Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 24 feb 2011 21:44
|
|
Citaat: Doei Van der Zee.
Praat alsof ie het voetbal heeft uitgevonden. Zelf lekken naar de media en dan Ajax weer modder gooien verwijten. Rot toch op/
Van der Zee moet inderdaad oprotten. Ben ik blij mee.
Citaat: Ajax is op een goede koers. We gaan ifnancieel vooruit en ik denk dat men nu ook de goede weg inslaat met aankopen jeugdig talent.
Nou nee, Ajax weet wat grote talenten aan zich te binden echter is dat nog lang niet genoeg.
- De scouting is niet op orde
- Ajax maakt operationeel nog steeds verlies
- Ook op de jeugd is nog voldoende aan te merken
- De PR en geloofwaardigheid van dit bestuur zijn ondermaats
Citaat: Gewoon een keer een koers varen. Elke keer weer die roep om nieuw bestuur. Dat heeft ons geen centimeter vooruit geholpen.
Het gaat, zoals het het eigenlijk bij alle gebreken bij Ajax, om professionaliteit. Wanneer je iemand eerst een onderzoekscommissie laat leiden (Coronel) en die neemt na zijn bevindingen plaats in het bestuur dan is dat opnieuw een doodzonde. De code Tabaksblad met voeten treden, net zoals het feit dat Coronel nu door de beurswaakhond wordt aangesproken op te veel petten. Coronel en ook Van den Boog falen, te veel vlakken om nog langer de ogen dicht te houden.
Citaat: Rik heeft fouten gemaakt. Prima. beginnersfouten. Die verwacht ik niet meer dat hij die maakt.
Dit was niet zomaar een 'beginnersfoutje', dit was een fout die zelf een propedeusestudent Personeel en Organisatie niet gemaakt had. Sprak toevallig pas nog een oud docent van me, die noemde de hele gang van zaken lachwekkend omtrent Ajax. Als je geen dossieropbouw hebt gedaan, je houdt je niet aan je eigen voorschriften en je hebt de betreffende persoon kort daarvoor nog gepromoveerd met daarbovenop nog onduidelijke argumentatie over het vervallen van de betreffende functie dan faal je compleet.
Een beginnersfoutje was geweest wanneer Ajax in een van de punten niet in het gelijk was gesteld. Als je in alles niet in het gelijk wordt gesteld terwijl je de zaak in de media zo melodramatisch vooraf hebt voorgesteld....epic fail.
Citaat: Nieuw bestuur? weer beginnersfouten en dan weer de roep om vertrek. Vicieuze cirkel?
Dit soort cirkelredeneringen wordt ik dan weer moe van. Ik heb ze wel vaker gezien hoor. Dezelfde cirkelredenering was er bijvoorbeeld toen mensen stelden dat we maar geen Belgen meer moesten halen omdat Sonck, Soetaers, Meeuws en Van Damme ook niet bepaald evrsterkingen waren.
Het gaat er simpelweg om dat we een goed bestuur hebben en uit gaan van professionaliteit. Dat is best mogelijk. Nu de handdoek gooien omdat het hiervoor een paar keer is misgegaan is een teken van zwakte en gebrek aan visie. Goed je zal dan wel afscheid moeten nemen van de nepotistische manier van aanstellen binnen je organisatie - zoals Coronel aan de macht kwam - en gaan voor professionaliteit. Het beste voor Ajax was een totaal onafhankelijk bureau buiten de voetballerij geweest dat de boel zou doorlichten. Ik voorspel dat er heel wat koppen zouden rollen, en dat is net de reden dat men er niet aan zal willen. Voorlopig hebben we het beste alternatief
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 12:16
|
|
Coronel is door de ledenraad juist gevraagd om voorzitter te worden, terwijl hij zelf nog erg twijfelde. Jullie roepen allemaal dat het zo slecht gesteld is met Coronel, hij zou liegen enzo. Maar wat doet hij nou allemaal fout dan?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 13:23
|
|
Hij dekt Van den Boog. En die is absoluut niet meer te handhaven.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 17:52
|
|
Citaat: Coronel is door de ledenraad juist gevraagd om voorzitter te worden, terwijl hij zelf nog erg twijfelde. Jullie roepen allemaal dat het zo slecht gesteld is met Coronel, hij zou liegen enzo. Maar wat doet hij nou allemaal fout dan?
Zie de Coroneltopic...
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 26 feb 2011 09:06
|
|
Citaat: - Nieuwe sponsers gezocht? De tijd is niet makkelijk maar onder Van Den Boog is hier niets bijzonders in gebeurt. Je kun het wel op het bord van Van den Boog schuiven, maar is daar niet verantwoordelijk voor. van der Aat moet als commercieel directeur de sponsors binnen halen. Er zijn een klein aantal sponsors binnen gehaald, net zoals er wat sponsors zijn afgehaakt. Maar niet alleen de financiële crisis heeft Ajax mee te maken, maar ook dat de belangrijke sponsors bezet zijn. Denk dan aan de hoofdsponsor en de shirtsponsor.
Citaat: - Overbodige spelers verkocht? Ook dat is hem niet bepaald gelukt, het enige wat hij heeft gedaan is veel contracten 'uitgezeten'.
- Goede aankopen gedaan? Mwoah vind ik ook wel erg meevallen. Dat ligt aan het rapport. Daar zit in mijn ogen een fout in. Er zijn in dat rapport twee keuzes opgenomen voor het technisch beleid. De eerste keuze is dat je de hoofdtrainer meer macht geeft. Die heeft dan invloed op het eerste elftal met contracten en aankopen. Daarbij heeft die ook de macht tot betrekking tot het tweede elftal. De tweede keuze was er een met een Technisch Directeur. Die zoude lijnen voor het technisch beleid moeten uitzetten om het eerste elftal heen.
Ajax heeft voor het eerste gekozen door middel Van Basten aan te stellen. Toen der tijd was Van den Boog nog geen Algemeen Directeur en was Coronel geen voorzitter van Ajax. In die tijd heeft de toenmalige directie gekozen voor het model met een trainer die veel macht kreeg. Na het ontslag Van Basten heeft Ajax geen wijzing in het beleid gevoerd, omdat ze waarschijnlijk dachten dat ze nog steeds op de koers lagen. Door Jol te halen gingen ze voor een trainer die ervaring had bij verschillende clubs. Daarbij kwam nog dat een aantal jaar met hetzelfde model heeft gewerkt als Ajax voor ogen had. Achteraf kunnen je zeggen dat het verkeerd heeft uitgepakt om dit model te kiezen, omdat je weinig controle hebt. Zeker gezien het feit dat er Ajax te weinig zwaar gewichten bij Ajax zitten om iemand terug te fluiten als ze zien dat het mist gaat.
Citaat: Sportief gezien zijn we er dit seizoen echter eerder op achteruit dan op vooruit gegaan. Daar kun je ook je twijfels bij stellen. Door de omstandigheden die er dit seizoen zijn gebeurt, vind ik dat Ajax wel een stap voorwaarts maakt. Een paar maanden terug werd er nog te veel gesteund op de individuele kwaliteiten van enkele spelers, terwijl nu een vast systeem is aangebracht waarin de spelers weten wat ze nu moeten doen. Financieel is Ajax er wel op achteruit gegaan doordat veel aankopen niet goed waren voor Ajax, waardoor het veel geld heeft gekost wat niet nodig was geweest.
Citaat: Hans van der Zee kan dan zijn rol als hoofd-scouting weer oppakken. Ajax kan deze zaak wel verloren hebben, maar laten niet doen of Van der Zee heilig is. In het verleden heeft Van der Zee inmiddels aangetoond dat die niet betrouwbaar is geweest bij zijn vorige werknemers. Van Hanegem liet onlangs weten in zijn column dat Van der Zee een leugenaar is. Toen die overstapte na Ajax nam die files mee die in het bezit waren van PSV. Uiteindelijk had die er niks aan, maar het zegt genoeg bij hem. En onlangs heeft die al een tijdje op non-actief gestaan bij Ajax toen Van Geel nog de technische leiding had bij Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Za 26 feb 2011 10:58
|
|
Citaat: Je kun het wel op het bord van Van den Boog schuiven, maar is daar niet verantwoordelijk voor. van der Aat moet als commercieel directeur de sponsors binnen halen. Er zijn een klein aantal sponsors binnen gehaald, net zoals er wat sponsors zijn afgehaakt. Maar niet alleen de financiële crisis heeft Ajax mee te maken, maar ook dat de belangrijke sponsors bezet zijn. Denk dan aan de hoofdsponsor en de shirtsponsor.
Natuurlijk is VDB wel verantwoordelijk, daarvoor ben je Algemeen Directeur. Ik verwijt VDB verder niets qua sponsers, maar ik weiger het simpelweg om hem hier veren voor in zijn derriere te steken, daarvoor heb ik echt te weinig gezien. De vraag is hoe we er straks uitkomen wanneer de Adidas en Aegon contracten aflopen, maar dat laat ik liever niet aan VDB over.
Citaat: Dat ligt aan het rapport. Daar zit in mijn ogen een fout in. Er zijn in dat rapport twee keuzes opgenomen voor het technisch beleid. De eerste keuze is dat je de hoofdtrainer meer macht geeft. Die heeft dan invloed op het eerste elftal met contracten en aankopen. Daarbij heeft die ook de macht tot betrekking tot het tweede elftal. De tweede keuze was er een met een Technisch Directeur. Die zoude lijnen voor het technisch beleid moeten uitzetten om het eerste elftal heen.
Er is in het rapport Coronel een duidelijke procedure opgenomen over hoe spelers aangetrokken moeten worden, op basis van welke besluitvorming en aan welke kwalificaties die aankopen moeten voldoen. Dat is allemaal niet volgens het boekje gebeurt. Als je het rapport Coronel half gaat opvolgen door wel die dominante technische man (Jol) aan te stellen maar je laat die zijn gang gaan, zonder relevant onderbouwde scoutingsrapporten dan leef je zo'n rapport half na. Dan krijg je natuurlijk gedonder, moet je alleen niet het rapport puur de schuld van geven.
Citaat: Ajax heeft voor het eerste gekozen door middel Van Basten aan te stellen. Toen der tijd was Van den Boog nog geen Algemeen Directeur en was Coronel geen voorzitter van Ajax. In die tijd heeft de toenmalige directie gekozen voor het model met een trainer die veel macht kreeg. Na het ontslag Van Basten heeft Ajax geen wijzing in het beleid gevoerd, omdat ze waarschijnlijk dachten dat ze nog steeds op de koers lagen. Door Jol te halen gingen ze voor een trainer die ervaring had bij verschillende clubs. Daarbij kwam nog dat een aantal jaar met hetzelfde model heeft gewerkt als Ajax voor ogen had. Achteraf kunnen je zeggen dat het verkeerd heeft uitgepakt om dit model te kiezen, omdat je weinig controle hebt. Zeker gezien het feit dat er Ajax te weinig zwaar gewichten bij Ajax zitten om iemand terug te fluiten als ze zien dat het mist gaat.
Die weinige controle in het geval Jol hebben ze opnieuw aan zichzelf te danken. Ze gaven Jol nog extra macht door bv. de trainers van Ajax 2 niet aan te stellen volgens de vereiste functieprofielen in het rapport Coronel (Van der Dussen). Ze gaven Jol nog meer macht door Cock Jol ook nog de evrantwoordelijkheid te geven om de scouting door te lichten. Tenslotte konden aankopen als Atouba binnengehaald worden omdat opnieuw er geen scoutingsrapporten over waren. Kortom ze hebben Jol wel mach gegeven maar elke restrictie die in het rapport Coronel stond over hoe aankopen gedaan moesten worden en aan welke kwalificatie die moesten voldoen is genegeerd.
Dat alles nog daaraantoe. Van Basten voldeed niet volgens het profiel van dominant technisch manager met veel ervaring (die had hij niet) zoals het rapport Coronel omschreef. Daar was VDB niet voor verantwoordelijk. Waar VDB wel voor verantwoordelijk is is het aanstellen van de onervaren Frank De Boer zonder dat er een technisch directeur is. Dit is opnieuw iets wat dwars tegen de adviezen van het rapport Coronel ingaat.
Citaat: Daar kun je ook je twijfels bij stellen. Door de omstandigheden die er dit seizoen zijn gebeurt, vind ik dat Ajax wel een stap voorwaarts maakt. Een paar maanden terug werd er nog te veel gesteund op de individuele kwaliteiten van enkele spelers, terwijl nu een vast systeem is aangebracht waarin de spelers weten wat ze nu moeten doen. Financieel is Ajax er wel op achteruit gegaan doordat veel aankopen niet goed waren voor Ajax, waardoor het veel geld heeft gekost wat niet nodig was geweest.
Zelfs die schijnbare vooruitgang vind ik nog te broos om te stellen dat er definitieve vooruitgang is geboekt.
Citaat: Ajax kan deze zaak wel verloren hebben, maar laten niet doen of Van der Zee heilig is. In het verleden heeft Van der Zee inmiddels aangetoond dat die niet betrouwbaar is geweest bij zijn vorige werknemers
Zie daar de overeenkomst met VDB, voor mij de reden dat ze allebei wemogen.
Citaat: En onlangs heeft die al een tijdje op non-actief gestaan bij Ajax toen Van Geel nog de technische leiding had bij Ajax.
Is helemaal waar. Maar juist dit slaat weer als een boomerang terug in het gezicht van Van den Boog, ik zal uitleggen waarom.
1. Van der Zee had al wat akkefietjes gehad en was al eens op non-actief gesteld onder Van Geel.
2. Van der Zee had een contract voor bepaalde tijd.
3. Jol pleitte voor een promotie van VDZ, met salarisverhoging
4. Van den Boog heeft VDZ naar eigen zeggen wel gewaarschuwd maar wel gewoon dat nieuwe contract gegeven voor onbepaalde tijd.
5. Er bleken opnieuw ruzies te komen.
6. Uit de rechtzaak bleek dat Van der Boog zowel geen dossieropbouw had gedaan (een beschrijving van alle incidenten, onderbouwd door feiten) en geen functioneringsverslagen kon voorleggen.
Goed en dan zal ik nu zeggen wat Van den Boog had moeten doen.
1. Bij het verzoek van Jol op promotie had hij dit kunnen weigeren gezien eerdere incidenten.
2. Bij het promoveren van Van der Zee had hij hem een nieuw contract voor bepaalde tijd met proeftijd moeten geven, i.p.v. zijn contract omzetten naar onbepaalde tijd.
3. In het contract van Van der Zee had hij bepalingen moeten opnemen over beiendigign van het contract bij bepaalde fouten. (Juridisch onderbouwd).
4. Nadat het contract dan toch getekend was, had hij de procedure voor functioneringsgesprekken moeten vastleggen met daarbij een verslaglegging van die functioneringsgesprekken. Bij slecht functioneren had dit aan de kaak gesteld moeten worden en hadden beide partijen een ondertekend plan moeten ondertekenen over beter functioneren.
5. Van den Boog had naast die verslaglegging van de functioneringsgesprekken ook een onderbouwd dossier moeten aanleggen.
Je kan bij VDB niet zeggen dat hij hij een foutje gemaakt heeft, hij heeft fout op fout op fout gestapeld. Geef mij zo'n werkgever die me meteen bij promotie ook nog een contract voor onbepaalde tijd geeft! Die zal je in het dagelijks leven echt niet vinden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 26 feb 2011 12:28
|
|
Mooi betoog Pushkin.
Komt nog bij dat de Algemeen Directeur de functie als boegbeeld voor de club heeft.
Dan kun je je afvragen of je op die positie tot je recht komt met zo'n bekaaid imago vanwege TEG, constant draaien in de media en de verloren rechtszaak tegen vd Zee.
Bovendien is de wijze waarop de Dost-transfer is misgelopen een blunder uit een lijst van velen. Niet dat ik Dost graag gezien had, maar op de dag van de transfer-deadline uit eten.... en geen man meer kunnen bereiken om het geheel af te ronden is op zijn minst amateuristische te noemen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Za 26 feb 2011 16:48
|
|
http://bin617-01.website-voetbal.nl/sit ... %20Zee.pdf
|
Nikos85

Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Di 1 maa 2011 15:50
|
|
Citaat: Mooi betoog Pushkin.
Komt nog bij dat de Algemeen Directeur de functie als boegbeeld voor de club heeft.
Dan kun je je afvragen of je op die positie tot je recht komt met zo'n bekaaid imago vanwege TEG, constant draaien in de media en de verloren rechtszaak tegen vd Zee.
Bovendien is de wijze waarop de Dost-transfer is misgelopen een blunder uit een lijst van velen. Niet dat ik Dost graag gezien had, maar op de dag van de transfer-deadline uit eten.... en geen man meer kunnen bereiken om het geheel af te ronden is op zijn minst amateuristische te noemen.
Juist, dat is ook hetgeen waar ik me niet in kan vinden. Slecht bekend in de media vanwege zijn verleden, en toch de gevaren die erachter schuil gaan. Het draaikonten dat gewoon beter bij de PVDA past dan bij welke voetbalvereniging dan ook. En dan inderdaad nog maar te zwijgen over de dingen die niet goed gaan onder zijn bewind. Van der Zee / Jol / Transfers vind ik alle zeer aan te rekenen. Daarbij het schets gewoon een erg slecht beeld naar buiten toe (media smullen ervan, andere clubs/bedrijven twijfelen om zaken te doen met je omdat je niet geloofwaardig overkomt) Een beeld dat bij veel haatdragende verenigingen jegens ons Ajax al wel langer bestaat, maar wat natuurlijk nooit bevestigd mag worden door onze eigen huidige directie.
Maar waar ik me bij deze man nog het meest aan hekel is zijn eigen uitlatingen in de media, ik kan niet geloven dat dit figuur echt jaren voor Ajax heeft gespeeld en zelfs het 2e heeft gehaald, kom op als ik een interview afgeef gaat het over voetbalzaken met inhoud, niet wat slap gewauwel om maar mijn zegje gedaan te hebben. Ik denk dat Rik voor prominenten in zijn aanwezigheid misschien een andere houding aanneemt, de pluchehouding zullen we het maar noemen, maar iemand die tot 2e elftal heeft gevoetbalt kan toch wel met wat meer voetbalknowhow op de proppen komen voor de camera dan dat? En hij staat er zo op zijn Wouter Bos` bij, echt zo`n zakenmannetje dat wil ik niet als directeur zien, gewoon een echt voetbalicoon, iemand die dat uitstraalt en er ook echt verstand van heeft en dat op een prettige manier kan vertalen in een interview.
Van de Boog weet trouwens dondersgoed dat zijn geweldige financiele rapport zijn redding moet worden, daarom is er zo op gehamerd en op vooruitgelopen de laatste 2 weken, ze hebben een succesje nodig. Helaas wil ik liever sportief succes dan fincieel al ga ik niet zeggen dat financieen niet belangrijk zijn, het moet niet de hoofdmoot zijn, dat is het spelletje.
Is er al nieuws over het samenkomen van de ledenraad?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 3 maa 2011 14:24
|
|
Deze week las ik een interview met een nieuwe bestuurder van PSV en de woorden die hij sprak over het leiden van de club waren totaal niet van toepassing op van den Boog.
De man had het over mensen die oprecht met elkaar omgingen en werk dat meer was dan 9.00 tot 17.00.
Zie bij ons van den Boog die alles bij elkaar liegt en zeker niet oprecht omgaat met de mensen om hem heen en die op de dag van de transferdeadline zijn zaken niet rond krijgt. Bij Ajax is er letterlijk sprake van een leeuwenkuil, waarin men pas tot actie komt wanneer het water tot aan de lippen staat.
|
Bart

|
Geplaatst: Do 3 maa 2011 16:00
|
|
Van den Boog had in het begin ook mooie woorden in de media, dat heeft volgens mijn elke bestuurder. Maar als ze onder druk staan, dan kun je pas oordelen over een bestuurder. Daarbij speelt de media een grote rol in het na buiten brengen van bepaalde dingen.
Als je alleen al kijkt na de zaak Van der Zee. Van der Zee heeft zowat vijf keer zijn verhaal kunnen doen in de Telegraaf. Daarin is er geen wederhoor gepleegd na de directie van Ajax. Ook de het Tv programma VI en het tijdschrift met de zelfde naam kiezen een partij (tegen Van den Boog). Ajax kiest dan weer voor het AD om verhalen te publiceren en geven een aantal nieuwtjes aan het AD.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 3 maa 2011 19:03
|
|
Citaat: Van den Boog had in het begin ook mooie woorden in de media, dat heeft volgens mijn elke bestuurder. Maar als ze onder druk staan, dan kun je pas oordelen over een bestuurder. Daarbij speelt de media een grote rol in het na buiten brengen van bepaalde dingen.
Als je alleen al kijkt na de zaak Van der Zee. Van der Zee heeft zowat vijf keer zijn verhaal kunnen doen in de Telegraaf. Daarin is er geen wederhoor gepleegd na de directie van Ajax. Ook de het Tv programma VI en het tijdschrift met de zelfde naam kiezen een partij (tegen Van den Boog). Ajax kiest dan weer voor het AD om verhalen te publiceren en geven een aantal nieuwtjes aan het AD.
Kan allemaal wel kloppen Bart, maar ik beoordeel puur en alleen wat Van den Boog zelf naar buiten brengt. Van Den Boog heeft zijn eigen graf gegraven door bijvoorbeeld VDZ bij promotie meteen een contract voor onbepaalde tijd te geven (op aandringen van Jol) om vervolgens zonder onderbouwing hem proberen te ontslaan. Dan ga je gewoon enorm nat. Dat sommige media met stoelpotenzagen bezig zijn klopt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Za 5 maa 2011 14:00
|
|
http://www.ajaxfans.net/nieuws.php?id=8489#bottom
Ze moeten vertrekken. Deze bonussen moeten eruit. :-(
Dit maakt AJAX kapot.
VDB zei toch dat ze die bonussen niet kregen? Eigenlijk zouden ze dezelfde bonussen moeten krijgen als de spelers. Alleen bij winst van een prijs. Dit kan echt niet.
|
Bart

|
Geplaatst: Ma 7 maa 2011 10:28
|
|
Citaat:
Kan allemaal wel kloppen Bart, maar ik beoordeel puur en alleen wat Van den Boog zelf naar buiten brengt. Van Den Boog heeft zijn eigen graf gegraven door bijvoorbeeld VDZ bij promotie meteen een contract voor onbepaalde tijd te geven (op aandringen van Jol) om vervolgens zonder onderbouwing hem proberen te ontslaan. Dan ga je gewoon enorm nat. Dat sommige media met stoelpotenzagen bezig zijn klopt. Van den Boog heeft zeker fouten gemaakt, zowel als in de zaak Van der Zee als in andere zaken. Maar er word ook een heleboel opgeklopt in de media en soms word het allemaal uit het verband getrokken in bepaalde media.Citaat: http://www.ajaxfans.net/nieuws.php?id=8489#bottom
Ze moeten vertrekken. Deze bonussen moeten eruit. :-(
Dit maakt AJAX kapot.
VDB zei toch dat ze die bonussen niet kregen? Eigenlijk zouden ze dezelfde bonussen moeten krijgen als de spelers. Alleen bij winst van een prijs. Dit kan echt niet.  Ze hebben vorig seizoen afgezien van de bonussen, ook al hadden ze daar recht op. Dit seizoen hebben ze nog helemaal niks over de bonussen gezegd. Ik vind dat je de bonussen wel moeten worden gescheiden van het sportieve en financiële beleid. Als je Ajax weer gezond kan krijgen dan heb je een uitstekende job gedaan, zonder dat het sportieve er onder heeft geleid. Dus dat houd in dat je niet afhankelijk bent van de C.L of van inkomsten uit de transfers.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 24 maa 2011 23:39
|
|
Weg met deze man, was er al een tijdje klaar mee...
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 24 maa 2011 23:42
|
|
Citaat: Weg met deze man, was er al een tijdje klaar mee...
Pushkin, ik ben zo fucking pissig op deze man.
Weg ermee!!
|
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Do 24 maa 2011 23:47
|
|
Oprotten teringlijers!!!! Van den Boog, Coronel, optyfen rotte appels!!!!!!
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 24 maa 2011 23:50
|
|
Cruijff verklaart de oorlog aan Ajaxdirectie
|
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Do 24 maa 2011 23:52
|
|
Edit.
|
El Lute

Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 00:53
|
|
Zou die opmerking maar weghalen RogerGarcia voordat je daar gedonder mee krijgt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 00:59
|
|
Ik stel voor dat we nu inderdaad niet doorslaan in ongefundeerde haat. De kritiek lijkt me duidelijk; dit besuur heeft geen bestaansrecht meer. Maar laten we dat inderdaad netjes formuleren....
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 04:15
|
|
Ik weet niet wat er stond maar ik denk dat ik me ook zo zou uiten als "Roger garcia" Dit wat er nu gebeurt is toch echt onvoorstelbaar......bij de wilde spinnen af.......ik mag er toch wel vanuit gaan dat vd Boog nu "klaar" is bij Ajax en op moet rotten.
Wat een gebrek aan ......ja, aan alles eigenlijk........deporteren en neem dat vieze oude fossiel van een Coronel gelijk mee, vieze arrogante rotzak dat ie is.
Ik wil toch nog even een lans breken voor "Roger Garcia".......misschien heeft hij verkeerde woorden gebruikt, maar dat komt wel omdat ie een Ajax hart heeft.
Je had mij hier ook niet moeten horen toen ik de intervieuws hoorde, want dan hadden jullie me een ban van 5 jaar gegeven.
"RogerGarcia" heeft emotioneel gepost maar is een echte Ajacied. Ricardo en Toby zullen zonder twijfel ook uit hun plaat zijn gegaan.........( en Ricardo heeft net als ik ook gescholden en gevloekt..... )
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 08:22
|
|
Er zijn grenzen, Ad. En, ja...ik heb ook gevloekt. Maar op zich is het goed dat Van de Boog en Coronel zich onmogelijk hebben gemaakt. Nu kunnen ze niet door glibberen.
Ze zullen barsten bij de bijzondere algemene ledenvergadering. En zondag zal het kolken in de Arena.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 09:14
|
|
Even bedaard, logisch nagedacht en is het niet zo dat vd Boog zelf ook in deze klankbord-groep zat, dus ook de voorstellen mede heeft bedacht/goed gekeurd?
Dus ligt het probleem dan niet bij de RvC/ voorzitter? Die het beleid wat door de technische klankbord groep is bedacht, o.a. Cruijff en vd Boog niet mag worden uitgevoerd door de RvC ( Krant en Coronel?)
|
dalenoh

Forum berichten: 75
|
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 09:28
|
|
Het wordt heel snel tijd dat de supporters een vuist maken, en laten horen wat er met ajax moet gebeuren! Alsjeblieft v.d. Boog rot op en laat cruijf zijn werk doen!
|