Auteur
|
Bericht
|
RodneyAjacied

Forum berichten: 26
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 16:41
|
|
Van den Boog mag van mij zo snel mogelijk weggaan, wat een ramp is die vent.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 16:45
|
|
Geef daar eens argumenten voor, man! Ben ik heel erg benieuwd naar.
|
RodneyAjacied

|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 16:54
|
|
Is een corrupt en eigenaardig ventje. Hij wilt alleen maar geld zien en is geen echte Ajacied. Hij heeft samen met zijn "vriendjes" schijt aan ons als supporters en dat heeft hij al meerdere keren bewezen. Ook zijn verleden bij de TEG is een bewijs van hoe hij in elkaar steekt, het is gewoon een hele nare man. Ajax had van den Boog al lang moeten laten oprotten. Wil Ajax weer Ajax worden dan moet de bezem er doorheen met name in de organisatie en daar is een levende legende voor nodig: Johan Cruijff!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 16:55
|
|
TEG staat er volledig buiten. Wat heeft hij precies fout gedaan bij AJAX?
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 16:56
|
|
Oh ja Rodney. Ga je wel even na dat hij een streng beleid voert (zie volgende 'cases': Mido, Ooijer, Tainio, Pantelic en Rommedahl).
|
RodneyAjacied

|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 17:02
|
|
Citaat: TEG staat er volledig buiten. Wat heeft hij precies fout gedaan bij AJAX?
Ik vindt niet dat TEG er buiten staat, dat geeft juist precies aan hoe hij is als persoon. Wat hij fout doet? Nou, dat hij volkomen schijt heeft aan ons als supporters, maarja dat maakt natuurlijk niets uit....
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 19:56
|
|
Citaat: Is een corrupt en eigenaardig ventje. Hij wilt alleen maar geld zien en is geen echte Ajacied.
Ja, hij wil alleen maar geld zien.
Hij heeft in de jeugd van AJAX gespeeld.
Wie is er wel een echte Ajacied? Van Basten? Wouters? Blind? Koeman?
Citaat: Hij heeft samen met zijn "vriendjes" schijt aan ons als supporters en dat heeft hij al meerdere keren bewezen. Ook zijn verleden bij de TEG is een bewijs van hoe hij in elkaar steekt, het is gewoon een hele nare man.
Meerdere keren? Hoe dan?
Verder vind ik het verhogen van de CL-kaartjes 1-malig wel toegestaan. Je komt zo daardoor wel sneller uit de rode cijfers. Rode cijfers waar Van den Boog part noch deel aan heeft, voordat je daar over begint.
TEG zegt mij geen reet. He-le-maal niets. Iedereen loopt wel eens tegen zoiets op.
Citaat: Ajax had van den Boog al lang moeten laten oprotten. Wil Ajax weer Ajax worden dan moet de bezem er doorheen met name in de organisatie en daar is een levende legende voor nodig: Johan Cruijff!
Ja, de levende legende met zijn protegés Koeman, Blind, Wouters en Van Basten. Door hem gepusht. Echte Ajacieden! Vanwege de successen van deze echte Ajacieden plukken we daar nog iedere dag de vruchten van.
Verder heb ik het al heel vaak uitgelegd. Jol doet soms rare dingen. Van den Boog heb ik nog niet op 1 fout kunnen betrappen. Maar alles is beter dan die pupillen van Cruijff.
Cruijff is een grootheid, maar hij weet helemaal niet wat er speelt.
Cruijff is ongenuanceerd, leeft nog in de tijd van pre-Bosman en denkt dat de voetbalwerelden waarin AJAX en Barcelona vertoeven vergelijkbaar zijn. Slaap lekker door, meneer Cruijff.
Ook komt er nog altijd evenveel talent voort uit de eigen jeugdopleiding. Ze zijn alleen sneller vertrokken waardoor het lijkt alsof AJAX minder talent voortbrengt, maar een AJAX middenveld met Sneijder en Van der Vaart ziet er opeens al heel anders uit. De Nederlandse competitie wordt sneller uitgehold dan vroeger.
Verder had Cruijff zelfs kritiek op Van Gaal (over oa Dani en Oulida) in de gouden tijden en heeft Cruijff de neiging om zijn vriendjes te beschermen. Zelfs als ze slecht presteren en Anti AJAX voetbal spelen. Dat is een karakterpunt die mij nog het minste zint.
afca.nl, Derksen....en de mensen die deze mensen geloven en zelf geen mening vormen...
|
RodneyAjacied

|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 21:30
|
|
Ik praat helemaal niemand na en heb zelf een mening, ik heb bij van den Boog altijd al mijn twijfels gehad, maar die twijfels heb ik nu niet meer, die vent moet gewoon zo snel mogelijk weg. Cruijff heb ik genoemd omdat hij tenminste snapt dat er een hele nieuwe organisatie moet komen en echte clubhart heeft. Ik weet zeker dat als Cruijff de macht krijgt dat Ajax weer beter gaat worden, want al die kneuzen worden dan ontslagen en komen er weer mensen met gezond verstand binnen de club, die ook echt aan Ajax denken en niet alleen aan hun zelf.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 21:37
|
|
Argumentloos en kansloos, Rodney.
Heb je nou niet gelezen wat ik gepost heb? Heb je de namen van die Cruijff-protegés niet gezien? Heb je niet gelezen wat ik al veel eerder heb gepost?
Met dit onnozel gedoe kan ik niets, want je brengt ook totaal niets in deze discussie behalve wat irritante one-liners.
|
r-style

Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 21:37
|
|
Citaat: Ik praat helemaal niemand na en heb zelf een mening, ik heb bij van den Boog altijd al mijn twijfels gehad, maar die twijfels heb ik nu niet meer, die vent moet gewoon zo snel mogelijk weg. Cruijff heb ik genoemd omdat hij tenminste snapt dat er een hele nieuwe organisatie moet komen en echte clubhart heeft. Ik weet zeker dat als Cruijff de macht krijgt dat Ajax weer beter gaat worden, want al die kneuzen worden dan ontslagen en komen er weer mensen met gezond verstand binnen de club, die ook echt aan Ajax denken en niet alleen aan hun zelf.
Inderdaad want Cruijff heeft bij Barca precies laten zien hoe het moet. Geen vriendjes politiek en de club financieel gezond gemaakt.
Of was Laporte toch stiekem een vriendje van hem en heeft de clubman Cruijff Barca meteen de rug toegedraaid toe het hem even niet meteen naar de zin gemaakt werd. Dat komt me bekend voor van Ajax een paar jaar terug.
Daarnaast heeft Barca de club die de adviezen van Cruijff opgevolgd heeft een schuld van een half miljard ofzo.
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 22:00
|
|
Citaat: loopt wel eens tegen zoiets op.
De vergelijking tussen van den Boog en Basilevitch is inderdaad zo gek nog niet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 22:35
|
|
ik bedoelde het andersom, Marco.
Cruijff had toch een minder vleiende bijnaam...? Iets met geldwolf? Peseta nog wat?
|
gwar

Forum berichten: 4
Nieuws reacties: 104
|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 22:54
|
|
Een mening heb ik zeker wel, ook over vd Boog, alleen staat mijn mening over hem haaks op de jouwe, dus is die sowiezo fout in jouw ogen. Zijn ver leden bij TEG doet er zeker wel toe, aangezien Ajax een beursgenoteerd bedrijf is. In hoeverre is mijnheer vd Boog betrouwbaar inzake andere partners waar Ajax met van doen heeft. Die kijken toch echt naar het verleden van de uitvoerende personen, in dit geval vd Boog. Weg hoeft hij niet direct van mij, alleen het argument dat hij nog geen fouten heeft gemaakt vindt ik wel erg zwak. Zijn achilleshiel kan worden dat hij Jol en consorten wel erg veel invloed binnen de club heeft gegeven, waardoor bij een eventuele opvolging van Jol weer een complete volksverhuizing op gang komt. Ik moet nog zien of hij de lange sportieve termijn in goede banen weet te leiden. Ik hoop van wel, want tenslotte gaat de club AJAX boven alle naampjes, ego's en stromingen binnen de mooiste club van de wereld!!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 2 nov 2010 23:09
|
|
In niet alles sta ik loodrecht tegenover jou, gwar. Maar dat heb ik al genoeg uitgelegd.
http://www.ajaxfans.net/nieuws-6707_VI: ... enaar.html
http://www.ajaxfans.net/nieuws-5992_Jol ... Blind.html
http://www.ajaxfans.net/nieuws-6598_Ver ... echts.html
Zakenlieden kijken naar de naam AJAX. Genoeg ex-Ajacieden die ook niet kraakhelder waren of zijn we de zwartgeld affaire vergeten? Business is business.
Verder wordt de positie van Van de Boog van alle kanten in de gaten gehouden. Ook over de macht van Jol maak ik me niet veel zorgen. De hand zit duidelijk op de knip.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 3 nov 2010 01:21
|
|
Ik weet weinig over V.d. Boog en TEG maar mocht V.d. Boog een oplichter zijn dan moet hij natuurlijk onmiddelijk ontslagen worden, zelfs als hij Ajax daarvoor naar de Champions League finale zou leiden. Een oplichter wil je natuurlijk niet in je bedrijf hebben laat staan als een van de boegbeelden van de club.
|
Marco

|
Geplaatst: Wo 3 nov 2010 15:09
|
|
Citaat: ik bedoelde het andersom, Marco.
Dat begrijp ik, maar het maakt je voorbeeld er niet beter op. Cruijff mag dan een graaier zijn geweest, voor zover ik weet was hij in dat gevalletje vooral slachtoffer. Zoals Borsato dat ook lijkt te zijn geworden. Rik van den Boog leverde een wanprestatie -zeg ik niet, dat zegt de rechter- en wordt wanbeleid verweten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 3 nov 2010 15:15
|
|
Ook Van den Boog is slachtoffer geworden en zal zeer veel geld verliezen, he.
|
Marco

|
Geplaatst: Wo 3 nov 2010 15:33
|
|
Vreemde redenering. Als elke dader die een straf krijgt opgelegd daarmee meteen ook slachtoffer is, is het nog niet zo gek gesteld met slachtofferhulp. Van den Boog heeft zich hoofdelijk aansprakelijk gesteld voor één of meerdere transacties, als ik me niet vergis. Dan bloed je automatisch mee als het fout gaat. Is niks meer dan een risico van zaken doen. Bij Ajax is hij overigens niet hoofdelijk aansprakelijk.
Er loopt ook iets over bestuursaansprakelijkheid. Dat is andere koek. Een citaat (bron): Uit het onderzoek zou blijken dat directie en aandeelhouders onzakelijk leningen verstrekten, vele roekeloze overnames deden, valsheid in geschrifte pleegden en geld wegsluisden. En dat zit bij Ajax op het pluche.
Goed, onschuldig tot het tegendeel bewezen is, uiteraard, maar dat dit jou allemaal níks zegt, is op z'n minst frappant te noemen. Ik kan me in ieder geval niet aan de indruk onttrekken dat wanneer dit een andere voorzitter bij een andere club was geweest, je moord en brand had geschreeuwd.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 3 nov 2010 15:44
|
|
Nee, ook niet. Ik beoordeel Van den Boog puur en alleen op zijn prestaties bij AJAX.
|
Marco

|
Geplaatst: Wo 3 nov 2010 15:50
|
|
Scheringa beoordeelde je ook mede op het reilen en zeilen van zijn bank. Gedrag uit het verleden voorspelt het gedrag in de toekomst, aldus Dr. Phil. Bovendien, wanneer blijkt dat het foute boel is, is het al te laat. Deze man is niet brandschoon. Als je alleen het beste voor Ajax wenst..
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 3 nov 2010 16:01
|
|
Scheringa zijn invloed ging natuurlijk veel verder dan de invloed die Van den Boog heeft bij AJAX, Marco. Vind ik geen vergelijking.
|
Marco

|
Geplaatst: Wo 3 nov 2010 16:08
|
|
Invloed heeft niets met de vergelijking te maken, het gaat me puur om gedrag c.q. reputatie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 3 nov 2010 16:59
|
|
Het gedrag en reputatie is ook niet hetzelfde, vind ik. Maar goed....zoals gezegd; het interesseert me niet. Ik beoordeel hem alleen maar wat hij bij AJAX doet en dat is zeer positief.
|
jamesgf

Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Do 4 nov 2010 16:27
|
|
Citaat: Ook Van den Boog is slachtoffer geworden en zal zeer veel geld verliezen, he.
Ongelofelijk. Waar komt die blinde adoratie toch vandaan? Is het omdat hij zo’n leuk koppie heeft ofzo?
Citaat: Het gedrag en reputatie is ook niet hetzelfde, vind ik. Maar goed....zoals gezegd; het interesseert me niet. Ik beoordeel hem alleen maar wat hij bij AJAX doet en dat is zeer positief.
Hoe durf je dan de varkensfokkerij ‘van’ Cruijff er bij te halen? Schandelijk. En ondertussen bovenaan gewoon twee plaatjes van de beste man mis/gebruiken, waarom eigenlijk? Waarom geen foto van Rikkie? Levert zulk positief werk (?) af, Cruijff moet vooral wegblijven. Je weet wel, die man daar met nummer 14, die daar staat met de door hem via een rijkostenvergoeding gehaalde De Boertjes, de via zijn scoutingsteam gehaalde Seedorf en Kluivert, de door hem gevormde Rijkaard en ‘zijn’ aanval, De Wit en Vinkeveen-gangers Van Basten en Van ‘t Schip. De club is doordrongen met dat ventje uit de Akkerstraat. En je hebt het over slachtoffers. Het enige slachtoffer is de club, als je dat nog niet door had. Wanneer gaat het kwartje eens vallen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 4 nov 2010 16:41
|
|
Ja, beter dan de adoratie voor Laporta van Geldwolf Cruijff. Half miljard schuld. Vanenburg die overal verschrikkelijk gefaald heeft als trainer. De Wit was al gehaald onder De Mos. Kieft de Boomstam als spitsentrainer.
Cruijff is out of time. Hij is een legende en verleden tijd. Alleen trainers die leven in het hier en nu en te maken hebben met de huidige voetbalcultuur/jungle kunnen AJAX redden.
|