Auteur
|
Bericht
|
methodmich
Forum berichten: 787
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 15:00
|
|
Dat is Henk Spaan niet met je eens.
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 15:04
|
|
Henk Spaan voorspeelde ooit dat Hersi de nieuwe Cruijff zou worden.
Leen deze jongen maar uit aan RKC of Brugge ofzo.
|
ajaxinh0o
Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 15:24
|
|
Zeker niet uitlenen deze gast!
We hebben ooit Vertonghen uitgeleend en dat kostte ons een kampioenschap. Jarie (ik kopieer even jullie bijnaam voor hem) speelt ook elke wedstrijd de volle 100.
B.t.w. Hadden jullie tijdens Amsterdam Tournament (tegen Benfica vooral) ook het gevoel dat we de tegenstanders hadden kunnen oprollen als we alleen 'jong ajax-spelers' opstelden.
Alderweireld, Donald en Zeegelaar zijn de duidelijk de revelaties! Zij kunnen eredivisie niveau aan en kunnen Ajax kampioen maken. JARIE behoort hier ook bij en ik hoop dat hij een kans krijgt!
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 15:31
|
|
Citaat: Is samen met Daley Blind één van de grootste op niets gebaseerde hypes die ik de laatste jaren heb meegemaakt.
Daley Blind kan ik volgen inderdaad, die heeft nog niks laten zien, maar ja zoon van he? Jan Arie zie ik nog wel zitten. Moet zich alleen nu wel laten zien in de kansen die hij krijgt. Jol heeft gezegd het wel in hem te zien zitten.
Positief punt aan Jol, hij focust toch vooral veel op de jeugdspelers.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 16:02
|
|
Citaat: Zeker niet uitlenen deze gast!
We hebben ooit Vertonghen uitgeleend en dat kostte ons een kampioenschap. Jarie (ik kopieer even jullie bijnaam voor hem) speelt ook elke wedstrijd de volle 100.
B.t.w. Hadden jullie tijdens Amsterdam Tournament (tegen Benfica vooral) ook het gevoel dat we de tegenstanders hadden kunnen oprollen als we alleen 'jong ajax-spelers' opstelden.
Alderweireld, Donald en Zeegelaar zijn de duidelijk de revelaties! Zij kunnen eredivisie niveau aan en kunnen Ajax kampioen maken. JARIE behoort hier ook bij en ik hoop dat hij een kans krijgt! De 'Jong Ajax spelers deden het aardig maar meer dan dat ook niet. Die spelers moeten nog veel leren op dit niveau. Deze spelers moeten nog veel verbeteren om het Ajax niveau te halen.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 16:58
|
|
Citaat: Zeker niet uitlenen deze gast!
Alderweireld, Donald en Zeegelaar zijn de duidelijk de revelaties! Zij kunnen eredivisie niveau aan en kunnen Ajax kampioen maken. JARIE behoort hier ook bij en ik hoop dat hij een kans krijgt! De 'Jong Ajax spelers deden het aardig maar meer dan dat ook niet. Die spelers moeten nog veel leren op dit niveau. Deze spelers moeten nog veel verbeteren om het Ajax niveau te halen.
Je akn toch niet ontkennen dat juist de Jong-Ajax spelers beter waren dan Vermeer, Silva, Anita, Urby, Rommedahl en Misschien ook wel Sulejamani. Zeegelaar heeft in die paar minuten dat hij gespeeld heeft voor meer dreiging gezorgd dan Mickey in de hele wedstrijd.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 17:06
|
|
Jezus Christus, wat een overschatting van de eigen talenten weer. Alsof je met Jong Ajax Benfica wel even oprolt. Ongelooflijk.
|
Frenk
Forum berichten: 220
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 17:14
|
|
Citaat: Jezus Christus, wat een overschatting van de eigen talenten weer. Alsof je met Jong Ajax Benfica wel even oprolt. Ongelooflijk.
Ik snap het ook niet. De talenten zullen leuk voetbal spelen tegen degradatiekandidaten maar tegen de subtop van nederland komen ze al tekort. Ik denk dat Benfica in de Nederlandse competie met gemak kampioen wordt. Ik vond vooral Di Maria goed spelen. Verder kon Suarez niet veel schade aanrichten tegen het verdedigende duo van Benfica. Het enige kritieke punt op Benfica is dat ik de Linsback niet goed vond en van de keeper was ik niet echt kapot. Verder is het een leuk team om naar te kijken.
|
ajaxinh0o
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 17:42
|
|
Benfica was top en sla ik zeker hoger aan dan PSV of AZ. Maar je ziet wat voor domme acties Sulejmani soms maakt en hoe slecht Suarez op 9 speelt. Dan had ik gisteren liever Zeegelaar zien beginnen en Bodul op 9.
1: omdat ze elkaar aanvoelen.
2: omdat ze met spanning spelen waardoor ze de verdedigers zoektikken. (het kan natuurlijk ook zijn dat ze net als sulejmani geforceerd spelen en alles mislukt).
3: Het publiek tijdens Amsterdam Tournament niet zo nadrukkelijk aanwezig dus mogen ze fouten maken. Ik heb Micky en Suarez genoeg fouten zien maken.
Bovendien vond ik Urby en Aissati elkaar maar in de weg lopen. Voor een van deze gasten zie ik liever JARIE een kans grijpen!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 18:26
|
|
Bodul kan Ajax 1 niet aan. Heeft geen nut om hem de kans te geven. Sowieso is een aantal spelers de kans willen geven iets heel anders dan wat je eerst zei, namelijk dat je dacht dat Jong Ajax Benfica wel eventjes zou verslaan. Hoe je er überhaupt bij komt om te denken dat die pikkies van 18 de verdediging van Benfica wel even zoek zullen tikken is me een raadsel.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 27 jul 2009 18:46
|
|
Van der Heijden vond ik bij z'n debuut tegen Roda écht goed, zelfs nog een assist op Rommendahl.
|
ajaxinh0o
|
Geplaatst: Di 28 jul 2009 10:54
|
|
Citaat: Bodul kan Ajax 1 niet aan. Heeft geen nut om hem de kans te geven. Sowieso is een aantal spelers de kans willen geven iets heel anders dan wat je eerst zei, namelijk dat je dacht dat Jong Ajax Benfica wel eventjes zou verslaan. Hoe je er überhaupt bij komt om te denken dat die pikkies van 18 de verdediging van Benfica wel even zoek zullen tikken is me een raadsel.
Bodul kan Ajax 1 zeker wel aan! Hij is een teamspeler die je bij 433 in de spits nodig hebt en geen type suarez. Hoe super ik Suarez ook vind in 442.
Dat wegtikken is natuurlijk een beetje dromen, maar was gebaseerd op twee acties.
1: Donald met Suarez bij de goal.
2: Driehoek Anita-Zeegelaar-Urby. Anita speelde Zeegelaar in, Zeegelaar speelde met de hak op Urby en draait buitenom weg van zijn tegenstander, waarna Urby hem in de diepte inspeelt.
Zulke 'simpele' acties zie ik niet vaak meer maar daardoor ben ik wel van Ajax gaan houden. Het is geen toeval dat de jonge ajacieden deze snelle passing triggeren. Alleen als zulke acties vaak genoeg lukken (in een wedstrijd!) kun het teamwork zich ontwikkelen.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 28 jul 2009 12:08
|
|
Citaat: Bodul kan Ajax 1 zeker wel aan!
Waarom zit hij dan weer bij Jong Ajax?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 06:53
|
|
Citaat:
AMSTERDAM - FC Groningen heeft Ajax laten weten in Jan-Arie van der Heijden (21) een welkome versterking te zien. Algemeen-directeur Hans Nijland maakte zondag na FC Groningen-Ajax de interesse kenbaar bij Danny Blind en informeerde inmiddels bij Sören Lerby - de zaakwaarnemer van de speler - hoe Van der Heijden zelf tegenover een verhuur staat.
De middenvelder, die tot 2013 in Amsterdam onder contract staat, maakte in de Euroborg geen deel uit van de Ajax-selectie en de kans op speeltijd lijkt niet groot. Als Ajax het licht op groen zet, zal de zaakwaarnemer met Van der Heijden overleggen. ,,Om te kijken wat het beste is voor zijn ontwikkeling", aldus Lerby. Ook Willem II is geïnteresseerd.
Telesport.nl
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 08:26
|
|
Citaat:
AMSTERDAM - FC Groningen heeft Ajax laten weten in Jan-Arie van der Heijden (21) een welkome versterking te zien. Algemeen-directeur Hans Nijland maakte zondag na FC Groningen-Ajax de interesse kenbaar bij Danny Blind en informeerde inmiddels bij Sören Lerby - de zaakwaarnemer van de speler - hoe Van der Heijden zelf tegenover een verhuur staat.
De middenvelder, die tot 2013 in Amsterdam onder contract staat, maakte in de Euroborg geen deel uit van de Ajax-selectie en de kans op speeltijd lijkt niet groot. Als Ajax het licht op groen zet, zal de zaakwaarnemer met Van der Heijden overleggen. ,,Om te kijken wat het beste is voor zijn ontwikkeling", aldus Lerby. Ook Willem II is geïnteresseerd.
Telesport.nl
Ik dacht dat Willem 2 en RKC ook belangstelling hadden, de club waar hij het meest kans op speeltijd heeft, lijkt mij de beste optie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 08:44
|
|
Dat een club als groningen Jan Arie wilt huren zegt alles over zijn kwaliteiten. Van mij mogen ze hem verhuren, maar zonder optie tot koop. In het 4-4-2 systeem zullen er helaas weinig kansen voor hem komen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 12:40
|
|
Nog een speler zonder snelheid bij Groningen. Die hebben zowat het traagste elftal van de Eredivisie. Maar goed, dit soort spelers moeten sowieso nu verhuurd worden. Misschien leert hij nog eens z'n defensieve taken op te pakken en dynamischer te spelen in het ren-je-rot-systeem (is wel wat minder geworden) van Jans.
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 12:55
|
|
Groningen, Hans Nijland, die zo'n grote bek had toen Ajax Suarez, Silva en Lindgren wilde kopen waarbij hij het zo op de spits dreef met belachelijke vraagprijzen dat Suarez en Silva zelfs arbitragezaken aan moesten spannen. En dan nu een Ajacied willen huren? Verhuur hem maar lekker aan Willem II of RKC, en laat Groningen maar mooi de pest krijgen.
|
De Dominee
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 12:58
|
|
Citaat: Groningen, Hans Nijland, die zo'n grote bek had toen Ajax Suarez, Silva en Lindgren wilde kopen waarbij hij het zo op de spits dreef met belachelijke vraagprijzen dat Suarez en Silva zelfs arbitragezaken aan moesten spannen. En dan nu een Ajacied willen huren? Verhuur hem maar lekker aan Willem II of RKC, en laat Groningen maar mooi de pest krijgen.
Inderdaad. Lekker naar RKC of Willem II laten gaan, meer kans op speeltijd en Nijland kan doodvallen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 13:13
|
|
Tsja....niets aan toe te voegen. Ik ben het beu dat die clubs AJAX als stront behandelen en zelfs 'demoniseren'. Wat mij betreft gunt AJAX zulke clubs helemaal niets meer.
|
De Dominee
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 13:25
|
|
Inderdaad, je oogst wat je zaait. Dat moeten ze maar eens goed in de oren knopen bij Groningen, Twente en KZ.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 13:29
|
|
Het belangrijkste is wat het belangrijkste is voor de speler. Of dat nu bij Rkc, Willem II of Groningen is maakt verder niet uit. Ajax moet niet naar club maar naar de speler en de centen.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 13:30
|
|
Citaat: Tsja....niets aan toe te voegen. Ik ben het beu dat die clubs AJAX als stront behandelen en zelfs 'demoniseren'. Wat mij betreft gunt AJAX zulke clubs helemaal niets meer.
Inderdaad, onderling afspraken maken over het verkopen van spelers aan topclubs, en vervolgens nog wel rekenen op het huren van spelers? Gek zeg, dat kunnen ze op hun buik schrijven. Zet maar neer bij Sparta, Willem 2 of clubs in die catagorie.
Misschien bij VVV? Betrekken in een deal met Honda?
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 15:54
|
|
Vind het jammer dat hij niet veel aan spelen toekomt, ik vind het wel een leuke speler. Maar ik denk dat we hem het beste een jaartje kunnen verhuren met een optie dat we hem in de winterstop terug kunnen halen. Wel bij een club waar hij veel aan spelen toekomt. Lijkt me niet verkeerd, werkte met Verthongen en Vermealen ook prima. RKC?
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 9 aug 2009 18:40
|
|
RKC wil hem ook huren; doen. Ben bang dat hij niet aan spelen toe komt. Vind het wel jammer, ik houd wel een beetje van zijn stijl. Maar dit is het beste voor hem.
|