Auteur
|
Bericht
|
Leonel

Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 26 mei 2009 18:17
|
|
Hulde voor deze man.
Hij heeft laten zien dat hij het kan. En het fijne ervan, is dat er niets is uitgelekt.
Volgens mij kan ik wel stellen dat we een sterke trainer en AD hebben. En dat is naar mijn mening de basis van een nieuwe tijdperk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 27 mei 2009 14:59
|
|
Ik wilde ook ff een compliment komen geven aan deze man, ben zeer blij met hem! Na al die jaren met Van der Heijde en Jaakke(weet dat hij geen voorzitter is maar destijds nog wel het 'boegbeeld') is dit zo'n verademing! Rick zit er niet om zo vaak mogelijk met z'n harses op tv te komen,(dit idee had ik bij Jaakke heel sterk) maar omdat hij alles al gepresteerd heeft in het bedrijfsleven en nu zijn clubbie weer wil redden.
Het aantrekken van Jol had ik niet eens durven dromen en en zeker niet verwacht. Wat mij betreft Nederlands beste trainer achter Van Gaal en Hiddink! En zoals ajaxspanje ook al aangeeft is er ook helemaal niets naarbuiten gekomen hierover. Terwijl wij nog zaten te zweten dat er niemand zou komen en het dus wel Danny zou worden, was hij al lang en breed bezig met het vastleggen van deze topper!
Kortom, hulde aan Rick!!
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 15:31
|
|
Rik is nu iets meer dan een half jaar in dienst en dus kunnen we een tussenbalans opmaken. Ik had het idee dat hij bij het publiek niet erg populair was toen hij zaterdag het veld opkwam, maar dat kan aan mij liggen. Ik was 1 van de weinigen die klapten toen hij het veld opkwam.
Rik = Held
Wat vinden jullie van hem?
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 15:38
|
|
Je hoort veel minder nieuws vanuit Ajax lijkt wel. Komt misschien ook met het aantrekken van Jol. Maar door Rick is Jol gekomen. Rick is een held dus
|
thyza

Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 17:47
|
|
Tsja, lang verhaal lullen in de ArenA is nooit een succes, tenzij je Bobby heet. Vond het wel een leuk initiatief. Had wel wat enthousiaster mogen klinken. Was een beetje opdreunen van tekst, daarom reageerde niemand denk ik.
Ben erg content met hem. Doet z'n ding in alle rust, zoals het hoort.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 19:11
|
|
Heeft hij al fouten gemaakt? Kan er geen enkele herinneren. Hij is heel duidelijk en er waait een frisse wind door de Arena. Als hij Jol dezelfde steun geeft als Van Basten, dan kan het alleen maar goed gaan. Ook heb ik het gevoel dat er echt iets veranderd binnen AJAX, maar dat kun je pas na een paar jaar echt zien, denk ik.
|
thyza

Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 20:26
|
|
Citaat: Heeft hij al fouten gemaakt? Kan er geen enkele herinneren. Hij is heel duidelijk en er waait een frisse wind door de Arena. Als hij Jol dezelfde steun geeft als Van Basten, dan kan het alleen maar goed gaan. Ook heb ik het gevoel dat er echt iets veranderd binnen AJAX, maar dat kun je pas na een paar jaar echt zien, denk ik.
Wie heeft het over fouten dan? Ben het voor de rest met je eens. De frisse wind laat de stinkende nadamp verdwijnen. Volgens mij heeft Ajax ook een gigantisch contract met Adidas afgesloten. Overal staat dat logo in de nabeschouwing intevieuws. Heb dat niet eerder gezien bij andere clubs in Europa.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 11 aug 2009 20:31
|
|
Is een retorische vraag.
De deal met Adidas is niet Van den Boog zijn werk.
|
Ajacied

Forum berichten: 143
|
Geplaatst: Za 22 aug 2009 17:02
|
|
Rikkie laat zijn oren gewoon hangen naar elke trainer. Hij is wel eindverantwoordelijk maar niet sterk genoeg om de lange termijn te bewaren. Van Basten wil Wielaert, ondanks protesten van de scouting en onder normaal beleid zou zo een jongen nooit kunnen komen. Van Basten krijgt toch zijn zin en Van der Boog laat zijn oren naar hem hangen. Met Atouba en Verhoeven precies hetzelfde verhaal maar dan Jol in plaats van Van Basten. Ik kan mij nu ook niet aan de indruk onttrekken dat de scouting Alves op nummer 1 heeft staan. Ze doen maar wat bij Ajax.
Verder vind ik dat beleidsbepaler bij Ajax de Ajaxcultuur moeten bewaren en een visie moeten hebben. Van der Boog was niet alleen opzoek naar een trainer maar iemand die het gehele technische beleid zou doen en dus vind ik het vreemd dat hij eerste Adriaanse benadert en daarna Jol, die een totaal andere visie op het voetbal heeft dan Adriaanse. Er is blijkbaar voor een naam gekozen ipv. beleid te voeren. Het lijkt mij logisch dat je eerst je beleid bepaalt en daarna je mensen erbij zoekt.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Zo 23 aug 2009 10:42
|
|
Citaat: Rikkie laat zijn oren gewoon hangen naar elke trainer. Hij is wel eindverantwoordelijk maar niet sterk genoeg om de lange termijn te bewaren. Van Basten wil Wielaert, ondanks protesten van de scouting en onder normaal beleid zou zo een jongen nooit kunnen komen. Van Basten krijgt toch zijn zin en Van der Boog laat zijn oren naar hem hangen. Met Atouba en Verhoeven precies hetzelfde verhaal maar dan Jol in plaats van Van Basten. Ik kan mij nu ook niet aan de indruk onttrekken dat de scouting Alves op nummer 1 heeft staan. Ze doen maar wat bij Ajax.
Een hoop speculatie, weinig feiten.
Citaat: Hij is wel eindverantwoordelijk maar niet sterk genoeg om de lange termijn te bewaren.
Citaat: Van Basten krijgt toch zijn zin en Van der Boog laat zijn oren naar hem hangen.
Citaat: Ik kan mij nu ook niet aan de indruk onttrekken dat de scouting Alves op nummer 1 heeft staan. Ze doen maar wat bij Ajax.
Die 3 quootjes kun je niet met feiten beargumenteren.
Citaat:
Verder vind ik dat beleidsbepaler bij Ajax de Ajaxcultuur moeten bewaren en een visie moeten hebben. Van der Boog was niet alleen opzoek naar een trainer maar iemand die het gehele technische beleid zou doen en dus vind ik het vreemd dat hij eerste Adriaanse benadert en daarna Jol, die een totaal andere visie op het voetbal heeft dan Adriaanse. Er is blijkbaar voor een naam gekozen ipv. beleid te voeren. Het lijkt mij logisch dat je eerst je beleid bepaalt en daarna je mensen erbij zoekt.
Van den Boog had een profiel opgesteld en zowel Jol als Adriaanse passen precies in dat profiel. Je kunt dan best een andere visie hebben. Adriaanse vindt zichzelf nogal van de Hollandse School en Jol heeft scheit aan die systemen en kijkt per wedstrijd naar wat er nodig is.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 23 aug 2009 11:06
|
|
Zo als Louis van Gaal een dezer dagen wordt ontslagen kan Ajax hem dan niet als technisch directeur aanstellen?
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Zo 23 aug 2009 13:41
|
|
Citaat: Zo als Louis van Gaal een dezer dagen wordt ontslagen kan Ajax hem dan niet als technisch directeur aanstellen?
Dat gaat nooit gebeuren natuurlijk. Van Gaal zou zeer zeker niet naar de concurrenten vertrekken, nou Ajax is een behoorlijke concurrent. Van Gaal is daar ook behoorlijk correct in ivm met Az verleden.
Wanneer Van Gaal ontslagen wordt dan gaat hij natuurlijk direct uit op eerherstel in het buitenland, en dan wordt hij bijvoorbeeld bondscoach van een wk-land.
De technische staf is samengesteld, Jol, Blind en Van't Schip doen het technische gedeelte, en het schijnt dat Van Gaal ook nogal een eigen mening heeft.
Misschien wordt het over vier/vijf jaar nog wat als we dan weer naar een nieuwe trainer opzoek zijn, eerder zal hij wel niet komen.
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Zo 23 aug 2009 13:44
|
|
Van Gaal heeft natuurlijk ook een Ajax-verleden. Altijd was het 'zijn' cluppie. De beste man is natuurlijk groot geworden in Amsterdam. Ik volg het niet helemaal trouwens, het voetbalnieuws in Duitsland. Maar wordt Van Gaal al bijna ontslagen? Of is dit gewoon een reactie op basis van de resultaten, die ik overigens ook erg slecht vindt . Niet alles verandert in goud.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 23 aug 2009 14:12
|
|
Citaat: Van Gaal heeft natuurlijk ook een Ajax-verleden. Altijd was het 'zijn' cluppie. De beste man is natuurlijk groot geworden in Amsterdam. Ik volg het niet helemaal trouwens, het voetbalnieuws in Duitsland. Maar wordt Van Gaal al bijna ontslagen? Of is dit gewoon een reactie op basis van de resultaten, die ik overigens ook erg slecht vindt  . Niet alles verandert in goud.
De kranten hadden al wat negatiefs te melden en in Duitsland is dat meestal het begin van het einde.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 00:37
|
|
Citaat: Zo als Louis van Gaal een dezer dagen wordt ontslagen kan Ajax hem dan niet als technisch directeur aanstellen?
Van Gaal is een geweldige trainer, maar als technisch directeur bij Ajax bakte hij er eerder weinig van.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 13:09
|
|
Citaat: Ajax zoekt versterking
Bron: AT5
Ajax blijft de komende tijd op zoek naar versterkingen om weer terug te komen op Europees topniveau. Dat zei algemeen directeur van Ajax, Rik van den Boog, zondag in de eerste uitzending van Studio Ajax op AT5.
Daarbij blijft de aandacht vooral uitgaan naar een typische Ajax-spits en een centrale verdediger met leidinggevende kwaliteiten, zei Van den Boog. Mogelijk kunnen dan in de winterstop al nieuwe spelers worden aangetrokken. “Dat is lang zoeken. Emotionele aankopen moeten we niet doen. En als het niet de juiste is, moeten we ze niet aankopen. [..."> We zullen geen extreme bedragen meer uitgeven voor spelers, omdat dat simpelweg niet nodig is." Hij zei dat het 'm niet in het aantal topspelers zit, maar in het team. Daarvoor dient de selectie wel in omvang teruggebracht te worden. “Van een aantal spelers die niet aan bod komen, zullen we de komende tijd afscheid gaan nemen. Dan wel naar een andere club, dan wel als hun contract afloopt”, aldus Van den Boog.
De hele uitzending met Van den Boog is terug te zien bij AT5 Gemist. Naast de algemeen directeur zaten ook Luis Suarez, Gerard van der Lem, Ton Ojers en Robbert Schilder (NAC) aan tafel bij Hidde van Warmerdam.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 17 sep 2009 09:39
|
|
Stukje uit de column van Wilfred Genee in het AD:
Citaat: Het postuur van Jol maakt het knuffelen bovendien aangenaam. Je iets te zware vader die je liefdevol beetpakt. Misschien dat hij directeur Rik van den Boog ook nog een fijne afscheidsknuffel kan geven, want deze staat met zijn rol in de teloorgang van het 'Borsato-imperium' behoorlijk ter discussie bij het beursgenoteerde Ajax.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Do 17 sep 2009 10:03
|
|
Even lekker stoken, Wilfred? Eikel.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 09:53
|
|
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... el_li.html
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 12:29
|
|
[list">Ajax staat achter directeur
De positie van Ajax-directeur Rik van den Boog staat niet ter discussie. Dat zegt Uri Coronel, voorzitter van de Raad van Commissarissen van Ajax, in reactie op verscheidene publicaties waarin de naam van de 50-jarige Van den Boog negatief in het nieuws kwam.
In de eerste plaats is er het onderzoek door de fiscale opsporingdienst FIOD-ECD naar het faillissement van The Entertainment Group, het bedrijf waarvan Van den Boog mede-aandeelhouder is. Onverantwoorde overnames door zusterbedrijf LAB Ventures, waarin hij ook een financieel belang heeft, lagen hieraan ten grondslag. ‘Het is een spraakmakende zaak, maar dit moet niet tot de conclusie leiden dat wij maatregelen moeten nemen’, stelt Coronel.
‘Voor ons is het een non-issue. Ik heb vertrouwen in mijn mensen en geloof in hun onschuld, totdat het tegendeel is bewezen. Rik heeft ons van begin af aan uitgelegd wat zijn situatie was bij The Entertainment Group, dat hij bestuurlijk niet aan de knuppel zat. Toen hij hier aantrad, heeft hij bovendien zijn stemrecht op aandelen ingeleverd, waardoor hij een passieve aandeelhouder werd. Na de publicaties van de laatste tijd hebben we hem opnieuw gevraagd hoe het verhaal in elkaar zat en zijn antwoord was een bevestiging van wat we wisten.’
Ook de publicatie van maandag in NRC Handelsblad verontrust de voorzitter van Ajax niet. In het bewuste artikel wordt gesteld dat Van den Boog in 2001, toen hij werkzaam was als directeur van Libertel Vodafone, betrokken was bij verboden kartelafspraken met vier andere aanbieders van mobiele telefonie.
Van den Boog ontkent dat. Collega’s en concurrenten uit die tijd weerspreken zijn lezing. Coronel vroeg om opheldering aan de directeur en vond diens uitleg bevredigend. ‘Hij zegt dat hij er niet bij was en daarmee is voor mij de kous af.’
Volgens Coronel wordt Van den Boog in zijn werkzaamheden bij Ajax niet belet door de zaken die op de achtergrond spelen. ‘Rik functioneert gewoon en geeft zijn werk dezelfde aandacht als altijd. Natuurlijk vinden we het vervelend dat hij op deze manier in het nieuws is, want het straalt altijd op je af. Maar Riks positie bij Ajax is op geen enkele manier in het geding.’
# bron: Volkskrant[/list">
|
Ajacied

|
Geplaatst: Wo 21 okt 2009 13:21
|
|
Citaat: Van den Boog had een profiel opgesteld en zowel Jol als Adriaanse passen precies in dat profiel. Je kunt dan best een andere visie hebben. Adriaanse vindt zichzelf nogal van de Hollandse School en Jol heeft scheit aan die systemen en kijkt per wedstrijd naar wat er nodig is.
In welk opzicht lijken Jol en Adriaanse op elkaar qua trainers?
Mijn punt is dat er geen visie is en dan kan je de lange termijn ook nooit bewaken. Nu weer een voorbeeld. Ajax haalt Atouba, Pantelic, Kerlon, Verhoeven etc. Allemaal korte-termijn aankopen en daar is of was het huidige beleid opgericht. Nu opeens - als we Johan Derksen mogen geloven - is beleid weer gericht op het scouten van jonge toptalenten. Precies het tegenovergestelde. Jol en Van der Boog geven hier indirect mee aan dat wat ze van de zomer hebben gedaan niet goed was.
Ander voorbeeld zijn de financiën. Ajax gaf vorig jaar rond de 80 miljoen euro aan kosten uit en ontving ruim 67 miljoen euro. De transfersommen zijn hierbij niet inbegrepen en Ajax verdiende hierop 10 miljoen euro. Ajax maakt dus uiteindelijk een kleine verlies van een paar miljoen euro. De hoge kosten komen voornamelijk door de hoge salarissen. Momenteel zijn de kosten gelijkgebleven en de uitgaven ook. Het zal misschien iets verschillen maar niet veel. Ajax houdt een gapend gat van tussen de 10/15 miljoen euro. Ik vind het niet goed dat een algemeen directeur hier van de zomer niet heeft ingegrepen. Nu roept Van der Boog wel dat er spelers gedumpt moeten worden, een vertrek van Suarez is bespreekbaar etc. maar dat is te laat in mijn ogen. Ajax heeft dit seizoen tot nu toe ook meer uitgeven dan ontvangen qua transfers. Stel als Suarez zijn been breekt en je hem niet kan verkopen heb je echt een gigantisch probleem. Ajax had al flink moeten saneren van de zomer door overbodige spelers te dumpen.
|
Ajacied

|
Geplaatst: Wo 21 okt 2009 13:23
|
|
Citaat: Het roerige verleden van TEG-aandeelhouder Rik van den Boog
Rik van den Boog, Ajax-directeur en mede-aandeelhouder van Marco Borsato’s The Entertainment Group, wordt vandaag even minutieus doorgezaagd door het NRC Handelsblad. De krant schrijft dat hij als Libertel-directeur betrokken was bij het maken van prijsafspraken (wat in 2002 leidde tot een boete van €88 mio voor de mobiele telefoniebranche) en dat hij in 2004 als Orange-directeur bedrijfsgeheimen lekte naar Marcel Boekhoorn.
Na een verhandeling over de voetbalkwaliteiten van de jonge Van den Boog (hij kwam volgens de jeugdtrainer “technisch” tekort), zijn vroege carrière als wiskundeleraar in Amsterdam-West en printerplugger bij Xerox, wordt het NRC-profiel eindelijk interessant als Van den Boog in 1999 directeur bij Libertel wordt.
Prijsafspraken
In 2002 legde de NMa namelijk een ongekend hoge boete op van €88 miljoen aan Libertel (Vodafone), Ben, Dutchtone, O2 en KPN. In het NMa-besluit hierover staat dat Vodafone-directeur “V1” op 13 juni 2001 een ontmoeting had met collega’s van onder meer Ben, Dutchtone en KPN Mobile in het altijd gezellige Congres- en Partycentrum ’t Veerhuis in Nieuwegein. Daarbij werd niet alleen koffie gedronken maar zouden ook prijsafspraken zijn gemaakt. En, die "V1" is zeker Van den Boog? Ja, dat zeggen zijn oud-collega’s. Van den Boog zelf ontkent.
In augustus 2002 verliet Van den Boog Vodafone “om persoonlijke redenen”, zo was toen het verhaal. Nu zegt hij tegen het NRC dat hij wegging omdat zijn ego gekrenkt was omdat hij na de overname door Vodafone “weer gewoon directeur” werd terwijl dat daarvoor wel anders was: “Ik was bestuurslid en had van alles te vertellen”.
Boekhoorn
In 2003 ging hij aan de slag als commercieel directeur bij Orange met het voortuitzicht om binnen drie tot zes maanden CEO te worden. Helaas, helaas, topman David Holliday wist van geen wijken. Van den Boog stapte na een jaar weer op. Volgens NRC is er echter nog een andere reden voor dit vertrek. Van den Boog móest wel weg in 2004 omdat hij bedrijfsgeheimen zou hebben doorgespeeld aan niemand minder dan Marcel Boekhoorn. En daar kwamen ze achter met dank aan een allochtone secretaresse, zo vertelt een (anonieme) oud-Orange-directeur: "Een Deense secretaresse, de invalster van Riks eigen secretaresse, vroeg aan een college hoe ze de naam van Boekhoorn moest schrijven, met één of met twee o’s. Ze had van Rik de opdracht gekregen een fax aan Boekhoorn te sturen met financiële informatie over de waarde van Telfort." Van den Boog doet het verhaal af als "waanzin".
Daarna werd Van de Boog strategisch adviseur van Boekhoorn die later flink cashte bij de verkoop van Telfort aan KPN (naar verluidt zo'n €500 mio). Toeval natuurlijk.
Van den Boog ontpopte zich in die tijd als "investeerder" (hoewel het ons nog steeds niet duidelijk is waar hij precies zijn kapitaal vandaan heeft gehaald) en zo kwam hij ook in 2006 bij TEG terecht toen een van de oprichters Sandra Nagtzaam, de ex-vrouw van Paul Brinks, haar aandelen verkocht. Van den Boog zou vanaf dat moment grotendeels de koers hebben bepaald die was gericht op "het creëren van waarde" om daarna flink te cashen bij verkoop. Dat is waarschijnlijk precies de koers waar Joop van den Ende onlangs op doelde toen hij zei dat er drie jaar geleden bij TEG een soort gekte ontstond en ze allerlei bedrijven gingen overnemen. Zelf zegt van de Boog dat 'ie vrij weinig deed maar wel regelmatig even binnenliep "gewoon om even te kijken hoe het allemaal ging". En daarna even lunchen bij Lakes natuurlijk.
LAB Venture
Daar denkt Normann Kleine die een belang had in LAB Venture, het mediabedrijf van TEG, wel anders over. Volgens hem bepaalde Van den Boog het financiële en strategische beleid bij zowel TEG als LAB. "Oorzaak van het bankroet van TEG zijn onverantwoorde overnames door LAB Ventures", vindt hij. "Ik vind Rik van den Boog verantwoordelijk voor het mismanagement. Hij nam iedere week de boeken door." Er loopt momenteel een onderzoek naar LAB Venture. Er werden namelijk verschillende slecht lopende onderdelen van LAB Venture ondergebracht via een sterfhuisconstructie in een failliete bakkerijfabriek in Nijverdal waarna ze snel werden doorverkocht. En dat heet faillissementsfraude.
O ja, en Ajax vindt het niet zo leuk dat de media het steeds hebben over Ajax-directeur Rik van den Boog. Bij Ajax zijn ze namelijk wél heel tevreden over hem.
Bron: 925
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Do 22 okt 2009 14:07
|
|
Dat plus dit:
[list">Ajax-directeur leverde wanprestatie
Ajax-directeur Rik van den Boog moet waarschijnlijk miljoenen euro's terugbetalen aan een investeerder die geld stak in het aan The Entertainment Group (TEG) gelieerde bedrijf Lab Venture. Van den Boog gebruikte het geld voor iets anders dan waar het voor bedoeld was en leverde daardoor een wanprestatie.
Dit blijkt uit het vonnis van de rechtbank Amsterdam, in een rechtszaak die investeerder Marco Krol afgelopen maand had aangespannen tegen de Ajax-directeur.
De Haagse vastgoedman Krol investeerde in 2007 na advies van Van den Boog drie miljoen euro in Lab Venture, een vennootschap gelieerd aan TEG waarin diverse telefoon- en internetbedrijfjes waren ondergebracht. Korte tijd later bleek Lab Venture echter nauwelijks nog levensvatbaar te zijn en waren de geïnvesteerde miljoenen van Krol naar zusterbedrijf TEG overgemaakt, constateert de rechtbank. TEG ging eerder deze maand failliet.
Volgens de rechtbank heeft Van den Boog een wanprestatie geleverd door het Lab Venture-geld voor andere doeleinden te gebruiken dan waarvoor Krol het had geïnvesteerd. De Ajax-directeur moet daarom de schade van Krol vergoeden.
Lexence-advocaat Chris de Bres, raadsman van Krol, is verheugd over de uitspraak “Het past bij het beeld dat mijn cliënt heeft van de wijze waarop er met zijn investering is omgesprongen”, aldus De Bres. De advocaat van Rik van den Boog kondigt aan “zeer waarschijnlijk in hoger beroep te gaan” tegen het vonnis. Volgens raadsman Robert van Agteren wordt het overigens voor Krol een hele toer om te bepalen wat zijn precieze schade is. Dat de schade net zo hoog is als de drie miljoen euro die Krol investeerde, bestrijdt Van Agteren.
# bron: Telesport[/list">Is flinke imago schade. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken..
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Do 22 okt 2009 14:32
|
|
Jezes.....waar gaat dit heen? Lijkt wel of hij eigenhandig TEG de nek om heeft gedraaid en voor de kartelafspraken alleen hij aansprakelijk is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 22 okt 2009 14:51
|
|
Poeh. Kunnen we dan nog spreken van iets wat AJAX niet aangaat als VDB zulke blunders maakt?
|