Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Algemeen » Ajax en Adidas
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax en Adidas
Maker: 343Bekeken: 16770
Status: InactiefBerichten: 203
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Lammert Albertus

Forum berichten: 279
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Za 8 jan 2011 06:52
doe je best, haal de 10 beste shirts uit de Ajax historie,
kijk of de rode baan niette breed is, geen Arsenal shirt, geen AZ al heeft zeker de 1e een prachttenue maar we zijn Ajax, geen witte boordjes,boven de rode baan, geen kraagjes, we zijn niet aan het golven of vergaderen en stropdassen hebben we niet nodig, want simple is the best, less is more.Ouwe Oger met zun zoons mee laten kijken , die weet van goeie stijl simpele lijnen en er up to date trendsettend en zelfbewustuit zien en kent de waarde daarvan als geen ander of weinig anderen. das nl. zijn ultieme kernkwaliteit.
Wat is mooier unieker, wat is in the end interessanter voor Adidas, multinationaal doordrukken, of een uitzondering durven te zijn.
JC neemt de boel over this is the moment, doe je mee Adidas wil je ook terug naar je oude meest klassieke blaadjes vignet, of dat hedendaagse saaie slome sullige 3 blok waar iedere sporter mee in rond loopt.
Remember wezenlijk past Adidas niet bij Ajax, wezenlijk kan t nooit wat worden behalve als je intelligent smaakvol initiatief hebt en met betere Adidas versterkende ideeen ankomt dan dat ze zelf hadden bedacht.
Klein blaadjesvignet is meag subtiel, en nogmaals in the end veel meer commercieel uitbuitbaar dan wat ze nu hebben.Adidas is een mega concern, maar troep maken kunnen ze als de beste, maarja Mac Donalds en Coca Cola zijn ook groot met hun dirty shit.
Meeste stemmen gelden, ik weet het niet , van de veelstemmers kennen de meesten de glorietijden niet, de meesten denken datdie Adidas streepjes van nu juist helemaal okay is, begrijpt u?
JC Guus Winsemius en Oger style goeroe vertrouw ik meer dan de meute.
Benieuwd wat die Interidolaat vol van nostalgie David Endt als de mooiste 10 shirts van Ajax ziet.
Mannen die hun haar verven , hij is er zo 1 , kan ie onafhankelijk zonder Adidas belang te verdedigen , vrijuit meedenken?
In 1 ding weet ik zeker, hij is gek op Inter vanwege dat shirt, dus hij zal daar oog voorhebben.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Za 8 jan 2011 18:04
Citaat:

Meeste stemmen gelden, ik weet het niet , van de veelstemmers kennen de meesten de glorietijden niet, de meesten denken datdie Adidas streepjes van nu juist helemaal okay is, begrijpt u?

Denk je?
Lammert Albertus

Geplaatst: Ma 10 jan 2011 13:05
Denk je niet dan ?
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 10 jan 2011 15:10
Ik vind de strepen op de mauwen niks en het doorbreken van de rode baan nog erger. Je vind dat niet alleen omdat het tegenstrijdig is met de Ajax traditie, maar ook omdat het esthetisch minder is. Nu verschillen smaken, maar ik ga er toch wel vanuit dat het gros van de supporters een goede smaak heeft... niet?
Lammert Albertus

Geplaatst: Ma 10 jan 2011 21:02
Nee gros van mensen heb ik zelden fiducie in.
Gros van mensen ergert zich ook scheel aan Johan Cruijff, toen al en nu zeker tot 1.5 maand geleden, totdat ie mensen weer eventjes stil heeft gekregen.
Nee t gros, ik heb het dr niet zo op.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 10 jan 2011 23:38
Citaat:
Nee gros van mensen heb ik zelden fiducie in.
Gros van mensen ergert zich ook scheel aan Johan Cruijff, toen al en nu zeker tot 1.5 maand geleden, totdat ie mensen weer eventjes stil heeft gekregen.
Nee t gros, ik heb het dr niet zo op.

Ik erger me niet snel aan de woorden van Johan, ik vind alleen wel dat hij daad bij woord moet voegen en die stap heeft hij nu gemaakt. Voorheen werd hem dat niet al te makkelijk gemaakt, maar haakte hij daardoor ook vaak al snel af. Johan moet nu doorpakken, juist nu!
Lammert Albertus

Geplaatst: Wo 12 jan 2011 10:56
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/articl ... pits.dhtml

interessant artikel, maar kijk naar de foto , ziet u nu hoe smakeloos Adidas de Ajaxkleding verkloot?
Zelfde met trainignspakken en jassen,
t is van scapino armoede,
met het droeve zgn creatieve idee, van hoe meer vlakken en streepjes des te sportiever en modern, my God!

Frankie doet het goed, Mounir niets beloven, louter stimuleren en inspireren.
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Wo 12 jan 2011 11:08
Lammert kijk maar eens in het + /- punten vd dag topic, daar zie je pas wat voor gedrochten Nike (Voetbalschoenen in de post van Pingelaar) op de markt brengt.
Het standaard trainingspak van Ajax is overigens nog gewoon Rood met in het wit de adidas strepen. Dat vind ik wel een mooi trainingspak (heeft mn broertje). Natuurlijk ga je hierover zeggen WEER de Adidas strepen, ze staan er ook op maar geven iets extra's aan dat pak.
Lammert Albertus

Geplaatst: Wo 12 jan 2011 12:18
jij vindt het mooi, good for u, ik niet en al helemaal niet bij Ajax met die traditie en zulk een shirt!
Dat andere concerns mogelijk nog lelijker tenues maakt , dat kan, al denk ik dat het gekende machtige Adidas concern de kroon spant met iets designen om te designen.
Wellicht moet ik maar eens wat voorbeelden gaan verzamelen van clubs die wel hun eigen shirt, en trainingspakken etc. respecteren en hoogachten en
die wel stijl - en smaakvol te werk gaan.
Ajax van nu , doet dat zeker niet!
Vind ik....... :mrgreen:
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Wo 12 jan 2011 12:20
Het gaat hierbij om dit trainingspak, waar El Ham in liep vind ik ook te ver gaan hoor..

Lammert Albertus

Geplaatst: Wo 12 jan 2011 12:48
Dank je.
Perfect voor Bayern ,de onderbond of voor een vrouwelijke rapper ,
niet voor Ajax!
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 12 jan 2011 13:13
Deze vind ik mooi, ik vind die meer passen bij Ajax als die van Riejuh:

Ik heb deze, van het vorige seizoen:

Lammert Albertus

Geplaatst: Wo 12 jan 2011 14:24
Dat bedoel ik nou,
sorry,
overigens wel goed dat je het hier post.
Ping

Geplaatst: Wo 12 jan 2011 14:40
Lammer, zet jij hier dan is plaatjes neer van trainingspakken van de laatste 5 jaar ofzo, die je wel mooi vind van Ajax ?
Lammert Albertus

Geplaatst: Wo 12 jan 2011 15:18
het gaat niet zozeer om mooi , ofzo het gaat om onderscheidend zijn, herkenbaar, klasse , dat het des Ajax is, sorry maar dit is niet des Ajax.
Leuk voor Martin Jol op de bank, niet voor Ajax.
Zie bv. trainingspakken van ManU en Barca van het afgelopen seizoen .
We hebben het hier toch over 1 van de grootste clubs van de wereld uit de voetbal historie , Ajax?
Dan kan je toch niet met zulk een confectie design aan komen ?
En dat flikt Adidas x op x,
omdat Ajax hier geen prioriteit meer heeft,
ze pakt het geld en zegt "oh het grote Adidas , die ook Milan, Chelsea , Liverpool en Real aankleedt, wij mogen daar bijhoren....die 3 strepen ook ,prima , dank je wel Adidas !"
Dat zeg ik, het is meer dan symptomatisch !
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903
Geplaatst: Wo 12 jan 2011 15:25
Citaat:
het gaat niet zozeer om mooi , ofzo het gaat om onderscheidend zijn, herkenbaar, klasse , dat het des Ajax is, sorry maar dit is niet des Ajax.
Leuk voor Martin Jol op de bank, niet voor Ajax.
Zie bv. trainingspakken van ManU en Barca van het afgelopen seizoen .
We hebben het hier toch over 1 van de grootste clubs van de wereld uit de voetbal historie , Ajax?
Dan kan je toch niet met zulk een confectie design aan komen ?
En dat flikt Adidas x op x,
omdat Ajax hier geen prioriteit meer heeft,
ze pakt het geld en zegt "oh het grote Adidas , die ook Milan, Chelsea , Liverpool en Real aankleedt, wij mogen daar bijhoren....die 3 strepen ook ,prima , dank je wel Adidas !"
Dat zeg ik, het is meer dan symptomatisch !

Wat wil je nou dan ? Wil je dat Ajax failliet gaat of wil je dat Ajax met 3 streepjes op de mouw speelt. Ik vind die 3 streepjes wel best hoor als je bekijkt hoeveel miljoenen je er voor krijgt, en stiekem vind ik die strepen niet eens zo lelijk.
Gestopt
Lammert Albertus

Geplaatst: Wo 12 jan 2011 16:19
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/articl ... #reactions

nog een vb. van een VFB Bochum achtig tenue nij Ajax.
streepjes en vlakjes ,
waar ze ook maar kunnen,
design Albert Cuyp.

We leuk artikel voor hier op de site,
maar wel onder ander topic.
AFCAKatwijk

Geplaatst: Wo 12 jan 2011 18:47

Ik vind persoonlijk bij het oude shirt alleen het kraagje een stuk mooier. Wat ik nu voor het eerst zie, is dat bij het oude le coq shirt 'het vagina halsje' aanwezig is, bijzonder wist niet dat dat al een keer gebruikt is.
Gestopt
DIMC85

Forum berichten: 1585
Geplaatst: Wo 12 jan 2011 19:33
Oude is wel mooi :)
Alleen vind ik bij het oude model de rode boord aan de mouw niet mooi en zit het (wel goede) logo in het midden en dat vind ik echt een stuk minder.

De uitstraling kan je niet vergelijken puur en alleen al doordat er op de oude versie geen reclame staat.
(Nice post)
AFCAKatwijk

Geplaatst: Wo 12 jan 2011 19:50
Citaat:
Alleen vind ik bij het oude model de rode boord aan de mouw niet mooi en zit het (wel goede) logo in het midden en dat vind ik echt een stuk minder.

De uitstraling kan je niet vergelijken puur en alleen al doordat er op de oude versie geen reclame staat.
(Nice post)

Ja inderdaad, vind het logo inderdaad 'op' het hart horen, staat een stuk mooier. Mijn eigen mening verbaasd mij ook hierbij: ik vind het shirt MET sponsor mooier als zonder..
Gestopt
DIMC85

Forum berichten: 1585
Geplaatst: Wo 12 jan 2011 19:55
Citaat:

(Nice post)

Ja inderdaad, vind het logo inderdaad 'op' het hart horen, staat een stuk mooier. Mijn eigen mening verbaasd mij ook hierbij: ik vind het shirt MET sponsor mooier als zonder..

Ik ook, maar ik irriteer me ook niet aan de strepen van onze kleding sponsor!
Ping

Geplaatst: Wo 12 jan 2011 20:00
Inderdaad, helemaal eens met de laatste 2 posts hierboven!! Ik kan mijzelf er ook niet aan ergeren hoor, aan die strepen!
MrAjax

Forum berichten: 43
Geplaatst: Do 13 jan 2011 01:07
Citaat:

(Nice post)

Haha, is vaak gezegd het logo op het hart (waar het dus ook echt origineel hoorde). Overigens zit je hart in het midden ondanks in het algemeen wordt gedenkt dat die achter je linkerborst zit.

De uitstraling ziet er op zo'n foto met niet al te goeie kwaliteit ook heel anders uit, dan dat je hem echt gedragen ziet worden. Overigens is dit ook echt een willekeurig model, want dit ziet er bijvoorbeeld ook veel mooier uit:

Of hier, gedragen, in het gehele plaatje eigenlijk (enige wat mist is dan nog de supporters van Ajax zelf, loyale clubvolgers die hun club tot de ''dood'' blijven supporten, Ajacieden voor het leven)

En hier ook met vele extra's:

(Plaatjes van goude Ajacieden hier op het forum zoals Ad, komen allemaal van het Wedstrijden & Andere Zaken Uit Het Verleden gedeelte van het forum)
svvenn

Forum berichten: 563
Geplaatst: Do 13 jan 2011 01:35
Prachtige foto's, zeker de onderste!
Ad

Forum berichten: 2481
Geplaatst: Do 13 jan 2011 02:19
Citaat:

Ik vind persoonlijk bij het oude shirt alleen het kraagje een stuk mooier. Wat ik nu voor het eerst zie, is dat bij het oude le coq shirt 'het vagina halsje' aanwezig is, bijzonder wist niet dat dat al een keer gebruikt is.

Ik wil me nergens mee bemoeien want mijn mening over het wanstaltige Adidas zal inmiddels wel duidelijk zijn, maar AFCAKatwijk heeft geen gelijk als hij zegt dat dat "vagina halsje" (hoe verzin je het) op het Le Coq shirt zo hoort.
Het shirt op deze foto is ongetwijfeld beschadigd of de naad los, want dit hoort absoluut zeker niet zo en dat weet ik 100% zeker, want ik heb exact hetzelfde shirt in mijn woonkamer hangen.
Om dit met bewijs te staven hier een foto van Willem Kieft van wie ik het shirt heb gekregen. Op deze foto draagt hij het nog na afloop van de kampioenswedstrijd en zoals je ziet kan het zomaar zijn dat de naad los is.

Om het helemaal duidelijk te maken hier nog een elftalfoto van 1981 (denk ik) waar Ajax de shirts draagt.

Als je deze shirts ziet in vergelijking met die vreselijke bagger van nu, dan kun je toch alleen maar stilletjes huilen? En dat er dan nog mensen zijn die "het wel wat vinden hebben" of zelfs mooi vinden......Tja.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.582 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Algemeen » Ajax en Adidas
Ga
Zoeken: