Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Mohamed Chermiti
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Mohamed Chermiti
Maker: ScioBekeken: 966
Status: InactiefBerichten: 4
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Scio

Forum berichten: 1939
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 24 feb 2008 19:18
Mohamed Chermiti in beeld bij Ajax'

Volgens Europe Soccer zou de Tunesiƫr Mohamed Chermiti in beeld zijn bij Ajax. De spits van Etoile Sportive du Sahel was een van de betere spelers tijdens de Afrika Cup.

Chermiti kende een goed 2007. Naast landskampioen met zijn club pakte hij ook de topscorer van de Afrikaanse Champions League en werd hij verkozen tot Tunesisch voetballer van het jaar.

http://ajax.blieb.nl/article/ajax_41214 ... Ajax_.html
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Zo 24 feb 2008 19:54
Ik had nog wedstrijden klaar staan die ik moest bekijken van Etoile du Sahel, maar toen zag ik dat hij er niet instond, en toen heb ik ze maar verwijderd. Was wel vaker in het nieuws gekomen op de Arabische kanalen, vandaar dat ik al wat langer op de hoogte ben van zijn naam. Misschien heeft Thomas hem gezien?
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Zo 24 feb 2008 20:15
Dit bericht is trouwens gewoon weggeplukt van transfermarkt.de. Ik heb m'n sterke twijfels over de betrouwbaarheid.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Zo 24 feb 2008 20:19
Citaat:
Dit bericht is trouwens gewoon weggeplukt van transfermarkt.de. Ik heb m'n sterke twijfels over de betrouwbaarheid.

Ja, ik ook. Wel raar dat hij nu opeens in verband wordt gebracht met Barcelona en Ajax. Eerst waren het Europese suptoppers, Marseille, HSV, Basel, dus ik denk dat je dit bericht maar voor 50 procent lief moet nemen.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Zo 24 feb 2008 20:29
Citaat:

Ja, ik ook. Wel raar dat hij nu opeens in verband wordt gebracht met Barcelona en Ajax. Eerst waren het Europese suptoppers, Marseille, HSV, Basel, dus ik denk dat je dit bericht maar voor 50 procent lief moet nemen.Hij word al redelijk lang in verband gebracht met Ajax. Ik herinner me ook een bericht van voor de zomer over de interesse van Ajax in hem. Dat maakt dit bericht dus wel een stuk geloofwaardiger. Het lijkt me een goede spits gezien zijn prestaties en de interesse van enkele grote clubs in hem. Ik heb hem alleen tijdens de Arfika cup zien spelen en dat was goed maar te weinig om een echt beeld op te baseren.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.314.403 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Mohamed Chermiti
Ga
Zoeken: