| | |
Forum
Onderwerp: Ajax en Adidas
Maker: 343Bekeken: 16769 Status: InactiefBerichten: 203
|
Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 15:52
|
|
Citaat: 2004-2005/2005-2006 vind ik wel mooie shirts, niet die strepen erop!!
2004-2005 is in ieder geval geen lelijk shirt. Vind de kraag alleen iets minder, maar overall is het een goed shirt.
2005-2006 is de complete rode baan doorbroken! Dat spreekt me niet aan.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 16:59
|
|
Mooi staaltje werk Ian, zo onder elkaar zijn de verschillen in shirts duidelijk zichtbaar.
1 ding valt me erg op, sinds Aegon sponsor is geworden heb ik het idee dat ze nog een beetje zoekende zijn, of express elk jaar een vrijwel compleet ander design willen proberen vanwege de afwisseling, zoals ik al in een eerdere post aangaf vind ik da wel leuk, het maakt dat je ook eens vaker een thuisshirt wilt kopen.
Het kruis wat in het shirt 2010/2011 verwerkt is vind ik absoluut meer identiteit aan het shirt geven, snap niet da iedereen dit als commercieel detail beschouwt, het is de identiteit van Amsterdam, al hadden het er dan eigenlijk 3 moeten zijn dat wel(misschien wilde ze niet in herhaling vallen), maar ik heb niet het idee dat hier commercie de doorslag gaf, meer zoiets van hoe kunnen we de identiteit van de stad ook enigzins in het shirt verwerken? Nou we verwerken een kruis in het shirt, op de borst.
Dan de hele hetze over het doorbreken van de rode baan en de strepen op de mouw.
Het lijkt in de verste verte niet op het shirt van AZ, kom op zeg hele andere vlakverdeling, andere kleur rood etc. Die vergelijking krijg je mij niet aan.
Het is verre van zo erg als ze bij Puma het shirt van Feyenoord dit jaar verneukt hebben, want die zijn wel afgeweken van de vlakverdeling en dat is echt ernstig tegenstrijdig, dat shirt lijkt van de achterkant gewoon van een compleet andere club. Zo erg is het bij ons niet, van welke kant je het shirt ook ziet, je zal aan Ajax denken.
Dat bij ons de doorlopende rode baan dit jaar wordt onderbroken voor een addidasstreepje over de schouder kan ik wel mee leven, is eens wat anders. Ik heb ook wel een vermoedden waarom dat is, in de eerdere shirts met Aegon als sponsor kwamen ze erachter dat ze de lay out van de logo`s wel moestten verschuiven. met abn was er een vast patroon voor. Addidas had eerst een erg groot vlaggetje in het midden dat sprong eruit met name omdat het Ajax logo op een witte achtergrond stond, Het jaar daarna zijn beide logo`s geborduurd en ketst het addidas logo er echt wel een stuk minder vanaf, dus toen wilde ze streepjes, en in 2009/2010 kwamen die nog gewoon uit de doorlopende rode baan wat voor een beetje een raar en schril contrast zorgt als je het mij vraagt. In die zin hebben ze bij het huidige shirt die streepjes mooier erin verwerkt, gevolg is wel dat ze een stuk prominenter aanwezig zijn. Tja is dat erg?
Zoals gezegd is het streven van Lammert Albertus een nobel streven, maar op dit moment niet realistisch en haalbaar ben ik bang. We moeten gewoon eerst knokken voor onze financiele onafhankelijkheid en clubmensen op de goede plek huisvesten, daarna kan je de club weer voeren zoals de bedoeling van JC is, maar dit zijn geen korte termijn plannen helaas is met name de financiele situatie zorgelijk en daarom moet je blij zijn met een goed sponsorcontract, zoals gezegd levert dat zijn inbreng op, en daar kan je tegen aan willen schoppen omdat je niet ``mainstream`` wilt zijn`. Maar goed ben je in een positie om niet mainstream te zijn? Neem een groot voorbeeld aan het Barca van de laatste tien jaar, hoezo doen zij het zo goed allemaal? Flikker toch op, je kan niet 10 succesjaren hebben en dan 350 mil. schuld staan en dan heel stoer zeggen, ja maar wij hebben geen shirtsponsor... Waarom denk je dat ze nu wel over gaan tot sponsoring?Omdat het helemaal niet zo`n eigen identiteit heeft als bepaalde mensen hier denken, Barca wordt op hun manier weer gecontroleerd door geldschieters, en als die zeggen nu gaan jullie sponsors op je shirt zetten, dan doen ze dat omdat er geen 350 mil. opgehoest kan worden.
Dus alle mooie streven hierzo kan de prullenbak in als we ons financieel niet los kunnen worstelen zal het op deze manier moeten, zolang we op de beurs zijn is winst maken/zo min mogelijk verlies maken de doelstelling en zijn geldschieters te belangrijk binnen de club en daar zal altijd naar geluisterd worden, want zonder geld.... tja helaas zullen we maar zeggen over dat geld zou ik een boek kunnen schrijven want dat maakt de sport niet.
Maar stel je het scenario eens voor waarin je het team zo hebt staan als de Boer een beetje probeert nu, en die lijn zal hij doorzetten als de juiste mensen achter hem staan. Jonge spelers met bluf, goed positiespel en je kan daaruit zowel weer sportieve als financiele successen gaan boeken dan heb je niemand nodig, hoezo wil addidas ons sponsoren voor 10mil. per jaar? Wat krijgen wij daar verder voor terug? want 10 mil. hebben we zelf ook wel, nergens voor nodig.
Kijk dan zit je heel anders met zo`n sponsor om de tafel, dan ga je weer dat brutale uitstralen zoals het bij de club hoort, maar dit gaat niet over 1 nacht ijs mensen, alles in stapjes het begin is gemaakt met aanstellen trainer en 8 oud spelers in de ledenraad, het shirt komt vroeg of laat ook aan bod zolang dat niet is genieten we gewoon van de creativiteit bij addidas, want ik durf te zeggen zet alle Umbro shirts uit de jaren 90 er maar eens op, die wijken stuk minder van elkaar af en de laatste tien jaar is er altijd een significant verschil te zien in de thuisshirts.
|
Lammert Albertus
Forum berichten: 279
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 20:46
|
|
Bij Mido met kraagje kan het , het bevestigd mijn idee, heb je lange nek alleen dan staat een kraagje nog een beetje, maar waarom een kraagje, das toch gezocht.
Net als bij t voetbalspel is de simpelste oplossing doorgaans de beste.
Kraag is voor stropdas en polo dragers en niet voor sportmensen vooral niet bij voetballers.
Dat Puma shirt van Ajax Cape Town is toch verreweg van al die hier getoonde shirts het meest Ajax , esthetisch suprieur aan alle andere, en maximaal respectvol naar het aloude glorieuze Ajax.
Puma heeft Azurri helemaal verneukt maar dit Ajax tenue is helemaal goed, eenvoud is vaak t schoonst en sympatiekst dus feitelijk het allercommercieelst.
Soms lees ik dat overbekende bluf, Amsterdamse Ajaxbluf.
Bluf wordt heel droef bij middelmaat , bluf alleen bij hoge kwaliteit en intelligentie, nou das lang heel lang geleden.
|
Lammert Albertus
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 09:45
|
|
Is iemand zo handig en vriendelijk om de shirts van Ajax jaren 60 en 70 hier te tonen, en JC WK74 met 2 strepen ipv die van Adidas.
En als ik toch bezig ben ook de uitshirts en mocht je dr plezier an beleven dan ook de jaren 80 maar misschien zijn we compleet van jaren 60 tot nu , en dan sturen we de discussie door naar Rik Uri RvC en weet ik veel wie nog meer.
Terug naar trouw zijn aan je identiteit, wat dat ook al weer was , waarom dat zo belangrijk is en wat er gebeurt als je dat beetje bij beetje los laat,
oh verrek er is ineens geen regenwoud meer, he hoe kan dat nou, die attitude van meegaan met je tijd, zonder te zeggen en te beseffen hee dat hoeft helemaal niet , dit willen we niet , nee dit mag niet dus doen we niet.
We weten wie we zijn en waar we vandaan komen, jullie willen ons aankleden en sponsoren , oh dat begrijpen we ,want we hebben wereldwijde uitstraling.
Maar zo willen we het en dit zeker niet, want we zijn Ajax weet u nog wel, we waren de weg kwijt, weet je wat we denken wel mee,
maar JCheeft ons teruggeleid naar de bron.
Nu dit zijn de shirts vanweleer tot nu, welke zijn het meest respectvol schoon en smaakvol, die nemen we in nieuw jasje,
less is more,
ajax was stijl , finesse en onderscheidende eigenheid, dat willen we weer uitstralen!
Want beste Adidas dat is nog veel commercieler en uitbuitbaar dan zgn. meegaan met de trend en de moderne tijd.
Real AC Chelsea Bayern het zal allemaal, maar geen strepen op ons shirt, blaadje vignet doe dat maar, want dan zijn we weer anders, anders toch maar Puma wat vindt u daarvan Adidas?
JC onze opperAjaxied droeg in zun prime Puma, en op WK74 had ie 2 ipv 3 strepen,weet u vast nog toch beste Adidas wereldmerk!
Adidas we gaan het anders doen omdat we door groot filosoof en eigenwijs " speel nooit een uitwedstrijd " het licht weer hebben gevonden.
Ikzelf ben niet vaardig in in digitaal knippen en plakken op de kleuterschool al niet helaas.
Wie dat bij mekaar wil verzamelen dank ik zeer, succes.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 13:58
|
|
Je zou hier eens kunnen kijken, Lammert.
viewforum.php?f=41
|
MrAjax
Forum berichten: 43
|
Geplaatst: Di 4 jan 2011 14:40
|
|
Citaat: ........
In sommige punten heb je gelijk. Maar dat kruis bijvoorbeeld, dat is echt een standaard Adidas shirt template, dat vind je zo terug in trainingsshirtjes en misschien ook wel andere clubshirts, de gedachte daarachter was niet dat het een andreaskruis moest voorstellen, iets wat het ook niet is. Want het kruis is veels te lang en vervaagt ook aan de uiteindes, dat was echt niet bedoeld om iets van de cultuur van de club uit te beelden...
Maar over de strepen, het gaat erom, die strepen (vaak Duitse strepen genoemd omdat het van een duits merk Adidas komt en het bij heel veel Duitse clubs voorkomt) horen niet bij ons shirt.. Dat hoort bij Adidas, maar niet bij ons. Eerder mochten ze ook al weg, dus zou het nu ook geen probleem moeten zijn. En de creativiteit bij Adidas is ver te zoeken, ik heb op zoveel fora veel betere designs gezien, door mensen zelf gemaakt.. En dan ook echt proffesioneel, met echte details. Het gedrocht van een shirt van nu heeft niks te maken met Ajax.
Maar Adidas kan het wel, ze hebben prachtige shirts gemaakt. Alleen moeten ze nu met de nieuwe sponsor Aegon is een goed blijvend design uitwerken zoals bij ABN Amro en TDK.. Maarja, veel dingen kunnen beter en die moeten helaas stapsgewijs volgen, op de lange termijn. Dat is gewoon het beste, langzaam terugbouwen aan het echte roemruchtige Ajax maar ook daarbij sterk in de modernere tijd zoals het dat wellicht was in eerdere seizoenen, waaronder het kampioensjaar 2004. Want we kunnen het gewoon wel, zoals Ibrahimovic zei, we behoren misschien niet zo direct tot de Europese top maar daar lieten we niks van blijken, en dat moet ook gewoon terugkomen. Jonge snelle jeugdspelers die vedettes helemaal kwijt dollen, het veld in gaan met het gevoel dat je gaat winnen en niets anders dan winnen etc. Dan komt het shirt OPZICH misschien pas daarna. Maar we moeten ook niet bijv. in een paars shirt gaan spelen puur voor het geld, en dan toch de club intern op orde hebben, in ieder geval niet blijvend. Want dan is het ook echt Ajax niet meer.
|
Lammert Albertus
|
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 11:22
|
|
Foto op Ad site the late Coen Moulijn en Cruijff met een geschikt uittenueen die rode van tegen Juventus Europa Cup 1 finale.
Dat vind ik de beste uit tenueen.
Dat gewoon weer invoeren en houwen zo.
Herkenbaarheid vanuit de beste gloriejaren, die diepe kleuren egaal blauw en rood, ziet er machtig uit.
Mij lukt het kopeeren en plakwerk niet dus vandaar deze link:
http://www.ad.nl/ad/nl/3462/Coen-Moulij ... ijff.dhtml
En die van de rooie tegen Juve ergens net boven het midden van de pagina.
viewtopic.php?f=41&t=2390
|
Nikos85
|
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 11:49
|
|
Citaat: ........
In sommige punten heb je gelijk. Maar dat kruis bijvoorbeeld, dat is echt een standaard Adidas shirt template, dat vind je zo terug in trainingsshirtjes en misschien ook wel andere clubshirts, de gedachte daarachter was niet dat het een andreaskruis moest voorstellen, iets wat het ook niet is. Want het kruis is veels te lang en vervaagt ook aan de uiteindes, dat was echt niet bedoeld om iets van de cultuur van de club uit te beelden...
Maar over de strepen, het gaat erom, die strepen (vaak Duitse strepen genoemd omdat het van een duits merk Adidas komt en het bij heel veel Duitse clubs voorkomt) horen niet bij ons shirt.. Dat hoort bij Adidas, maar niet bij ons. Eerder mochten ze ook al weg, dus zou het nu ook geen probleem moeten zijn. En de creativiteit bij Adidas is ver te zoeken, ik heb op zoveel fora veel betere designs gezien, door mensen zelf gemaakt.. En dan ook echt proffesioneel, met echte details. Het gedrocht van een shirt van nu heeft niks te maken met Ajax.
Maar Adidas kan het wel, ze hebben prachtige shirts gemaakt. Alleen moeten ze nu met de nieuwe sponsor Aegon is een goed blijvend design uitwerken zoals bij ABN Amro en TDK.. Maarja, veel dingen kunnen beter en die moeten helaas stapsgewijs volgen, op de lange termijn. Dat is gewoon het beste, langzaam terugbouwen aan het echte roemruchtige Ajax maar ook daarbij sterk in de modernere tijd zoals het dat wellicht was in eerdere seizoenen, waaronder het kampioensjaar 2004. Want we kunnen het gewoon wel, zoals Ibrahimovic zei, we behoren misschien niet zo direct tot de Europese top maar daar lieten we niks van blijken, en dat moet ook gewoon terugkomen. Jonge snelle jeugdspelers die vedettes helemaal kwijt dollen, het veld in gaan met het gevoel dat je gaat winnen en niets anders dan winnen etc. Dan komt het shirt OPZICH misschien pas daarna. Maar we moeten ook niet bijv. in een paars shirt gaan spelen puur voor het geld, en dan toch de club intern op orde hebben, in ieder geval niet blijvend. Want dan is het ook echt Ajax niet meer.
Het is allen mijn mening over het huidige shirt, kan begrijpen dat mensen het daar niet mee eens zijn, dat maakt me ook niet uit ik ben er niet ondersteboven van.
Maar jij begrijpt tenminste wel dat je niet van de een op de andere dag naar een compleet ander beleid kan met je sponsor, al helemaal niet in de huidige toestand van de club. Maar als we nu goed doorpakken kan er binnen een seizoen of 4 wel degelijk grootste verandering komen in alles wat om Ajax heen hangt, maar dan mogen de prestaties niet uitblijven das wel ee vereiste, want die goede prestaties zullen leidden tot goede tranfersommen en uiteindelijk tot een klinkende financiele huishouding, en dan ben je weer onafhankelijk en in een postie om eisen te gaan stellen, vooralsnog is het te vroeg om o.a. voor het shirt iets compleets anders te eisen bij de sponsor.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 12:05
|
|
Misschien is het een idee voor de SVA om aan Ajax voor te stellen dat supporters ook inbreng hebben in het shirt? Adidas maakt per seizoen zo'n 5 à 6 designs. Schets (desnoods maak) van elk design een Ajax shirt . Kost echt niet superveel moeite, en als het shirt mooi is verkoopt het dus ook beter. En laat de ruim 80.000 leden van de SVA+seizoenskaarthouders stemmen welke het wordt.
Vervolgens als er een design is gekozen, gaan ze het shirt verder uitwerken. Bijvoorbeeld welke kleine details erop komen. Komt er (AFC) Ajax in de nek. Of net als vorig seizoen een plakplaatje met een tekst eronder of net als dit jaar alleen ''Heldhaftig, vastberaden, barmhartig''. Komen net als in 06/07 drie kruizen achter op de rug. Of komen ze ergens anders enz..
Evt. kan daar ook op gestemt worden.
De broek en sokken spreken voorzich, daar verandert vrijwel nooit iets in.
Dan het uitshirt. Ga naar (bijv.) http://www.adidas.com/newajaxshirt
Stap 1: Kies het model
Stap 2: Kies de basic kleur (gewoon 5 kleuren ofzo)
Stap 3: Kies de second kleur (afhankelijk van wat er bij de hoofdkleur past)
Dan meeste stemmen gelden. Of je doet 3 (of twee) rondes elke ronde valt er één stap (en kleur) weg.
De broek en sokken spreken voorzich, net als andere jaren wordt dat ook gewoon in het design van het shirt.
Zo duurt het wel lang, misschien wel twee maanden voordat het shirt uit is. Maar dat boeit toch niets? Nu zijn ze al drie maanden voor het seizoen begint al uit. Met deze manier verkoop je zowieso meer shirts en Adidas krijgt positieve publiciteit.
|
Nikos85
|
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 12:50
|
|
Citaat: Misschien is het een idee voor de SVA om aan Ajax voor te stellen dat supporters ook inbreng hebben in het shirt? Adidas maakt per seizoen zo'n 5 à 6 designs. Schets (desnoods maak) van elk design een Ajax shirt . Kost echt niet superveel moeite, en als het shirt mooi is verkoopt het dus ook beter. En laat de ruim 80.000 leden van de SVA+seizoenskaarthouders stemmen welke het wordt.
Vervolgens als er een design is gekozen, gaan ze het shirt verder uitwerken. Bijvoorbeeld welke kleine details erop komen. Komt er (AFC) Ajax in de nek. Of net als vorig seizoen een plakplaatje met een tekst eronder of net als dit jaar alleen ''Heldhaftig, vastberaden, barmhartig''. Komen net als in 06/07 drie kruizen achter op de rug. Of komen ze ergens anders enz..
Evt. kan daar ook op gestemt worden.
De broek en sokken spreken voorzich, daar verandert vrijwel nooit iets in.
Dan het uitshirt. Ga naar (bijv.) http://www.adidas.com/newajaxshirt
Stap 1: Kies het model
Stap 2: Kies de basic kleur (gewoon 5 kleuren ofzo)
Stap 3: Kies de second kleur (afhankelijk van wat er bij de hoofdkleur past)
Dan meeste stemmen gelden. Of je doet 3 (of twee) rondes elke ronde valt er één stap (en kleur) weg.
De broek en sokken spreken voorzich, net als andere jaren wordt dat ook gewoon in het design van het shirt.
Zo duurt het wel lang, misschien wel twee maanden voordat het shirt uit is. Maar dat boeit toch niets? Nu zijn ze al drie maanden voor het seizoen begint al uit. Met deze manier verkoop je zowieso meer shirts en Adidas krijgt positieve publiciteit.
Dit is ook meegaan met je tijd, en een hele strakke invulling van een probleem wat leeft onder veel supporters. Geniaal! Ik zou Ajax en Addidas meteen ff bellen, echt een prachtidee wat bij mij weten nog niet door een enkele cllub ter wereld wordt gedaan, nogmaals briljant!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 13:49
|
|
Citaat: En die van de rooie tegen Juve ergens net boven het midden van de pagina.
Ik denk dat Ajax tegenwoordig niet zomaar in een rood tenue mag spelen a la Twente of Liverpool. Wat draagt Ajax dan als ze uit tegen AZ spelen bijvoorbeeld? We kunnen ons ook allemaal de commotie herinneren rondom het keepersshirt van Romero tegen AZ in de beker. Een van zijn shirts leek te veel op de scheidsrechter, de andere teveel op het uitshirt van Ajax en weer een andere teveel op het keepersshirt van Stekelenburg.
|
Lammert Albertus
|
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 14:33
|
|
ja daarom stelde ik 2 uitshirts voor, helemaal rood en helemaal blauw,zie foto ADsite Cruijff in duel met Moulijn.
zit je altijd goed.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 14:59
|
|
En hoe vaak denk jij die helmaal rode te kunnen gebruiken? Drie keer?
Overigens bij mijn idee hierboven; technisch is het mogelijk. Denk maar aan NikeID en MIAdidas.
|
Nikos85
|
Geplaatst: Do 6 jan 2011 10:11
|
|
En Puma`s Mongolian BBQ past ook in dat lijstje.
Maar zonder dollen, dit is echt een geniaal idee, is er al een club ter wereld die dit op deze manier doet? bij mijn weten niet namelijk, hier zou je echt fuore mee kunnen maken in de voetbalwereld, zeker te weten.
Idee om dit via de supportersvereniging eens aan te katen bij Ajax zelf, die kan er dan mee naar Addidas stappen, die dan dondersgoed zullen snappen dat er dan meer verkocht wordt.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 6 jan 2011 11:17
|
|
Ahaha misschien wel een idee ja. Ik wacht even nog wat meer reacties af, kijken of het wel écht goed is. Anders kan ik natuurlijk de SVA, Ajax zelf en Adidas mailen.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 6 jan 2011 12:00
|
|
E-mail ze maar ik vind het een goed idee.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 6 jan 2011 13:10
|
|
En waarom in godsnaam volledig rood, wit-rood-wit willen we!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 6 jan 2011 13:16
|
|
Citaat: En waarom in godsnaam volledig rood, wit-rood-wit willen we!
Hij heeft het over het uittenue
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Do 6 jan 2011 13:18
|
|
Dat krijg je nooit voor elkaar omdat in het reglement is vast gelegd dat je Thuis en Uit shirt geen overeenkomst mag hebben. Kleuren moeten afwijken van elkaar.
|
Nikos85
|
Geplaatst: Do 6 jan 2011 13:24
|
|
Citaat: Ahaha misschien wel een idee ja. Ik wacht even nog wat meer reacties af, kijken of het wel écht goed is. Anders kan ik natuurlijk de SVA, Ajax zelf en Adidas mailen.
Addidas zal snappen dat dit $$$ in het laatje brengt, dus denk wel dat je die over moet kunnen halen, anders petitie beginnen vanuit de supporters als het beetje wilt heb je zo 50.0000 handtekeningen denk ik.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Do 6 jan 2011 14:25
|
|
Tsja, ik zou niet weten in hoeverre dit uberhaupt mogelijk is. Wil je zoiets echt gaan proberen dan zul je er wel met een heleboel supporters serieus achter moeten staan. Met een paar mailtjes van individuen kom je er dan niet.
|
barijo
Forum berichten: 177
|
Geplaatst: Do 6 jan 2011 15:00
|
|
Staat ajax eigenlijk op de homepage van alle adidassites ter wereld?? Of is dit om dat adidas.com hier op een nederlandse server staat? Ik heb er niet zoveel verstand van.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Do 6 jan 2011 15:06
|
|
Citaat: Staat ajax eigenlijk op de homepage van alle adidassites ter wereld?? Of is dit om dat adidas.com hier op een nederlandse server staat? Ik heb er niet zoveel verstand van.
Dat laatste natuurlijk .
|
Nikos85
|
Geplaatst: Do 6 jan 2011 18:17
|
|
Citaat: Tsja, ik zou niet weten in hoeverre dit uberhaupt mogelijk is. Wil je zoiets echt gaan proberen dan zul je er wel met een heleboel supporters serieus achter moeten staan. Met een paar mailtjes van individuen kom je er dan niet.
Daarom zou ik dit aanhangig maken bij de supportersvereniging, daar is vast een groot draagvlak voor te vinden, en die kunnen het dan ok als serieus voorstel naar de club aandragen.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 7 jan 2011 12:30
|
|
Citaat: Tsja, ik zou niet weten in hoeverre dit uberhaupt mogelijk is. Wil je zoiets echt gaan proberen dan zul je er wel met een heleboel supporters serieus achter moeten staan. Met een paar mailtjes van individuen kom je er dan niet.
Daarom zou ik dit aanhangig maken bij de supportersvereniging, daar is vast een groot draagvlak voor te vinden, en die kunnen het dan ok als serieus voorstel naar de club aandragen.
Zoiets ga je als supporters waarschijnlijk alleen winnen (van voornamelijk Adidas) als je een petitie gaat houden in het home en bijvoorbeeld hier op ajaxfans.
|
| | | |
|
|
|