrouwen en veel kennis om op terug te vallen en dan werkt het. Schijnbaar. Als Cruijff Bergkamp die baan toevertrouwd hoef ik er niet aan te twijfelen dat Dennis ervoor geschikt is. Hij steekt z'n nek uit hè, doet-ie niet zomaar.
Citaat: De directie heeft, als ik de verhalen in de media moet geloven, zijn bewondering uitgesproken over de inhoud van het plan maar wenst alleen niet mee te gaan in het aanstellen en afschieten van een aantal mensen. Heeft men dat recht niet bij een gegeven advies?
Voor je het weet gaan ze met je naam aan de haal. Geef je er je eigen draai aan als directie zijnde door op essentiële punten niet mee te gaan en kun je er vervoglens mee koketteren dat het Cruijff z'n goedkeuring heeft weggedragen. Of van onder tot boven volledig opvolgen en anders is het zijn reputatie die op het spel staat en in handen ligt van Van den Boog. In die zin begrijp ik nog wel dat het zo zwart-wit wordt gespeeld.
Rijkaard had al een flinke dosis ervaring hoor voordat hij bij Barçelona trainer werd.
|
AFCA Tyke

Forum berichten: 82
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 21:51
|
|
Ik deel trouwens, wat ik wel geinig vind, geheel de mening van Peter79. Handig ook, hoef ik niets meer te typpen. Go peter79.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 23:37
|
|
Citaat: Het is verbazingwekkend om te zien dat zogenaamd intelligente mensen opeens het spoor kiezen van het bestuur. Nu is het Peter R de Vries en zo was het ook bij studio voetbal. Al zitten daar mensen zoals waterreus en van halst die er baat bij hebben dat Cruijff buiten de deur blijft.
Als je alle feiten en belangen op een rijtje zet, kun je als Ajacied onmogelijk partij kiezen voor het bestuur
Wat heeft Peter R de Vries precies gezegd?
Van Halst was niet negatief over het plan van Cruijff, het was vooral Waterreus die kanttekeningen plaatste.
|